Partyflock

Forumonderwerp · 652628

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ondanks dat ik van hardstyle hou, merk ik de laatste tijd wel duidelijk dat de producties vaak wat simpeler inmekaar zitten.
Dat gevoel ik ik vooral bij het nummer:

Jimmy the sound - L.O.G.I.C.O. 2003

Al moet ik er wle bij zeggen; als ik het nummer op een feest hoor ga ik totaal los.
Maar ik zat hem net even te analyseren, en veel meer dan wat handclaps bass en beat (en het en der een reverse-geluidje) kom ik er niet in tegen!
Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met 'Overdrive' van 'Zero vision' (oudje alweer) dan vind ik deze plaat van JTS toch veel minder geniaal inelkaar steken!

En aan jullie: wat is naar jullie mening nou echt een hardstyle-plaat die bij wijze van spreke in een middagje inmekaar gezet kan zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
dan is het harder en loop iedereen te blaten dat het nie meer vernieuwend is en dat het troep is

Ik ben het niet helemaal met je eens.

De hardstylestijl verandert niet omdat er vraag is naar hardere platen, maar omdat commerciele mensen handig inspringen op het verlagen van de drempels. Een bekend deuntje maakt de stroming toegankelijker voor het grote publiek, waardoor meer verdiend kan worden -money makes the world go round-

Er word nog steeds goede en vette hardstyle gemaakt!!

:yes: ZEKER!!!
Waarschuw beheerder
weet ff niet hoe die heet maar dat nummer met die van sample met : o i am sorry i have the turntable on the wrong speed wanna try it again?
en vervolgens blijft het tempo hetzelfde:S

en JTS - bow chi bow (zal vast verkeerd gespeld zijn)

maar het simpelste nummer is nog wel RTS - poing is alleen geen hardstyle:)
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
nummer = Autokriminal - Express

Waarschuw beheerder
weet ff niet hoe die heet maar dat nummer met die van sample met : o i am sorry i have the turntable on the wrong speed wanna try it again?
en vervolgens blijft het tempo hetzelfde

Autokriminal - Express...;)

Die poing gaat totaal nerges over...:kots:
Waarschuw beheerder
maar omdat commerciele mensen handig inspringen op het verlagen van de drempels

jamaar da's overal en altijd

2 ollie, poing was keivet vroeger man!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
jamaar da's overal en altijd

Klopt als een bus!

Zoals ik al eerder zei: het zijn vooral de discotheken die hier handig op in spelen. De muziek op feesten vind ik nog steeds (y)!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er word nog steeds goede en vette hardstyle gemaakt!!

Tuurlijk, ik zal dat niet ontkennen, alleen het nadeel is gewoon dat er zoveel producties zijn, ook door de commercie die het nu ondergaat, dat hardstyle zich versplintert in meerdere takjes, waaronder dus ook de fake-hardstyle. De genoemde deuntjes

"hardstyle is nie meer vernieuwend"

En dat zeg ik ook niet :) Als ik kijk naar Luna, dan merk ik dat hij een eigen substyle creeert binnen de scene. Dus dat het niet meer vernieuwend zou zijn, zijn mijn woorden niet.
Maar als je compilaties ziet, en je hoort deze (Kloficker-Es geht gleich los en 'Dickheadz' met Suck my dick). Dat noemt zich ook al hardstyle, maar daar gaat het de verkeerde kant op vind ik.

omdat commerciele mensen handig inspringen op het verlagen van de drempels

En dat is nou precies de clue van het hele verhaal

2 Marky Mark nog even: Ik ben zeker een hardstyle-liefhebber, nog erger zelfs sinds ik zelf ook hardstyle-nummertjes maak, maar ik hoop gewoon niet dat hardstyle de voorspelbare top 40-muziek gaat worden. Des te bekender het wordt, des te commercieler, des te meer niet-hardstylers komen er naar feesten toe. Niet goed voor de muziek, niet goed voor de sfeer, dus ik hoop echt dat de goede producties het winnen tegenover bobo's
Waarschuw beheerder
hardstyle gaat straks ook op zijn bek net als hardcore toen...

onvermijdelijk!!! (ben ik bang)
dan gaat het ff kut worden in de scene, maar uiteindelijk zal dit de hardstyle ten goede komen denk ik :yes:

Deed het ook met de hardcore!! (alhoewel ik weinig nieuwe hardcore kan waarderen)

Waarschuw beheerder
Maar dat is met alle muziek die mensen leuk vinden, het word bekender, dan heel goed verkocht.....commerc­ieel, gaat op ze bek, dan totaal onintressant, de grote kudde zoekt wat anders (techno bijvoorbeeld;)) en alleen de liefhebber blijven over....tot de volgende 'top'!

...tis een Vicieuze cirkel....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar uiteindelijk zal dit de hardstyle ten goede komen denk ik

Ik hoop het zeker wel!!! Ik denk namelijk dat er zoveel verborgen talent zit, waar dan ook, wat zo graag met zn productie uit de voeten wil... En ja, als de bobo's er hun fikken aan branden, dan krijg je het dus dat de geldschieters met groot geld simpele producties voormekaar krijgen, terwijl de talentvollen (nog niet ontdekte) mensen in het stof bijten...
Maar laten we in het geval dat hardstyle sterft toch maar hopen op een goeie reïncarnatie :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dj michael - thunder anders aardig slecht gejat en simpel
Waarschuw beheerder
ik denk da juist door poing de house muziek van nu zon beetje is wat ie is!Dus:respect voor rts!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk da juist door poing de house muziek van nu zon beetje is wat ie is!Dus:respect voor rts!!!

ik denk het ook kerel
Als poing nooit was langsgekomen had house nu niet bestaan

:frusty: