Ik vind em mixtechnisch zeer goed (soms minder als hij wat te diep in het glaasje/fles heeft gekeken
bijv. bij HouseQlassics) maargoed hij heeft er plezier in. Qua platenkeuze vind ik em ook erg sterk.
Darnaast is hij ook altijd wel in voor een praatje.
Zeker een van mijn favorieten
Darnaast is hij ook altijd wel in voor een praatje.
Zeker een van mijn favorieten
laatste aanpassing
2 keer toch wel geergerd aan hem..
tijdens mutligroove vorig jaar oud en nieuw...
geen plaatje aan elkaar..
net als toen met houseqlassix..
sorry ik ben op een feest voor de muziek..
en betaal daar ook voor...
als je echt bezig bent met je vak,
dan zorg je ook dat je die perfect uitvoert lijk mij daar kom ik voor...
maar gelukkig ook vaak zat meegemaakt dat die niet met alcohol bezig was...
dan is het ech een master achter de decks...
en platenkeuze vind ik altijd wel erg
...
veel oudjes van hem zelf...
mijn favo bassmachine kom ook altijd meestal wel ff langs...
gevarieerd met wat nieuwe hardcore...
tijdens mutligroove vorig jaar oud en nieuw...
geen plaatje aan elkaar..
net als toen met houseqlassix..
sorry ik ben op een feest voor de muziek..
en betaal daar ook voor...
als je echt bezig bent met je vak,
dan zorg je ook dat je die perfect uitvoert lijk mij daar kom ik voor...
maar gelukkig ook vaak zat meegemaakt dat die niet met alcohol bezig was...
dan is het ech een master achter de decks...
en platenkeuze vind ik altijd wel erg
veel oudjes van hem zelf...
mijn favo bassmachine kom ook altijd meestal wel ff langs...
gevarieerd met wat nieuwe hardcore...
Mark hoeft zich toch niet meer te bewijzen door iedere keer perfect te draaien dat hij dat kan dat weet hij zelf ook wel en alleen dat is belangrijk en wat wij daar van vinden kan hem geen reet schelen. Hoe vaak hij een set ook verklooit en dan bedoel ik echt verklooit het blijft BUZZ FUZZ klaar amen
heb ik gelijk of nie M@rlies
heb ik gelijk of nie M@rlies
jezelf strontzat zuipen voordat je een set moet draaien is geen fout kerel... daar ben je bewust bij.
kan me goed vinden in melv zijn punt hoor!!! je betaald genoeg geld voor zo'n feest en als de dj dan als een bezopen mafkees staat te draaien en het klinkt nergens naar zou ik ook beetje boos zijn ja!
kan me goed vinden in melv zijn punt hoor!!! je betaald genoeg geld voor zo'n feest en als de dj dan als een bezopen mafkees staat te draaien en het klinkt nergens naar zou ik ook beetje boos zijn ja!
merk wel weer dat sommige niet voor de muziek naar een feest gaan..
anders zouden ze er niet zo slap over lullen..
maar jah de leeftijd zeg het ook alweer, je mag niet je mening hier verkondigen of je lult uit je reet en moet niet zo janken...
Buzz fuzz is geweldig
kon ik hem maar in zijn kontneuken of niet ILI(H4L)
anders zouden ze er niet zo slap over lullen..
maar jah de leeftijd zeg het ook alweer, je mag niet je mening hier verkondigen of je lult uit je reet en moet niet zo janken...
Buzz fuzz is geweldig
kon ik hem maar in zijn kontneuken of niet ILI(H4L)
dat sommige hier niet zijn voor muziek is wel tezien he melv....en wat zegt de leeftijd!?
maar goed ieder ze eige mening!...alleen kom dan wel met goeie excuuse en niet van dat gelul!
enuh melv eerst loop je op hem tezeike en dan vind je hem opeens geweldig en wil je hem in ze stertikke!
....bij je geaardheid staat hetro dus als je toch bezig bent met dingen wijzige in je profiel verander dan ff meteen hetro in homo!
maar goed ieder ze eige mening!...alleen kom dan wel met goeie excuuse en niet van dat gelul!
enuh melv eerst loop je op hem tezeike en dan vind je hem opeens geweldig en wil je hem in ze stertikke!
de leeftijd gaat over dat kinderachtige scheldgedrag...
ik ben zeker groot fan van hem..
maar mag toch ook wel kritiek geven op de punten die ik niet tof vind van hem...
misschien leest die het ooit en houd die er de volgende keer rekening ermee...
het is een forum om je mening te uitten...
dan is het ook wel leuk dat niet iedereen alleen zegt hoe geweldig hij wel niet is...
ik ben zeker groot fan van hem..
maar mag toch ook wel kritiek geven op de punten die ik niet tof vind van hem...
misschien leest die het ooit en houd die er de volgende keer rekening ermee...
het is een forum om je mening te uitten...
dan is het ook wel leuk dat niet iedereen alleen zegt hoe geweldig hij wel niet is...
melv 15 januari 2004 09:59
als ik met me werk bezig ben ga ik me ook niet dronken schenken...
me baas ziet me al aankomen...
als ik met me werk bezig ben ga ik me ook niet dronken schenken...
me baas ziet me al aankomen...
Maar jij staat ook niet elke week op feesten en in discotheken te draaien of wel?
Ken je dat spreekwoord: Zelfs het beste paard struikelt wel eens? En trouwens, wil jij gaan beweren dat jij op je werk nog NOOIT een foutje gemaakt hebt?