Partyflock

Forumonderwerp · 652195
Waarschuw beheerder
Bij het horen van oude platen op feesten denk ik nog regelmatig aan de Energiehal terug. Daar hebben we met z,n allen zoveel heftige dingen meegemaakt. Iedereen liep elkaar te groeten. Als het regende en je stond in de rij werden de paraplus van mensen die net onder dat kleine afdakje stonden naar achteren doorgegeven. Je was dan al zeiknat, maat het gaat om het idee.
Die ene keer dat er geen dixies binnen stonden. Vraag ik aan iemand waar de wc's zijn, wijs hij naar een deur helemaal achterin de zaal. Die deur door, sta je buiten in de zeikregen tussen de bosjes tegen een hek aan te pissen. Echt waar!! Lekker underground he! En die keer dat ze sneeuw (piepschuim)hadden gespoten. Iedereen lag daar lekker in te chillen. Toen ik thuis kwam en me uitkleedde om te gaan slapen kwam er nog even zo'n kilo of 10 van dat spul uit m,n kleren.
Maar ook altijd waarzinnig geluid. Er stonden weleens hekken om die speakers heen. Er waren altijd gasten die het presteerden om tegen zo'n hek in slaap te vallen, of vet te spacen. Mooi gezicht altijd. Wie heeft er nog leuke verhalen in z'n hoof zitten?!

Waarschuw beheerder
maar die stukkies sinasappel waren altijd eruug welkom;)

Waarschuw beheerder
+1
Tja moest die dingen nooit,en je mocht ook al niet blowen achter in die bus .. ;)

Waarschuw beheerder
nee, ik heb dat ook nooit begrepen, waarom het nou niet mocht ;)

Waarschuw beheerder
Dus het lag gelukkig niet aan mij .. Ach ja gelukkig veel goeie herrineringen aan de E-Hall

Waarschuw beheerder
Voor de ouwe lullen onder ons,Ringo van Parkzicht was toch ietsie lastiger

nee precies :S ...

zijn er wat uitgevlogen :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tja werd gerust op los gemept,ook op de vrouwen .. maarja had er nooit last van

Waarschuw beheerder
ik gelukkig ook niet ... maar zag genoeg ...

en aangezien ik daar was met een groep almeerders ... :S .. zijn ook enkelingen van gevlogen :S ...

maar van sommige uitvliegers heb ik nog wel mijn vraagtekens :S

maar uiteindelijke heersde er wel een soort van gezag waar iedereen zich aan hield

Waarschuw beheerder
was niet echt tof heb een x bij de garderobe vast gestaan, geloof 2 uur, begonnen er gewoon een paar gasten om zich heen te slaan konden de drukte waars. niet aan, maar het maakte dus niet uit of je een man of vrouw was, heb gezien dat een paar meiden goed geslagen werden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zullen we weer trug naar de e-hal gaan,mottuh anders een topic openen over parkzicht ;)

ken me goed herrineren dat ik met een aantal megarave's een vip kaartje had,dat was relaxed :)

Waarschuw beheerder
was elk weekend in de energiehal ... maar keek bijna alleen maar naar de grond ... en kwam bijna niet van mijn plek af ... en ook nog achterin ...

weet alleen muziek ... en goed opletten met je :vaag: hoofd als je drinken ging halen ...

zijn er trouwens ooit echte barren gekomen ipv die wankele martkkraam dingen ????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Energiehal, was zeker een mooie tijd!
Mn eerste party, mn eerste pilletje en nog eens te verloven gevraagd door mn vriendje...

Dat zijn pas herinneringen!

Waarschuw beheerder
VageJetje - nope,er zijn nooit barren gekomen,het was ook eigenlijk een sporthal en werd daar meer voor gebruikt dan voor feesten.. En je was er elke weekend? was dan niet alleen met feesten want er is wel een periode geweest dat er meerdere feesten per maand waren maar elk weekend ook weer niet hoor .. Was toen altijd redelijk de weg kwijt maar ken me dat nog wel herinneren ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waren ook wel naar andere feesten .. niet echt super veel omdat er niet zo heel veel was ... maar er waren zeker meer feesten dan 1-2x in de maand ja .. ik was daar 93-94...

maar eerlijk is eerlijk .. :S ... weet niet veel meer van die tijd ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, denk toch dat je het fout hebt, meer dan 2 feesten per maand daar had ik niet overleefd ;)

Waarschuw beheerder
ik ook maar ken me echt niet meer herinneren dat er elk weekend wat was,weet nog wel dat de alle eerst party in ahoy was,was volgens mij ook van rige

Waarschuw beheerder
donateur
Eerste keer dat ik daar aankwam vergeet ik nooit meer.. buiten hoorde (voelde!) je die bass al. naar binnen, dat gangetje door, WOW!
Echt blij dat ik daar nog heb mogen rondlopen!!

Waarschuw beheerder
k wist de namen pas sins ik hier op PF ben ... :S .. zelfs die wist ik niet eens meer :S

Waarschuw beheerder
ff denken weet er nog maar een paar ben ik bang

-Nightmare in rotterdam (velen delen)
-Panic
-Dinosaur Park
-Terrordome
-Megarave (velen delen)
-Queensday Rave

owja waren ook nog een aantal beursen

Ben op dit moment echt de rest vergeten :(
Waarschuw beheerder
Rave Storm was er ook een.

Waarschuw beheerder
Tja zei al dat ik niet alteveel meer van weer :( en heb er ook maar weinig aandenken aan .. Hangt hier nog wel een V.I.P kaartje van Megarave 99 . dat was toendertijd ook 1 van mn laatste feesten voor dat ik een pauze inlaste
Waarschuw beheerder
Psykorave had je ook nog en de Hardcore & Rave megamarket idd.

Mooie herinnering heb ik ook nog aan Megarave met oud & nieuw '97/'98. Tot het einde gebleven, de lichten gingen al aan en dan nog ff met z'n alle hakkuh op "Geleihoofd".....

Waarschuw beheerder
of met megamarkt , ik d8 koningendag 1998 :/
mocht in heel de stad geen bier geschonken worden :P

en Deze is Specail Voor Burgemeester opstelten

Ain't no party like a alcoholic party

rititititiiiew :D

:P
Waarschuw beheerder
Klopt daar ben ik ook nog geweest.

Damn, wat gaat de tijd snel.......

Waarschuw beheerder
was wel feessie ook :jaja:
1 van de vele dan ook :P:9

maar zaten toen lekker buiten tegen t hek aan te tjillen :P moeilijk zonnetjuh :D
geluid binnuh was te erg toen :O:O:P:9

Waarschuw beheerder
tijd gaat idd hard :(
Waarschuw beheerder
Nou ja, niet teveel bij stil staan en gewoon doorgaan!!! :bounce:

Misschien wordt er over 10 jaar wel zo gepraat over Ahoy (Y)

Waarschuw beheerder
Zal vast en zekers wel over nagepraat worden jah :)
Hoop zeker dat gezellig blijft zodat er meerdere gaan volgen , want zelfs met 4-elements toen ik naar buiten ging stond plein hellemaal vol m.e en wast volop los gegaan !
ik hoor nu ook al namen van mensen hier uit zuid die gaan , kan een flink kanker zooitje worden ook :jaja:

Waarschuw beheerder
<Rz> SC © - volgens mij was opstelten er toen nog niet,d8 dat we Bram peper nog hadden

Waarschuw beheerder
Dan wast 99'
maar was geen peper :/
ken me heel dat feest van begin tot eind herinerren :D
toen was k nog braaf o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij was het Peper nog wel :-$... omdat de stad zo gesloopt was met de kampioenenviering was er in heel de stad en ook de E-hal een drankverbod...
Waarschuw beheerder
Kan me nog herinneren dat het binnen begon te sneeuwen op dinosaur park.
herinner me ook nog een keer dat de politie binnen kwam wegens geluids overlast dat ineens alle lichten uit gingen en alles donker en stil was ...
vele nightmare partys
terrordrome party 1 en 2
eurorave/ mega rave
rave world
after party in park
:respect:

Waarschuw beheerder
Volgens mij was het Peper nog wel ... omdat de stad zo gesloopt was met de kampioenenviering was er in heel de stad en ook de E-hal een drankverbod

en volgens mij was er gewoon bier in de E-hal hoor :jaja:

nou t zal wel ook , er wordt iig begrepen over welk moment ik het had toch?? :P:9
het was iig de 1 na laaste keer dat er een feest/markt was :jaja:

Stelletjuh ouwe zeikerds zijn jullie geworden joh hehehehehehe

Waarschuw beheerder
1 x posten was wel genoeg hoor manntejuh achter pf :jaja: :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aint no party like a lalalalala
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jesus , ik blijf aanpassen ook :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blablablabla
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaat hellemaal nergens meer over zoveel posts :O

Kut pf :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:[ kut pf laaste tijd , 1 keer was wel genoeg !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
LOL@<Rz>

je blijft er bijna in joh :[ :D

Waarschuw beheerder
jah wordt moeilijk para van Partyflock , wil je toevoegen , pagina kan niet weergegeven worden enzo , probeer je t nog 10 keer , en lukt eindelijk , staat er ook 10 op :S:S:S

kwordt er beetjuh gek van ook :$
Waarschuw beheerder
Voor de ouwe lullen onder ons,Ringo van Parkzicht was toch ietsie lastiger

Hoezo dan?
Ringo was (pillen)dealer in Park.
Volgens mij ben je in de war met (volgens mij) z'n broer! (Die bij ons bekend was als Maas.)

Waarschuw beheerder
o jee de gekkuh namen van ZUID paseren de revu :P:9

Maas was/is volgens mij een goeie bekende van Andre Hell of vergis ik muh nou ?
Waarschuw beheerder
Zo best kunnen, btw ik hoor net dat Maas de broer van Ringo niet is. Maar hij was wel die grote kerel bij de ingang!

Waarschuw beheerder
Zal best wel :S:S
park is voor mijn tijd :(:(
toen speelde ik nog met me play mobiel :P:9

Waarschuw beheerder
jah dat geloof ik graag :)
veel ouwere lui uit me buurt waren ook standaard bezoekers in Park , hoorde de verhalen van een partij voetballen met ze allen in het park zelf dan derna :)
maximaal gezelligheid zowel binnen als buiten !

maar jah , ik ken wel heel popi jopie gaan lopen verkondigen dat ik er ook wel = geweest ben :/
maar das niet zo !
was nog iets te jong toen :D
maar luisterde wel de muziek al toen , zoals move the house / house party cd's / techno trance/ turn up the bass / 2hard2handle / en ga zo maar door :):):)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kom aan een Park-bezoekje, maar ben sowieso meer een feestjesganger..

zag Psykorave met oud en nieuw er niet tussen staan..

Waarschuw beheerder
Devil Inside - Of ik ben gek aan het worden of ik heb mn jeugd weg geblowd , maar weet echt niet beter dat ringo aan de deur stond .. Degene die binne zat was volgens mij een ander .. Damn ben ik nu al aan het aftakellen