Mysteryland
LoveParade (pas 1 keer geweest maar ga vanaf nu elk jaar)
DefQon1
ben de eerste 9 keer naar impuls geweest hahaha, slecht he....maar was ook mn eerste feest ...beetje traditie geweest een tijdje.
wil ook solid grooves erin houden. awakenings 4 keer dus die gaat ook wel door. jammer van shockers was ook traditie.....en de mania's ook altijd present!!
Aranka >> DefQon1 is de meesten vast zo goed bevallen dat ze vanaf nu elke edtitie bij willen wonen. en die 1...die blijft EGT wel. het is een code van het leger (??) ze kunnen niet zomaar DefQon 2 doen!!!
dus in de zomer wordt het gewoon DefQon1 2004 >.<
* Awakenings
* ML (alleen in 2002 niet geweest)
* N1 (dit jaar niet doordat ik gvd geen vrij kan krijgen )
* Teqnology (elke editie nog geweest, speciale herinneringen aan)
* Shockers (alleen laatste keer niet ook vanwege werk )
Thunderdome en Qlimax zijn feessies die ik zeker niet meer wil missen Hardcore resurrection benk nog nooit geweest maar ga ik dit jaar ook zeker heen.....
ik nik 12 januari 2004 11:59
heb helaas de laatste keer wel moeten missen vw ziekte maar normaal echt wel HELL RAISER...super feesten helemaal vroeger in sporthallen zuid!
Hm, je kunt de Hellraisers van tegenwoordig bij verre nie vergelijken met Sporthallen Zuid toen....... zoveel feesten hete tegenwoordig Hellraiser, en ze hebben allen een ander concept en zijn totaal verschillende locaties en feesten
Shockers en Teqnology zijn toch wel feestjes die ik altijd mee wil pikken.
Trance Energy begint ook een aardige traditie te worden, en sinds vorig jaar wil ik eigenlijk ook AWFS ieder jaar mee gaan pakken.
Alleen Hardcore 4 Life in R'dam, Hardcore Gladiators en Project Hardcore.
Verder leg het er gewoon aan of het op een leuke locatie is en of ik op dat moment zin heb.