Partyflock

Forumonderwerp · 651824

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik heb nu toestemming om het op partyflock te zetten dus dat doen we dan ff..

Jullie kennen vast het nr sieg heil dat zogenaamd door neophyte is gemaakt. wat blijkt nou uit de msn gesprekken met Re-Style Dat ie daarin verteld dat hij dat nr heeft gemaakt dat zegt ie tegen zn " vrienden
Der is ook een rechtzaak geweest maar neophyte heeft dat verloren omdat meneer Re-Style schijnheilig zn bekkie houd oke het is wel logish want als ie dat niet doet is zn cariere naar de klote..Maarja aangezien ik beetje heel erg fan ben van neophyte laat ik het hier niet bij zitten :D als je niet weet wie restyle is klik even op zn naamRe-Style
laatste aanpassing
dat nummer ken ik wel..tis echt een kutnummer

als jij t zegt ;)
(K)

als jij t zegt ;)
(K)
:kots:

Echt heel sneu dat nummer. En dat zit bij MOH :S Plaats die chatlogs dan!
Ja idd een zeer sneu nummer. :kots:

Het gaat er hier dus ook om dat die DJ Re-Style alias kneus onder Neophyte z'n naam dat nummer op internet heeft geplaatst. :s

Hoe sneu kan je zijn, lekker even iemands carriere naar de knoppen helpen. :s
sja niet best dat hij dat nummer heeft gemaakt en helemaal niet best dat hij het onder neophyte gezet heeft, maar om nu op deze manier hier neer te zetten is een beetje flauw
Ga dan zelf naar m toe :bah:

nou sorry maar hij Heeft neophyte zwart gemaakt ik zal uhm, terug pakke op alle manieren die ik kan bedenken NEOPHYTE LEEFT EN RE-STYLE BEEFT

Hoe sneu kan je zijn, lekker even iemands carriere naar de knoppen helpen.
====================­====================­=============

Denk t niet, iedereen met een gezond en normaal denken verstand wist/weet dat dat niet door Jeroen is gemaakt.
Vind het wel terecht dat het hier geplaatst word. :/

Die kneus plaatst zoiets op internet, en aangezien dit een partysite is en hier waarschijnlijk wel veel Neophyte aanhangers zijn moeten zij toch weten dat hij dat nummer niet heeft gemaakt. :)
whaha als het zo is is het echt niet sneu om te posten. De naam van Neophyte is over het hele inet zwart gemaakt door dat nummer op Kazaa enzo. En moeten wij nu medelijden hebben met zo'n triest figuur???

P.S. Als het tenminste waar is. Ik wil eerst die chatlogs zien
Artiest Vexer

Denk t niet, iedereen met een gezond en normaal denken verstand wist/weet dat dat niet door Jeroen is gemaakt.

Inderdaad !
Net zoals bij dat NEP nummertje van Rotterdam Terror Corps...waarbij een persoon hun naam gebruikte voor "zo`n" track.
Als je logisch denkt, weet je al voldoende..
nee idd, je hebt ook dat nummer kankrzwarten dat onder RTC is neergezet....nou ik zie MC Raw het al inspreken.......

Hoe sneu kan je zijn, lekker even iemands carriere naar de knoppen helpen

idd, maar hij zal hier elf ook nog wel even op reageren lijkt me
the real jojo 7 januari 2004 14:38

(y) geef ik je gelijk in, maar niet iedereen is altijd even helder denkend als de doorsnee medemens. :)

Vraag maar aan danny van neophyte ik heb uhm net gesproken :D

idd ik geloofde sowieso al niet dat dat door neophyte was gemaakt, zij zijn tenmiste proffesioneel en zijn al heel lang bezig.

neophyte gaat tog niet zichzelf een slechte naam geven door dat soort nummers.

als het waar is dat re-style verantwoordelijk is voor dat nummer is het wel een heel zielig figuur (helemaal voor een dj die draait op moh etc.)
laatste aanpassing
Inderdaad !
Net zoals bij dat NEP nummertje van Rotterdam Terror Corps...waarbij een persoon hun naam gebruikte voor "zo`n" track.
Als je logisch denkt, weet je al voldoende..

dat bedoelde ik :P

Jup maarja Het gaat om de naam die derbij staat en niet of je het gelooft of niet mensen die net de hardcore scene kom en binnelopen weten dat niet :)
Juistem B*O*O*M :D

Maarre...terrorsmurf­in, plaats die chatlogs !
weet MOH dit al?

en idd die chatlogs!
laatste aanpassing

geef ik je gelijk in, maar niet iedereen is altijd even helder denkend als de doorsnee medemens.
====================­====================­===================
Ja, maar dat zijn wazi's.

hmm ja ik ben dan niet zo oud maar tog wel wijs genoeg om te weten dat neophyte zoiets niet zou doen
hoe oud is dat nummer, als re-style t gemaakt heeft was hij 12/13 ofzo, hoef je nu toch niet meer mee te komen

Tuurlijk bass D heeft dat jong zelf verdedigt en blijkbaar heeft het geholpen ook :@ die klootzak

nee dat is waar, tis al wel een nummer dat al lang bestaat, had hij minstens 14/15 moeten zijn :S

Nou sorry maar ik kom der nu wel mee! Weet je waarom OMDAT HIJ GEWOON ZN BEK MOET OPENTREKKE EN IS DE WAARHEID SPREEKT!

maarre terrorsmurfin hoe kom jij aan deze informatie dan??
the real jojo 7 januari 2004 14:43
geef ik je gelijk in, maar niet iedereen is altijd even helder denkend als de doorsnee medemens.

:)....zit ook wat in, maar stel je voor, je bent niet echt bekend in de Hardcore scene en je komt dit nummer tegen op Internet onder de naam Neophyte???
Lijkt me niet echt prettig voor Neophyte om zo een nummer op I-net onder jouw naam te hebben.
Chatlogs Chatlogs Chatlogs Chatlogs Chatlogs
Chatlogs Chatlogs Chatlogs Chatlogs ChatlogsChatlogs Chatlogs Chatlogs Chatlogs Chatlogs

Chatlogs Chatlogs Chatlogs Chatlogs ChatlogsChatlogs Chatlogs Chatlogs Chatlogs Chatlogs

*LOL* :D

van een maatje van mij en ik heb danny van neophyte net ff gesproken op msn :D
als die het blijft ontkennen en het blijkt wel zo te zijn is het echt een sneue gast
laatste aanpassing

Vraag me eigenlijk af of die gozer t wel heeft gemaakt, denk dat t gewoon grootspraak is.

Lijkt me niet echt prettig voor Neophyte om zo een nummer op I-net onder jouw naam te hebben.

precies

zelfs zn excuus aanbieden doet ie niet daar issie zelfs te laf voor!

van een maatje van mij en ik heb danny van neophyte net ff gesproken op msn

okay

ik hoop dat re-style hier zelf ook nog een reactie op gaat geven
Appie...ouwe relneger :P
Als we nou gewoon wachten op de reactie van re-style :P

denk het niet had uhm gister gepb hij stuurt nix terug joh echt niet zelfs zon lafbek is het als die der niet op reageert op een normaal pbtje zal der wel meer aan de hand zijn he
2 HPZ Schizo>> Ja toch??? Dat is toch het enige wat hier teld??? Voor degene die hem goed kennen, zal hij zijn goede naam wel behouden maar voor de andere............

Kijk weet je ik doe het niet om hem te pakken ofso maar ik ben gewoon neophyte verslaafd en ik heb een fucking obsessie haha maarja als je onder iemand zn naam nou een nr maakt kom dan ook voor de gevolgen op NEOPHYTE LEEFT EN RESTYLE BEEFT ;d
Ik hoop dat MOH nog met een reactie komt
Idd, eerst chatlogs zien. Maar al die nepnummertjes die oa op Kazaa ciculeren zijn van die slappe nummertjes, je kan meteen horen dat het geen produktie is van mensen als Jeroen en Danny ed.

Ben benieuwd wat hieruit gaat volgen.
Als je zoiets beweert moet je wel bewijs hebben vind ik. Anders dan is het juist erg voor zijn carriere als het niet waar blijkt. Dus komop met die chatlogs!!!
R@VER 7 januari 2004 14:47
Appie...ouwe relneger .

wheheh... and proud :p

straks krijg ik rechtzaak aan me broek lol

logfiles komen van de week ik heb namelijk nieuwe pc dus hij moet nog ff gestuurd worden naar mij :D
Artiest Xavi
wat een idioot hoe durft hij dat zo op internet te zetten echt waar joh RE-STYLE VUILE FLIKKER
beetje iemand ze mooie dj carriere naar de klote helpen pffffff

Maarja ik hoop echt dat ie gewoon zelf zn bekkie opentrekt om alle lul verhalen keer uit de wereld te helpen oke iedereen weet dat het niet van neophyte is maar toch.Oke het is stoer natuurlijk als je nr onder grote naam uit brengt maarja Nogmaals voor de gevolgen opkomen ho maar..
hmmz gister nog met um op msn gelult :D
maarum ja, kutstreek.
doe lekker me neo trui aan als re-style 30e in xtreme draaid :p