Partyflock

Forumonderwerp · 651824

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik heb nu toestemming om het op partyflock te zetten dus dat doen we dan ff..

Jullie kennen vast het nr sieg heil dat zogenaamd door neophyte is gemaakt. wat blijkt nou uit de msn gesprekken met Re-Style Dat ie daarin verteld dat hij dat nr heeft gemaakt dat zegt ie tegen zn " vrienden
Der is ook een rechtzaak geweest maar neophyte heeft dat verloren omdat meneer Re-Style schijnheilig zn bekkie houd oke het is wel logish want als ie dat niet doet is zn cariere naar de klote..Maarja aangezien ik beetje heel erg fan ben van neophyte laat ik het hier niet bij zitten :D als je niet weet wie restyle is klik even op zn naamRe-Style
laatste aanpassing
hmmz...hier heb je het al...:S
eerst lopen lullen dat je harde bewijzen hebt!...
en je nu terug trekken dat ze toch FAKE kunnen zijn...
erg overtuigend ben je niet bezig!...
maar jou probleem is nu niet meer neophyte, maar je probleem is nu dat je denkt dat mathijs nazi is!...
het word weer tijd voor een nieuwe topic!

HAVE FUN!

Werkzaam bij Audiophonik
Artiest Amanael
flikker toch op mathijs heb die trac knie gemaakt en is nie wazi fuck you all !!! as jullie t zo goed weten ... jullie kenne m niet eens maaruh tjah ...
haha alle wazis vormenn een blok

nah nee hoor dat maakt jij der van wazi's die wazi's liedjes maken een niet wazi maakt owk geen wazi liedje :D

Sommige mensuh wetuh het toch altijd beter he...!

of sommige mensjes zijn dom ;D

owwwww jah hoor nazi's zijn nooit sociaal naar buitenlanderz en waarom is mathijs dan een vriend van mij omdat ik toevallig uhh weet ik veel de uitverkorene buitenlander ben of zo ????? rot toch op met je gezwam joh en uhh get a life !!!

Nah maakt niet uit misschien was die wel uitslover of meeloop wazi

Damn doe allemaal eens rustig adem in en adem uit.
Straks vallen er nog dooie.

rotop met je 4 jaar ~!!!!! k ken m al langer en hij is geen nazi en niet geweest en zal t niet worde !!!

whehe ja rustig aan doen lol :D lijkt me ook slim hij laat iedergeval niet zn sterkste kant zien haha

ACH lady bla bla bla SMOEL DIHT hou me bek niet dicht tegen amber voor jou!!

pakt een sigaret en gaat er eens lekker voor zitten, rustig kinders!!

Ben je bang dat ik wat over het verleden ga zeggen amber!! ja he:P

Heb je net gezegd op msn:P:P:P:P\

En aangezien jij een onderdeel bent van re-style hoor jij ook bij dit onderwerpPUNT

mja terrorsmurf wil mathijs gewoon na de klote helpen zie ook haa msn naam [terrorsmurf]start the war want smurf gaat on the floor en re-style gaat der onder door zegt:
Artiest {SHOWLIST artist 10553, 74453, 70844, 71694}
:gaap: !

:S
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT EEN DOM WIGHT!

Pff--= Echt een dom wijf..
Hoe kan iemand van 12 jaar nou zon nummer maken?
Jah.. Terrordombo... Zo oud wassie 5 jaar geleden!

En wat je hiero zei:

wat zie ik hier..

15 Re-Style - Kaluh Vandaluh

Slaat ook nergens op!

Ooo Mensen.. Kijk hier eens:

terrorsmurfin 7 januari 2004 18.09

IK ben een vuile leugenaar, ja ik beken het, ik hou ervan om mensen lastig te vallen met leugens, want ik heb zelf geen eigen leven!

whahaha :D net echt ;) Maar goed kijk zelf op www.holland-hardcore.com
weet je wat ik zo mooi vind. die paarden met van die oogklepjes voor

Slaat wel ergens op moet je maar ff die site kijken!!

lol mja ach die moet je ook hebben he :D

Artiest Metasphere
wie kan bewijzen dat die track 5 jaar oud is?

Ken je het woord sarcasme?

hijs zo oud maar hij heeft rond die tijd muziek gemaakt hoe komt ie anders aan zoveel ervaring draaien leer je niet in een jaar !

maar hij maakte toen al WEL muziek... ver daarvoor zelfs al, onder de naam Dutch Profile. Hij werkte met FT2 of met MadTracker. (een maat van me chatte toen met hem, en ze hebben elkaars nummers wel eens geremixed). Dit alles al ongeveer een jaar voordat dat SH nummer "uitkwam"

whahah wat een wijze opmerking dame!!! ghehe..maja op je 12e zo;n numeer maken!poeh knap;)

owjah en je valt in herhaling!!! heel vervelend!

:S
laatste aanpassing

het is owk niet een nr met veel kwaliteit ;) maarja ik heb dit vanuit betrouwde bronnen :D hehe en die gozer lult niet :D

oefening baart kunst zegt men altijd...

Re-Style 550 vrienden · dj's · archief

Schrijf bericht · Maak vriendje · Forum negeer

Naam: Mathijs

ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat kale vandale ook uit zeeland komt ,

ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat kale vandale ook uit zeeland komt ,

dacht ik ook jah

verder kies ik geen kant voordat ik bewijzen zie :)

euh produceren doe je niet achter draaitafels;)

nah sorry maar me neefie is owk 10 :D hehe...jong geleert is oud gedaan tog ;) Maar das niet zo moelijk hoor
Artiest {SHOWLIST artist 75199, 42686}
hehehehe, voor zover ik weet komen de Kale Vandalen gewoon uit Sassenheim (beter bekend als nazirockband Brigade M)

En dat gedoe over Mathijs, tsja, ik heb dat al zo vaak gehoord, ik word daar wel een beetje moe van. Je hoort ook gewoon dat het niet van hem is, het lijkt in de verste verte niet op zijn stijl (ook niet eens op de stijl die ie vroeger als Dutch Profile maakte) so...

ik geloof er geen snars van :D

En amber wat boeit die leeftijd nou zie jou alleen al achter die draaitafel dan!! denk je toch ook van:S

mja ik zie de bewijze morge wel he ! ...

zeelandcore heeft helemaal gelijk !!!!!!
En maat van me dit...een vriendje van me dat....hij hoorde hier....zei hebben daar gehoord.....BLAAAAAA­AAAAAAAAT bewijzen ja geen ogefundeerde tering zooi...
Neophyte en RTC hebben door deze nummers weinig tot geen schade opgelopen omdat ze simpelweg te bekend waren bij veel mensen.
Dit geld dus niet voor deze gozert dit soort beschuldigingen kunnen de doodsteek zijn voor deze gast ze carrière dus kom is met echt bewijs ofsow.
Ik geloof simpelweg niet dat een 11/12 jarige met dit soort teksten inze kop loopt.

Voorlopig zie ik alleen maar roddels,en voor de topic starter dat msn adres is niet per ongeluk fake?...gehackt?...
laatste aanpassing

Hey dingelingedingdong, het is niet stoer om in elke post te zeggen dat je een vriend bent van Re-Style. Terrorsmurfin: zwijg totdat je overtuigend bewijs kan tonen. En Miss Bass-sick :lief: Re-Style, zie ik daar een rood-wit-blauw armbandje..... :|

ja wa nou een nazi is nie bevriend met een buitelander snap je dat !

Nee, leg eens uit, is dat Universiteitsniveau? Ik begrijp het echt niet, ja wa nou een nazi is nie bevriend met een buitelander snap je dat !pff....hersenkraker­. Maar je hebt wel weer even duidelijk gemaakt dat het je vriend is, goed werk

zie ik daar een rood-wit-blauw armbandje.....

we gaan tog alsjeblieft niet beginnen over rood-wit-blauw he pfff

Nee maar je bent wel trots dat je hem kent onie??

Ik ken hem ook en de vriendin ervan ken ik ook:) YESSSSSSSSSSSSSSSSSS­SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS­SSSSSSSS

Maare dat roob wit blauwe bandje vindt ik ook schande echt wel!!!

gewoon ASO