Partyflock

Forumonderwerp · 650325

Waarschuw beheerder
donateur
Na 5 jaar stevig gerookt te hebben heb ik maar besloten om er mee te stoppen!
Best moeilijk maar ja :S
nu ik toch de griep te pakken heb vind ik het wel het goede moment om te stoppen!
Ik heb inmiddels al 2 dagen niet meer gerookt :D
maar ja ik begin beter te worden .. en het stoppen wordt steeds moeilijker :S
dusss wat ik me afvroeg: zijn er nog meer stoppers???

oh ja en .. peptalk is altijd welkom ;) :P whehehe
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Blowen en roken

Waarschuw beheerder
hier een gestopte roken.. nu inmiddels al 9 weken...

heb zelf 10 jaar gerookt, en de eerste 2 weken zijn meestal het moeilijkst.. zorg er gewoon voor dat je altijd wat in je handen hebt.. een pen, potlood of een freubel dingetje... GEWONE kauwgom, wil ook nog weleens uitkomst bieden...

als je gewoon blijft volhouden dat : roken vies is, dan komt het altijd goed

Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel succes met je poging...ik hoop voor je dat het lukt. :respect:

Ik ben er nog niet klaar voor.

Waarschuw beheerder
Ik ben nu 3 maanden gestopt. Het is zeker zwaar dat stoppen. Ik heb ongeveer 8 a 9 jaar gerookt. Af en toe heb ik het nog steeds moeilijk en hou het voornamelijk vol door tegen mezelf te zeggen dat het zo zonde is om nu weer te beginnen. En de prijzen van de pakjes sigaretten vind ik belachelijk, dus daardoor hou ik het ook wel vol.

Waarschuw beheerder
na 7 jaar ga ik op 2 januari stoppen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
2 Zheddie -> dat zei ik een week geleden ook nog maar nu ben ik het echt ZAT! En trouwens ... om in februarie een euro meer voor een pakkie te gaan betalen zie ik ook niet echt zitten dus zo gek is de griep nog niet :P ;)
Waarschuw beheerder
Vind het ook tijd om te stoppen (met roken) heb ooit eerder een poging gedaan maar toen niet gelukt...

Ben nu met m'n laatste pakje bezig :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
ik stárt met stoppen;)

net als de rest van nederland

Iig wens ik jou veel geluk toe met je stoppoging!!!(F)

Waarschuw beheerder
donateur
S*A*N*S*A*T*I*E* , waar ik woon kost een pakje peuken maar 1.25 euro, dus dat is zeker geen drijfveer. En ik heb ook griep gehad, rookte weliswaar wat minder, maar ging gewoon door.
Ik mis de discipline en de drive nog.

Waarschuw beheerder
donateur
we gaan er gewoon voor !!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik rook helemaal niet ;) :P

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) zo

Zheddie -> dan heeft het idd geen zin :)
komt vanzelf wel :jaja:

Waarschuw beheerder
Voor iedereen die gaat stoppen of aan het stoppen is...Heeeel veel succes!
:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook pas gestopt.
Ik vind 1 januari persoonlijk geen drijfveer, dus dan maar een maandje eerder. Hier en daar ietwat vals gespeeld, maar al met al wel gsestopt :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk nu maar gewoon dat ik het mezelf alleen maar moeilijker ga maken door te blijven roken :)
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
Waarschuw beheerder
donateur
ben nog niet eens begonnen hehe ;-)

Waarschuw beheerder
ben nog nooit begonnen :D

*applaus voor mezelf*
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: ik stop ook ....( weer :S )

Waarschuw beheerder
donateur
ga d'r over nadenken!

maar sta achter je!

Waarschuw beheerder
donateur
NEE ik stop niet

Waarschuw beheerder
donateur
Als we gaan samenwonen stoppen mijn vriend en ik allebei tegelijk....

maar ik heb nog steeds geen huis...

dus stoppen?

NU EVEN NIET!!!

Waarschuw beheerder
en het wil me maar niet lukken....elke x!!! :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga wel wat minderen dit jaar..... Ik rook bijna niet, met t weekend erbij rook ik 1 pakje. Dus dat is niet zoveel...

Maar voor iedereen die gaat stoppen succes :flower:

Waarschuw beheerder
ik stop vanzelf wel met roken :)
Waarschuw beheerder
Ik ga het wel proberen en iedereen die het ook gaat proberen veel suc6 :yes:
Waarschuw beheerder
Nou San volhouden! je kunt het!!

Waarschuw beheerder
Ik ben vanaf 26 november gestopt met behulp van lasertherapie. Het kost heel af en toe wat moeite maar bevalt me prima.

Waarschuw beheerder
donateur
Chrizz, wat kost dat, als ik vragen mag ?

Waarschuw beheerder
vandaag 1 1half uur volgehouden :D langer lukt niet egg .. :S

Waarschuw beheerder
2 uK: 139,50

Is best een boel geld, maar ik vond het het zeker waard. De zin in een sigaret momentjes zijn met die behandeling veel makkelijker te overwinnen.
En het is op zich net zo veel geld al 2 maanden roken (uitgaande van 1 pakje per dag)

http://www.prostop.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Dankje. Ik was gewoon even benieuwd. Wie weet, als ik het nu niet volhoud, dat ik maar eens een laser ga proberen dan !

Succes..
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook stoppen!! :D eigenlijk heb ik al zon uur of 5 nie meer gerookt!! :D ik mis t *nog* niet!! :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stop ook! Bijna dan... maar ik doe het wel! :D
Waarschuw beheerder
ik vind 140 euro trouwens niet eens zo heel duur om te stoppen met roken. Als je er dan heel makkelijk van afkomt.

Als ik zou roken zou het me dat wel waard zijn.

Beetje groot feest in een weekend en alles erbij kost het zelfde.
Waarschuw beheerder
Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar: stoppen met roken. Niet bijster origineel, maar als het lukt zou dat wel hartsikke mooi zijn...

Maar het blowen kan ik toch echt nie laten :P

Waarschuw beheerder
donateur
Mixie 31 december 2003 01:03
ik vind 140 euro trouwens niet eens zo heel duur om te stoppen met roken. Als je er dan heel makkelijk van afkomt.

Als ik zou roken zou het me dat wel waard zijn.

Beetje groot feest in een weekend en alles erbij kost het zelfde.

:jaja:
Ben het helemaal met je eens.
Ik ben alleen zelf net gestopt, sinds een paar weken. Dus ikwacht even af wat de toekomst me brengt. Wie weet red ik het zo ! Zo moeilijk heb ik het niet meer, alleen als ik teveel gedronken heb :(

Maar 140 Euro vind ik ook absoluut niet veel... !
Waarschuw beheerder
Als ik zou stoppen, dan deed ik dat omdat ik dat echt wil. Doe het zeker niet om op 1 januari te doen.

Waarschuw beheerder
donateur
nou eens kijken wat de 3e dag brengt!!!
Mijn moeder had nog niet door dat ik al 2 dagen niet meer gerookt had, kreeg ik gisteren een pakkie peuken van haar ... euuhh ja bedankt :) haha

op 1 januari stoppen vind ik ook niks, dan lukt het me toch niet :)

Waarschuw beheerder
Waarom zou je stoppe je logen zijn nou tog wel naar de klote tog?

Waarschuw beheerder
Stoppen met roken, maar door gaan met blowen..
Hielp bij mij ook!

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou je stoppe je logen zijn nou tog wel naar de klote tog?

beetje lompe vraag natuulijk

Waarschuw beheerder
Kdenk dat als je stopt dat je er gewoon zelf voor 100% achter moet staan, daar heb je geen kauwgom of weet ik veel wat allemaaal voor nodig, t zit ook wel tussen de oren, tis een gewoonte en die leer je gewoon moeilijk af :/

Waarschuw beheerder
donateur
precies ;)
gisteren dacht ik aaaah ik rook er eentje voor de gezelligheid maar ik vond het zooooo vies dat ik hem maar gelijk weer heb uitgemaakt, mijn vriend heeft nu het pakkie opgerookt :)
gaat nog steeds goed al 4 dagen lang :D

Waarschuw beheerder
donateur
ach ik doe maar weer es een poging :P.....

de zoveelste al :S

Waarschuw beheerder
Voor diegene die stoppen, heel veel succes!!

Ik pak er nog 1tje!

()___)_______)))
Waarschuw beheerder
ik ben al 2 jaar gestopt met roken

Waarschuw beheerder
Ik stop morgen:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga niet stoppen.... sta er toch niet 100% achter!!

Waarschuw beheerder
ik rook gewoon niet B)
Waarschuw beheerder
nee sorry ik stel het nog effe uit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe na een x aantal verwoedde pogingen heb ik tot heden nog niet gerookt, en slechts 1 blowtje gerookt. Roken ga ik nu opzekers mee kappen, blowen moet kunnen... ik ga alleen wel meer drinken als ik nniet meer rook, dat is toch wel een nadeel

Waarschuw beheerder
als jij gaat stoppen dan hoef ik het niet meer te doen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het wel van plan. Maar ik rook toch eerst nog ff het pakje leeg dat ik gisteren op Multi gehaald heb ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben ook gestopt hoor! Na Awakenings gisteren :)

Waarschuw beheerder
vanaf 1 januari ben ik gestopt met roken en blowen ivm mijn astma...nu nog volhouden maar dat gaat zeker lukken :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ben 1 december gestopt!:D
Wou ook echt stoppen nu.. heb al meerdere keren een poging tot gedaan maar niet gelukt en nu had ik er echt genoeg van!
Alleen vind ik 1 januari zo'n domme dag om te stoppen.. dan doet iedereen die poging.. werkt voor mij nie echt!
Maar het is goed te doen.. al speel ik af en toe een beetje vals als ik een beetje wous ben maar verder no problems!

Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds gestopt :jaja: gaat gelukkig nog steeds goed :D
succes stoppers ;)
Waarschuw beheerder
donateur
haha elk jaar lig ik weer dubbel om mensen die zegguh dat ze stoppen met roken:yes: t lukt toch bijna niemand:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mwah zolang je zelf rookt zal die niet-roker de laatst lachende zijn he kijk whehe ik vind het ook zuur om te stoppen maar het is gewoon kansloos, peuke roken dus ik maar er het beste van

Waarschuw beheerder
donateur
Ilsje22 Aka Psycho Trut 2 januari 2004 15:34
Maar het is goed te doen.. al speel ik af en toe een beetje vals als ik een beetje wous ben maar verder no problems!

Hier hetzelfde verhaal :)
Naast de momenten van zwakte heb ik ook niet eens meer de behoefte naar of zin in een sigaret. Dat vind ik al een hele vooruitgang. Nu de zwakke momenten ook nog even doorbijten en schrappen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik snak naar een peuk zal ik je vertellen...
MAAR IK HOU VOL! o:)
Al 2 dagen nu (bijna dan, maar anders klinkt het zo zielig)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben 2 dagen gestopt, weet dat ik het kan.

Ben al eerder 9 maanden gestopt dus.....
Waarschuw beheerder
Ik ben nu al een maand gestopt na 8 jaar roken door een laserbehandeling, werkt goed :D

Waarschuw beheerder
donateur
Al 6 dagen weer :)
het gaat best goed gelukkig :D
Ik denk dat ik het wel vol kan houden :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ben gestopt, en het gaat lukken. Makkelijk. Ik heb er ook geen zin meer in. En het is duur. En het is smerig. En(z)...:p
Waarschuw beheerder
Euh.. ik ben sinds een uur gestopt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik nu al 3 dagen (Y) t valt nog mee...

Waarschuw beheerder
ik al 1.5 maand gestopt
lukt best als je er 100% achter staat
Waarschuw beheerder
Hoef niet te stoppen...ben nooit begonnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
rook al maaaanden niet meer:yes: vid peuken echt zo ranzig:s rook al1 joints telt dat ook???

Waarschuw beheerder
nee zeg echt niet

Waarschuw beheerder
2,5 dag al niet meer. Straks gaat t zwaar worden als ik uit ga en aangeboden krijg.

Waarschuw beheerder
ik ben al half jaar gestopt:)
Waarschuw beheerder
donateur
2 dagen gestopt nu en ik het valt me nog wel mee.
Ga iig niet weg vanavond want dat wordt me te moeilijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik rook te weinig om te kunnen stoppen. :)

Waarschuw beheerder
Heb zelf ook al wat pogingen ondernomen en ben ooit tot de 33 dagen gekomen (dat vond ik al lang) maar nu gaan ik en DarQ er samen voor, hopelijk voor wat langere duur ;) Scheelt zowiezo wel als je met wat meer fanatieke rokers stopt aangezien huize DarQ echt rookhol #1 was :P

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarom iedereen constant zeuren over stoppen met roken als er toch niks van terecht kom. Argh, doe iets goed of doe gewoon niet. :yes: O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Jepz...me is ook gestopt

ik wou al heel lang stoppe maar kon steeds geen goede dag vinden..noujah dan maar met de hype mee als goed voornemen:bah:

Waarschuw beheerder
donateur
ik rook alleen als ik uitga. bevalt me prima :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben sinds 1 jan gestopt. Niet dat ik wilde stoppen maar op mijn werk mag het vanaf 1 jan niet meer en thuis rook ik niet vanwege een vriend die niet rookt. Dat vond ik een goede reden om een poging te wagen. Ik heb zelf de afgelopen 5 jaar redelijk veel gerookt (± 10 per dag), maar ik gebruik nu van die pleisters. Moet zeggen dat ik er tot nu toe weinig last van heb. Heb nog geen behoefte gehad aan een sigaret, maar dat kan nog komen. Had alleen de eerste 2 dagen dat ik me niet lekker voelde, maar gelukkig is dat nu voorbij. Vind die pleisters beter dan de kauwgom want die moet je nemen als je de behoefte voelt aankomen en die zijn zo smerig!! Daar moet je echt disepline voor hebben. Ik was het na 2 dagen zat. Ik wens iedereen heel veel succes met het stoppen.
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
ben alweer 4,5 jaar geleden gestopt :D

mijn tip : lees het "stoppen met roken"-boek van allen carr en het is echt serieus een makkelijk iets !!!

Waarschuw beheerder
Hm misschien wel een idee dat boek dan. Naja tis nu dag 3 en gaat nog prima, heb niet echt een vreselijke drang ofzo maar zodra je de lucht van een sigaret ruikt wordt het vooral lastig. De eerste serieuze testen komen op feestjes en dat soort dingen, maar de lol is er inmiddels wel af met die debiele prijzen en vriendelijke campagnes. Je werd tegenwoordig in de rokerscoupe in de trein al raar aangekeken en straks krijgen alle overgebleven rokers een reservaatje op de veluwe. Laat ik dan maar iets anders zoeken om m'n geld in te steken, goede ideeen zijn welkom ;)

Waarschuw beheerder
donateur
dat boek werkt niet !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dan wil je ook nie echt stoppuh want als je dat wel wil dan werkt dat boek cker wel goeds:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom iedereen constant zeuren over stoppen met roken als er toch niks van terecht kom. Argh, doe iets goed of doe gewoon niet

hmm ik ben vandaag precies een week gestopt en ik heb het gevoel dat het me echt wel gaat lukken.
Tot een dag of 3 geleden had ik het er echt moeilijk mee, maar ik denk nu niet eens meer aan roken... het gaat me stukken makkelijker af dan ik gedacht had .. gelukkig :)

Waarschuw beheerder
en anders houden we elkaar hier wel op de been toch :) Ben benieuwd wie het het langste vol houdt dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu 2 dagen gestopt :S Enneh het gaat aardig goed!! Af en toe denk ik eraan, maar dan ga ik gauw iets anders doen!
Waarschuw beheerder
Hmmmm, toevallig vandaag nog geen peuk opgestoken...

Waarschuw beheerder
ik ben er vorig jaar mee gekapt.

gelukkig nog steeds volgehouden. :D
had het wel geleidelijk afgebouwd...dit is wel iets wat je moet kunnen trouwens!
Waarschuw beheerder
donateur
3e dag en het was vandaag echt heel erg zwaar. Ik heb echt heel wat lopen snaaien en drinken.
Ben in 3 dagen 2 kilo aangekomen, dat vind ik opzich niet eens zo erg kon het toch wel gebruiken.

Maar morgen moet ik weer aan het werk en dan wordt het pas echt moeilijk. Hele dag achter je pc'tje zonder er eentje op te steken, brrrrr...

Waarschuw beheerder
Gozer, hou je taai. Ik leef met je mee, heb de hele dag weer koffie gedronken achter de pc en alleen maar aan de sigaret die erbij hoort mogen denken. Morgen weer aan het werk maar dan heb ik iig dingen te doen dus denk ik er minder aan (als het goed is) ;)

Waarschuw beheerder
Gister wel wat gerookt maar ik vond het niet eens lekker. Totaal geen drang nu. Er zijn dingen die lekkerder zijn dan sigaretten denk ik maar.. :)
Waarschuw beheerder
ik en me vader hebben mijn moeder en ons zelf aangeluld dat we alle 3 gaan stoppen met roken.
we gaat het proberen met die nicotine plijsters.
mja zie er wel tegen op!

ben toen 4 maanden gestopt geweest, en enigste wat ik dee op gegeven moment, was heen en weer bewegen op me stoel als een autistisch kind!

brrr

Waarschuw beheerder
Dan moet je meer hobbies zoeken Beertjuh, Bezig zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
5 dagen alweer!!!

Vind het tot nu toe nog wel gaan eigenlijk. Heb meer zin in eten, dat wel.

Sterkte, medestoppers ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Yip, meer dan een maand al :)
Gaat goed, en het rookverbod hier op kantoor komt daarbij ten goede :)

Waarschuw beheerder
Ik kijk wel uit!! Ga gewoon door...
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
Van twee pakkies peukjes per dag naar niks, gaat redelijk vreemd zeg maar. Het is alleen makkelijker dan verwacht :D Suc6 mensen

Waarschuw beheerder
donateur
De drang is bij mij redelijk weg ...
zat net ff met een kennisje in een cafe
en hij rookt als een ketter maar heb eigenlijk
zelf geen een keer aan een sigaret gedacht.
Het word steeds makkelijker :)

succes stoppers :P :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu sinds 1 jan. gestopt. Ik gebruik pleisters en het ging in het begin echt makkelijk. Maar nu ik weer aan het werk ben wordt het steeds moeilijker. Bij ons mag je alleen nog maar op vaste tijden roken (3 keer per dag) en ik moet me echt beheersen om er geen een op te steken. Maar ik wil er zo graag een!!
De echte beproeving komt begin feb. Ga ik naar Luna toe en ik weet nu al dat ik het niet ga volhouden zonder sigaret. Als ik dan nog niet alweer begonnen ben...

Sterkte voor al mijn lotgenoten
Waarschuw beheerder
donateur
Ik rook niet meer...

maar zeker ook niet minder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
NU EVEN NIET JA!

hihi :P
Waarschuw beheerder
Ben niet gestopt...
en ben het eigenlijk ook nie van plan :P

Waarschuw beheerder
donateur
vandaag 2 weken gestopt :jaja:
Heb het op sommige momenten nog steeds wel ff moeilijk maar eigenlijk gaat het best goed :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik stop niet! (y)

Waarschuw beheerder
ik ben begonnen maar valt egt flink tegen..ik rook wel minder maar helemaal stoppen??
dat lukt nie denk.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben al een jaar gestopt..ik rook alleen als ik uitga..dus ben ik eigenlijk niet helemaal gestopt :vaag:
maar ik rookte eerste een pakje per dag en 2 in t weekend :O. dus ben al lang tevreden
Waarschuw beheerder
Wat goed dat je al 2 weken gestopt bent...

Ik ben nu bijna 8 weken gestopt en heb het er soms heel erg moeilijk mee. Vooral in het weekend.
Volhouden hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Ciska,Losse Catje... :O

stoute meisjes! :@

:9

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry Vonk :bloos:

:D
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm....

sorry is wel heel oppervlakkig vind je niet? :devil:

Waarschuw beheerder
Ik rook zelf niet... maar help nu een vriend om te stoppen.. enne S*A*N*S*A*T*I*E* ik wens je veel succes met stoppen he!! je redt et vast;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dank ;)

vandaag al weer 3 weken gestopt :bounce:
:D

hoe gaat het met jullie ?!?!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben alweer z8jes aan begonnen:(

Rookte pakje per dag, nu 2 tot 4 sigaretten, maar ik moet gewoon helemaal stoppen, ben eg zwak....

Gedverdemme, baal van mezelf:@

Waarschuw beheerder
Tijd voor een hoe lang ben jij gestopt update!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu ruim 2 maanden gestopt! :)

Waarschuw beheerder
nu al 3.5 week gestopt.

Waarschuw beheerder
donateur
Rook alleen nog maar op vrijdag en zaterdag met een biertje d'r bij :)
Waarschuw beheerder
6 jaar flink gerookt! 2 en een halve week gestopt, en heb nergens last van, je moet er gewoon niet teveel aan denken! Zelfs in het weekend nog geen probleem mee gehad!
Waarschuw beheerder
donateur
Was laatst ziek, heb 1.5 dag niet gerookt, was neit zo moeilijk maar heb niet doorgezet, zat er wel aan te denken maarja..

2 S*A*N*S*A*T*I*E*: netjes van je dat je al zolang gestopt bent, keep up the good work :) (Y)
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bijna 3 weken gestopt!
Waarschuw beheerder
kben al 2 keer gestopt, en begonnen.
de enige optie om de verhoging van de sigaretten te omzeilen is ze zelf maken....
die apparaatjes kosten ook veel,
maar dan heb je ook wat.

Waarschuw beheerder
donateur
aanstaande zondag een maand :)
af en toe denk ik nog wel eens ik heb zin in een sigaretje maar al zou ik er 1 opsteken zou het me nu toch niet meer smaken :)
Waarschuw beheerder
ben ook bijna 3 weken gestopt, maar heb er nog best moeite mee. T word je duidelijk niet cadeau gegeven

Waarschuw beheerder
super knap hoor! :respect:
ach ooit stop ik ook ;p ;)

Waarschuw beheerder
donateur
vandaag 1 maand gestopt :)
alle mensen in mijn directe omgeving hebben er wel een beetje onder geleden want ik was echt niet te genieten (en soms nog niet ;)) haha maar ja het si voor een goed doel ;) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gestopt...
Doordeweeks heb ik er geen moeite mee rookte ik eigelijk ook ampter, maar tijdens het stappen is het toch wel erg moeilijk..
Waarschuw beheerder
ik ben nu 1 week gestopt, na 2 jaar veel gerookt te hebben..
heb mezelf alle negatieve dingen over roken aangepraat (want het zit toch tussen je oren :) )
ben gewoon gestopt zonder hulpmiddelen (y)

niet altijd makkelijk me ouders en broertje roken ook thuis..

maar heb me vd week ook gelijk aangemeld bij de sportschool (van achmea) echt top mag je elke dag heen zolang je maar wilt (y) en dat doe ik ook, dus let ook weer op me gewicht..

maar pak ipv vette bende een stuk fruit :) scheelt ook een hoop..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb een vriendje die al 1jan. probeerde te stoppen met roken. Toen werd het 'ik stop na me examens!'Examens waren 2weken terug en hij rookt nou niet als hij bij mij is, het hele weekend.. Maar op een dag als vandaag is ie echt niet te houden, dat veranderd ie in een kliertje..
Maar goed. ff slikken enne hopelijk over een weekje/paar weekjes ben ik er vanaf......

Waarschuw beheerder
Ik vandaag precies 2 maanden..
Lijkt er gewoon op dat het me nog echt gaat lukken ook :$

Waarschuw beheerder
donateur
hmm ik ben de tel kwijtgeraakt haha dus dat is alleen maar een goed teken.
nog steeds gestopt :D
Waarschuw beheerder
netjes (y) :)

Ik stop pas als ik er echt voledig achter sta, anders heeft het geen zin.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben sinds 1 jan. gestopt (Y)

Alleen die kiloooos :S
Ik hoop dat dat stopt :cry: ik eet gewoon gezond!

Succes met stoppen..
Waarschuw beheerder
Ben sinds 5 januari gestopt, vond 1 januari afgezaagd :P

Nog steeds gestopt absoluut geen moeite mee, alleen af en toe met uitgaan wordt ik helemaal gek...

Waarschuw beheerder
donateur
jahaa... na dit weekend begin ik dus écht met de anti-rookpillen! :D (de eerste week moet ik nog gewoon doorroken, dus daar zal ik wel doorheen komen) :P

Waarschuw beheerder
donateur
4 jaar gerookt en nu al ruim 7 maanden gestopt...Is echt wel beter...
Waarschuw beheerder
jaja binnekort een xtje stoppen :P
Waarschuw beheerder
Ik heb het al 2x geprobeerd en steeds na 3 weken ga ik toch weer roken :frusty:

Nu ga ik woensdag bij mijn nieuw bazin beginnen en dan ga ik dus proberen niet meer te roken *zucht* zou dat lukken :s ik rook 1.5 pakkie per dag weg :bah:

zit mezelf allerlei waarom zou je stoppen met roken dingen aan te praten, dus ik hoop dat het lukt, want mijn portemonee gaat dat echt wel voelen :D

Waarschuw beheerder
donateur
3 jaar gerookt ofzo en nu 8 maanden gestopt:D
Waarschuw beheerder
Vandaag ben ik gestopt met roken, met nicotine pleisters als hulpmiddel. Geen sigaretten gerookt vandaag maar wel een joint. Het wordt nu echt steeds moeilijker :-/ Ik hou het vandaag iig nog wel vol.
Waarschuw beheerder
donateur
6 jaar gerookt, nu 1 maand en 19 dagen gestopt en al 3 dagen met blowen :D
Waarschuw beheerder
Vandaag is de dag en ik heb al 2 sigaretten gerookt :(
Ik mag blij zijn als ik straks op mijn werk ben en dat het me lukt om 10 uren niet te roken!

Ik wil wel ff erbij vermelden dat ik al 18 jaar rook!!! en dat het dan dus moeilijker is he 8)

en stoppen met blowen never, nooit niet :)

Waarschuw beheerder
4 dagan al gestopt met roken :d lukt aardig, gewoon nicotine vervangen door cafeïne

gestopt na 6 jaar roken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu 2 maanden gestopt :)
Maar ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd echt weer zin in een peukie ... :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook ontzettend zin in een peuk (N)

Tja..

Waarschuw beheerder
5e dag gestopt met roken alles flex :D

Gewoon lolliess eten en koekjes en koffie drinken :D
hihihihi
Waarschuw beheerder
donateur
ben al 1,5jaar gestopt!!!
:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben net begonnen met roken... waarom zou ik stoppen?
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:
Waarschuw beheerder
Ik heb nu 5 dagen niet gerookt, omdat ik n fikse keel/oorontsteking heb[img]http://www.my-smileys.de/smileys_1/krank_2.gif[/img]....Ik smacht naar n sigaret, hoop morgen...[img cacheid=00008eea000ac51ced2a722c1a003da771]http://www.my-smileys.de/smileys_1/anim-jjd.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu 2 maanden gestopt....... eerste weken waren een hel :cry:

maar al snel ging het beter :)

Ik had vorige week ineens weer heel erg zin om te gaan roken, maar................... ik heb het niet gedaan!! Ik zei gewoon tegen mezelf: NEE!! Zonde van alles wat ik al doorgemaakt heb.....

Pffffffff..... het blijft moeilijk.... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Dag 1:

Ben vandaag begonnen met de pillen, maar moet nog 1 week gewoon doorroken. Tot nu toe lukt het allemaal prima. ;)

(ik had een btje stressy week op mn werk, dus heb ik t een weekje uitgesteld tot vandaag)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vandaag nog even uitzitten en ik ben een week gestopt :-D Gisteren voor de grap geen nicotine pleister gebruikt, dat was meteen het dagje wel zeg, vandaag ga ik weer proberen zonder pleister (die krengen zijn mij toch iets te prijzig)

Ook draai ik geen joints met tabak meer, maar wat te doen met joints van andere waar wel tabak in zit... toch wel van roken waarschijnlijk.

Waarschuw beheerder
Ik stop niet....heb nog nooit een sigaret aangeraakt :D *applaus*
Waarschuw beheerder
ben 6 maanden gestopt, alleen af en toe op zijn tijd een ketser dan :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dag 6:

Nog 1½ dag roken mét pillen, dan alleen nog maar pillen. :S

Alles nog steeds onder controle.
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna 2 maanden gestopt! Kilos komen er steeds meer bij :cry: Heb zin om te beginnen, ik snak nog steeds naar een sigaret :(

Sterkte iedereen, volhouden! (Y)
Waarschuw beheerder
Nou zo lang ik nog peuken kan krijgen voor euro 3,35 denk ik er nog niet aan . pas ik zie dat het duurder wordt dan zal ik er mee moeten stopen

maar vanlopig is er nog genoeg mallboro te krijgen voor 3,35 ze hebben genoeg in geslagen voor een vlink tijdje waarschijnlijk want ik merk niks van die verhoging :smoke: .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben nu al een maandje of 4 gestopt. Me behoefte is nu echt weg. Ik denk nooit meer aan sigaretten :)
Waarschuw beheerder
Heb 14 jaar lang minimaal een pakje per dag gerookt! Ben nu ongeveer 7 weken gestopt :yes:
Zomaar opeens 8)

Tip: als je zin hebt in een peuk, drink dan meteen een glas water... het helpt!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu 2.5 maand gestopt best wel lang dus maar ik begin het er nu steeds moeilijker mee te krijgen. Vaak denk ik " ik heb zo'n zin in een lekker sigaretje" en dan moet ik mezelf er echt van overtuigen om het niet te doen. Echt raar vooral omdat het de eerste 2 maanden echt perfect ging :S maarja toch maar volhouden :)

Waarschuw beheerder
nou was ook 2mnd gestopt maar rook sinds eergister weer ging op de weegschaal staan en toen was ik 7 kg gegroeid dat gaat mij iets te hard dus ik rook weer hebben jullie daar geen last van meer zin in eten

Waarschuw beheerder
nou, ik ga lekker door want ik vind water vies
Waarschuw beheerder
nou was ook 2mnd gestopt maar rook sinds eergister weer ging op de weegschaal staan en toen was ik 7 kg gegroeid dat gaat mij iets te hard dus ik rook weer hebben jullie daar geen last van meer zin in eten

liever een paar kilo aankomen dan longkanker krijgen ;)
Waarschuw beheerder
Vanavond rond half 11 ben ik 2 weken gestopt :-) Zaterdag tijdens A Nightmare had ik er weinig problemen mee, viel me erg mee allemaal.
Zo weinig mogelijk aan het 'stoppen met roken' denken helpt echt.
In de afgelopen 2 weken had ik aardig wat eetbuien maar er is nog geen gram aangekomen, wie weet komt dat nog :-D

Succes ermee mensen! Het is te doen, het kost alleen tijd.

Waarschuw beheerder
donateur
Dag 1 helemaal zónder sigaretten :S

k heb de hele tijd het gevoel dat er iets in mijn "dagritme" ontbreekt... ik wil de hele tijd gaan zitten om ff een sigaretje te pakken (niet dat ik er al onwijs trek in heb, maar ik mis de handeling)

nou ja, t went wel... ik mag alleen ZEKER niet aankomen!! (k bén nl al 10 kilo te zwaar)

Waarschuw beheerder
donateur
ik stop ok:D

Waarschuw beheerder
donateur
grrrr... ik wil net alwéér gaan zitten om een sigaretje te pakken... lastig afleren hoor, die gewoontes :@:@:@

Waarschuw beheerder
donateur
ik mag alleen ZEKER niet aankomen

Gewoon lekker gaan sporten ! Dan denk je niet aan sigaretten enof roken en je valt er nog van af ook !
Waarschuw beheerder
Ik ben sinds afgelopen kerst ook gestopt, maar ik rook nog wel joints (met feestjes meegerekend gemiddeld 1 per dag ofzo)
Waarschuw beheerder
ik heb ook 5 jaar gerookt en ben nu ook gestopt sinds twee maand met roken en blowen:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Dag 2: iets minder onrustig dan gisteren :D (dat was wel héél erg hoor!)

Gewoon lekker gaan sporten !

daar moest ik om medische redenen mee stoppen, dus dat is helaas geen optie... :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ben al vanaf 1-6-2002 gestopt met :smoke:
en het bevalt me goed :d
Vanaf vandaag wil ik niet meer regelmatig blowen,
maar met mate.....

Waarschuw beheerder
donateur
2 dagen later :d nog steeds niet geblowd en ik voel me stukke beter :d

Waarschuw beheerder
donateur
en ik nog steeds niet gerookt! :D
Waarschuw beheerder
donateur
12 jaar gerookt en nu bijna 4 maanden gestopt :) Alleen icm veel alcohol mag ik van mezelf roken, en dan kost het me (gelukkig) helemaal geen moeite de volgende dag om er vanaf te blijven, dus het lijkt erop dat ik echt een gezelligheidsroker kan worden, had dat noooooooooooooooooit van mezelf gedacht.

Waarschuw beheerder
donateur
ja, op feestjes gaat nog moeilijk worden voor mij vrees ik :S

er komen er snel weer 2 aan... zou ik t kunnen volhouden?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook nog steeds met succes gestop!! Allen gaat het nu ineens (3de maand) weer heel erg moeilijk worden :(

Maar ik blijf volhouden... :)
Waarschuw beheerder
Jah k ben ook gestopt :D tis wel moeilijk vooral tijdens et uitgaan enso mjah iz wel vol te houden...

suc6!!!

Waarschuw beheerder
ik ben inmiddels 5 weken gestopt met roken en 6 weken met blowen :D

Waarschuw beheerder
donateur
knap hoor (Y)

Allen gaat het nu ineens (3de maand) weer heel erg moeilijk worden

pff ja ik ken het ! dat is echt zoooo naar :(

Waarschuw beheerder
donateur
alleen in't weekend:devil:

en mit eine :bier:
Waarschuw beheerder
k ben samen met mijn ouders en vriend op 7 februari gestopt met roken.. we roken nu alleen nog op feesten en partijen that's it :D

het is nog steeds moelijk maar we komen er wel doorheen..

als je 2 dagen niet rook stinken de mensen meteen die wel roken.. moet je maar op letten !!!

Sterkte meid (Y)
Waarschuw beheerder
Ik rook alleen als'k zin heb... kan er dagen vanaf blijven, maar kan ook roke als een ketter met uitgaan dan hoor... pfff smartje d'r bij biertju dan wil t wel hoor... en dna weer dage nie
maar blow wel :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu ruim een jaar gestopt..na 7 jaar gerookt te hebben...:D
And it feels good!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben sinds januari gestopt na 6 jaar, maar heb het nu en dan nog steeds moeilijk. Vooral als ik een paar biertjes op heb...

Was ook ziek ben op de zelfde manier gestopt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben nu 2 weken gestopt. En is best moeilijk. Ben nu verslaaft geraakt aan lolly's.. Suc6 met stoppen !
Waarschuw beheerder
donateur
kheb zin in een sigaret!!!!!!!! AAArgh... :S

ik ga inderdaad maar lollys halen (Y)

Stomme verslaving.

Waarschuw beheerder
donateur
je moet alleen die lolly's niet per ongeluk in brand steken (is mij al 1 keer bijna gebeurd whahaha)

Dag 5. Ik hou het nog steeds vol. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu sinds 1 januari gestopt en op zich gaat het best goed. Heb nog maar 2 keer gesmokkeld. Ben in feb. naar een feest geweest en kon het daar toch niet laten. Maar goed, ik vind dat ik best af en toe op een feest mag roken. Daarna moet ik dan wel weer stoppen. Zodra ik merk dat het te moeilijk wordt stop ik er helemaal mee.

als je 2 dagen niet rook stinken de mensen meteen die wel roken.. moet je maar op letten !!!

Idd, dat is echt smerig. Of als je in de kroeg hebt gezeten waar iedereen zwaar heeft zitten roken. Je kleding stinkt dan echt.

Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag is dag 11 en t gaat nog steeds goed.

Vanavond wordt t waarsch ff moeilijk want dan heb ik misschien een feestje :(
Waarschuw beheerder
stoppen hoezo?rook pas 8 jaartjus.
Waarschuw beheerder
donateur
al 2 maanden en 13 dagen gestopt!! :d

heb wel vorige week tijdens mn vakantie als ik dronken was meegerookt, moest ook echt weer afkicken toen ik thuis was....maar vind het met de dag ranziger worden en meer stinken :S ga echt noooooit meer echt roken!!!
Waarschuw beheerder
zolang de pakjes nog steeds 3.30 kosten stop ik zowieso niet en als ze duurder worden regel ik ze wel via buitenland dus ik denk er voorlopig nog niet over om te stoppen!!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dag 12

Had gisteren dus eerste feestje zonder sigaretten. Ging eigenlijk beter dan ik verwacht had :D (maar t was een vrij gezellie feestje en dat helpt natuurlijk een heel stuk)

Waarschuw beheerder
Ik rook alleen met fases, dan een paar maanden wel, dan weer een tijd niet, alleen wanneer ik er zin in heb.
Pakje in 3 dagen vindt ik redelijk
Waarschuw beheerder
minstens nog 1 pakje per dag maar dan deel je ook nog wel eens natuurlijk. maar als ik een goed moment zie om te stoppen doe ik dat ook cker wel als het me lukt dan!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga niet stoppen ! geen enkele reden toe :P
Waarschuw beheerder
Respect voor jou dan! Als je 5 jaar rook en dan maar f stop.. maar ik ga daar nog f niej aan beginnen.
Waarschuw beheerder
ik ga niet stoppen ! geen enkele reden toe

ik ook niet :smoke:

Waarschuw beheerder
donateur
Dag 16:

t is eigenlijk best wel saai :(
en ik heb een schorre keel maar dat schijnt wel vaker voor te komen als je net gestopt bent (ik had juist verwacht dat t andersom zou zijn)
Waarschuw beheerder
gwn door stomen komt van zelf in de haven aan:D

er is maar 1 weg naar je longen die moet je goed asfalteren :D:D;)
:smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weedy weed :@

roken is slecht :[

stoppen = (Y)
Waarschuw beheerder
IK? STOPPUH MET ROKUH!!!!!

Wat krijg ik ervoor:p
Waarschuw beheerder
jahe auke de grootste rook bom zegthet
bitch:D;)

conyoswa;):D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil binnenkort ook stoppen,maar ben bang om dik te worden.Oke beter dan longkanker krijgen inderdaad,maar ik word al depri van niet roken en als ik dan ook nog eens een klein dik propje word,dan vind ik mezelf helemaal zo zielig.
Ook als je NIET meer gaat eten,schijn je een paar kilo aan te komen en ik ben juist bezig een paar kilo af te vallen :(

Maar goed,ik stop echt binnenkort.

Waarschuw beheerder
donateur
ik moet dus óók wat kilootjes kwijt (als in "moet van de dokter" :P ) en het lukt me iig om niet zwaarder te worden nu ik ben gestopt :P

kijk, ieder pondje gaat door t mondje he? t is gewoon dat je ipv roken snel naar iets anders grijpt, dus je moet jezelf dan aanleren dat dat GEEN snoep of chips ofzo wordt... (als ik "dat gevoel" krijg, dan neem ik een paar rijstwafels... da's zó veel werk om dat te eten, daar kun je never dik van worden whahahaha)

Waarschuw beheerder
donateur
Roken versnelt je stofwisseling, je verbrandt dus meer calorieën. Stop je met roken dan heeft dit gevolgen voor de snelheid van je stofwisseling. Je verbrandt minder energie. Gevolg is dat je zwaarder wordt. Blijf je precies hetzelfde eten dan kom je toch, tussen de 1,5 tot 3 kilo aan. Veel stoppers komen meer aan, doordat ze het gemis compenseren met extra eten of meer snoepen

Waarschuw beheerder
donateur
behalve met rijstwafels :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar je komt dus WEL aan als je NIET meer gaat eten en dat vind ik niet leuk.Daar ben ik echt bang voor.
Maar ja ik zal het wel zien binnenkort :cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
snap ik :)

maar met al die rijstwafels kom ik écht niet eens meer aan mn dagelijkse calorieën-intake... ben halverwege de dag al helemaal sufgekauwd hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat het met mij is,ik eet al zo weinig omdat ik moet er een paar kilo's af wil hebben.
mijn tussendoortjes bestaan al uit fruit en rijstewafels en dat soort eten.
Wat moet ik dan nog doen,om niet aan te komen,na het stoppen met roken ?
Niks eten (Y)
Nou ja,als jullie binnenkort een klein dik meisje zonder sigaret en met rijstewafelkruimeltjes nog op haar kleren tegen op een feest tegen komen,dan ben ik het (Y)

Waarschuw beheerder
De kilootjes krijg je er wel weer af. Ff nieuwe longen kopen wordt wat lastiger. Ben zelf ook gestopt en tegen alle verwachtingen in was het een makkie!! Beetje discipline.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja,als jullie binnenkort een klein dik meisje zonder sigaret en met rijstewafelkruimeltjes nog op haar kleren tegen op een feest tegen komen,dan ben ik het

aaah... wat sjielug! :(

:hug:

(mijn huisarts moest overigens erg lachen toen ik zei dat ik het "niet roken" aan het opvullen was met "niet eten" en het ik het dus eigenlijk de laatste weken retedruk had met twee dingen NIET doen :P)

tegen alle verwachtingen in was het een makkie!!

t valt mij eigenlijk ook best wel mee tot nu toe :D (hoewel ik verwacht dat t morgen op Teqnology wel moeilijk zal worden, maar dat is juist stoer!) (k denk dat een zekere DJ me wel zal vragen of t nog steeds goed gaat en dan moet ik natuurlijk ja kunnen zeggen he?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Had ik maar zo'n probleem... Ik probeer al jaren te beginnen met roken, maar lukt me steeds maar niet verdomme... je wil niet weten hoe moeilijk het is om het vol te houden.

Dit keer heb ik echter een nieuwe tactiek. ipv ineens aan de zware shag te gaan hijsen, probeer ik het rustig op te bouwen. Eerst een nicotine pleister, dan twee, vier en dan hopelijk over een week of twee een menthol of light sigaret. Ik hoop dat het gaat lukken deze keer....

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben week geleden geopereerd aan keel en neusamandelen.. ik mag en kan dus niet roken, heb er nu ook gewoon totaal geen moeite mee:D, terwijl ik daarvoor al een paar serieuze pogingen had gedaan om te stoppen, toen wou het dus egt niet...
merk wel dat nu mijn keel steeds meer geneest, ik er wel weer steeds meer aan denk:S.. maar ik probeer het wel vol te houden, en anders alleen op feesten enzo, daar ben ik ook tevreden mee dan.. alles beter dan een pakje per dag!(wat ik dus eerst deed)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook op Teqnology niet gerookt! *is best wel trots op zichzelf*
Waarschuw beheerder
donateur
goed man (y)

nee, als ik naar een feest ga en ik heb iets op, dan moet ik toch echt wel een sigaretje erbij hebben, maar ik rook wel veel minder dan ik deed, en vanaf het moment dat ik het feest verlaat, stop ik ook accuut weer :)

jaja 2 maanden en 23 dagen gestopt :d *trots*

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben eerst 2 maanden gestopt geweest met roken en laatst 2 weken, maar door gezeik in mijn relatie weer begonnen.. Nu is het over, dus blijf ik toch maar ff doorpaffen.. Heb het ff nodig!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook op Teqnology niet gerookt! *is best wel trots op zichzelf*

:respect: haha (Y) ik ben nu zeker al een paar maanden gestopt, maar af en toe is het nog steeds moeilijk hoor.

Als ik erop terug kijk is het stoppen met roken allemaal veel makkelijker geweest dan dat ik dacht. En ik sta 's Ochtends veel lekkerder en beter op en ik voel me veel fitter!

Waarschuw beheerder
donateur
Dag 22. (Wat?? 22 alweer??) :O:O:O

Laten we zeggen dat het minder moeilijk was dan ik gedacht had, maar iets moeilijker dan ik had gehoopt ;)

(ik mis het soms nog wél hoor!)
Waarschuw beheerder
ikke niet ik stop wel als ik tussen 4 planken onder de grond lig :) maar ik zal voor je bidden hoor :P
Waarschuw beheerder
kan je er geen 6 betalen???

Maar ik rook niet...en iedereen die gestopt is (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ben al gestopt. :) was soms wel moeilijk, maar ben er nu wel vanaf !
Waarschuw beheerder
ben al bijna 4 maanden gestopt (Y) en nergens last van gehad ! gelukkig :D
Waarschuw beheerder
steek er nog 1 op :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben bijna 3 maanden gestopt!
Vind het soms nog echt moeilijk. Vooral die gewichtstoename, mijn stofwisseling is echt verandert :( Zou er haast weer om gaan roken :smoke:

Waarschuw beheerder
donateur
1 maand en 1 dag! :D:D:D

de rooksmileys zijn zo te zien óók gestopt whahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wil ook heeeel graag stoppen, en zit ook echt te wachten op een griep, maar heb die griep al jaren niet meer gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
vanaf 19 december 2003 niet meer gerookt
alleen af en toe een blowtje moet kunnen vind ik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blowen :jaja:

Roken :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
9 maart voor het laatst gerookt...je stofwisseling veranderd idd...maar je gaat je wel fitter voelen.
:-)
Waarschuw beheerder
donateur
eind april 2003 voor het laatst gerookt, het begin is echt zwaar kut! zeker met een biertje erbij :bier: en in dronken buien wil je nog wellis je boekje te buiten gaan. Zelfs na dus bijna een jaar vind ik ,als ik wat gedronken heb, de geur van een sigaret nog heerlijk. :9

maar over het algemeen ben ik echt blij dat ik ermee gestopt ben na 7 jaar. Je voelt je een stuk frisser :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb alleen de laatste weken zo'n grafsmaak in mijn mond :S (alsof t van binnen niet meer goed gesteriliseerd wordt door de rook ofzo)
Waarschuw beheerder
Ben nu iets van anderhalve maand gestopt..wel chill

En roken vult geen leegte...het creert een leegte :D
Waarschuw beheerder
Ben nu alweer 4 maanden gestopt maar ben wel 7 kilo aangekomen....:S Maar ja ben toch blij dat ik er vanaf ben :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nog steeds (met heel veel moeite) op mn gewicht te blijven... jammer alleen dat er eigenlijk minstens 8 kilo AF moet

nou ja, dat komt later wel :P (1 maand + 1 week nu) :D

owja, toen ik op 4 weken stond kreeg ik een award van 1 van de leden van mn site :D

[img]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nIAAAAG0JSXEVEQMjTB3Y80fHEaNIFO5xbd05D4DJ0IKmp2orCahT0X0YzBL*SMODAAAAABAAAAA[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeel netjes dat je aan het stoppen bent:D
ik ben nu sinds januari gestopt.. kheb sinds toen maar 2 x gerookt en dat waren op grote hardcore feesten.. dan ken ik het gewoon niet laten..
maar die sigaretten die ik over had na het feest worden wel ffies gewoon weggegooit want daarna rook ik ook echt niet ... kheb 3 jaar lang elke dag een pakkie wegerookt en me hele stort zat op het laatst vol met slijm en troep en daar heb ik nou helemaal geen last meer van conclusie roken suxx bigg time:jaja: