Partyflock

Forumonderwerp · 648048
35 volgers · 164438x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Ik dacht dat die er al was maar kon hem niet vinden met search dus bij deze.

Ik heb fruity 4.0

en heb de volgende vragen..

Ik wil een stem met granulizer van langzaam steeds sneller laten gaan tot het een toon wordt en dan die pitchen etc alleen ik kan volgens mij niet die knop laten bewegen zodat het stukje stem steeds sneller gaat...? Is het mogenlijk om de knoppen van granulizer netzoals bij VST's te laten bewegen?

&

Ik zoek nog steeds de mogenlijk heid om paterns op verschillende snelheid te laten lopen of dat de snelheid van een patern toeneemt etc.

Waarschuw beheerder
iemand een link voor de crack van fruityloops 5? kenk ook een beetje beginnen namelijk.
had al wat sites gevonden maar zatennogal wat virussen op.

edit: dat nummer hierboven is wel goed:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon een kwestie van heel goed zoeken.
Met Google bv. :bah:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 19:22:
dat nummer hierboven is wel goed

thnx(Y)

Waarschuw beheerder
ik heb een probleem, Asl ik in fruity loops mijn nummers afspeel en ik ga dan met een balkje fucken om verder in mijn playlist te kijken, Gaat mijn geluid tyfus hard overspringen (geen gekraak). Waar kan dit aan liggen heb een 128 mb video kaart dus daar lag het volgens mij niet aan maar heb wel een oude geluidskaart een soundblaster live

en wat is een goeie geluids kaart voor fruity/producen

ik had de Audigy 2 ZS platinum in gedachte!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Volgensmij kun je met de pijltjes toetsen van je toetsenbord ook heen en weer. Misschien gebruert het dan niet?

Waarschuw beheerder
zal ff checke als ik weer thuis ben TY :)

Waarschuw beheerder
ik weet nyt doe gewoon op de huis computer alleen sytrus doet het nyt das wel jammer

Waarschuw beheerder
donateur
hangt er vanaf hoe snel je computer is ook, als je computer volstaat met rotzooi kan ie nog zo snel zijn, het bevordert de prestaties wel ;)

daarnaast is het aantal vst's / effecten dat je gebruikt ook van belang, veel vst's zorgen voor veel CPU.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 17:06:
hangt er vanaf hoe snel je computer is ook, als je computer volstaat met rotzooi kan ie nog zo snel zijn, het bevordert de prestaties wel

daarnaast is het aantal vst's / effecten dat je gebruikt ook van belang, veel vst's zorgen voor veel CPU.

Op zich kan een hedendaagse computer dat wel hebben, alleen hoe meer delay je gaat gebruiken in de vst's en ook nog eens in je effecten kanalen, dan gaatie stotteren
Waarschuw beheerder
Hallo pfers!!!

ik zit echt met een probleem .. ik heb dus de vanguards over elkaar heen gezet heb een lekkere volle synth gemaakt maar als er nu een mp3 van wil maken dan klinkt het echt nergens na echt helemaal naast maat !

WIE O WIE kan me helpe want ik vind het mega kut want ik wil um af make!!!:P

Waarschuw beheerder
je kan ook er wav van maken dan is de kwaliteit beter maar je moet hem ook steeds opslaan in flp of zo iets daar kan je hem mee openen in FL oke
Waarschuw beheerder
donateur
Klinken de synth's los van elkaar vals? Probeer ze alle 2 over een eigen fx kanaal te sturen.
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
Alle synths over een verschillend kanaal en apart compressen.

Anders krijg je een phaser effect. De frequenties heffen elkaar op...

Waarschuw beheerder
Ik heb ff geprobeerd of dat het met de pijtjes toetsen wel wil maar helaas hij begint nog tyfus hard over te slaan en ik weet wel dat ie gaat kraken als me cpu te hoog is of een van de andere 1000 redenen maar zo klingt het niet, hij slaat echt over, hij doet het in me pianorol en playlist en dan als ik met dat boven staande balkje beweeg.

wie kan mij antwoord geven???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Enigste wat ik zo kan bedenken is dat je sound buffer te klein is. Options > Audio > Buffer Length

idd vaag probleem :/

Waarschuw beheerder
ik heb dus ff geprobeerd met die buffer. Het werd inderdaad stukken minder het is nog niet over, maar ik heb er ook nog oud spul in zitten.

Soundbaster live
en een oude hardeschijf 3200 rpm
de rest is up to date,

zou het daar misschien ook aan kunnen liggen??? zowiezo die geluidskaart denk ik. maar moet nog ff sparen voor een hele vette

in ieder geval nog bedankt voor de hulp!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
met fruity loops kan je hele leuke synths maken vind ik hoor heel veel geluidjes in elkaar stoppen heb nu een super synth bestaat wel uit stuk of 60 geluidjes en dat is prachtig

Waarschuw beheerder
donateur
Prefix, die harde schijf is best traag...
Is het een laptop ofzow ?

Normale HD heeft 5400 of 7200 toeren

HD is dus best traag in jouw geval..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 16:45:
ik heb dus ff geprobeerd met die buffer. Het werd inderdaad stukken minder het is nog niet over, maar ik heb er ook nog oud spul in zitten.

Soundbaster live
en een oude hardeschijf 3200 rpm
de rest is up to date,

zou het daar misschien ook aan kunnen liggen??? zowiezo die geluidskaart denk ik. maar moet nog ff sparen voor een hele vette

in ieder geval nog bedankt voor de hulp!!laatste aanpassing 20 mei 2005 16:46

miss fl opnieuw installen en de jusite geluidskaart kiezen
moet je asio 4 all ff downloaden miss dat dat helpt

Waarschuw beheerder
neej het is een hele ouwde harde schijf
daarom moet er ook ff een nieuwe in

en heb van daagnet nieuwe drivers gedownload,
helpt misschien voor even.
moet tog ook nieuwe geluidskaart in

Waarschuw beheerder
yep maar denk wil eerst goed na wat je koopt en mail of vraag de winkelier wat hij wel kan hebben enzo misschien lijkt het een goed ding maar is het een flutter
Waarschuw beheerder
donateur
bij de audio settings kan je kiezen voor "buffer lenght" wat houdt dat in en wat moet ik daarbij kiezen? :)

Ik weet wel dat ik "use hardware buffer" moet aanvinken anders dan freaked mijn CPU meter:P

Waarschuw beheerder
WAvoor gaan we niet keer een partyflock The Anthem maken dat is wel toch geef je mening
Waarschuw beheerder
donateur
t'is pas een leuk idee als je mijn uitlegt waar dat "buffer lenght" voor is :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 08:51:
WAvoor gaan we niet keer een partyflock The Anthem maken dat is wel toch geef je mening

zullen we een keer de party flock the anthem maken of een grote megamix of zo en als hij lijp is sturen we hem op naar een label en het geld gaat naar partyflock
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
zoveel leverdttd het niet op hoor, ken je beter een kleine burgerking party houwe.

Waarschuw beheerder
maar we kunnen het wel doen toch als ieder nou zijn steentje bij draagt

Waarschuw beheerder
heeft er iemand een link naar een programma waarmee je vette bassdrums kan maken

Waarschuw beheerder
C:\Program Files\Fruityloops
Waarschuw beheerder
Bufferlength moet je afblijven als je comp het aankan, zo niet. DAn moet je ermee gaan kloten. HOger of lager schuiven. Mah als je noob bent moet je AFBLIJVEN :[ :p
Waarschuw beheerder
Als de track die je maakt teveel pcu kost, moet je met die balk gaan kloten. Betekent wel dat als je een toon aanslaat dat de reactiesnelheid wat slomer is.
Artiest M4rv
Waarschuw beheerder
mensen kheb ff een vraagje over die vsts, k neem als voorbeeld ff die junox.. k installeer m, kan m ook openen in fruityloops bij alle andere vsts, kan ook op de toetsjes van junox drukken waarmee er leuke geluidjes uitkomen:D maar hoe krijg k die geluidjes in de piano roll??
Waarschuw beheerder
donateur
in een pattern klik je met de rechtermuisknop op de junox en dan doe je send to piano roll en dan kun je daar je deuntjes invullen (Y)

Waarschuw beheerder
laat jij anders eens wat van je horen, wouty :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xipe Totec op zondag 22 mei 2005 om 16:28:
in een pattern klik je met de rechtermuisknop op de junox en dan doe je send to piano roll en dan kun je daar je deuntjes invullen

en hoe krijg k de junox in een pattern?:P
Waarschuw beheerder
donateur
links bovenaan zie je channels staan druk daarop

dan doe je add one, selecteer dan de junox

dan zie je rechtsbovenaan 5 vakjes op een rij staan met tekens erin druk dan op de 2e van links dan kom je in je pattern

doe dan wat ik 2 posts tyerug zei

:flower:
Waarschuw beheerder
yes dat zocht k, thnx xipe!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 22 mei 2005 om 16:34:
laat jij anders eens wat van je horen, wouty

Ja maar wat voor stijl hardcore of hardstyle of trance oja Wat is een Junox ???¿¿¿

Waarschuw beheerder
Pcies.. en laat maar Hardcore horen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd heurrr

Waarschuw beheerder
Hardcore is niet mijn sterkste kant maar ik maak te wel wat van snel en lekker hard weet iemand nog een leuk idee tje of zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 13:14:
heeft er iemand een link naar een programma waarmee je vette bassdrums kan maken

da kan je toch net zo goed met fruityloops, smijt gewoon de registers van je fx open en haal er alles uit wat uit te hale valt. stille hint: buzz effect adapters!
Waarschuw beheerder
Ben nu regelmatig (noodgedwongen) in FL bezig, vraag me alleen af hoe ik de resolutie (zo heet het volgens mij) kan veranderen, dus om bijv in een break de kick te laten rollen, en dus zeg maar het sample veel vaker in 1 step af kan spelen 1/64 of noem maar op.

(voor de reason mensen bedoel ik dus die knop in een redrum boven je pattern sequenser, resolution staat er geloof ik op)
Waarschuw beheerder
donateur
dat kan bij:
Options >> Project General Settings >> Time Signature

:)

Waarschuw beheerder
Wie heeft er nog een hardcore bass of weet waar ik er 1 kan downloaden ?¿?¿