Partyflock

Forumonderwerp · 647376
Waarschuw beheerder
jep ook een hele tijd gespeeld tussen 1995 en 1997

3e editon
4e edition
ice age!!
nog paar van die uitbreiding setjes
Waarschuw beheerder
vraag me ook stiekem af of de kaarten die ik heb die toen rare waren nu nog rare zijn :)
Waarschuw beheerder
hahaha magic, ja dat heb ik ook nog gespeeld, ik begon bij de dark age , ik heb nog steeds een deck
:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb al mijn Magic kaarten een paar jaar geleden de deur uit gedaan, er kwamen mij te veel expansies op de markt uit. Toch nog 750 gulden voor gekregen.
Waarschuw beheerder
waar verkoop je die dingen dan? :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb mijn kaarten verkocht in zo'n spelletjeswinkel in Zwolle. Ik heb gewoon de hele verzameling gedropt en gezegd dat ik er 750 piek voor wilde (toch wel iets meer er aan uitgegeven trouwens).
Meteen weer gespendeerd aan Star Trek CCG, die ik weer later voor 300 piek heb verkocht.
Lekker rendabel, not...
Waarschuw beheerder
hmz... Strak trek daar heeft me zus ontzettend, en ik zeg ONTZETTEND:| veel kaarten van..

ik heb toch best wat kaarten die toendertijd rare waren

ook heel stel arabian nights..

3 van de 5 (geloof ik dat het waren) summon elder dragon legends

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik had die elder dragon legends van een andere serie, ik weet niet eens meer hoe die set heette. Had kaarten uit legends, arabian nights en the dark in één set.

Kan me nog leuke tijden herinneren met Magic, mijn eerste red/green speed deck, of mijn zwart/blauwe Depletion/Denial deck, heel irritant.
Ik heb ook dat Microprose pc-spel ervan, superleuk wel, helaas draait ie bij mij niet meer onder XP.

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Ja, ik speel ook nog regelmatig. Lekker jointje erbij. Erg relaxte besteding van je tijd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het ook een tijdje gespeeld toen ik nog op school zat.. maar heb mn kaarten al lang geleden verkocht... In Apeldoorn zit ook zo'n Speelwinkel (The collector)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij mij blijft dat CCG virus er in zitten, heb nu een paar dozen Buffy: the Vampire Slayer CCG liggen.
Spel met weinig diepgang, gewoon hakken.
Waarschuw beheerder
Ik ben juist weer begonnen.
Met kaarten uit de tijd dat ik begon met spelen:

Revised, 4th, Ice Age, Chronicles, Homelands, Fallen Empires en Alliances.

Erg grappig om weer eens met een Necro-deck of Armageddon deck te spelen... :D

Star Wars ben ik ook een beetje mee bezig om alles completer te krijgen.

Ik weet het, geldverspilling... Boeje!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Necrodeck, hoe irritant :D
Je had ook zo'n blauw deck dat de hele partij op slot gooide omdat je nooit mocht untappen of wat dan ook. Ook zo vervelend.
Waarschuw beheerder
Stasis deck ja...
Ook mega irri. Klopt. Lang leve Disenchant...
Waarschuw beheerder
Effe de 'Master' kaart posten (voor mij dan)...

[img]http://members.lycos.nl/TopAce/shivan.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Statis, dat was um...
Met het pc-spel heb ik een leuk deckje inmekaar gezet, een paar van die blauwe moxjes, wat timewalks, wat islands, wat mahamoti djins, wat counterspells en wat ancestral recalls, met een beetje geluk komt de tegenstander dan niet eens aan de beurt :D
Waarschuw beheerder
Ja, en het prijskaartje voor int echt?
Bovendien is het meerendeel restricted.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
I know, maar op de pc niet :D Prijskaartje in 't echt moet wel mega zijn.
Zou Black Lotus nog altijd de duurste kaart zijn trouwens?
Waarschuw beheerder
Jeps, nog steeds. Vraag me alleen niet hoeveel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het trouwens niet echt een sterke kaart. Okee, het kan je een eindje op weg helpen, maar toch.
Waarschuw beheerder
Da heb ik ook altijd gevonden. Maarja, het zal wel. Tis meer een prestatie kaart dan wat anders. Ok, hij geeft een behoorlijke snelheid. Maar thats it. Om daar nou een euro of 500 voor neer te leggen... :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb sowieso niet zoveel kaarten losgekocht, volgens mij alleen maar een Armageddon.
Waarschuw beheerder
Ik doe niet anders op het moment.
Ga geen onzin meer aanschaffen. Maar als je iets wilt hebben is daar vrij makkelijk aan te komen via Ebay of andere magic sites van winkels. Levendige handel, nog steeds.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er was zelfs handel in de digitale kaarten, wat ik toch wel erg overdreven vond.

Waarschuw beheerder
donateur
heeeeeeeee
mn zoon is daar ook helemaal wild van
heeft kaarten in zn deck die $##$%#% veel $$$$ kosten zeg. maarja, tis zijn geld.

dus als er iemand iets te ruilen/verkopen heeft dan houdt mn zoon zich aanbevolen, dan regelen jullie t maar via zijn msn
Waarschuw beheerder
magic blijft cool heb ook nog kaartjes..

effe checken binnenkort wat de waarde is ..

heb ook nog dik veel basketball kaartjes en speciale Jordan sets..
Waarschuw beheerder
kheb nog een nightmare, sengire vampire, demonic hordes, icy manupliator en een clone!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sengir Vampire :yes: Heerlijke kaart, net zoals Hypnotic Spectre... Ah Magicen op woensdag avond, begon het nog bijna te missen
Waarschuw beheerder
Chronicles

deze serie was het waarvan ik steeds aanvullingen kocht..

heb de serie gespaard en in een klapper zitten (niet geheel compleet trouwens)

iemand misschien een idee wat dat nu waard zou zijn?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Chronicles? Geen reet :) Nee, serieus, deze serie bracht juist de waarde van de kaarten omlaag... Allemaal reprints. Ik had de hele set daarvan op één kaart na: Blood Moon
Waarschuw beheerder
meen je dat nou????

maar daar zaten toch allemaal kaarten tussen van the legend serie en arabian nights..

zijn die geen flikker waard :|
Waarschuw beheerder
Originele wel (goude of zwarte rand).
De rest heel weinig.

Ik ga mijn verzameling eens online gooien...
De decks-sectie is bij lange na nog niet compleet.

Online in 5 minuten op me website...
Waarschuw beheerder
zo goed was ik er weer niet in thuis...

dus met een witte rand is geen flikker waard?

blackborder en white border heet dat geloof ik... niet?
Waarschuw beheerder
Ik haalde hier in utrecht altijd bij zn winkel dat de joker heet , daar kon je beneden in de keleder ook kaarten kopen van particuleren.

Viel me op dat destijds alleen maar door van die punker of hardrock lui werd gespeeld.

De kleuren zwart en rood ware toch mij favourite, blauw was ook wel leuk.
Alleen greon had altijd van die kut kaarten!!

Op een geven moment kwamen er allemaal van die nieuwe termen bij zoals shiftingen enzevoort toen ben ik er eigelijk ook mee gestopt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmz ja ik hoorde net van me zus dat ik nooit geen kans meer maak met de kaarten die ik heb :S

zoveel nieuwe dingen ja, ik ben eigenlijk gestopt toen die dingen als "trample" en "rampage" kwamen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
The Joker, yeah, heb ik ook nog wel eens in de kelder gezeten.

Wat was rampage ook al weer?

Flanking ken ik nog, bonding (ofzo), trample, first strike...
Waarschuw beheerder
Rampage 1 is als het beessie door meer dan 1 ander beessie geblocked wordt, dan krijgt ie een extra +1/+1. Bij Rampage 2 -> +2/+2 etc.

Tis trouwens niet bonding maar banding :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Banding, check :)

Ah, ja, dat was Rampage... Speel het dan ook al jaren niet meer :)
Waarschuw beheerder
Tja, je hebt van die Die-Hards (lees: verschrikkelijk oude wetse verslaafden) die er nooit mee op kunnen houden :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vond laatst in een oude doos nog wat oude kaarten die ik niet verkocht had... Alleen waren allemaal shit-commons... En nog een zooitje van Portal, de kiddo-versie waar de spelregels praktisch op de kaartjes zelf staan.
Waarschuw beheerder
mijn favorite kaarten zijn toch echt wel, skeleton ship (blauw/zwart) en banshee (zwart)

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn hele verzameling ook nog! :D

Hierin onder andere
Leviathan
Force of Nature
Sorceress Queen
Lord of the Pit
etc. etc.

Heb ook oa heel de "Fallen Empires" series compleet, Ice Age heb ik veel van, etc.

:respect: voor Magic! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Favo magic kaart blijft Serra Angel.... 4/4 Flying, does not tap to attack... Altijd nuttig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.thealmightyguru.com/Unfiled/Images/MTG-SerraAngel.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Yeah, that's her :)

Waarschuw beheerder
donateur
Deze Serra Angel heeft daarentegen een beter uiterlijk! ;)

[img cacheid=0012ff66000d68af540676931a00327b29]http://www.greghornjudge.com/images/Large/4%20Magazine%20art/InquestSerraAngel.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes:

'nuff said
Waarschuw beheerder
Wow, da's pas een Serra! :d
Bijna even mooi als een Shivy, maar nog niet helemaal ;)
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig ziet de voorkant van de kaarten er anders uit. In de categorie 'erg lelijk' zeg maar. De achterkant is nog wel hetzelfde dus je kan ze wel door elkaar gebruiken.

Een voorbeeldje van zo'n reprint, de eerdergenoemde blood moon

[img]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/blood_moon.jpg[/img]

Als er iemand nog moxen overheeft mag ie die opsturen. Bier ook trouwens. Of vodka.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik had al gelezen dat de lay-out was veranderd. Ik kan niet zeggen dat ik het lelijk vind, maar doe mij toch maar de oude lay-out.

Waarschuw beheerder
donateur
Eerlijk? :S Ziet er niet uit!

Ben ik blij dat ik echt heel veel oude kaartjes heb! :)

Waarschuw beheerder
donateur
mijn zoon wil hard gaan sparen voor de black lotus :S
dat gaat m heel veel $$$$$$$$$$ kosten.....de gek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Inderdaad, die kaart is waardeloos en niet eens bruikbaar in de normale toernooien...
Waarschuw beheerder
Ik speelde ook magic... ongeveer tot de 5th edition uitkwam, toen kreeg je chronicles enzo, NAMAAK Dark/Arabian Knight/Alpha/Beta kaarten :( zo fake.. toen gestopt en Ultima Online verslaafd geraakt
Waarschuw beheerder
donateur
Das voor mij ook een hele tijd geleden.
Ik speelde altijd met de kaarten van mijn broertje.

lekker goedkoop... :P
Waarschuw beheerder
donateur
PEP speeld met zwart. tapt 2 swamp mana.
En legt een terror op die sexy Serra Angel.

Omdat ze geen black- en ook geen artifact creature is, mag ze lekker opgeborgen worden. ;)
Waarschuw beheerder
Ik tutor snel een counterspell en counter je terror!
Waarschuw beheerder
donateur
hehe magic was wel leuk jah
maar 750 gulden voor een verzameling is weinig er zijn al kaarten waar ik 250 voor heb gekregen :P
timetwister uit beta :P eat your heart out ;)
juzam djinn ;)

nu heb ik nog wel een deckje maar speel het nooit meer (laatst een potje tegen iemand die ik er verslaafd aan gemaakt had toendertijd ;))

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer eigenlijk dat er geen online versie van het spel is met allerlei toernooien opgedeeld in divisies.

Starten met een gewoon "starters deck" en de rest moet je er online door "ante" bijwinnen. En dan verschillende categorieen zoals "volgens tournament regels", "restricted allowed" en "free for all" (zonder de regels als max 4 keer dezelfde kaart), etc. Lijkt me echt cool en verslavend! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Teqno aka UNIBROW: Ik ben pas begonnen rond het uitkomen van 'ice Age' dus Timetwisters en Juzam Djinns waren voren mijn tijd :)

2 Thanox: Er is een onlineversie, maar daar betaal je gewoon voor de kaarten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, die online versie is echt bullshit. Wi gaat er nou voor 60 digitale starterkaartjes hetzelfde betalen als in het echt??? Mij mooi niet gezien!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er zijn er genoeg. Er was op een gegeven moment zelfs levendige handel in digitale kaartjes op E-bay. Ik was stomverbaasd...
Waarschuw beheerder
organiseren we een magic reunie party!! whehe ik kocht vroeger niet per boosdter maar per booster doos!!!

300 pakjes van ice age bv koste je wel ruim 400 piek

Waarschuw beheerder
donateur
Of we nemen allemaal een deck mee en gaan ergens op een party midden op de dansvloer een toernooi houden! :P

Maar ff over dat andere: Dat is toch geen online versie? :S Betalen voor kaarten suxx! :(
Waarschuw beheerder
donateur
wow dat is inderdaad wel het stomste wat er is.. wat geld om mee te mogen doen oke dat zou nog wel kunnen maar dit is echt gewoon ziekelijk
dan te bedenken dat de meeste van die mensen ook gewoon de originele kaarten hebben... lekker dubbelop
Waarschuw beheerder
Magic reunion party... whehehe...
Ik doe mee! :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Reunion? Hehe, jammer dat ik de kaarten weg heb gedaan dan...

Maar er is echt wel een onlinversie... Even URL zoeken...

klik hier of hier of hier
Waarschuw beheerder
Maar moet je daar voor kaarten dokken? of kan je wel gratis beginnen?

Snap je ouwe
Waarschuw beheerder
Gratis beginnen en daarna dokken. Geen optie dus.

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 7 jaar ge-magict, veel toernooien door heel nl gespeeld, maar als je in het weekend ook wil feesten, tja dan moet je er iets voor opgeven,
maar wel een vet spel!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben trouwens een btje laat met reageren, maar lotus is allang niet meer de duurste kaart, toe ik nog veel speelde was dat een blauwe hurricane, die behoorde groen te zijn
een misprint dus, er zijn er dan ook maar een stuk of 6 ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Coool! Magic, dat heb ik lang niet meer gedaan! Mijn vriendje speelde het, toen ben ik een beetje mee gaan doen..

Kennen jullie Shandalar ook? Iemand die het heeft?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Hupka : Als je het over het pc-spel van Microprose hebt: ja, ikke :D

Waarschuw beheerder
kep het tijd gespeelt
vanaf beta tot ice age
daarna tijd niet

na 1 jaar weer op gepakt
had toen hele arabian nights serie compleet :)

Waarschuw beheerder
ik speel t ook weleens
k heb wel een paar leuke kaarten geen superdure ofzo
foil extraplanar lens
pre-release soulcollector

maarre je kan gewoon gratis online spelen hoor met bv magic workstation, moet je alleen de plaatjes apart downloaden
http://www.magicworkstation.com/

ik vind de laatste serie Mirrodin wel geinig.. lekker veel artifacts enzo
kan je best snel spelen met al die affinity kaarten

Waarschuw beheerder
ik ben trouwens een btje laat met reageren, maar lotus is allang niet meer de duurste kaart, toe ik nog veel speelde was dat een blauwe hurricane, die behoorde groen te zijn
een misprint dus, er zijn er dan ook maar een stuk of 6 ofzo

idd die staat te koop voor 7000,-
http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=24534 daar dus :)

[img]http://www.rtyui.com/cardpics/24534.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oh my, 7000 Euro voor een misprintje, die zijn gek. En nog een rukkaart ook, die heeft me wel eens een potje gekost. Daar gingen mijn Sengir Vampires en Hypnotic Spectres.

Waarschuw beheerder
hypnotic specter is leuk :P
daar heb k er 1 van uit revised..

doomsday specter is ook een goede specter
[img cacheid=0013013f000d9a120ba557191a00347e18]http://www.rtyui.com/cardpics/23051.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een zwarte devourring strossus die is 9/9 flying...Die heeft ook nog iets speciaals maar dat ben ik vergeten! verder is het een superkaart! greetZ

Waarschuw beheerder
toch vind ik het nieuwe gebeuren niet echt boeiend meer

ik vind die ouwe series:

legends, arabian nights maar ook beta etc gewoon veel meer hebben
the dark heeft ook wel grappige kaartjes
heeft gewoon wat meer mysterieus
ipv al dat nieuwe...

zoveel nieuwe opties
overzicht is niet zo goed meer :)

djinn's in arabian nights roelen gewoon :9

Waarschuw beheerder
juzam djinn :P
zware kutkaart voor die 180euro maar wel vette art :D

maar je hebt wel gelijk die oude series zijn wel een stuk gaver maar probeer nu nog maar es een leuk deckje bij elkaar te krijgen als je bijna geen kaarten uit die series hebt..
dan ben je een godsvermogen kwijt

Waarschuw beheerder
ik had al die kaarten nog van vroeger
dus leuke decks had ik ook wel :)

mar ja dan kom je in geld nood ;)

en een lure met een two-headed giant of foriys werkt ook goed :9
dus ach ;)

Waarschuw beheerder
lure is zoiezo wel een leuk kaartje ja :P
peacekeeper+nettling imp is ook wel een leuke combo :D
Waarschuw beheerder
Mijn favoriete combo is nog altijd Wrath of God + Lhurgoyf en dan het liefst nog een Armageddon erachter aan.

Waarschuw beheerder
vooral in multiplayer met ze 12e ofzo :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik had nooit echt combo's, maar in het geval van een Armageddon uiteraard een Zuran Orb op tafel.
Waarschuw beheerder
Heb me hele verzameling weg gedaan deed er nix meer mee, ruim 5000 kaarten als het niet meer zijn.

zat echt van alles bij, onwijs veel van revised en ice age maar ook hele sere van chonicels, en andere series.

speelde erg veel met rood zwart en groen

Waarschuw beheerder
rood is wel leuk om te spelen ja
goblin deckje, lekker snel :D
Waarschuw beheerder
donateur
jezus... ik begrijp er helemaal niks van, heb t wel eens gezien maar snapte het toen al niet hahaha.. allemaal wazige gasten die met kaartjes iets gaan veroveren en er dan over praten alsof het echt is... heel apart.. :D
Waarschuw beheerder
2 Fairytale:

Op mijn eigen site staat in hele grote lijnen uitgelegd hoe Magic nou eigenlijk werkt. Misschien interessant, snap je het tenminste een stukje beter ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Fairaytale :

Iets veroveren? Klinkt niet echt als Magic.