Partyflock

Forumonderwerp · 644706
Betreft: organisatie: Inside Events

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze kunnen het tegenwoordig maar beter "OUTside Events" noemen,want de zgn organisatie heeft een hele slechte naam gekregen.

Zo betalen ze de dj's niet,die ze booken voor feesten,gaan ze op een verkeerde manier met mensen om en geven ze onbekende dj's valse hoop om bekendheid te krijgen.

In de Waakzaamheid in Koog a/d Zaan hebben ze hun laatste feest gegeven (Techno Inside)wat ook al genoeg problemen met zich meebracht.
Blijkt dus WEER dat alle dj's die die nacht gedraaid hebben NIET betaald zijn.
En de Waakzaamheid heeft nu ook problemen dankzij hun.

Dus ik denk dat het beter is voor de eigenaresse (Natasja) dat ze een andere baan gaat zoeken,want om alleen maar feesten te gaan geven om de bekende dj's in het echt te zien,is toch best wel triest vind ik :|

Plus dan ook nog eens de mensen gaan lopen bedreigen die ze kutgeintjes geflikt heeft en dan ook nog een proberen om DOTF te ruineren :s Dan ben je toch wel HEEELL ERG FOUT bezig wijffie ;)

Voor de mensen die Inside events niet kennen,dit is hun website en lees vooral het guestbook maar door :) Alhoewel mevrouw een heleboel berichten weg heeft gehaald van vijanden die ze heeft gemaakt :)

http://www.inside-events.nl/index/frames.php

En dit is dus het persoon die al die ellende door alle jaren heen veroorzaakt heeft..Natasja..

https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/single/USERID/3220

Dus mensen kijk uit als je met haar in zee gaat,want het enige wat je kan verwachten zijn alleen maar problemen :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nu je ineens met dennis hebt.... ;)

whehehe, als dit waar is is het wel erg triest!

Noem alleen geen namen in dit soort topics! worden ze toch alleen maar door gesloten! Topics als deze zijn al vaker geweest overigens! Word toch heen en weer gebrul van: Wellus nietus! en wat hebben outsiders daar aan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Dy-namic: Heeft helemaal niks met hem te maken :)

Dit is iets wat wel bekend mag worden,omdat zoveel mensen de dupe zijn geworden van dit mens dat alles bij elkaar liegt en bedriegt :bah:
Waarschuw beheerder
whehehe tuurlijk heeft dat er nix mee te maken ;) :p

Als het echt zo is dan is het zeker wel een kutstreek! Wat alleen wel zo is is dat er natuurlijk altijd wel iemand of meerdere mensen zijn die dat weer tegen gaan spreken en dan krijg je (net als in de andere topics) hier zo een over en weer gescheld (wat heel kinderachtig is) door "volwassen" mensen! Maar het is natuurlijk nooit erg als zoiets gezegt word, mits het waar is natuurlijk :d

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
WHAHAHAHAHAHA

A natuulek Go Car

Waarschuw beheerder
Dit topic is idd niet handig om te openen, en bied weinig meerwaarde aan de ellende die Inside zelf al laat blijken. Namen noemen heeft geen zin, het opnemen voor DJ's cq organisaties die net nieuw komen kijken, en hierdoor een slechte naam krijgen ... heeft WEL nut... al snappen wij de frustratie wel.

Waarschuw beheerder
Maar topic is misschien wel TERECHt
Kijk als iemand de boel loopt te belazeren m,oet daar voor worden gewaarschuwd :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De enige die dit alles tegen zal spreken is mevrouw zelf :)

Waarschuw beheerder
true.

Waarschuw beheerder
Of ze de boel belazert weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ze dj-geil is ;p
Dat heb ik op outblast z'n verjaardagsfeestje wel gezien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[edit] heb et gehad, trek me helemaal terug uit deze discussie, weet niet wie er gelijk heeft, boeit me niet... ik heb er nix mee te maken, en blijf daarom vanaf nu weg uit deze discussies, zodat KiK er buiten blijft... ik moet nu gewoon even aan mijn eigen organisatie denken.. [/edit]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het heeft niks te maken met iemand zwart maken,ik zet dit alleen neer als waarschuwing voor jongelui die denken kans te maken om bekend te worden als dj en zij die mensen valse hoop geeft met haar gelieg en bedrieg.

Dit is zekers niet de eerste keer dat dit gebeurt is en het moet gewoon een keer stoppen!

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor mij lieve car, die niet over zich heen laat lopen en de waarheid aan het licht brengt :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
rellen is boven car haar stand met dit wijf :)

Dit is gewoon de waarheid aan het licht brengen en mensen waarschuwen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tnhnxs Rox ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:$ zo ben ik

Waarschuw beheerder
zozozo rox

Waarschuw beheerder
donateur
wat? O:)

Waarschuw beheerder
k vin et wel een lekker wijf :D
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het heel jammer voor de goede opkomende talenten dat ze niet betaald hebben gekregen.
De line-up was gewoon goed, allemaal talenten die het verdienen om aandacht te krijgen! Maar dit is wel een domper na het feest voor de dj's die soms een eind hebben moeten reizen voor dit feest.

Met dit soort acties zorg je voor wantrouwen bij artiesten en lokaties ten opzichte van beginnende organisaties. Dat is niet goed voor de house sceen en helemaal niet goed voor beginnende organisaties die leuke goede ideeen hebben.

Probeer aub netjes in dit topic te blijven en maak er geen ordinaire scheldparij van want dan gaat het topic weer weg.
Laat het een topic zijn waarmee geprobeerd word het imago van beginnende organisaties hoog te houden.

p.s. natas als je iemand aan wil klagen zoals je gisteren drijgde, meld dat dan onder je eigen naam en direct naar het bestuur en val daar geen forum admins mee lastig.
je hebt mijn echte naam dus..... (f)
Waarschuw beheerder
donateur
[edit] heb et gehad, trek me helemaal terug uit deze discussie, weet niet wie er gelijk heeft, boeit me niet... ik heb er nix mee te maken, en blijf daarom vanaf nu weg uit deze discussies, zodat KiK er buiten blijft... ik moet nu gewoon even aan mijn eigen organisatie denken.. [/edit]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heeft ze nog steeds niet betaald ?
Waarschuw beheerder
donateur
O:) :x :x

Moet wel eerlijk zeggen dat ik er zelf nog niet mee te maken heb gehad, dus ook alles maar van horen zeggen heb... Waar rook is, is vuur!!! Zo is het ook! :)

Waarschuw beheerder
HAHA geen bedreigingen? hou toch op ... je weet niet waar je over praat man,

Hey man ik weet niet wat je lult maar ik heet Pascal zou eens nadenken voor je wat zegt.
Natas ken ik wel en ik bescherm haar als je ook maar 1 ding doet in haar richting ben je vet de lul met al je vriendjes.
In de ministry heb je geluk gehad dat ze haar mond dicht hield dat je er was want ik had je die hele zaak laten zien.

De eerste vanaf het adres Natasja + VELE daarna

Sorry hoor, maar dit zijn geen leugens,dan loopt dat irritante ventje Phat Wax dus de boel weer te naaien.
Ik kom er vanzelf wel achter en dan weet ik wel wat me te doen staat.

weer een bericht van spoon denk dat Phat Wax uit moet kijken!!

Heej da's toch 1 vd dj's van techno inside? Kortom : Ex Spoon is boos, Phat Waxx is de lul.

Zo kan ik nog UREN doorgaan, ik (Mar) ben zo zat van het gedoe om Inside heen. NOOIT ben ik naar admins gestapt om te janken over bedreigingen etc, dat soort shit los ik zelf wel op, blaffende honden bijten niet. Feit is wel, dat een Phat Wax gewoon op DOTF on tour deel 2 had moeten staan, trouw als hij is zegt hij "sorry man, ik sta op techno inside". Vervolgens krijgt deze jongen ze'n geld niet en mist ons feessie waar hij had moeten staan... en is geen cent wijzer.

Bij ieder woord dat vanuit DOTF komt, krijgen we een weerwoord dat PUUR irrationeel is, en telkens missen de essentiele onderdelen die ons verhaal bevestigen. Gevolg -> onderlinge verhoudingen zijn zwaaar verstoord, mensen vertrouwen elkaar niet, en het LAATSTE waar dit hele verhaal om gaat, is MUZIEK!

Upcoming DJ's -> check je bronnen alvorens je in zee gaat met nieuwe organisaties. Weet waar ze voor staan, en wat ze van jou verwachten en zeker ook wat jouw toekomstperspectief kan zijn binnen de desbetreffende organisatie.

Ik kan hier nog een spraakwaterval aan feiten en leugens van Inside neerzetten, maar vind het wel goed zo. Als dit DOTF een slechte naam geeft, dan is dat maar zo. Wij hoeven niet te hollen bij DJ's en doen toch wel ons ding, en alleen dat is belangrijk bij de optelsom die bepaald hoe je het doet. Liever iets meer low-profile en echt, dan jezelf de hemel inprijzen en eigenlijk niets anders dan gebakken lucht zijn.

Laatste citaat van de oprichtster van Inside Events,

Bron : Forum - Natazja.com

Forum: Club. Posted: Tue Mar 04, 2003 1:16 am Subject: What is hot at the moment in the Club Scene?
Ik ben zelf niet zo thuis in de club scene en weet ook niet wat er zich nu afspeeld.
Welke clubs zijn er hot en welke platen ?

Wie het weet mag het zeggen.

I rest my case. Schoenmaker ......
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus, dat van Pat wist ik niet eens... :S Lekker handig van haar...
Waarschuw beheerder
donateur
:x

geen zin om me hiermee te bemoeien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry maar vindt dit een heel onaangnaam topic, vooral als je naam en toenaam gaat noemen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben daar persoonlijk normaal ook geen voorstander van, maar deze keer heeft ze het wel over zichzelf afgeroepen... Sterker nog, ze heeft het zelf zelfs een keer gedaan... :/

Ik zeg altijd maar: een ieder krijgt wat hij verdient... O:)

Waarschuw beheerder
donateur
helemaal mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
is dat wijf nu alweer aan het dreigen:D
Oke natascha je weet wat ik heb gezegt.
Je kan doorgaan met dreigen :yes: maar in amsterdam en omstreken ben je niet meer welkom:)
En mij bedreigen gaat niet:P

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken haar niet, maar wil dat graag zo houden :yes:

Waarschuw beheerder
Rox ze komt de verkeerde nog wel tegen;)

Waarschuw beheerder
Ik vind het een schatje :yes: :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken haar ook niet persoonlijk, maar krijg wel eens berichten van haar! :lief: Of ik wil ophouden dingen in haar topics te zetten enzo... Die later natuurlijk verdwenen zijn! :) :lief:

Waarschuw beheerder
oja max:D

Waarschuw beheerder
Ja ze gaat van mij een groot dj maken, heeft ze me verteld :lief:. Dus ik snap al die ophef niet :yes:

Waarschuw beheerder
Wat mij wel opvalt is dat ze zelf niet echt reageerd :O
Zwijgen is instemmen???? :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ze durft niet omdat dit waarheden zijn en ze niet echt veel argumenten heeft die het tegendeel bewijzen :)

Waarschuw beheerder
I know.
Vind het echt een lage streek, maar goed. Binnenkort ga ik feestjes geven en zal iedereen keurig betalen :yes:

Waarschuw beheerder
is de chat nu eindelijk afgelopen???
We kunnen weer over tot de echte zaken.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij nu opvalt is het volgende:

Profiel 1
[img cacheid=0012fd58000d26769c731ea81a002ffe60]http://party.snt.utwente.nl/images/diagram.php?USERID=14130[/img]

Profiel 2
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/diagram.php?USERID=3220[/img]

Kan aan mij liggen? Er wordt nu wel heel veel duidelijk voor mij :)

Waarschuw beheerder
A.K.A. fake accounts.

Waarschuw beheerder
over welke 2 accounts gaat dit morky

Waarschuw beheerder
donateur
Natasja, Energy

Waarschuw beheerder
precies wat ik al 5 maanden geleden al zei

profiel 1: energy
profiel 2: natasja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Helaas moet ik jullie teleurstellen.
Dit account is mij Ray en ik ben de administratief medewerker van Inside Events.

Natasja is PF gewoon beu dus daarom is ze er niet ik hou wel alles in de gaten voor haar aangezien er een hoop onwaarheden over haar en Inside Events verspreid worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en ik ben Sinterklaas :P

Waarschuw beheerder
huisgenoot:D hahaha dus jij zit ook in die inrichting;)

Waarschuw beheerder
dan ben ik zwartepiet :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben stout geweest, krijg ik nu de roe? :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze is PF dan wel in ene beu sinds ze dat Techno Inside feest verkloot heeft en de dj's niet betaald heeft ;)

Sindsdien is ze nog welleens online geweest op PF,maar heeft ze niet meer in topics gereageerd..raar hoor :[

Waarschuw beheerder
donateur
Zeg maar tegen natasja dat er een hele mooie 'Jezelf Verwijderen' knop zit :)

En zij is ons beu? Wij haar niet? Als ze ons beu is waarom heeft ze dat roze envelopje (en die weet ze te vinden :jaja: jij ook trouwens :)) nog niet gebruikt om 'haar' feesten te verwijderen?!

Waarschuw beheerder
Natasja is PF gewoon beu dus daarom is ze er niet ik hou wel alles in de gaten voor haar aangezien er een hoop onwaarheden over haar en Inside Events verspreid worden.

Beste "Ray",

Dat je nu ineens weer op PF zit, daar hebben we het niet over. Laten we beginnen over de onwaarheden. Niets is prettiger dan deze openbaar uit de weg te helpen toch? Mensen die zich in de internet-spotlights weten te helpen, verdienen een openbaar excuus, dus zeg vooral je ding zodat men een mening of oordeel kan herstellen.

..... drive safe.
Waarschuw beheerder
donateur
Ergens is het ook wel een beetje zielig... Heel hoog van de toren blazen en er daarna keihard vanaf flikkeren...

Waarschuw beheerder
Als je geen geld hebt ,moet je ook geen feesten geven;)

Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat Natasja of wie dan ook zich niet hoeft te verantwoorden aan derde. Alleen aan de personen met wie ze zaken doet en rechtstreeks te maken heeft.

Waarschuw beheerder
zaken doen:D
Ik weet niet wat of wie je aan het verdedigen bent:S
Maar ga alles is lekker betalen pannekoek;)
Waarschuw beheerder
-*Energy*- 4 december 2003 21:22
Ik ben van mening dat Natasja of wie dan ook zich niet hoeft te verantwoorden aan derde. Alleen aan de personen met wie ze zaken doet en rechtstreeks te maken heeft.

zeker waar!
Waarschuw beheerder
donateur

Dat betekend dus ook mensen betalen voor hun geleverde diensten.

Waarschuw beheerder
Klopt kan ik niks tegen in brengen en dat doe ik dan ook niet.
Maar het gaat niemand anders wat aan dan de personen in kwestie vind ik.
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Waarschuw beheerder
beetje triest dat erzoon topic wordt gemaakt,waarbij het meerendeel over het prive leven gaat! ik vindt dat wij djs 2 hele nette emailshebben gehad!En het spijt getuig in die emailis toch weleen teken van respect

dus zoon topic maken vind ik erg zuur!zoiets hoor jeprive te doen klaar!

Werkzaam bij Housetime
Waarschuw beheerder
Hallo Mensen,

Ik heb dit topic zo eens gevolgd op een afstand en al deze beschuldigingen zijn waar...! :yes:

Natasja is gewoon 1 grote leugen....!!!

Ik zelf heb ook met haar te maken gehad en heb het in het verleden ook voor haar opgenomen helaas heeft zij niets anders dan lopen liegen tegen mij, en tegen zoveel mensen die ik persoonlijk ken.

Ik krijg ook nog geld voor de Booking op Hardcore Inside part 2...! :@

Het werd tijd dat er een Topic over deze Plaag uit de House scene werd geopend en het wordt tijd dat ze een andere hobby gaat zoeken inplaats van mensen voor te liegen en te bedriegen.

Natas Get a Life...!

Mzl,
Waarschuw beheerder
there's the shit right there! Yaxx Said he's thing :respect:

It's all about the money....

Waarschuw beheerder
donateur
hardcore inside part 2 was toch in augustus ???

heb je wel engelen geduld
Waarschuw beheerder
Pfff.

knulletjes van 20 die boos zijn omdat ze niet betaald hebben. Wees uberhaupt blij dat je een keer voor meer dan 20 personen hebt mogen draaien.

natasj, morgen neuken?

Waarschuw beheerder
donateur
Rushing kent ook niet het hele verhaal :)

Waarschuw beheerder
sommige mensen blijven toch nog geloven in de (natasja) sprookjes.

wordt toch wakker!

dj nero is echt 1 van de vele.

2 jellyhead: kom maar langs dan geef ik je wel even de roe :D

Waarschuw beheerder
donateur
en hij maakt geen kans, hij is geen DJ :devil:

Waarschuw beheerder
2fast4trancetijger :)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
diegene die in natasja gelooft gelooft vast ook nog in Sinterklaas :[
Waarschuw beheerder
donateur
Jahoor, hier ben ik, ik ben Sinterklaas :P

Waarschuw beheerder
donateur
en ik natasja :p
Waarschuw beheerder
donateur
Voor natasja is het, het beste dat ze zich maar heel diep verstopt onder een grote steen ipv van mensen te gaan lopen bedreigen omdat ze met bepaalde volgens haar "foute" personen om gaan
Waarschuw beheerder
Mijn reactie hierop: :)

gaan ze op een verkeerde manier met mensen om
Wie bepaald hoe je met mensen om moet gaan dan?

Ze heeft mij maanden geleden ook benadert in een topic van een vriend van haar, wiens naam ik hier niet mag neerzetten. Die vertelde in zijn topic dat hij dj's nodig had in zijn toko. Nou ben ik beginnend dj, en reageerde dus in dat topic. Dat werd dus een all dance, elements of bass, inside rel topic. Heb alles mee gekregen vanuit alle partyen...
Ik heb mijn mening gelukkig wel kunnen maken. Ik hoorde eigenlijk van niemand wat goeds, en ben dus ook nooit op een event van Inside wezen kijken.
Blij toe achteraf :)

De mening die ik heb is dus niet omdat ik op twee evenementen van Elements of Bass en twee evenementen van All Dance sta/heb gestaan, maar uit reacties die ik heb gezien bij feesten. of ze dus ECHT zo slecht zijn weet ik dus niet, en of ze hun dj's niet betalen zal ik gelukkig ook niet weten :)

*edit De naam verwijdert :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op 14 februari 2004 zullen we terug komen met een gruwelijk harde en vette Hardcore party!!
Heartcore Inside!! We gaan 2 zalen vullen met de beste hardcore dj’s van dit moment.
De opbrengsten van deze avond gaan naar de familie van Peter Paul pigmans en naar de goede doelen waar hij zo voor stond.

Kwam dit stukje nog tegen op de site van Inside Events,nou vraag ik mij af...welk geld??!!

En als ze zoveel respect had voor Peter Paul...waarom scheld ze mij dan in pbtjes uit voor k*nkerhoer en k*nker weet ik veel wat,terwijl ik nog tegen der had gezegd,datze dat woord niet moet gebruiken omdat mijn pa eraan overleden is en mijn ma het heeft gehad en dan zegt mevrouw nog doodleuk " ik hoop dat jij het ook krijgt!" :s

Goh..Natas..wat heb jij een respect voor mensen zoals Peter die kanker hebben of hebben gehad :bah:
Waarschuw beheerder
Ben beniewd hoe die zal verlopen 14 februari

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dit bedoel ik dus:

Natasja 21 september 2003
Ja wij hebben besloten om de opbrengsten van 14 feb
de dag van de liefde en Hardcore te doneren aan de familie en de goede doelen waar PPP voor stond.

Met het invullen van dit formulier geef je Inside Events toestemming een bedrag van je bank/giro
rekening af te schrijven voor de grafzerk van Peter Paul Pigmans aka 3 steps a head en voor de
goede doelen waar hij voor stond.
Vul het formulier in en lever het in bij de kassa bij de entree van de Waakzaamheid.
Je zal als bewijs van overdracht een persoonlijk mailtje van de familie van Peter paul Pigmans,
namelijk Jessica zijn vrouw Lara en Ender zijn kinderen ontvangen met daarin opgehaalde bedrag.
In deze mail zullen ze je ook vertellen waar ze het geld aan gespendeerd hebben.
Ook zal Mark Pigmans de broer van Peter Paul een nieuws bericht plaatsen op de verschillende
party sites.
Het bedrag wat je wil doneren is geheel aan jezelf er is een minimum van € 5,- aan gegeven.
Wij vragen dan ook om afgeronde Bedragen te doneren. Je bent niks verplicht maar je zou enorm helpen.
Ook de omzet van dit evenement zal in zijn geheel aan de familie aangeboden worden.

Naam :
Adres :
Pc :
Plaats :
Bank/girorekening nummer :
Datum :

Hierbij geef ik (Naam)............................ toestemming aan Inside Events op een bedrag van € ...............
van mijn Bank/Girorekening nummer............................. af te schrijven voor de grafzerk
en de goede doelen van Peter Paul Pigmans aka 3 steps a head.

Datum.......................................... Handtekening rekening houder........................................

Rest In Peace !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
car, dit berust op vermoedens en niet op feiten!

hou je aub aan de feiten en ga geen false beschuldigingen doen of voorspellingen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het staat toch zelf op haar site,check zelf maar Frans :)
En ik ben er niet van gediend om voor kankerhoer of wat ook maar met kanker te maken heeft uitgescholden te worden :s
Plus dat ze me het ook nog eens toewenst :bah:

Dat is dus de reden waarom ik kwaad op haar ben en omdat ze vrienden van mij rotstreken geleverd heeft,dus mag ik mijn zegje dan ook doen? :|

Als ze zoveel respect had voor Peter Paul zoals ze beweert,zeg je echt niet tegen iemand dat je hoopt dat die ook kanker krijgt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar je suggereerd dingen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hier staat het in mijn pbtje van haar:

!^Natasja^! 28 oktober 2003 17:24
ja en hoop dat jij het krijgt
Verwijderen Antwoorden

ÂÇIÐ WÂR 28 oktober 2003 17:23
weetje..jij zou als actrice moeten gaan werken denk datje daar heel goed mee zal verdienen
en hou het woord "kanker" ff erbuiten..daar gaan mensen aan kapot en jij loopt er een beetje mee te schelden alof het niks is..
Verwijderen

Waarschuw beheerder
:/ dat is niet mis...
Waarschuw beheerder
donateur
Ook de omzet van dit evenement zal in zijn geheel aan de familie aangeboden worden.

de omzet naar 3sa, dus dat is al het geld, zonder dat de kosten ervan afgetrokken zijn.

Heel erge actie als dat geld niet bij nabestaanden is terecht gekomen :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is dus mijn reden waarom ik kwaad ben op haar en dit topic heb geopend,want geintjes maken over een bepaalde ziekte vind ik gewoon misselijk :s
Waarschuw beheerder
donateur
nog 1 keer car, dit gaat niet over de persoonlijke ruzie tussen jou en natas, maar over het feit dat de dj's geen vergoeding hebben gekregen.

Waarschuw beheerder
Iemand kanker toewensen is heel erg laag :kots:
Waarschuw beheerder
Dat is dus mijn reden waarom ik kwaad ben op haar en dit topic heb geopend,

daar gaat dit topic helemaal niet over! je komt er nu pas mee toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat begrijp ik Frans!maar die ruzie is gekomen doordat ze een bekende DJ en tevens een vriend van mij heeft lopen bedreigen met aangifte doen bij de politie dat hij haar zgn had bedreigd en mishandelt heeft.
Plus dat ze zijn carriere wel even zou ruineren,omdat hij niks met haar wilde.

Dus logisch dat ik dan kwaad word,maar ik hou hier wel over op,heb me zegje gedaan,oke :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
;)

Waarschuw beheerder
Hoelang ben jij toen bezig geweest met Natasja tergen?
Ik heb dat toen van zeer dichbij gevolgt ga nou niet de heilige uithangen Car.
Je bent niet helemaal correct bezig zo.
Ow over iemand de *anker toewensen ze heeft ook de nodige PB's ,mails enz van jullie gekregen met dezelfde verwensingen onder ander van DOTF.
Waarschuw beheerder
donateur
je hoeft geen oude koeien uit de sloot te halen.
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus... Ik snap dat van Car (sorry, weet je volledige naam niet) wel, hoor Frans... Zal er verder geen woorden aan vuil maken, maar dat bevestigt wel even het beeld wat ik van natasja heb... :/
Waarschuw beheerder
en jahoor, ook dit topic heeft reeds het kleuterniveau bereikt van voorgaande topics ;)

Waarschuw beheerder
donateur
He ray ehh natasja is natasja/ray partyflock zo beu dat hij/ze op vakantie is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha LOL @ Morky :)

Waarschuw beheerder
Ja,ze is op dit moment even er tussen uit maar wel te bereiken hoor heeft niks met PF te maken.

Waarschuw beheerder
"waar rook is, is vuur"

[img]http://pornolation.smutstars.com/picz/rookvuur.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
vreemd, kreeg 1 sec geleden nog een mailtje van haar.

Waarschuw beheerder
Zeg toch ook dat ze wel te bereiken is :S

Waarschuw beheerder
donateur
He ray ehh natasja is natasja/ray partyflock zo beu dat hij/ze op vakantie is?

Natasja is PF gewoon beu dus daarom is ze er niet

Ja,ze is op dit moment even er tussen uit maar wel te bereiken hoor heeft niks met PF te maken.

Nu begrijp ik er echt helemaal niet meer van natasja :( jij wel?

Of ehh ray?! spelletje spelen? wie is het?

Waarschuw beheerder
Natasja is PF gewoon beu dus daarom is ze er niet-*Energy*- 4 december 2003 20:28
KLopt niet echt met wat je net zegt;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, waar rook is, is vuur! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Graaf is OOK nog wakker ;) :D

Waarschuw beheerder
ja ik mag niet rellen:S
terwijl ik dat niet eens doe:S

Waarschuw beheerder
Natas = andersom SATAN ... check GOED die vlammen ...... i rest my case
Waarschuw beheerder
donateur
nou mensen gedraag je verder gewoon!

geen gechat, geen gescheld en geen persoonlijke ruzies.

gewoon feiten dus.
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Waarschuw beheerder
Natas = andersom SATAN

Rob gee,repeat motherfucking mindcontroller :-D

Waarschuw beheerder
is goed fransie;)ik zal er mee ophouden maar jij dan ook;)want jij hebt je chat ookal gehouden in dit topic:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat het iig een feit is, dat het een knaken organisatie is :)

Waarschuw beheerder
donateur
Knaken organsitie? een NIET knaken organisaties bedoel je :D ;)

Sorry frans :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb Morky aangestoken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Brandblusser staat naast me ;)

Ik ben weg nogmaals sorry :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
oke het kan dus echt niet hier op PF :C

ik heb nu vaak genoeg gewaarschuwd en genoeg post verborgen maar het blijkt toch weer dat het niveau hier oop Pf te laag is om dit soort topic's ordelijk te laten verlopen.

Uitgaande van het goede in de mens hoop ik dat zij toch nog de dj's betaald!
Zo niet hoop wel dat genoeg mensen dit topic en de waarheden die er in staan hebben gelezen. zodat de weg voor andere beginnende organisaties niet word verspert.

ik vind dit wel jammer... want door dit topic te sluiten en aan haar eis te voldoen loop ik mijn rechtzaak van natas mis :(
Had graag gezien dat ze de aanklacht tegen mij echt indiende zodat hier via officieele wegen meer ruchtbaarheid aan gegeven kon worden.