Partyflock

Forumonderwerp · 644706
Betreft: organisatie: Inside Events

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze kunnen het tegenwoordig maar beter "OUTside Events" noemen,want de zgn organisatie heeft een hele slechte naam gekregen.

Zo betalen ze de dj's niet,die ze booken voor feesten,gaan ze op een verkeerde manier met mensen om en geven ze onbekende dj's valse hoop om bekendheid te krijgen.

In de Waakzaamheid in Koog a/d Zaan hebben ze hun laatste feest gegeven (Techno Inside)wat ook al genoeg problemen met zich meebracht.
Blijkt dus WEER dat alle dj's die die nacht gedraaid hebben NIET betaald zijn.
En de Waakzaamheid heeft nu ook problemen dankzij hun.

Dus ik denk dat het beter is voor de eigenaresse (Natasja) dat ze een andere baan gaat zoeken,want om alleen maar feesten te gaan geven om de bekende dj's in het echt te zien,is toch best wel triest vind ik :|

Plus dan ook nog eens de mensen gaan lopen bedreigen die ze kutgeintjes geflikt heeft en dan ook nog een proberen om DOTF te ruineren :s Dan ben je toch wel HEEELL ERG FOUT bezig wijffie ;)

Voor de mensen die Inside events niet kennen,dit is hun website en lees vooral het guestbook maar door :) Alhoewel mevrouw een heleboel berichten weg heeft gehaald van vijanden die ze heeft gemaakt :)

http://www.inside-events.nl/index/frames.php

En dit is dus het persoon die al die ellende door alle jaren heen veroorzaakt heeft..Natasja..

https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/single/USERID/3220

Dus mensen kijk uit als je met haar in zee gaat,want het enige wat je kan verwachten zijn alleen maar problemen :s
laatste aanpassing

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Ja ze gaat van mij een groot dj maken, heeft ze me verteld :lief:. Dus ik snap al die ophef niet :yes:

Waarschuw beheerder
Wat mij wel opvalt is dat ze zelf niet echt reageerd :O
Zwijgen is instemmen???? :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ze durft niet omdat dit waarheden zijn en ze niet echt veel argumenten heeft die het tegendeel bewijzen :)

Waarschuw beheerder
I know.
Vind het echt een lage streek, maar goed. Binnenkort ga ik feestjes geven en zal iedereen keurig betalen :yes:

Waarschuw beheerder
is de chat nu eindelijk afgelopen???
We kunnen weer over tot de echte zaken.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij nu opvalt is het volgende:

Profiel 1
[img cacheid=0012fd58000d26769c731ea81a002ffe60]http://party.snt.utwente.nl/images/diagram.php?USERID=14130[/img]

Profiel 2
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/diagram.php?USERID=3220[/img]

Kan aan mij liggen? Er wordt nu wel heel veel duidelijk voor mij :)

Waarschuw beheerder
A.K.A. fake accounts.

Waarschuw beheerder
over welke 2 accounts gaat dit morky

Waarschuw beheerder
donateur
Natasja, Energy

Waarschuw beheerder
precies wat ik al 5 maanden geleden al zei

profiel 1: energy
profiel 2: natasja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Helaas moet ik jullie teleurstellen.
Dit account is mij Ray en ik ben de administratief medewerker van Inside Events.

Natasja is PF gewoon beu dus daarom is ze er niet ik hou wel alles in de gaten voor haar aangezien er een hoop onwaarheden over haar en Inside Events verspreid worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en ik ben Sinterklaas :P

Waarschuw beheerder
huisgenoot:D hahaha dus jij zit ook in die inrichting;)

Waarschuw beheerder
dan ben ik zwartepiet :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben stout geweest, krijg ik nu de roe? :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze is PF dan wel in ene beu sinds ze dat Techno Inside feest verkloot heeft en de dj's niet betaald heeft ;)

Sindsdien is ze nog welleens online geweest op PF,maar heeft ze niet meer in topics gereageerd..raar hoor :[

Waarschuw beheerder
donateur
Zeg maar tegen natasja dat er een hele mooie 'Jezelf Verwijderen' knop zit :)

En zij is ons beu? Wij haar niet? Als ze ons beu is waarom heeft ze dat roze envelopje (en die weet ze te vinden :jaja: jij ook trouwens :)) nog niet gebruikt om 'haar' feesten te verwijderen?!

Waarschuw beheerder
Natasja is PF gewoon beu dus daarom is ze er niet ik hou wel alles in de gaten voor haar aangezien er een hoop onwaarheden over haar en Inside Events verspreid worden.

Beste "Ray",

Dat je nu ineens weer op PF zit, daar hebben we het niet over. Laten we beginnen over de onwaarheden. Niets is prettiger dan deze openbaar uit de weg te helpen toch? Mensen die zich in de internet-spotlights weten te helpen, verdienen een openbaar excuus, dus zeg vooral je ding zodat men een mening of oordeel kan herstellen.

..... drive safe.
Waarschuw beheerder
donateur
Ergens is het ook wel een beetje zielig... Heel hoog van de toren blazen en er daarna keihard vanaf flikkeren...

Waarschuw beheerder
Als je geen geld hebt ,moet je ook geen feesten geven;)

Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat Natasja of wie dan ook zich niet hoeft te verantwoorden aan derde. Alleen aan de personen met wie ze zaken doet en rechtstreeks te maken heeft.

Waarschuw beheerder
zaken doen:D
Ik weet niet wat of wie je aan het verdedigen bent:S
Maar ga alles is lekker betalen pannekoek;)
Waarschuw beheerder
-*Energy*- 4 december 2003 21:22
Ik ben van mening dat Natasja of wie dan ook zich niet hoeft te verantwoorden aan derde. Alleen aan de personen met wie ze zaken doet en rechtstreeks te maken heeft.

zeker waar!
Waarschuw beheerder
donateur

Dat betekend dus ook mensen betalen voor hun geleverde diensten.

Waarschuw beheerder
Klopt kan ik niks tegen in brengen en dat doe ik dan ook niet.
Maar het gaat niemand anders wat aan dan de personen in kwestie vind ik.
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Waarschuw beheerder
beetje triest dat erzoon topic wordt gemaakt,waarbij het meerendeel over het prive leven gaat! ik vindt dat wij djs 2 hele nette emailshebben gehad!En het spijt getuig in die emailis toch weleen teken van respect

dus zoon topic maken vind ik erg zuur!zoiets hoor jeprive te doen klaar!

Werkzaam bij Housetime
Waarschuw beheerder
Hallo Mensen,

Ik heb dit topic zo eens gevolgd op een afstand en al deze beschuldigingen zijn waar...! :yes:

Natasja is gewoon 1 grote leugen....!!!

Ik zelf heb ook met haar te maken gehad en heb het in het verleden ook voor haar opgenomen helaas heeft zij niets anders dan lopen liegen tegen mij, en tegen zoveel mensen die ik persoonlijk ken.

Ik krijg ook nog geld voor de Booking op Hardcore Inside part 2...! :@

Het werd tijd dat er een Topic over deze Plaag uit de House scene werd geopend en het wordt tijd dat ze een andere hobby gaat zoeken inplaats van mensen voor te liegen en te bedriegen.

Natas Get a Life...!

Mzl,
Waarschuw beheerder
there's the shit right there! Yaxx Said he's thing :respect:

It's all about the money....

Waarschuw beheerder
donateur
hardcore inside part 2 was toch in augustus ???

heb je wel engelen geduld
Waarschuw beheerder
Pfff.

knulletjes van 20 die boos zijn omdat ze niet betaald hebben. Wees uberhaupt blij dat je een keer voor meer dan 20 personen hebt mogen draaien.

natasj, morgen neuken?

Waarschuw beheerder
donateur
Rushing kent ook niet het hele verhaal :)

Waarschuw beheerder
sommige mensen blijven toch nog geloven in de (natasja) sprookjes.

wordt toch wakker!

dj nero is echt 1 van de vele.

2 jellyhead: kom maar langs dan geef ik je wel even de roe :D

Waarschuw beheerder
donateur
en hij maakt geen kans, hij is geen DJ :devil:

Waarschuw beheerder
2fast4trancetijger :)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
diegene die in natasja gelooft gelooft vast ook nog in Sinterklaas :[