Partyflock

Forumonderwerp · 643557
7976x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat vind jij is dat kunst of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
sommige stukken graffiti wel ja :yes:
Waarschuw beheerder
:yes:

maar dan wel de mooie pieces, niet van die gare bombs
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Er zitten dingen bij wat echt supermooi gemaakt is vind ik. Sommige mensen zijn echt artiesten.

maar het gros is gewoon troep en vandalisme..

Waarschuw beheerder
ja

Waarschuw beheerder
Ligt eraan niet die tags die ze door de hele stad zetten...maar die tekeningen die zijn wel degelijk kunst ja...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja klopt de"tags" zijn wat minder,alleen"pieces­" zijn mooi"throw ups" kunnen ook nog wel maar dan moeten ze wel strak uitzien
laatste aanpassing

Artiest Bernd
Waarschuw beheerder
donateur
Volop !

Waarschuw beheerder
donateur
idd tags zijn (n) pieces zijn cker wel mooi

Waarschuw beheerder
donateur
zoals al gezegd, tags zijn minder. Maar de rest kan ik enorm waarderen. Vind 't knap hoe sommige gemaakt worden :respect:

Waarschuw beheerder
ja sommige zijn écht goed hoor!!! (Y)
maar dr lopen ook wat prutsers tussen hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
100% kunst :respect:voor die kunstenaars

Waarschuw beheerder
Respect voor zulke mensen!t is niet makkelijk om een piece te maken en je moet voorzichtig zijn voor de wouten

Als ze je pakken dan ben je de lul en dat is niet best echt ze behandelen je echt verkankerd dat wil je niet meemaken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is het zeker mij zie je het niet nadoen veels te ingewikkeld
Waarschuw beheerder
mij ook niet, maar ja ken veel gasten die het doen en deden. was altijd wel leuk midden in de nacht de metro buis in in het pikke donker

Waarschuw beheerder
donateur
Heb nog mooie blackbooks liggen hier :)

Waarschuw beheerder
ZekerZ
Waarschuw beheerder
donateur
Ja vind ik zeker van wel
Waarschuw beheerder
fotos willen we zien :D

Waarschuw beheerder
Zeker wel, Zedz en Zender hebben ook de Mysteryland flyer gemaakt toch?

Maar inderdaad dikke vette pieces zijn stoer, tags en bombs zijn niet koel...

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind van wel, bij de meeste graffitti dan

Waarschuw beheerder
De Pro shit is zeker kunst.... Maar wat al die Toys spuiten is verloedering van de straat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een jongen die ik ken, maakt echt prachtige dingen, die vliegt ook de hele wereld over! Maar die tags enzo? Nee.

Waarschuw beheerder
Er zij graffiti kunstenaars waar ik met enorm veel bewondering naar kijk hetgeen ze gemaakt hebben........ben het niet altijd eens met de plek waar ze het doen, maar los van dat (Y)

Waarschuw beheerder
er zijn heel erg veel mooie graffiti stukken gespoten,maar er zitten ook genoeg waardeloze tags tussen...van die kleutertje die niet weten hoe ze een bus moeten beheersen,en dat is gewoon oerlelijk...
Waarschuw beheerder
Sommige graffiti is zeker wel mooi!! (Y) Ik had vroeger veel vrienden die echt wel mooie dingen konden maken :)

Maar vaak is het ook rotzooi dat je ziet. :S
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Markymark a.k.a. Mani 27 november 2003 17:54
Er zitten dingen bij wat echt supermooi gemaakt is vind ik. Sommige mensen zijn echt artiesten.

maar het gros is gewoon troep en vandalisme..

:jaja:

Waarschuw beheerder
Nou ja zeg, graffiti zeg.
Hihih ..ikweetniets..

Wanneer PFjam dan?
1 & al vrede en kunst!
Waarschuw beheerder
donateur
graffiti is kunst, maar iedereen zegt van tags zijn lelijk en pieces zijn mooi....
tags horen erbij...(voor het snelle werk)
de pieces die de meeste mensen zien zijn legaal .. legal graffiti is not graffiti!

Waarschuw beheerder
In de graffitiwereld wordt net zoals in het uitgaanswereld teveel gezeikt en te weinig gedaan. Iedereen disrespecteert iets wat ie zelf niet doet enzo. Doe gewoon je ding jatsssssoch. Jointje erbij en iedereen blij.
Waarschuw beheerder
donateur
precies, en teveel gesnitched!!
Waarschuw beheerder
bijna alle graffiti is kunst, maar ook vandalisme... dus laat ze lekker die graffiti spuiten op hun eigen huis, en dan heb ik er vrede mee... Wek kunst, geen vandalisme...

Waarschuw beheerder
donateur
ja kan zeker kunstig zijn ja
Waarschuw beheerder
die tags zijn nutteloos, maar sommige pieces zijn echt super mooi
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pieces zijn kunst! tagz zijn kunst!(kunst van het niet gepakt worden) en aMf3tAmInZz = kunst!!!
the name of the GAME graffiti FAME!!!!
Waarschuw beheerder
Ja! graffiti is kunst! het is alleen niet allemaal even mooi :)

Waarschuw beheerder
De echte graffitischrijvers boeien al die meningen trouwens toch niet hihih. En wij maar belasting betalen! Wat een oneerlijke wereld zeg!

En trouwens om te oordelen of iets kunst of niet kunst is zou je eerst het begrip kunst even moeten analyseren..

Tot ziens lieve mensen.
Waarschuw beheerder
donateur
graffiti op zichzelf staand vind ik wel kunst (tags niet) .... maar het maakt n gebouw of trein waar het opgespoten is wel verpauperd, dus als graffitispuiters gepakt worden zou ik dat alleen maar (y) vinden
Waarschuw beheerder
donateur
trains are not the limit!!!

Rock partyflock:D

Waarschuw beheerder
graffiti is kunst
[img cacheid=00046301000b00980e0b86101a002f2b00]http://www.gaingate.com/artsframe/images/semi2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Graffiti is voor nette mensen!!

Peace
:)
Waarschuw beheerder
donateur
[IMG]http://www.eldar.cz/upstream/special/pa01/van.jpg[/IMG]

this is art!!! art is about fame and respect!
Waarschuw beheerder
donateur
alleen niet echt veel respect hierboven:D
maarja... je mot wat als er geen plek meer is :D

Waarschuw beheerder
Als je goed kijk zie je een '132' tag.Dat is een crew die echt wel respect verdient doen volop veel franse metro's en art is about fame and respect
Waarschuw beheerder
Is Graffiti kunst?

Dat vind ik een lastige vraag. Net zoals "is tekenen kunst?" "is schilderen kunst?" "is dans kunst?" "is toneelspel kunst?" lastige vragen zijn. Om maar even in te gaan op de vraag "is schilderen kunst?", zullen we vast wel het verschil tussen schilderen met ravensburger en Picasso zien.

De kunstwaarde is namelijk afhankelijk van de inhoud van deze werken en de betekenis die de buitenwereld aan de werken geeft.

Graffiti is naar mijn idee in ieder geval wel in staat om kunst te zijn. Sommige stukken graffiti vind ik geweldig en kunst, en van die zielige hanepootjes op de muur valt wat mij betreft meer in de categorie: schilderen met Ravensburger.