5 volgers · 80514x bekeken
Goedemorgen..(F)!!
Weer allemaal hard aan het werk??
Dennis, je kaartje verkocht, wou Sumo hem niet van je overkopen..?? Dat was toch zo afgesproken..
!!
En neej, ben t Pispaaltje daar niet, ben niet de enige waar bij t gebeurt..!!
ff duimen dat morgen me ouders lekker een paar dagen weg gaan..
!! Werkse allemaal maar weer, tot vd week!!

Weer allemaal hard aan het werk??
Dennis, je kaartje verkocht, wou Sumo hem niet van je overkopen..?? Dat was toch zo afgesproken..
En neej, ben t Pispaaltje daar niet, ben niet de enige waar bij t gebeurt..!!
ff duimen dat morgen me ouders lekker een paar dagen weg gaan..
Zo hallo!..
nou heb men woonmaker en keuken gezogen, afgenomen en ontsmet!! wat een bende zeg!.. ze breken je hele keet af man!
nou ja gelukkig zelf een aardige vinger in fles gehad, dus kan niemand de schuld geven!..
was wel weer de moeite waard!
Ja klopt! ik wil wel weer een busje huren!..
gewoon weer met dezelfde mensen als de 1e x
weet niet precies meer wie het waren maar volgens mij:
De Chauffeur IK DUS

NICOLLE (zet der maar bijna bovenaan voordat ik der weer vergeet)

reyer
dennis
geke
willeke
dex
sumo
Dat waren ze volgens mij, en volgens mij passen der ook niet meer in..dus voordegene die niet kunnen of willen rijden, even afmelden dat weet ik dat!..
de kosten waren ongeveer 15pleurie..
marieke hoop dar alles is goed gegaan!!..
ps willeke krijgt nog geld van wat mensen.. PB die even dan kunnen we betalen..
nou heb men woonmaker en keuken gezogen, afgenomen en ontsmet!! wat een bende zeg!.. ze breken je hele keet af man!
nou ja gelukkig zelf een aardige vinger in fles gehad, dus kan niemand de schuld geven!..
was wel weer de moeite waard!
En volgens mij gaan we dit jaar idd met een (NOOT) busje naar Defqon met Corne als partybuschauffeur.

Ja klopt! ik wil wel weer een busje huren!..
gewoon weer met dezelfde mensen als de 1e x
weet niet precies meer wie het waren maar volgens mij:
De Chauffeur IK DUS
NICOLLE (zet der maar bijna bovenaan voordat ik der weer vergeet)
reyer
dennis
geke
willeke
dex
sumo
Dat waren ze volgens mij, en volgens mij passen der ook niet meer in..dus voordegene die niet kunnen of willen rijden, even afmelden dat weet ik dat!..
de kosten waren ongeveer 15pleurie..
marieke hoop dar alles is goed gegaan!!..
ps willeke krijgt nog geld van wat mensen.. PB die even dan kunnen we betalen..
laatste aanpassing
Wat leuk,
ik mag ook mee in de (NOOT) bus
Heeft Sumo al een kaartje dan?
En hoe kan je Jo nou vergeten
Zat ze er toen niet bij? Weet niet meer zeker of er nou 8 + chauffeur of 8 incl. chauffeur is zo'n busje mogen. Kunnen we ff navragen.
En thanks, krijg van jou, reyer, Jo en geke nog geld maar dat weten ze al. Verder weet ik t niet. Jij was er bij. Maar komt goed.
Iedereen weltrusten!
!!!
Heeft Sumo al een kaartje dan?
En hoe kan je Jo nou vergeten
En thanks, krijg van jou, reyer, Jo en geke nog geld maar dat weten ze al. Verder weet ik t niet. Jij was er bij. Maar komt goed.
Iedereen weltrusten!
laatste aanpassing
ehm..
ik zat vorig jaar niet in het busje..
reed toen met michel mee...
maar ik vind t best..
rij wel mee...
ach.. als corne de weg kwijt is heeft ie altijd mij nog om veilig thuis te komen
ik zat vorig jaar niet in het busje..
reed toen met michel mee...
maar ik vind t best..
rij wel mee...
is dit met het oog op de algemene verkeersveiligheid wel bijdehand?
ach.. als corne de weg kwijt is heeft ie altijd mij nog om veilig thuis te komen
hallo allemaal
wat voel ik me kut zeg!!!
ze hebben eerst verdoofd>> pijn
vooral die in me gehemelte deed erg pijn, moest wel een traantje laten hoor.. daarna hebben ze het tandvlees wat daar beneden nog zat weer naar elkaar toe gehecht en daarna zijn ze een stuk uit mijn gemelte weg gaan snijden. dat hebben ze over het geirriteerde stuk heen gehecht, heb in totaal ongeveer 8/9 hechtingen en die wond in mijn gehemelte hebben ze gelijmd. daar zit nu dis een dikke korst op die er vanzalf afvalt na een paar dagen. ze zijn ruim een half uur bezeig geweest, al die tijd hebben ze m'n onderlip als zoele naar beneden getrokken
dus m'n lip is erg gevoelig! tis vandaag ook een beetje dik geworden. heb geen pijnstillers gekregen, wel een spoeling waar ik 2 x per dag mee moet spoelen. heb er daarnaast ook nog een beetje hoofdpijn bij, je mag maar 4 ibuprofen per dag, dus daar leef ik maar op!! hoop dat het snel voorbij is..
ik hou jullie wel op de hoogte!
nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes!

wat voel ik me kut zeg!!!
ze hebben eerst verdoofd>> pijn
ik hou jullie wel op de hoogte!
nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes!

![[img width=468 height=60]http://www.odaniels.nl/main/pics/old-school.gif[/img]](http://www.odaniels.nl/main/pics/old-school.gif)