Partyflock

Forumonderwerp · 642600
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2003 om 21:00
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Graag alle opmerkingen aan de hand van qlimax in dit topic.
Waarschuw beheerder
donateur
GEWELDIG LEKKER FEEST!!!!!!!

Setjes van Max B Grant, Luna, Deepack, Danielle Mondello en Technoboy waren om te smullen!!!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Leuk dat kai tracid tiesto nog ff draaide, domme lul, nou flikt íe dat GODVERDOMME alweer, wat doet die kerel op een hardstyle feest. Maar verder super feest, flesjes waren wel weer goed irritant op de grond, volgende keer maar om 11uur heen, want daarvoor mis je toch nix.
Waarschuw beheerder
Qlimax was voor mij een geslaagd feessie, lekker losgegaan op lekkere muziek. Heb me goed vermaakt, ook een prima locatie wel. Mooi aangekleed!
Ik vond vooral luna en mondello wel lekker set draaien.
Minpunten waren toch wel de wat aan de zachtere kant staande muziek...de drukte mocht idd ook wel iets minder (heb me hier trouwes niet zo aan gestoord, wist je van te voren).

Jammerlijk vond ik de set van BassD&KM...ik had gehoopt op wat moois, maar het enige wat we voor geschoteld kregen was wat ouwe troep / early rave. Toen ik dat nummer van hard to say i'm sorry hoorde :bah: was bij mij de maat vol, werd spontaan nuchter en ben vertrokken. Een klein katertje op een verder super feest :yes:
Waarschuw beheerder
Wat een kutfeest bah,, Kutgeluid, Veel te druk op bepaalde plaatsen! Vond de mensen die er waren ook niet allemaal even toppie! Voor mij geen feesten meer in de regio, ik ga wel weer 1,5 uur rijden naar het westen, Daar zijn tenminste goede feesten!,,
Waarschuw beheerder
wat een kutfeest echt zacht geluid en de muziek was echt saai jammer dat die oudere hardstyle niet meer wordt gedraaid daar zat nog wat in maar nu alleen bass-d en king m en de prophet die weten hoe je een feestje kan bouwen en de mensen aan het springen krijgen.
Waarschuw beheerder
Fuck, had er echt naar toe moeten gaan zeg :(

Waarschuw beheerder
Nou ik vond het dus zeker wel een bruut feest! Het was wel te druk, maar dat vond ik het enige minpunt. De aankleding en de verlichting waren MEGA-vet! Zeker de beste lasershow die ik ooit heb gezien. en wat t geluid betreft... als je nog makkelijk een telefoongesprek kon voeren.. stond je echt op de verkeerde plaats. een beetje vooraan en t was zeker super hard.
Waarschuw beheerder
Zo zwaar los gegaan, kreeg dike kramp in mn poten..echt geweldig !

Waarschuw beheerder
@ early hardstyle rulesss ->

als je zegt dat de muziek saai was en er geen oude hardstyle gedraaid werd ben je niet op qlimax geweest
Waarschuw beheerder
ik heb niet een keer de mc gehoord!

is dat erg dan? mc's zijn alleen maar irritant en verneuken vaak een set door dat geschreeuw er door heen

Waarschuw beheerder
osterlow

wat had je dan gedacht dat bass d&king matthew zouden draaien???

trance of zo :s je weet toch hoe hun stijl is dus wat zeik je nou man!!!

en iedereen vond het bijna vet,dus je bent redelijk remie :d

Waarschuw beheerder
donateur
IDD snatz. Het was echt GEWELDIG!! Muziek goed, lichten mooi, groot, goede DJ's. Denk dat er gewoon te veel mensen kwamen om te spacen ipv een feestje bouwe
Waarschuw beheerder
Inderdaad M&M als die osterlow een beetje logisch nadenkt en op de site van q-dance en hier gelezen had wist je dat ze earyl-rave gingen draaien

en sorry vind dat early rave echt wel bete rdan hardstyle

Waarschuw beheerder
donateur
ik bedoel niet de mensen die er een paar op hebben....

Waarschuw beheerder
in een woord GEWELDIG!

de aankleding en het licht was echt prachtig gewoon :D

Verder heb ik echt zwaar staan :bounce:!!
Waarschuw beheerder
Van Bas en Ram en Kai Tracid heb ik niets meegekregen. Kwamen bij the Prophet binnen. Maar aankleding was super bruut, sfeer vond ik goed, geen vechtpartijen gezien ofso. Enige nadeel vond ik de smalle trappen naar boven, waar rijen stonden :(

Waarschuw beheerder
jazeker Schnjoep: die mc moet je gek maken en de sfeer oppeppen !!!!

Waarschuw beheerder
heb het ook onwijs naar me zin gehad alleen jammer van de alcohol en drugs controle daardoor hebben we 3 kwartier in de file gestaan...
maar het feest en de organisatie was echt super over al kon je lekker bij oke in de zaal was het druk maar ik heb nergens in de rij gestaan zelfs niet bij de jassen echt beter hoor
Waarschuw beheerder
Echt Bruut feest!!!
Jammer dat bij Deepack opeens ff een seconde de muziek uitviel ;)

had wel het gevoel dat bij Bass D en King Matthew de muziek wat zachter werd gezet..
en vond het jammer dat ze vaak de muziek zachter deden zodat de zaal mee kon zingen, de helft wist nie waar we waren.

Echt vet bruut feestje..

wel min puntje..

- JAS OPHALEN!!! Je kon die letters nie zien hahaha
Waarschuw beheerder
jazeker Schnjoep: die mc moet je gek maken en de sfeer oppeppen !!!!

ja ben ik mee eens maar sommige overdrijven het te veel een kunnen hun muil niet houwe

Waarschuw beheerder
het was echt superzz op qlimax volgend jaar cekerzz weer
Waarschuw beheerder
donateur
Mc is meestal irritant ipv sfeeroppeppend..

Waarschuw beheerder
ik ben nu de liveset van Danielle Mondello aan luisteren nu vind ik hem echt top . Wazig :S
Waarschuw beheerder
Jesus wat een kutfeest ! dat mensen dit feest van het jaar durfen te noemen, dit was alles behalve feest van het jaar het enige goede aan deze avond was de decoratie :respect:
Wat wel weer in de weg stond voor die 25000 mensen natuurlijk, erg slecht vna Q-dance dat ze daar geen rekening mee houden.

geluid was niet super muziek was kut en het volk was kut...

jorg1900 > dat heeft nix me de regio te maken, Tiesto in concert was namelijk perfect !

Tiestolove > houd het lekker bij Tiesto want die hardstyle bagger mis je nix aan (Y)

Blegh hardstyle, dit was dus echt de laatste keer qlimax, op naar de echte feesten !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kvon het egt een super goede sfeer! en kweet nie maar kheb egt het hele gefeest lekker hard gestampt! Hoogtepunten tog cker wel Deepack & Mondello.. :yes: Ennuh als je achter stond wast geluid idd niet zo hard, maar vooraan was top! :P

Waarschuw beheerder
Vond het opzich een heel geslaagde avond.....alleen omdat ik met gezellige mensen was!
aan het begin tot +/- 2 uur vind ik er zowieso geen ruk aan...

- te druk (al die namaakt brede mannetjes die tegen je aanlopen)
- geluid niet zo best
- dj's draaide slecht
- geen enkele sfeer

alles was verder wel goed geregeld !! en de decoratie was super gruwelijk!

Waarschuw beheerder
Mondello was cker 1 van de hoogtepunten, with is bag of tricks zoals Ruffian al zei, weet iemand btw hoe ze laatste nummer heete?

Waarschuw beheerder
Vond het trouwens egt geweldig hoe die deepack opkwam zeg maar, en dan ze eerste plaat gelijk snoeihard beginnen! :yes: :respect:
zo echt een monsterlijk feest, maar ik moet wel eerlijk zeggen ben absoluut niet uit mn dak gegaan, echt bagger muziek.soms hoorde je echt lekker nummer en dan was er weer trance, echt kut muziek.
maar technoboy was erg lekker en de king mat en base d echt super, heb ff gehakt!:D
Maar wat een mooie aankleding,zo echt super!!!!!
Waarschuw beheerder
Was een goed feest vond ik :d

Alleen heel irritant dat ik daar niet eens ff kon smsen joh :vaag:

had alleen wel wat minder druk gemogen
Waarschuw beheerder
donateur
sjo he ik lees het wel weer de echte diehards vonden het nie veel... en de nieuw komers kijken hun ogen uit... ben ik ff blij dat ik naar slaves 2 the rave ben geweest voor maar 10 eurie entree dat was lekker rammen en geen gejatte shit!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tsja als je echt diehard gabber bent moet je maar niet naar een hardstyle feest gaan he

en ik ben geen nieuwkomer maar het was zeker vet!
Waarschuw beheerder
donateur
Het was SUPER heb bijna de hele nacht staan :bounce:

Wat ik wel een minpuntje vond was dat er vrij veel gevochten werd en ik geen enkele keer security heb gezien :S
Waarschuw beheerder
hmm heb nergens vechtpartijen gezien ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
't enige wat me zal bijblijven is de aankleding van 't feest :respect: dar was werk van gemaakt! en nu de minpunten :P
- TE druk bij de trappen, zaal zelf, bar
- geen sfeer
- geluid te zacht
- muziek te eentonig, maar das mijn persoonlijke mening ;)
- leipe trappen
- vieze tribunes
- ff teruglopen naar de vrienden met een paar drankjes en die dan ook vol daarkrijgen was r niet bij :@

als me nog iets invalt zal ik 't melden, maar voor mij geen grote hardstyle feesten meer op die manier
-
Waarschuw beheerder
whaaaaaa lekker lopen stampen vanaf het begin al :) (mede doordat we pas na Kai Tracid binnekwamen) aankleding echt top! geluid mocht wel wat harder.. de vloer was glad maar stapbaar verder vond ik de barren verschrikkelijk druk soms.. en de trappen naar de tribune's vond ik soms ook echt heel erg vervelend druk!

voor de rest heb ik me prima vermaakt! en kreeg kippenvel toen ik boven bij de tribune's stond en iedereen it's hard to say i am sorry hoorde zingen! dat blijft me nog lang bij!
Waarschuw beheerder
sorry dat ik nog een keer postte ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weh een verzameling breezers bij1 :|
Waarschuw beheerder
sorry dat ik voor de 2e keer postte :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was SUPER!! heb bijna de hele nacht staan :bounce:

Wat wel een minpuntje was was dat er aardig wat gevochten werd en ik geen enkele keer security erbij heb gezien...:S
Waarschuw beheerder
ik weet et .. maar door gekloot met me browser kreeg ik dat de pagina niet kon worden weer gegeven .. vandaar maar voor als het nog niet duidelijk was .. mijn excuses :)

Waarschuw beheerder
The First Rebirth : toen die plaat gedraait werd begon ik helemaal te zweven dit is gewoon (Y)

Waarschuw beheerder
idd schnoep

HC is gewoon veel vetter en niet te vergelijken,daarom ben ik ook :@ dat ze GVD tegenwoordig van bijna alle HC nummers slappe sftreksels maken van HS

Waarschuw beheerder
Kweet nie maar als je egt alleen van hardcore houd ga dan ff zitten posten hoe vet het wel niet was op slaves 2 the rave ofzo.. Kga tog ook niet in dat topic zitten zeggen: Het was egt kut man.. terwijl ik er nie eens ben geweest. En tja als je niet van hardstyle houd kom dan volgende x nie ofzo :S

Waarschuw beheerder
aankleding superrrrrrrrrrrr
vooral dat logo 8ter de DJ met die lampjes allemaal top (Y)

geluid was wat aan de zachte kant,
mondello :respect: (y)

Waarschuw beheerder
gaat er niet om dat we niet van HS houden,kon het eerst best waarderen,maar klassiekers in HC moet je in ere houden en niet alles zomaar jatten en opnieuw gebruiken!!!

dat kan gewoon simpelweg niet!!!

ze draaien alleen maar oude platen of gejatte platen... KNAP hoor :s

leijers......
Waarschuw beheerder
donateur
Echt geweldig naar mijn zin gehad!!

Toen ik binnenkwam viel meteen de geweldige inrichting van het Gelredome op!!!
Echt heel (y) gedaan.
Er werd echt lekker gedraaid en op het eind nog ffe flink gas er op met Bass D & King Matthew!!!
Alleen het geluid had van mij wel wat harder gemogen!!!.

Top avondje gehad!!!