Partyflock

Forumonderwerp · 641437
Waarschuw beheerder
Het is weer zover ID&T Radio is weer gedaald in luisterdichtheid.
Sinds de aanpassing van hun programmering zijn de luisteraars weggegaan.
Ik vind het een slecht format omdat er geen lijn in zit. Ik heb ook het idee dat de radio makers bij ID&T er totaal geen verstand van hebben (behalve Dennis Hoebee).
Hoelang denk jij dat ze hiermee doorgaan?

En

Wanneer stop jij met luisteren?
Waarschuw beheerder
ik ben er al mee gekapt
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
als ze dat zelf merken dat de luisterdichtheid is gedaald zullen ze snel genoeg het weer terugdraaien.

Ik luister het nog steeds regelmatig
Waarschuw beheerder
Je zou het denken maar ze zitten inmiddels onder een acceptabel nivo. Er zijn nu ongeveer 70.000 luisteraars per dag. dat is lang niet genoeg om hoge reclame inkomsten te krijgen.
Sterker nog er zijn lokale radio stations met meer luisteraars
Waarschuw beheerder
donateur
eigen schuld, moeten ze maar geen R&B uit gaan zenden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tja de avonden dat ik reis en zet me radio aan op me telefoon dan komt er alleen trance uit :S

s'avonds mogen ze wel een beetje harder draaien van mij! en zeker op zaterdagavond :)

maar idd voor dat uurtje hardcore op woensdag zet ik de radio niet aan :) woensdag avond zit ik op de computer en dan zet ik me mp3 lijst wel aan :P

En voor de rest zoals ik al zei maakt niet uit op welk moment van de dag komt er herrie uit dus niks voor mij die hele zender :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja hoorde dat ze RnB en urban dance gingen draaien op ID&T. ??????? Luisterde het toch al niet vaak. Behalve een enkele keer als ik op woensdag avond moest werken.

Over een tijdje is het gewoon hetzelfde als 538
Waarschuw beheerder
ze moeten meer techno hardhouse hardstyle hardtrance hardcore terror tekno gaan draaien
Waarschuw beheerder
Van mijn part draaien ze terrorlounge als ze het format maar aanpassen en eindelijk eens een radiostation ontwikkelen want dit is niks

Waarschuw beheerder
bij mij staat hij ook nog regelmatig aan, maar als ik R&B ga horen ertussendoor ben ik echt wel pleite.
Waarschuw beheerder
Wat zou jij dan veranderen aan ID&T Radio Behalve R&B
Waarschuw beheerder
Er zijn gewoon weinig mensen die allebei (dance en R(aar)&B(out) muziek trekken !! Dus geen R&B in de dance scene Proberen te integreren. Werkt niet krijg je alleen maar gezeik mee.

2 J-sun moet ik nou ook 6 keer antwoorden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik luister onderweg zelden radio (heb geen auto en geen radio op mn telefoon) en thuis zet ik liever iets als www.puredj.com aan of gewoon mn mp3-lijst...
Waarschuw beheerder
Ik rij 1.5 uur per dag... en dan zet ik ID&T altijd aan als een andere zender verveelt. Ik ben d'r meestal na 1 nummer weer weg omdat ik geen zin heb in trance de hele tijd door...
Waarschuw beheerder
Saaie lounge/trance zender die zich veel te hip wil voordoen...

Waarschuw beheerder
Misschien wel elke avond een ander thema?
Maandag Club
Dinsdag
Woensdag Trance
DONDERdag( geschikter voor de hardere stijlen alleen al vanwege de naam )
Vrijdag Techno
Zaterdag Mix van stijlen
Zondag Chill

Het is toch foking moeilijk om voor de HELE dance scene een oplossing te vinden, want er zijn zovel verschillen in stijlen. Daar kan je nooit iedereen een plezier mee doen.
Waarschuw beheerder
Ja dat zou kunnen maar wat vind je van de presentatie dan?
Waarschuw beheerder
Ik vind thunderdome wel ok maar verder luister ik er idd nooit naar.

Trekt dat eigenlijk veel luisteraars? Ik heb het idee van wel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De cijfers:

http://www.radiofreak.org/rfnews/luistercijfers/sep-okt2003.htm

ID&T radio had in de maanden augustus/september nog een aandeel van 0,6%, dat is gedaald tot 0,5% in oktober..

Goed voor ze, fuck maar op met die urban.

Waarschuw beheerder
Presentatie niet teveel gelul erdoorheen, tracklisten gewoon op internet zetten en mik dat nieuws eruit. Het is te kort om de informatie goed weer te geven, altijd hetzelfde en nutteloos, want ik zit niet naar radio 1 te luisteren.
Waarschuw beheerder
zolang 't bij mij niet goed doorkomt luister ik r helemaal niet naar :D presentatoren kunnen ze van mij weglaten, stellen toch niks voor vind ik..

proberen alleen maar wat hip te zijn bij id&t radio ( en niet alleen bij de radio !!)
Waarschuw beheerder
Naast de programmering is ook het ontvangst lang niet altijd optimaal. De laatste weken heb ik steeds vaker last van irritant geruis...
Waarschuw beheerder
luister t vaak in de auto. best relaxed maar ze moeten er inderdaad geen rnb tussendoor gaan gooien. Op woensdag vind ik q-dance wel relaxed, ik fitness dan altijd en t motiveert wel lekker.
op vrijdag vind ik hi-tech ook wel ok. verder is t allemaal een beetje slapjes ja...helaas. maar misschien gaan ze nu wel wat veranderen omdat t zo slecht gaat. ID$T wil natuurlijk wel centjes zien en die zien ze nu niet echt.

Waarschuw beheerder
ja zeg, vind je het gek met die r&b!
anyway die muziek die daar opstaat ga ik toch nie luisteren, OF het is net 538 of het is echte trance, en das alleen leuk om bij in slaap te vallen
Waarschuw beheerder
donateur
Kluister alleen op woensdags (Y) (Y)
Van 20:00-24:00 :yes:
Waarschuw beheerder
in het begin toen id-t in de ether kwam dacht ik nou endelijk is het zo ver maar nu valt het me echt tegen

ik hoop dat ze het lezen .
Artiest {SHOWLIST artist 52163, 1147}
Waarschuw beheerder
Af en toe probeer ik te luisteren, maar ben ik erg snel weer weg. Het is absoluut niet wat ik ervan verwacht had!! Ze draaien nog rustigere muziek als lounge.
Waarschuw beheerder
ik luister op de woe. avond en de Don.avond,
en soms op de zaterdagavond, maar
voor de rest niet echt...

en oprotten met die r&b zooi, dat is al teveel
op de radio
Waarschuw beheerder
Tot nu toe moet ik zeggen dat ik het helemaal met jullie eens ben. Toch vind ik wel dat er meer presentatie in het format moet komen. Een aantal jaar terug new dance radio hadden ze ook presentatoren en die maken het wel een stuk beter te happen hoor.
Ook een goede programmeur zou wonderen doen.

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Waarschuw beheerder
ID&T betekend niks meer tegenwoordig...
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
het programma overdag is niet gevarieerd genoeg.
als je in de auto zit hoor je echt 100x dezelfde nummers langs komen.

ze moeten gewoon eens wat echte dance uit diverse stijlen gaan draaien.. maandag middag club, dinsdag trance, woensdag hardhouse/hardstyle ik noem maar wat..... ze beginnen nu steeds 's avonds pas met het wat hardere werk dat vind ik echt jammer. zijn ze bang dat mensen afgeschrikt worden van beats harder dan lounge ofzo? :S
Waarschuw beheerder
Ik luister nog even veel als de dag dat het voor het eerst op de radio was.Ik hoor eerlijk gezegd geen tot weinig verschil.Of het moet die ene r&b track zijn in het uur die voorbij komt.Id&t heeft nog altijd het beste radio station van Nederland in mn ogen :respect:
Waarschuw beheerder
heb het nooit geluisterd....
Waarschuw beheerder
J-sun 17 november 2003 16:31
Wat zou jij dan veranderen aan ID&T Radio Behalve R&B

ze moeten meer techno hardhouse hardstyle hardtrance hardcore terror tekno gaan draaien

Waarschuw beheerder
gewoon Dance muziek draaien, van lounge tot beuqzooi, maar iig geen R&B.
En elke dag een thema, dat hadden ze wel altijd, weet niet hoe t nu zit? :S
Waarschuw beheerder
donateur
ze moeten eens wat bredere playlists maken, want nu hoor je populaire dance nummers nog elk uur voorbij komen(net als op 538). Ze moeten wat meer klassiekers en onbekendere plaatjes er door heen gooien, in zo'n breed mogelijk scala.
Waarschuw beheerder
En wat als ze niet genoeg platen hebben om te draaien?
Waarschuw beheerder
ID&T: 24 uur per dag LOUSY BUD, behalve op woensdagavond laat(alsof er dan iemand luistert)

Waarschuw beheerder
Nou jij luistert waarschijnlijk op woensdagavond, anders zou je niet weten dat het geen LOUSY BUD is eh?. :P

En J-Sun, ze zullen toch wel genoeg platen hebben zeker? Zo'n grote organisatie.

En elke dag een uurtje nieuwe platen ( per genre dan, bv. maandag Club met dan een uurtje nieuwste releases )

Waarschuw beheerder
donateur
alleen woensdag avond verder vind ik er niet echt veel aan...
Waarschuw beheerder
donateur
ook de woensdagavond is niet meer geweldig :@

Waarschuw beheerder
een maat had t n x opstaan, ik vroeg "eej zet die 538 is uit"... ik dacht echt dat t 538 was :S

als ze dezelfde shit uitgaan zenden als de andere radiostationen, dan kennen ze dr beter mee ophouden... we hebben al 12378210382109732805­78032704832798473208 van dat soort...
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Muziek valt tegen...
Presentatie valt erg tegen....

Enige presentatoren die ik goed vind zijn..

Richard & Rogier & Dennis Hoebee :)

Sowieso moeten ze Dana eruit gooien, die heeft echt totaal GEEN radiostem :kots:
Als die praat val je bijna in slaap :S

Betere programmeur is idd een must! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
mja ik vind alle radio een beetje tegenvallen de laatste tijd er zijn 2 dj's die ik goed vind Giel en Rick van veldhuize verder valt er bar weinig te beleven
Waarschuw beheerder
Ja Mark in the dark Daar ben ik het ook mee eens

en loeki het zou mij niet verbazen als ze niet zoveel platen hebben hoor want het is algemeen bekend dat radiozenders een beperkt aantal platen hebben vanwege de kosten!!!

Ik vraag me af hoe groot de database van ID&T is Iemand....
Waarschuw beheerder
gewoon niet luisteren!

Gewoon mp3 lijst aan keiluh! en als alternatief
http://130.89.36.24:8000 ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
luister all1 woensdag avond!!! Thunderdome Radio

en R&B draaien op ID&T radio trekt al helemaal GEEN luisteraars!!! logisch dat ze dan dalen in de luisterdichtheid.

ID&T Radio::Dance Music Only ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoor net dat Directeur Jos van Mieghem van ID&T-radio is opgestapt!!!... Reden is onenigheid over het muziekbeleid van het station. Zijn opvolger is André ten Wolde.
Waarschuw beheerder
Nou als André ten Wolde slim is gaat hij op PF eens een klein onderzoekje starten!!!
Waarschuw beheerder
Nee dat is slim? ..........mischien als ze de woensdag avond willen veranderen !!!!...maar verder hoeft het van mij niet alleen maar Beuqen te zijn!!!... ( snappie) met alle respekt . . . maar de gemiddelde PFer is hardhouse hard dance etc. . . .zolang het maar raggen is!!. . . dus niet echt een neutrale luisteraar!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
ik luister al heel lang niet meer..

als ik luister is er altijd van die zwijmel zachte trance... hardstyle/hardcore/h­ouse hoor ik bijna nooit :S
Waarschuw beheerder
donateur
pfff tis altijd zooo rustig wat ze draaien. Dr moet gewoon keihard gedraaid worden op id&t radio:yes:
Waarschuw beheerder
ik wil hem nog wel is aanzetten met Q-dance/Thunderdome en eventueel ASOT maar dan houd het verder op tis idd veel te rustig overdag :z :z :z

Waarschuw beheerder
donateur
sinds ik een paar keer R&Bier voorbij hoorde komen zet ik um bijna nooit meer op de radio
Waarschuw beheerder
Bier moet je ook niet op de radio zetten . . . . in iedergeval zijn de meeste niet echt blij met het vernieuwde ID-T !!!. . . . en terecht!.

Waarschuw beheerder
Hij gaat hier alleen op woensdag avond om 11 uur aan
Waarschuw beheerder
Moet je nagaan als ik dit topic moet geloven luisterd iedereen alleen op woensdag avond.

Beetje vreemd niet.

ff ter verduidelijking
1% luisterdichtheid = 139:650 luisteraars.

Waarschuw beheerder
Ik vindt er nix vreemds aan.. Aangezien alleen op woensdag avond na 11ven mijn muziekvoorkeur gedraait wordt

Waarschuw beheerder
Elke dag een ander thema vind ik echt een goed idee. En dan bedoel ik niet alleen 's avonds maar echt de hele dag.... ik denk dat je dan veel gerichter luisteraars zal trekken, en zo ook meer luisteraars. Dan weten mensen ook wat ze kunnen verwachten en heb je ook het gezeik niet meer dat er te weinig of te veel van 1 soort muziek gedraaid wordt.

Waarschuw beheerder
donateur
raymondo, mag ik even corrigeren?

de gemiddelde PFer weet niet eens wat hardhouse is, denk dat 85% niet eens 3 djs kan noemen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet je ID&T radio hoor ik alleen bij ons in de koffieshop... om te chilluh dus dat zegt al genoeg hoe triest het gesteld is met id&t radio...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
miech..

ja dat zou best wel kunnen maar goed ik geef niks om hardstyle, of hardhouse, de stijl waarvan ik houdt.. daar ken ik ook de dj`s van.. enzo..
Waarschuw beheerder
wel jammer, blijft toch enigste radiostation die 24 hours HOUSE draaid... tot ik verkort R&B voorbij hoorde komen *SCHANDE*

maar toch blijf ik ze steunen, only id-t radio @ my radio
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Triest gesteld met ID-T radio omdat jij graag speedcore of triphop wil horen. hahahaha laat me niet lachen man.

Ben wel van mening dat ze iets beter om moeten gaan met de wensen van de luisteraars
Waarschuw beheerder
Vind ook dat het beter kan op ID&T radio. Overdags draaien ze muziek waarvan ik denk what the fuck is this? Idd gewoon meer de hardere stijlen. Luister nu ook alleen de woensdagavond!! Ze moeten het gewoon gaan uitproberen, ze hebben niks te verliezen. Nu wordt er steeds minder geluisterd naar ID&T.
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
ze moeten eens echte house gaan draaien. het is nu (bijna) altijd van die standaard crap die je net zo goed op skyradio en 538 hoort.
beetje jammer dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ID&T radio moet wat harder gaan draaien, het enige avondje wat vet is is de woensdagavond voor de rest over het algemeen boutmuziek :(

Waarschuw beheerder
Een ochtendprogramma en een iets meer regulere programering, grappige radio (ook met lui dollen en nadoen) met keiharde stamp platen er tussen door.

Waarschuw beheerder
Hoezo heeft alleen Dennis Hoebee er verstand van? Die draait m.i alleen maar bekende hitjes, maar da's ook wel logisch gezien het tijdstip.
Net 2 uur urban zitten luisteren, maar dat viel toch niet mee ... al kan ik het wel waarderen.

Ben benieuwd naar dat nieuwe programma van Robin Albers ... maar dat zullen jullie ook wel te soft vinden :D :vaag:

Van mij mogen ze zo doorgaan, ik luister wel. En wie niks probeert creeert ook niks.
Waarschuw beheerder
Ik voel me genaait door idt want kheb destijds mn handtekening gezet voor een only DANCE station en nu gaan ze opeens RnB draaien.

Maarja ze denken natruurlijk de frequentie is binnen laat de ouwe luisteraars maar lekker de tering krijgen, dit bewijst nogmaals dat idt alleen maar voor het geld gaat!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
meer hardcore en id&t loopt als een trein

Waarschuw beheerder
donateur
mc stuff>> ik heb gewoon de behoefte te corrigeren als mensen mijn favoriete stroming samenvoegen met de door mij zo verfoeide stroming

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik even een realistische programmering opperen?

deels gejat van een andere hier gepost

overdag 'werkmuziek' dus wat lounge, trance, club etc

savonds variatie zoals:

maandag: trancesets
dinsdag: techno
woensdag: hardstyle
donderdag: hardhouse/hardtrance
vrijdag: hardcore
zaterdag: mix, opbouwend van rustig naar stevig
zondag: goa/drum n bass

lijkt me toch mooi, om na 7 uur dit te programmeren, iedereen komt aan zijn trekken:)

Waarschuw beheerder
donateur
S'middag draaien ze maar slaap muziek vind ik:Z

Waarschuw beheerder
Ik heb alleen zin om op de woensdag vanaf 20.00 te luisteren naar ID&T Radio. Voor de rest is allemaal erg eentoning en saai:Z.

Voorstel om het programma eens grondig om te gooien heeft ook zeker mijn voorkeur :yes: (Y).

Beetje meer power!!!!:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
KB>> maar vanuit (house)maatschappeli­jke zin ben je het hopelijk toch wel met me eens?

miech inzake marketing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het toch met de meeste mensen hier dat het alleen op woensdag een beetje :bounce: is maar voor de rest is het allemaal maar een beetje soft
Waarschuw beheerder
ik luister zelf ook veel minder sinds ik die klote R&B steeds vaker moet aanhoren op de Dance zender. Met SchranZ kan ik heerlijk wakker worden en dan bèn ik ook wakker (terror is zelfs nog ff beter :jaja: ) en dan voor de rest techno, oldschool, early hardcore, acid, etc. gewoon rossen! En zondag vette classics (beetje discostijl, is zekers te pruimen :jaja: (Y))

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
whehe..
luister liever naar 538 ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
Lang leve de NIKS-generatie. Hoe harder hoe beter, toch?

Bedenken jullie je wel dat het luisteren naar die herrie van invloed is op je gemoedstoestand? Bij het luisteren naar muziek wordt (onbewust) een biochemisch proces in werking gezet. Tijdens dit proces in je lichaam komen er afhankelijk van het soort muziek, allerlei stoffen vrij in je hersenen. Een ieder kan bedenken dat er bij het luisteren naar rustige en vrolijke muziek voornamelijk positieve stoffen vrijkomen, te denken aan serotonine en fenylethylamine. Echter wekt hardere en agressievere muziek ook negatievere biochemicalien op. Noradrenaline bijvoorbeeld, dit is een stof die ook vrij komt bij het gebruik van amfetamine en cocaïne. Deze stof leidt tot een hyperactieve toestand en kan leiden tot agressie.

Het kan dus helemaal geen kwaad af en toe de terror en hardcore te laten voor wat het is en je vaders Bach collectie te beluisteren. Geloof me, de wereld kan er alleen maar beter van worden.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
en jij denkt dat de flocker dat begrijpt cq er naar luistert?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel me verplicht om een ieder op de gevolgen van het luisteren naar de verkeerde muziek te wijzen.

Of mensen er wat mee doen is niet mijn verantwoordelijkheid­.

;)
Waarschuw beheerder
Lang leve de NIKS-generatie. Hoe harder hoe beter, toch?

Sorry hoor Sietz... maar ELKE generatie wordt een NIKS generatie genoemd.

Tevens wordt de keuze van muziek vaak niet toevallig bepaald. Ik denk juist dat een aggresievere stemming de neiging tot deze muziek veroorzaakt.

De kip of het ei Sietzke, de kip of het ei...

(boompje? :$)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
1 hoeft het ander niet uit te sluiten confuzer:).

waarom anders lopen er op hardcore en hardstylefeesten relatief meer agressieve lui rond dan op trance/techno/hardho­use feestjes?

Waarschuw beheerder
donateur
Tok, tok, tok... Steek die boom maar in je... ;)

Ik denk dat je best eens gelijk kunt hebben, Confuzer. Maar het blijft een feit dat dergelijke muziek alleen maar agressie bevorderd. Agressieve mensen hebben behoefte aan agressieve muziek, het luisteren naar agressieve muziek verhoogt de agressie weer...

Dus doe mij maar een eitje, Eitje. :)
Waarschuw beheerder
Nou Sietz, Als ik jou moet geloven wordt je dus aggresief van luisteren naar Harde muziek.
Dan heb ik liever dat de mensen dat thuis luisteren want als ze de zin hebben om te slopen doen ze dat niet

Waarschuw beheerder
donateur
Je moet niks. :)

Behalve je reactie misschien iets duidelijker formuleren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alleen woensdagavond is het leuk om te luisteren, ze moeten meer hardtrance/hardstyle­/hardcore draaien en helemaal geen R&B!
Waarschuw beheerder
Als ik thuis ben en ik wordt agressief dan vind ik het zonde van mijn spullen om ze te slopen.

Als ik jou moet geloven zullen er op hardcore/hardhouse enz parties veel mensen rondlopen die ontzettend agressief zijn.
Daar merk je dus geen ene reet van behalve dat de meeste mensen erg vriendelijk zijn.

En de meeste vechtpartijen vinden toch plaats in de plaatselijke disco's en barren. en daar wordt over het algemeen minder hard gedraaid!

Zo duidelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Iets duidelijker inderdaad. Dank je wel.

Ik kan me toch niet van de mening ontrekken dat ook jij een beetje te veel naar de hardere muzieksoorten luistert.

Ik voel de agressie in je repliek.

Zo duidelijk

Zeg nou zelf, dat kan best wat aardiger. Misschien eens naar een stuk van Wolfgang Amadeus Mozart luisteren?

:)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je best eens gelijk kunt hebben, Confuzer. Maar het blijft een feit dat dergelijke muziek alleen maar agressie bevorderd. Agressieve mensen hebben behoefte aan agressieve muziek, het luisteren naar agressieve muziek verhoogt de agressie weer...

Dus doe mij maar een eitje, Eitje.

Ergo Sietz, Confuzer heeft ALTIJD gelijk.

Wie zegt bv niet dat de muziek een uitlaatklep is voor potentiele agressie?

Het feit, Danseresje, dat jij met het meest commerciele stuk klassieke rotzooi aan komt zetten, zegt mij al genoeg.

Als je er kaas van wil eten, leer dan eens normaal dansen ofzo

Zo duidelijk?

(k)
Waarschuw beheerder
Hee Sietz,

Ik ben zeker geen luisteraar naar harde muziek in tegendeel voor mijn werk luister ik naar alle zenders die er zijn dus zeker geen harde muziek.

Ik kijk veel naar UFC, K1 en kickbox gala's en ik kan je zeggen dat de sfeer daar veel agressiever is dan ik ooit op een hardcore party heb meegemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Confuzer heeft ALTIJD gelijk.

Tuurlijk, Eitje. :lief:

Hee J-sun,
Het was enigszins sarcastisch bedoeld maar schattig dat je het gaat verantwoorden. ;)
Ik kijk niet alleen naar kickboksgala's ik kickboks zelf ook en geloof me, niks zo lekker dan je helemaal uitleven op je tegenstander.

Agressie is soms helemaal zo gek niet. ;)
Waarschuw beheerder
pcies dus je weet waar ik het over heb.

maar wat vind jij dat id&t moet doen?

Waarschuw beheerder
donateur
Nogmaals, moeten is niet aan de orde.

Ik heb gisteravond naar het Urban programma geluisterd en niks dan hulde voor ID&T. Prima programma, lekkere muziek en is naar mijn idee een perfecte manier om de beperkte muzikale smaak van de doorsnee 'hakker' enigszins bij te schaven.

Gewoon met dezelfde programmering doorgaan. Iedere vorm van dansbare muziek komt nu aan bod, op de momenten dat het je niet aan staat kun je ook gewoon een Cd’tje opzetten. Probleem opgelost. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha... as if enige vorm van house als "goede muziek" gezien kan worden.

House is house, simpel in zijn grondslag.

En doorgaan betekend dat er niemand meer gaat luisteren en dat de zender ophoudt te bestaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Je praat poep, Confuzer.

Klim jij even in de hoogste boom ofzo. :)
Waarschuw beheerder
Dat het klimmen in de hoogste boom als eerste bij je opkomt is eigenlijk niet zo verwonderlijk, gezien je nivo.

Daarom voel jij je natuurlijk ook zo thuis in een kooi op de dansvloer :D

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
:lief:
Waarschuw beheerder
wat zijn we weer leif voor mekaar,

maar ff zonder gekheid ID&T moet echt wel wat gaa doen want anders zullen ze een probleem krijgen.
De kosten voor een radio zender zijn niet gering en ook al hebben ze maar 1,5 miljoen betaald voor de frequentie zonder voldoende luisteraars heb je geen reclame inkomsten en dan kan ID&T een kort leven hebben in de Ether.

Ik zeg niet dat ze geen R&B moeten draaien want dat draai ik zelf ook thuis. Maar ik vind dat ze hun programmering moeten verbeteren. Meer lijn in het hele verhaal. DJ's toevoegen want luisteraars overdag vinden dat nou eenmaal belangrijk.

Meer thema's en niet zomaar de een of andere organisatie tijd verkopen want dat geeft alleen maar verwarring en daar raak je je luisteraars me kwijt
Waarschuw beheerder
Meer variatie. Geringe tijd aan trance besteden. Jeugdiger karakter krijgen. Commerciele stromingen meer tijd gunnen (hoe wrang het ook is).

Het is tenslotten commercieel. 1.5 miljoen is niet veel, maar ook geen kleinigheidje.
Waarschuw beheerder
Nou kwee nie, maar sinds ik van het bestaan af weet van die zender, luister ik eigenlijk naar niks anders meer. Vind het prima muziek hoor.

Waarschuw beheerder
D.O.T.F. een eigen avondje ... zou dat werken?
Waarschuw beheerder
ze moeten gewoon iets hardere muziek draaien inplaats maar 2 avondjes laat in de week,, maar gewoon fulltime alleen maar hardhouze en rondom die vibe
Waarschuw beheerder
donateur
heel de dag harde stylen? ik denk dat er dan minder luisteraars overblijven dan de de hoeveelheid die op dit moment luistert....

Waarschuw beheerder
donateur
meer porno.. op tv helpt 't ook :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik stem ook
voor meer porno
:yes:
Waarschuw beheerder
De hele dag harde stylen vind ik ook geen goed idee maar meer thema dagen en een duidelijk format doen zeker wonderen

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Ze moeten idd meer gevarieerd doen, overdag is er idd teveel van die nichtenmuziek op, dan kun je net zogoed SKY luisteren :KOTS: maar ze kunnen toch niet iedereen bedienen.... trouwes voor de FM vond ik ze beter :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja.. maar 't werkt toch ook gewoon niet zo'n radiostation..

Andere radiostations zijn erop gericht je 24/7 vast te houden doordat ze de hele dag top40-troep draaien en vooral niet te experimenteren..

Dat is met een dancegeoriënteerd station waar je hoogstens eventjes luistert omdat zi jouw stijl draaien gewoon niet mogelijk.. had ik ze ook wel kunnen voorspellen. Maar niemand luistert er ook naar mij :(
Waarschuw beheerder
Dus moet je thema dagen hebben en met een beetje mazzel heb je veel openminded luisteraars die wel eens een andere styl willen proberen. en als je die over de streep hebt volgen de meelopers vanzelf en kan je dus varieren maar dat is een proces van minimaal 1 jaar
Waarschuw beheerder
Ach... trance en hardcore afwisselen binnen 1 uur lijkt mij ook wel wat.
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer stop jij met luisteren?

Buiten de wo. avond af en toe luister ik nooit.
Waarschuw beheerder
ik ook niet,
softe shit op ei die en tie
Waarschuw beheerder
ID&T Radio=stront, veel te veel club-shit, en dit terwijl hardstyle nu juist de populaire stroming is, niet dat ze nu populaire troep moeten gaan draaien maareh, beetje meer boem boem :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
dat er niet zoveel hardstyle overdag gedraaid wordt vind ik vrij logisch. Het is namelijk niet een zo heel toegankelijke stijl muziek.

Waarschuw beheerder
donateur
en velen die hier reageren snappen dat niet...
Waarschuw beheerder
idd, narrowminded... t gaat om de commercie, dus knaken :)
Waarschuw beheerder
Heeft al iemand verder zo'n doorstuur mailtje gehad met zo'n plaatje Id&t geen R&b of zo. Die moest je dan ook doorsturen naar id-t. Zullen inmiddels al wel veel binnen hebben :)
Waarschuw beheerder
nee en ik hoef zo'n plaatje ook niet.
Ik ben niet tegen R&B maar wel tegen een onsamenhangend geheel
Waarschuw beheerder
'T ging ook niet om het plaatje. Het ging in die mail stond ook dance music only. Met dat mailtje werd ook duidelijk gemaakt wat jij zegt---> een onsamenhangend geheel. Id-T mag dat ook best weten. En er stond ook niet Geen R&B maarre ik weet niet meer precies wat.
Waarschuw beheerder
tracklist op de site van id-t lijkt me wel erg relax :)
Waarschuw beheerder
Misschien dat ze wat meer invloed aan de luisteraars moeten geven. Bijvoorbeeld door het stemmen op ID&T.com weten ze gelijk wat de luisteraars willen. Dit hoeft natuurlijk niet elk moment maar je zou best een uur of 3 hiervoor kunnen inroosteren. Beetje met verzoekplaatjes werken enzo. Zorgt ook voor betere klantenbinding en meer betrokkenheid en verrassing bij de zender. Verder ben ik van mening dat er wat meer hardcore gedraaid kan worden zeker in de late uurtjes (waarom stoppen ze eigenlijk woensdag al om 12 uur?) Maar doe dat gewoon 2 of 3 avonden in de week.

Waarschuw beheerder
als ze nou fatsoenlijke muziek overdag zouden draaien dan was het misschien nog wat maar dat gepingel heel de dag op je werk is ook niets word je dan al :vaag: van
Waarschuw beheerder
donateur
er wordt wel weer lekker op id$t gezeken.. maar zo lang het nog de beste radio zender is in de ether luister ik em.
Waarschuw beheerder
vind het maar softe piemelmuziek, behalve op woensdag maar dan kan ik niet luisteren want dan moet ik darten dus... veel heb ik ok niet aan die zender, jammer

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou maar snel gaan luisteren voordat de prijzen van de kaartjes weer omhoog gaan .. ze moeten het geld ergens vandaan halen :yes:

Waarschuw beheerder
tis idd moeilijk om een brede groep luisteraars voltijd te laten luisteren, dat lukt gewoon niet...

laten ze het maar gewoon bij feesten organiseren houden... en niet al die andere dingen doen... iedereen heeft toch wel mp3 / cd thuis.. en tegenwoordig alle jongeren wel een cd (mp3)speler in hun auto dus ja.. .waar doe je het voor dan... iedereen wil toch de hele dag zijn favo muziek horen... en daardoor houdt je niemand echt tevreden.....

Waarschuw beheerder
vind je het gek met al die gare r&b shit ofzo...pff
enige xen dat ze echt luisteraars hebben volgens mij zijn op woensdag avond met thunderdome en op vrijdag en zaterdag
Waarschuw beheerder
donateur
't probleem is gewoon de variatie.. punt.

ik hoef echt niet de hele dag snoeiende beats te horen uit de radio maar als ik om een uurtje of 16/17 van school/werk naar huis rijd dan wil ik wel wat pompenders dan een paar gare semi-populaire house plaatjes :) sorry hoor.

ze draaien bekans driekwart van de tijd dezelfde platen met dan 's avonds thema-programma's. van mij mogen ze die thema-avonden tenminste oprekken naar 16/17u 's middags.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik word wel elke ochtend wakker met Paul van Dyk, das wel prettig wakker worden hoor. Net nog Luna gehoord, nou ...... kan niet zeggen dak minder ben gaan luisteren (maar kluister al niet zo veel naar de radio), maarre R&B op ID&T?? Net zoals Urban op Innercity????? :vaag:
Waarschuw beheerder
Het valt mij gewoon op dat ID&T dezelfde nummers drie keer herhaalt per dag een beetje het SKYradio idee. Van een dans station had ik wel iets meer verwacht
Waarschuw beheerder
volgens mij hebben ze dr een bandje in wat om de 2 uur herhaald.... o:)
doe maar meer muziek wat ze op de woensdag avond hebben :yes:
Waarschuw beheerder
Hier in utrecht wordt je er iig niet goed van. Geen ontvangst in de auto. En internet ligt er ook zoals gewoonlijk uit. Nee dit kunnen ze OOK al niet. Maarja muziek die ze draaien is toch niet super.

mzzls marc
Waarschuw beheerder
ze moeten er wel wat aan doen vind ik!
Misschien wel elke dag een ander thema ja.
Vind alleen woensdag wel tof en af en toe vrij-en zaterdag.
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
ze draaien nu echt een zooitje-slap-naai muziek..lijkt wle een samba/trance geval, maargoed ze moeten er echt zekerrr harder gaan draaien:)
Waarschuw beheerder
Weet je wat ik van de week op idt hoorde een hiphop nummer ja hiphop/r&b...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ook dat er veeeeel meer variatie moet komen!
Er zijn de afgelopen jaren zoveel goede producties uitgekomen!
Iedere dag alleen maar dezelfde hitjes draaien begint me wel aardig te vervelen! :(

Waarschuw beheerder
lijkt mij ook :-/
Waarschuw beheerder
donateur
eerst een reclame campagne promotem dat ze als radio station de ether in willen omdat ze een dance station zijn. aangezien er nog geen zenders in de ether waren die de hele dag dance uitzenden was dit voor de overheid het punt om een zender met de populaire dancestroming in de ether te gooien. Nu ID&T in de ether zit gaan ze plotseling overstappen op R'nB :kots:
Ik dacht dat ze altijd zoiets hadden als 'Nothing but dance...IIII,DDDDD en TTTTT! maar ja, wat hebben luisteraars ook voor een verstand van muziek he...
Waarschuw beheerder
donateur
mja sommige mensen zien R&B als dance. mijns inziens heeft Rhythm en Blues er weinig mee te maken want het is van oorsprong niet electronisch.. maar goed ik werk niet bij ID&T :)

Waarschuw beheerder
donateur
anders draaien ze overdag gewoon hardcore, waar id&t zeg maar voor stond.....ooit lang geleden. En als het dan zachter moet, doe dan hardstyle. Maar R&B :s ?????? opzoute, hoor al je al veel te vaak in dit land ;)
Waarschuw beheerder
ik luister alleen overdag radio en sinds een tijdje heb ik id-t radio nit meer opstaan overdag. Gewoon 90% van de platen zijn klote. Dat was een half jaar terug een stuk beter
Waarschuw beheerder
<Nou jij luistert waarschijnlijk op woensdagavond, anders zou je niet weten dat het geen LOUSY BUD is eh?.>

Het is algemeen bekend dat er beuken is op woensdagavond.

Waarschuw beheerder
idd dat zijn de enige xen dat ik naar id&t luister :) en op vrijdag en za. avond natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of ID&T meer grote DJ's zal inzetten die hele avonden gaan vullen
Waarschuw beheerder
voor vanavond hebben ze een behoorlijke programmering

Waarschuw beheerder
Er zijn een paar programma's/dj's die nog wel goed zijn, de rest is gewoon slecht. Klein voorbeeld: Lexionair, wat een bagger, alsof er een paar tieners piraatje aan het spelen zijn op hun zolderkamertje. Voor de rest weinig mensen die iets zinnigs te vertellen hebben of er daadwerkelijk verstand van hebben, behalve Dennis Hoebee, Armin van Buuren en die jongens van Q Dance. Nu hebben ze voor de zoveelste keer Robin Albers weer uit de kast gehaald, op zich een hele goeie dj en hij is een echte ouwe rot in het vak maar zijn ideëen komen gewoon niet overeen met wat ID&T wil, daarom gaan ze ook steeds weer uit elkaar, ben benieuwd hoe lang dit goed gaat...

Vergat Michel de Hey te noemen, zijn programma vind ik wel ok! Heb zelf immers de naam "Hey Tech" bedacht... :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En Johan Gielen niet te vergeten, s prima

Waarschuw beheerder
luister nooit meer naar id en geen idee wat ze draaien t.het is echt zwaar kl ken beter naar www.puredj.com gaan 24/7 dance en house enz enz
check www.evec.nl

Waarschuw beheerder
Slam FM (voor dat het ID&T heette) en het eerste jaar ID&T radio was top, nu luister ik nooit meer, ze moeten zich nu aan bepaalde eisen houden, kan je merken ook

Waarschuw beheerder
En de muziek die NU gedraaid wordt is wel goed? (prophet geloof ik...)

Zinloos geweld :S
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Waarschuw beheerder
Ik luister alleen op woensdag avond vanaf 21:30 ofzo...ach je moet maar zo denken: Het is hun station, dus hun bepalen hoe ze het aanpakken en wij zien dan wel of we luisteren...vind je het niks, dan luister je toch niet? Gewoon cd'tje opknallen of plaatje draaien...is altijd goed :)
Waarschuw beheerder
ik ben nu aan het luisteren......... Qlimax...... steigende?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pffff moet je nu eens luisteren R&B :S!!
Waarschuw beheerder
id&t is voor mij niks meer hahaha,..ze kunnen t beter tiesto fm noemen hahah of stond id-t al voor Ik Draai Trance hahaha