Partyflock

Forumonderwerp · 641437
Waarschuw beheerder
Het is weer zover ID&T Radio is weer gedaald in luisterdichtheid.
Sinds de aanpassing van hun programmering zijn de luisteraars weggegaan.
Ik vind het een slecht format omdat er geen lijn in zit. Ik heb ook het idee dat de radio makers bij ID&T er totaal geen verstand van hebben (behalve Dennis Hoebee).
Hoelang denk jij dat ze hiermee doorgaan?

En

Wanneer stop jij met luisteren?
Waarschuw beheerder
voor vanavond hebben ze een behoorlijke programmering

Waarschuw beheerder
Er zijn een paar programma's/dj's die nog wel goed zijn, de rest is gewoon slecht. Klein voorbeeld: Lexionair, wat een bagger, alsof er een paar tieners piraatje aan het spelen zijn op hun zolderkamertje. Voor de rest weinig mensen die iets zinnigs te vertellen hebben of er daadwerkelijk verstand van hebben, behalve Dennis Hoebee, Armin van Buuren en die jongens van Q Dance. Nu hebben ze voor de zoveelste keer Robin Albers weer uit de kast gehaald, op zich een hele goeie dj en hij is een echte ouwe rot in het vak maar zijn ideëen komen gewoon niet overeen met wat ID&T wil, daarom gaan ze ook steeds weer uit elkaar, ben benieuwd hoe lang dit goed gaat...

Vergat Michel de Hey te noemen, zijn programma vind ik wel ok! Heb zelf immers de naam "Hey Tech" bedacht... :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En Johan Gielen niet te vergeten, s prima

Waarschuw beheerder
luister nooit meer naar id en geen idee wat ze draaien t.het is echt zwaar kl ken beter naar www.puredj.com gaan 24/7 dance en house enz enz
check www.evec.nl

Waarschuw beheerder
Slam FM (voor dat het ID&T heette) en het eerste jaar ID&T radio was top, nu luister ik nooit meer, ze moeten zich nu aan bepaalde eisen houden, kan je merken ook

Waarschuw beheerder
En de muziek die NU gedraaid wordt is wel goed? (prophet geloof ik...)

Zinloos geweld :S
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Waarschuw beheerder
Ik luister alleen op woensdag avond vanaf 21:30 ofzo...ach je moet maar zo denken: Het is hun station, dus hun bepalen hoe ze het aanpakken en wij zien dan wel of we luisteren...vind je het niks, dan luister je toch niet? Gewoon cd'tje opknallen of plaatje draaien...is altijd goed :)
Waarschuw beheerder
ik ben nu aan het luisteren......... Qlimax...... steigende?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pffff moet je nu eens luisteren R&B :S!!
Waarschuw beheerder
id&t is voor mij niks meer hahaha,..ze kunnen t beter tiesto fm noemen hahah of stond id-t al voor Ik Draai Trance hahaha