Partyflock

Forumonderwerp · 640449
5930x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Bij deze wil ik hier mensen eens de kans geven te reageren op problemen waar ze tegen aan zijn gelopen tijdens feesten m.b.t. de security op een feest.
Dit is onafhankelijk en mijn eigen initiatief. Daar waar ik het nodig acht zal ik ook reageren en proberen iets uit te leggen of iets in die geest.
Dit is naar aanleiding van een forum over leeftijd en controle van ID op Multigroove.
Waarschuw beheerder
Meer dan dat!:D:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van mij kunnen ze allenmaal inpakken met die security
ze pakken me altijd de pillen af die vetzakke b)
Waarschuw beheerder
security (Y)
maar soms is logica ver te vinden.
op moh vs. hellraiser moest een vriendin van mij
haar rood-wit-blauwe strikjes uit haar haar halen, terwijl er een kerel 2 meter voor haar stond met witte bretels,
Waarschuw beheerder
TheSarge! Heb je nooit problemen gehad met een grote groep rellers tijdens een Ajax wedstrijd?
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
ik heb zeker :respect: voor de meeste beveiligers alleen soms...

bij loudness loop ik door de metaaldetector, niets aan't handje wordt er meteen gevraagd of ik nog iets van metaal bij me hebt door een andere beveiliger :S
Waarschuw beheerder
donateur
<Kale> -> Nee nog geen problemen mee gehad, maar ik doe ook bijna geen wedstrijden meer. Dat is niet echt mijn ding.

American Football daarin tegen wel. Vind het zelf ook een waanzinnige sport om naar te kijken!
Waarschuw beheerder
hahahaha ajax of feyenoord dat gaat toch niet goed :respect:
Waarschuw beheerder
Geef je geen ongelijk... The Sarge!
Waarschuw beheerder
American Football daarin tegen wel. Vind het zelf ook een waanzinnige sport om naar te kijken!

JAJAJA, zeker naar de chearleaders!
Waarschuw beheerder
donateur
Ook! Ja hallo ik ben ook een gezonde kerel! Sommigen zien er trouwens niet uit, maar doen het toch best goed.
Waarschuw beheerder
oh nou dan ga ik naar de chippendales ik ben ook een gezonde vrouw :p
Waarschuw beheerder
donateur
Tja zolang je daar het podium niet opgaat en je gedraagt maakt het mij niets uit hoor.

Tis maar wat je zelf wilt.
Waarschuw beheerder
Ik zou nou nooit op het podium gaan 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Leugenaar!
Waarschuw beheerder
Nee hoor :yes: :bloos: