Partyflock
 
Forumonderwerp · 640449
Bij deze wil ik hier mensen eens de kans geven te reageren op problemen waar ze tegen aan zijn gelopen tijdens feesten m.b.t. de security op een feest.
Dit is onafhankelijk en mijn eigen initiatief. Daar waar ik het nodig acht zal ik ook reageren en proberen iets uit te leggen of iets in die geest.
Dit is naar aanleiding van een forum over leeftijd en controle van ID op Multigroove.
sukkels zijn het bij de hemkade, allemaal en stuk voor stuk mietjes

Uitleg graag????????
 
een beetje het mannetje spelen terwijl ze gewoon op straat geen fuk voorstellen :kots:
laatste aanpassing
 
toen ik naar huis ging stonden al die security lui strak van de pillen (mijn pillen!!!)


alsof ze jou sinasprilletjes daarvoor nodig hebben :S
To The SaRGE ----------> 2 vrienden van me eentjue had hurbels bij zich en dan ander 6 pillen Die met die zes pillen was eruit gezet

het was afgelopen multigroove
Door het invoeren van het verplichte "basisdiploma beveiliging" (de bekende V op de jas)is het een stuk vooruit gegaan in de beveiliging.

Natuurlijk zitten er altijd nog rotte appels tussen maar dat heb je overal.
Wat mij wel opvalt is dat de security bij grote feesten en festivals meestal correcter is dan bij disco's.
Meestal kun je er wel een praatje mee maken en ik heb ze zelfs weleens mee zien dansen in de HMH (niet heel de avond natuurlijk).

Tja en dan de leeftijdcontrole. Vaak ligt dat niet aan de beveiliging. Als een organisatie zegt dat ze er soepel mee om moeten gaan doen ze dat ook. Als ze iedereen controleren en er staat een rij van 2 uur wekt dat weer agressie op bij de bezoekers en dat wil een organisatie helemaal niet.

En voor de meeste mensen doen ze het toch nooit goed. Als ze soepel controleren is het niet goed want "ik kon alles zo mee naar binnen nemen", en als ze streng controleren is het "die klote security heeft mijn pillen afgepakt en ik mocht niet naar binnen, veel te streng!"

Ik heb er in ieder geval zwaar respect voor, en zeker voor de security op grote feesten. Met weinig man zo'n grote zaal in de gaten houden (y) .
 
Idd, t zou een grote pleurisbende zijn zonder die gasten(y)voor hun.
Nutty ik vindt je een beetje een nietszeggend persoon!!! Volgens mij probeer jij alleen maar een beetje relletjes hier uit te laten breken.
Je komt de hele tijd met 1 domme zin wat helemaal nergens opslaat en dan vraag ik om uitleg en dan reageer je hier niet op, volgens mij gewoon omdat je het antwoord zelf niet eens weet :s
Dus bemoei je er lekker niet mee!!!
 
:D ik ook van jou lieverd :kusje:

ik denk dat ik beter dan jou weet hoe ze in het echt zijn moppie :hug:
Kan me nog herrineren dat er op Speedraiser vs. Nightmare in het beursgebouw twee meter naast me een mes in een gozer zijn maag werd gejast. Was toen toch erug blij dat de security er binnen enkele tellen was...

Bekijk het eens van de kant van de security. In bovengenoemd geval moesten ze met z'n 8-en die sukkel inclusief zijn mes afvoeren. Helemaal geflipt en natuurlijk zwaar van de kaart. Nee dank je hoor, ik liever niet..

Respect voor de security
 
Artiest Sentinel
Whahahaahahaha Nutty :D:D:D

Mafkees. was er zaterdag nog :)
hehe Nut

ik weet het wel zeker :yes:
 
zie je wel..... waarom gelooft niemand me nou gewoon eens een keertje ? :(
 
echt waar?? :)
 
Ik ook hoor :yes:
 
Ik wil zelf ook bij de beveiliging, en dan hoofdzakelijk Evenemensen beveiliging!
Security bv.. Dat lijkt me super releaxt werk..
Na me operatie heb ik ook een afspraak bij een bedrijf die voor me gaat kijken of ik er geschikt voor ben..
I hope sow :yes:
ik weenie security duegen over het algemeen niet.
maat van me wordt gepakt in de hemkade met speed... moet ze zakken leeg maken.
in 1 hand pakje speed in andere hand portomonee en 15 eurotjes.
die gast kijk naar die `15.
en neemt em aan en me maat mocht zo weerverder feesten.
 
snif... zijn er tenminste 2 die me gelijk geloven :D

:bounce:
En natuurlijk weer een reactie van mij!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor al jullie reacties. Als jullie zo doorgaan heb ik er een dagtaak aan om overal op te reageren. Gelukkig doen jullie dat zelf ook al. Erg gaaf.

Over het verhaal bij voetbal wedstrijden wil ik het hier niet hebben en daar zal ik dus ook niet op in gaan. Daar moet je maar een ander topic voor openen. Ik ga hier geen rellen etc bespreken, want dat is een gebed zonder eind en ik geef helemaal niets om voetbal. Enkel en alleen het NL elftal, maar dat heeft meer met bier en gezelligheid te maken.

Nutty --> Ook negatieve reacties sta ik open voor.Alleen als je een reactie wil, zul je het wel moeten onderbouwen. Jij denkt dat wij op straat niets waard zijn? Probeer gerust je kansen en kijk wat er gebeurd. We zijn niet voor niets geschikt bevonden voor dit soort werk bij het bedrijf waarvoor wij het doen. We zijn ook één van de betere bedrijven in den lande. Vandaar dat wij ook overal staan.

Ja ik werk inderdaad bij WWS.

Eemelding, bedankt voor je lieve reacties.

Het verhaal over onze kapsels hebben jullie ten dele al zelf beantwoord. Makkelijk bij vechtpartijen, vechtsporten die we doen, daarbij ben ik ook nog eens militair en dat speelt ook mee en het zijn vaak een bepaald type mensen die het werk doen.

Voor wat betreft inbeslag genomen drugs: Bij ons wordt het door iedereen netjes ingeleverd en niet doorverkocht! Als je denkt dat wij aan het einde van het feest door hoe wij eruit zien, hardgaan heb je het mis.
Wij zijn dan net zo goed helemaal naar de kloten en staan vaak strak van de redbull de hele nacht door. Voor ons is een feest, zeker met het vele fouilleren in het begin net zo vermoeiend als voor jullie. Alleen wij hebben niets om ons chemisch op de been te houden.

Leeftijd controle: Stel je voor dat wij op een groot feest iedereen op leeftijd gaan controlen en jij moet daardoor 2 tot 3 uur in de rij staan (dit is niet overdreven), wat heb je dan liever?
Daarin tegen, wat deed jij op die leeftijd? Ik ging toen ook al feesten hoor. En wat is er nou echt zo vervelend aan? Ik snap wat jullie bedoelen, maar denk er maar eens over na.

Roadkill---> Dat verhaal over die telefoon heb ik meegekregen. Die vriend van jouw is nog naar me toe gekomen op het einde van het feest. Ik heb wat dingen voor hem nagevraagd over die situatie. Het schijnt dat iemand anders die telefoon af heeft gepakt toen mijn collega's met hem bezig waren over drugs. Mijn collega heeft voor zover ik weet dat ding dus niet afgepakt. Aangifte doen heeft altijd zin, blijf alleen wel bij de feiten. Die vriend van jou ging ook goed hard viel mij op. Dus wat heeft hij nou echt zien gebeuren?

Grote vechtpartijen: Vaak weten wij van te voren al dat er iets staat te gebeuren en dan zorgen wij ook dat wij daar georganiseerd op af gaan of proberen het te voorkomen.

Kleine vechtpartijen: Ja vaak lopen wij toch achter de feiten aan, maar doen ons best.Wij kunnen nou eenmaal niet over de menigte heenvliegen, enkel erdoorheen. Zulk soort vechtpartijen zijn vaak met vier klappen al weer voorbij. We proberen wel de daders achteraf te pakken te krijgen.

Ander voorbeeld: Afgelopen weekend heeft iemand ook pep bij een meisje in het drinken gegooid die nooit drugs gebruikt. Vond hij wel een leuk grapje. Zij kwam overstuur bij mij en wij hebben hem eruit gezet en voor altijd de toegang ontzegt!
Daar kan ik dus echt geen respect meer voor opbrengen.
laatste aanpassing
 
Als 1 security gast dat meeneemt zijn ze toch niet meteen allemaal slecht?

En kan soms ook best begrijpen dat security wat harder en botter is, er loopt soms wat raar volk rond, vaak ook onder invloed van t een en t ander.
hahahahaha Nut :D

wws is wel ok, wat er in de fun staat dan
Appie, alls je me nou eens in een privebericht een naam of beschrijving geeft van die collega die dat volgens jou gedaan zou hebben? Dar heb ik wat meer aan dan eventuele broodje aap verhalen.

Ik zeg niet dat ik je niet geloof, want ik weet dat er soms best vage dingen kunnen gebeuren en niet iedereen is altijd even loyaal. Ik ken alleen wel de werkwijze van de meeste collega's daar en durf er best mijn hand voor in het vuur te steken. Daarin tegen weet ik zeker dat ik het voor 15euro het risico niet waard zou vinden.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
De World Wide Securety is inderdaad soepel.. op sensation keke ze echt alles na zelfs me sokken en bij mysteryland helemaal niks zelfs me pakje peuken en shag nie..
dus ik had gewoon een lading pille kunne meejsmokkelen..
 
Mysteryland is wel ff wat anders als dat breezah feestje Sensation!
ik kots op sensation! :bah:
 
Maar het gaat in dit topic over de security van feesten, dus elk feest dus ook Mysteryland EN Sensation :)
ach ja als ze iedereen uitgebreid moeten fouilleren dan sta je 6 uur in de rij, en dan loopt ook iedereen te kankeren, dus wat wil je nou?
 
ik snap wel wat je bedoeld loekie, maar feit is gewoon, dat ze op Mysteryland je gewoon door lieten lopen als je 2/4 pilletjes had.
op Sensation gebeurde dat ab-soluut niet...
wat ik dus wil aangeven: op Mysteryland werd het toch wel makkelijker toegelaten...
Sensation is meer..nou ja, you know..
ik vind het gewoon een kinderfeest!
klaar
 
Ik wil NIET lang in de rij staan, bijna niet gefouilleerd worden, maar wel heel goed en snel tegelijkertijd. Ik wil ondertussen ook gewoon mijn kilo's pep,sos,xtc en andere bende mee naar binnen nemen. Misschien een mes of zo. Ik wil achteraf geen fooi hoeven te geven en op t feest zelf niet doorhebben dat er ook security is. Ik wil dat ze allemaal lief kijken en er vooral niet als security uitzien zodat ik niet het id heb dat ik in de gaten gehouden word. Ik wil op de pleen en op de dansvloer gewoon kunnen gebruiken zonder lastig gevallen te worden en er uitgetrapt te worden. Ik wil ook de uitsmijter om kunnen kopen, terwijl ze toch zorgen dat veilig en gezellig binnen blijft. Ik wil ook gewoon kunnen vechten zolang ik win. Als iemand anders met mij gaat vechten die ik niet aan kan, dan mogen ze helpen.
Dat wil ik dus, kan je dat ff regelen?






;p
Ik zal eens even kijken wat ik voor je kan doen, maar ik beloof niets hehehehe.
 
Ja idd er zou een wat uniformer beleid kunnen komen, maar die richting is al ingeslagen denk ik door inderdaad die cursus beveiliging.

Maar je kan ook niet verwachten dat elke security man een standaard supernormale kerel is, want je gaat natuurlijk veel met geweld om gaat en dat moet je net liggen.
The Sarge je kent mij ook, ben altijd met me meisie Joyce ;)
Kef--> Ik zit even na te denken, Joyce klinkt me bekend in mijn oren, maar er gaat even geen lichtje branden.
kijk maar bij het profiel LEKKER WIJF, tja heb die naam ook niet verzonnen :D
 
Haha kef,
Denk je nu dat ze je de volgende keer sparen. :P

Over het algemeen vind ik de security in de fun wel ok.

Ander voorbeeld: Afgelopen weekend heeft iemand ook pep bij een meisje in het drinken gegooid die nooit drugs gebruikt. Vond hij wel een leuk grapje. Zij kwam overstuur bij mij en wij hebben hem eruit gezet en voor altijd de toegang ontzegt!
Daar kan ik dus echt geen respect meer voor opbrengen.


Maar wat ik me afvraag Sarge:
Hoe controleren jullie, dat die ersoon, van wie de toegang voor altijd ontzegd is, ook echt niet binnenkomt.
Ik vindt dat jullie dan nog netjes zijn geweest. Van mij mogen dat soort menen flink door de fun geslagen worden :yes:
haha max lik me reet mafkees ;)
 
of ff door de hele fun geslagen, of voor de fun. Of in de fun opgehangen worden. of voor de fun ff wat bij hun in t drankje gooien en op[ laten drinken.

"Tyfuskneusje beuken" Fun voor t hele gezin :)
 
ik heb wel eens een vaag iemand gezien, maar goed ik vind het wel beter dat ze er zijn.
laatste aanpassing
ja maar dan leven ze zich in, hoe de bezoekers zich voelen :P
Wij geven dat aan elkaar door, bij de deur bijvoorbeeld zorgen wij er voor dat meerdere collega's hem gezien hebben. Hij kreeg al een beuk van een dame die daar toevallig stond en het verhaal mee kreeg. Ze had het zelf ook eens meegemaakt hahaha.

Kef--> Nu snap ik wie je bedoeld. Heb altijd veel lol met haar. Ze is altijd zo lekker druk en aanwezig. Haar zusje is ook al zo'n schatje. Zit zij ook op PF?
 
Haha Sarge, jij vindt die twee schatjes :D:D:D
;)
 
ik ga liever voor het :bier:
laatste aanpassing
Ja waarom zou ik dat niet moeten vinden dan? Ze zijn erg vriendelijk en maken altijd graag even een praatje. Geen probleem toch.
Ik vind dit zeker een goed topic.. schept een hoop duidelijkheid :yes:
 
Zie ;) Sarge

Zijn indd twee schatjes :)
hmm ik word meestal niet gefouilleerd terwijl ik dat belachelijk vind want daar betaal ik toch voor :P

meestal vraag ik erom en kijken ze mij heel vaag aan, heel raar

Nee zonder dollen, het is goed dat ze er zijn, voel mij een stuk veiliger.
FUCK THE WWS!!!!!!!!!!!!!!!!! dat zijn klootzakken!!!! de rest mag van mij blijven!!!! t is goed dat de security eris!! maar wws lokt t zelf uit!!!!
jorg1900 vertel het is knul wat zit je dwars?

ik mag de wws ook zeker niet, maar zoals in de fun zijn het goeie gasten. En zoals bij Ajax lopen er teveel rotte peren rond dat weet iedereen, dat weet elke goeie wws er ook. Maar ja ik ben er ook voor om de wws uit het stadion te zien verdwijnen, maar op feesten zijn ze ok en zonder hun is het chaos.
Heb zelf ook vervelende dingen met de wws meegemaakt, maar dan ben ik nog niet zo om ze allemaal over 1 kam te scheren.
 
nou vorige keer werd ik anders wel gefouilleerd bij de hemkade, maar dat was door een sexueel gefrustreerde vrouw, tanky genaamd :S nou dan heb je ook niet geboft ;p
wat ook leuk was, is dat ik een keertje bij de hemkade mijn vriendin zelf mocht fouilleren was ook wel erg lachen :D