Partyflock

Forumonderwerp · 639952

Waarschuw beheerder
wie maakt zijn eigen party kleding voor grote feesten...
vind het echt super als mensen zo veel moeite doen om zelf kleding te maken!!!!

ik doe het wel elk feest waar ik heen ga maak ik weer een ander pakje gewoon stof op de markt halen pakje maken en je heb voor nog geen 15€ heb je een gaaf pakje die niemand anders heeft...
Waarschuw beheerder
leuk
maar zie me eigen niet egt iets maken :-(
Waarschuw beheerder
pff ik wil dat ook maar ik heb nog nooit kleren gemaakt :s
heb je misschien tips hoe ik dat et beste kan doen
en wat je er allemaal voor nodig heb behalve garen ,naaimachine en stof.
want ik ben veel te bang dat ik zoiets helemaal verknal

Waarschuw beheerder
origineel... heb je toevallig foto's van kleding die je zelf maakt??

Waarschuw beheerder
donateur
K ben niet zo handig met naald en draad :S

Waarschuw beheerder
nee heb nog geen foto ga ik straks effe maken...

Waarschuw beheerder
nou cooljules.. ik zou zeggen als je een naaimachine heb en een stuk goedkope stof van de markt...gewoon veel oefenen en alles heel simpel houden..je moet dus niet kijken hoe een normaal truitje in elkaar is gezet want dat lukt mij dus ook niet,en veel klitteband en veiligheids speltjes gebruiken dat houd alles een beetje bij elkaar... en als het dan echt lukt iets duurder stofje kopen en dan lekker gaan stappen...
Waarschuw beheerder
Vind t ook altijd gaaf als mensen zelf hun party kleding maken!! Wou dat ik t ook n beetje kon, ben wel al begonnen met zelf beenwarmers te maken. Veel oefenen denk ik ook ja.

(K) Janneke

Waarschuw beheerder
Ik maak heel veel zelf :D Als je t een paar keer doet wordt t steeds makkelijker en t is uiteraard lekker origineel en goedkoop 0:D

Waarschuw beheerder
Dames.. laat eens wat foto's zien van wat jullie zoal zelf maken.. ben erg benieuwd!

Waarschuw beheerder
Voor party outfits maken heb ik een moeder :)

Waarschuw beheerder
ja dat deed ik dus eerst ook alles aan me moeder geven, maar nou dat ik op me zelf woon wil ik ook alles zelf kunnen, dus ben gewoon wat gaan proberen en je zal het zien op qlimax..
ga nu gelijk een foto maken en zal het er effe op zetten als mijn forum foto

Waarschuw beheerder
ben benieuwd!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het super als mensen hun kleren zelf maken voor feessies (Y) en doe het zelf ook.
Koop ook nog wel kleren hoor, maar ieder feest een nieuw outfitje van 300 euro vond ik wel iets te duur worden... :S
Als je zelf iets maakt, kan je ook iets maken in het thema van het feest :D

Waarschuw beheerder
alsjeblieft hier is het pakje voor qlimax hij is helaas niet helemaal duidelijk maar ja weet niet hoe je meer foto's er of kan zetten
Waarschuw beheerder
ja ik maak ook altijd zelf mn kleren voor feestjes.. nou niet altijd.. maar sowieso voor grote feesten wel :D
veel goedkoper.. ff leuke stofjes halen en dan ff naaien haha :D en je ziet dr ook nog eens aparter uit :)

Waarschuw beheerder
So lovely... ziet er te gek uit.... je hebt er dan ook echt het figuur voor!!

Waarschuw beheerder
hihi dank je

Waarschuw beheerder
wist jezelf natuurlijk ook al, anders maak je ook niet zo een kleding.. je hoort het vast vaker?!

Waarschuw beheerder
nou nee niet echt ik ben wel wat afgevallen en in die tijd ben ik niet wezen stappen of alleen in normale kleding dus sorry!!!

Waarschuw beheerder
Nou bij deze dan: Je ziet er echt goed uit en die kleding maakt het er alleen nog maar beter op!

Waarschuw beheerder
nou oke dan dank je wel...

Waarschuw beheerder
no thanx! Zou leuk zijn als ik het op qlimax ook kan zien als het af is!

Waarschuw beheerder
ik denk wel dat je het vanzelf ziet we zijn met zijn drietjes met het zelfde aan
dus ben druk bezig met naaien!!!

Waarschuw beheerder
Nou, ik ga wel soms op zoek naar bijzondere kleding of zoek ik dingen en maak ik er zelf iets van, maar vaak koop ik liever iets bijzonders, ben niet iemand die iets wil dragen wat nog eens 500 andere ook dragen :-p

Waarschuw beheerder
nee ik ook niet vandaar dat ik oude kleding kapot knip overtrek op een andere stof en die zet ik dus weer op een andere manier in elkaar,
en was nu nog geen 15€ kwijt
Waarschuw beheerder
donateur
als ik iets maak flikkert het uit elkaar..... :yes: (het is net lego als ik het zo lees;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wil altidj wel zelf wat maken en ik kan het ook vast wel, maar ben nooit zo creatief met het verzinnen van iets leuks en orgineels :(

Waarschuw beheerder
lego!!! dit is stof hoor geen speelgoed;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik was eerst ook niet zo creatief maar je moet gewoon veel afkijken op feesten en bij danseressen enz. dan kom je zlef wel op je eigen ideeen:D
Waarschuw beheerder
donateur
ja ooh ik heb ook zoveel ideeen he allemaal va feestuh en danseressen maarja kep geen naaimachine:)maar gelukkig een goeie vriend die al die pakjes voor mij inmekaar flanst:yes:me outfit voor qlimax word oo ksuper:)

Waarschuw beheerder
Ik bedenk weleens eens iets ja, wat ik dan door iemand anders laat maken :devil:

Waarschuw beheerder
Lovely24, echt geweldig!! ik maak ook redelijk wat zelf, heel vaak heb ik iets in gedcahten wat weer iets te moeilijk is en dan baal ik dus echt gruwelijk als het allemaal mislukt :@

Ben ook ooit eens begonnen met beenwarmers, daarna een aantal kussens voor op mijn bank (je moet toch echt oefenen)
En nu heb ik een corset gemaakt van 2 kleuren latex... echt masterlijk!!!
Ik heb ook van die elastieken banden op de rug met klik sluitingen!
Binnenkort weer eens wat verzinnen :)

Waarschuw beheerder
hihi en die been warmers zijn juist het makkelijks wat je kan maken vind ik dan de rest lukte me allemaal niet maar met veel afkijken bij me moeder lukt het wel,
me moeder stond nu echt versteld dat dit me was gelukt in een keer,maar moet nu wachten op de volgende stof want moet drie pakjes maken..
veel plezier nog lady-x:)

Waarschuw beheerder
hihi zelfs beenwarmers snap ik niet
Waarschuw beheerder
donateur
Aan de ene kant vind ik het wel leuk, vooral met het "logo" van het feest ofzo op je kleding.

Maar die beenwarmers vind ik echt niet meer kunnen!
Waarschuw beheerder
dit had k aan op de Qliamx van 12 april en ben nu bezig met een nieuw pakje voor 22 nov...;)

[img cacheid=00000023000cbda74ee67bcf1a002bcc9a]http://pic8.picturetrail.com/VOL260/1465689/2794974/36908004.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
2 lovely 24...heb je een omschrijving van de rok van de foto. Ik wil al een hele tijd zoiets maken. Heb je hiervoor zelf een rok verknipt?? Thanx

Waarschuw beheerder
heel simpel!!!

stuur je de details wel anders loop dalijk
heel qlimax met het zelfde hihihi:P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb eergisteren samen met men moeder de stof gehaald!!... deze week even in elkaar knutselen!.. en de 22e origineel naar QLimax!!.. we zien elkaar daar wel!!.. succes met je kleren!..:)
Waarschuw beheerder
volgens mij als ik wat zelf maak is het al kapot voordat ik daar ben :s..?

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet zo handig dus ik maak ze niet

Waarschuw beheerder
nou ik was ook niet zo handig maar gewoon veel oefenen joh....:devil:
Waarschuw beheerder
mijn moeder maakt veel pakjes voor mij!!
Allen ik geloof dat ze er nu een beetje genoeg van heeft want ze heeft een naaimachine voor me gekocht en nu moet ik er zelf aan geloven....
Maar het gaat me lukken, als ik iets klaar heb maak ik wel ff een fotowtje!!

Waarschuw beheerder
hihihi mijn moeder zit me ook steeds te pushen om een eigen naaimachine te kopen, denk dat ze het niet zo leuk vind als ik weer aan kom lopen met een idee en het gaat finaal mis , dan wordt zij ook weer chagerijnig :9

Waarschuw beheerder
Gaaf zeg!!
Ik wou dat ik dat ook kon!
Bespaart je ook een hoop geld! :)

Waarschuw beheerder
K probeer er ook altijd wat origineels van te maken.. maar soms heb ik er ff de tijd niet voor!
Je bent er toch best lang mee bezig, maar dan heb je wel iets supers!!
Ik heb nu zelf alleen nog maar voor Trance Energy en Qlimax (22e) een topje gemaakt!!
Zie mijn profiel voor foto.. wel beetje onduidelijk, maar duidelijkere moet ik nog maken als ik naar Qlimax toe ga! :D :jaja: !!
Waarschuw beheerder
Vindt het altijd super stoer als iemand met een zelf gemaakt costuum/kledingstuk binnen komt op een feest.

Real Party Freak

ReSpEcT 4 those Freaks
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga niet vaak naar feesten, maar als ik ga, heb ik wel iets zelf-gemaakts aan (mja.. krom woord :S)
ik vind t gewoon leuk om zelf een beetje aan te klooien met stofjes enzo

Waarschuw beheerder
vind het echt kick dat er toch nog wel een paar mensen zijn die er moeite voor doen....

oke ik moet er ook veel moeite voor doen want ik moet dus 4 truitjes maken(zijn gelukkig al af)
en drie rokken,maar de stof was op dus moet weer wachten tot ik naar de markt kan...

nou veel sucses allemaal

(K) tries

Waarschuw beheerder
Pff ik vind het altijd wel een heel gedoe en gekloot om zoiets te maken..

Waar halen jullie je ideeen vandaan dan?? van anderen of verzinnen jullie het helemaal zelf??

Waarschuw beheerder
heb meestal wel zelf ideeen, maar moet toch ook wel afkijken bij danseressen..
en op party's, meiden die dus ook zelf hun kleding maken...

Waarschuw beheerder
Ik heb een geweldig corset gemaakt van zilver en zwart latex met kliksluitingen op de rug :)
En heb net een lange rok af, zoiets als op jouw profielplaatje met lichtgevende randen en zilveren ( latex) balk in het midden, en hij zit PERFECT joeeppieee :yes:

Waarschuw beheerder
ik haal mijn ideeen van www.ritualdesigns.com En dat gaat GOED :D

Waarschuw beheerder
beter dat het gelukt is...

alleen die site vind ik niks hoor
oke er staan wel leuke dingen bij maar allemaal zo ingewikkeld..
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad ingewikkeld haha. Pfff ik hoop dat me beenwarmers een beetje lukken. Tis een gewone stof dus moet maar hopen dat het mooi valt:s

Waarschuw beheerder
weten jullie niet een site met gave foto's ofzo waar je ideeen van kan halen? behalve dan die ene site hierboven.. :D
Waarschuw beheerder
Zo heel creatief ben ik niet, dus zit niks anders op dan leuke kleren te kopen :yes: En vind zo heel erg vind ik het ook niet om te shoppen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo heel creatief ben ik niet, dus zit niks anders op dan leuke kleren te kopen En vind zo heel erg vind ik het ook niet om te shoppen

hehehe Vreselijk dat shoppen!!!
;)

Ik vind t onwijs origineel idee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja oke vind shoppen ook onwijs
kick maar moet dan wel veel geld hebben
en dan koop ik ook wel wat gaafs bij
dure winkels in rotterdam...
maaruhhh dan betaal je zo veel voor een gaaf pak en dan loop ik dus op een of ander feest en dan kom ik dus iemand tegen met het zelfde pak...
nou dan baal ik dus echt
en met zelf gemaakte kleding loop dus niemand er mee
oke met die gene waar ik dus naar Qlimax ga dus wel :):):)
Waarschuw beheerder
Ik moet ook nog steeds 's leren met een naaimachine om te gaan, anders ken je zoiets ook niet eens oefenen. Jammergenoeg heeft m'n moeder geen zin om t uit te leggen :S

Dus ga nu maar weer iets met de hand maken (alvast voor kerst) en alleen de hoognodige randjes laten omzomen door m'n moeder.
Waarschuw beheerder
ik scheer wel mn kop kaal met scherven van n zelf kapot gemaakt breezer flesje..dus..
Waarschuw beheerder
Dat is dan wel weer origineler, dan allemaal in je zelfgemaakte pakje naar Qlimax gaan. :devil:

Waarschuw beheerder
leuk voor je D0wn3R...
Waarschuw beheerder
plus dat ut veel goedkoper is dan n scheermessie :yes:

Waarschuw beheerder
owww

Waarschuw beheerder
Tja, jullie met z'n 3-en in hetzelfde,zelfgemaak­te, en wij dus idem dito.... zusje maakt de topjes, en ik de rokjes...voor het eerst,dus is maar afwachten of het allemaal lukt...

Maar ik moet zeggen, dat van jou ziet er wel super orgineel uit....

Waarschuw beheerder
dank je dank je

nou heel veel sucses en mischien wel tot volgende week zaterdag
Waarschuw beheerder
ik heb niet het figuur voor van die blote pakjes maar heb wel zelf eens wat in elkaar geflanst met enige hulp :)

[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/1486/main/19901.jpg[/img]

http://www.housemama.net/partypics/imb/imb291.jpg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hihi heb effe op die site gekeken
vind het wel kick
zulke truitjes heb ik nog niet geprobeerd
ga het toch ook eens proberen

(K) tries
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hallo hallo
is er al iemand klaar met zijn kleding
hihi nou ik ben bijna klaar
alleen was het een hele klus want de stof was op
dus heb ergens in tokio stof laten halen...

maar ja hoor het nog wel..

(K) tries

Waarschuw beheerder
yES, ik heb een rok gemaakt met lange splitten aan elke zijkant met daaraan eenreflecterende band, hij is echt geweldig geworden, foto volgt> zaterdag NA slaves :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja 1 beenwarmer af de andere deze week.. verder alles klaar zit al1 weer opeens met een ander idee in me kop haha. Maar dat ga ik nie meer redden.want dan ben ik op de dag zelfs nog druk bezig en dan zit ik weer helemaal in de stress haha
Waarschuw beheerder
Ik ga morgen stof halen! door dit topic ben ik helemaal in de stemming gekomen om wat te gfaan maken!
Hoop dat ik nog wat vopor zaterdag af krijg, maar ik denk dat dat wel moet lukken, want het is volgens mij niet zo heel moeilijk om te maken! :d

:bounce:

Waarschuw beheerder
he gaaf lady x

ben benieuwd naar je foto....

dus zie het van zelf wel

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
waar koop je latex en rubber om zelf mee te knutselen?????????
Waarschuw beheerder
Hmm ik wilde voor qlimax weer een leuk pakje maken.
Gisteren naar de albert cuijp geweest, leuke stof gevonden, maar ben niet kunnen slagen voor een hotpants die eronder zou moeten, dus helaas voor zaterdag geen zelf gemaakt pakje:(

Volgende keer beter!!
Waarschuw beheerder
donateur
pfff heb alweer 1000 andere ideen:s haha toch maar eens ff een naaimachine aanschaffuh haha
Waarschuw beheerder
zat inspiratie maar niet de kunst om het zelf te maken:S:S

het is niet aan mij weggelegd denk:(

Waarschuw beheerder
nou ik heb ook al de truitjes van mijn vriendin en van mij bekleed met mijn mooie zilveren glitter letters!!!

foto volgt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gisteren men pak aangepast.. men moeder moet nog even de letters erop doen en vaststikken en dan komt het helemaal goed!!.. kga proberen van tevoren even een foto te maken dan kan ik em alvast laten zien..:);)

Zijn weinig mannen die der voor doen..:D

Waarschuw beheerder
gaaf ben benieuwd naar je foto stingray

en over jongens gesproken vind het niet echt
leuk hoor als jongens in z'n zelf gemaakt pak lopen, wel iets anders dan andere maar niet té...

(K) tries

Waarschuw beheerder
hallo buzzz
ik heb die stof op de markt gekocht in vlaardingen vlak bij rotterdam en anders in een stofwinkel en die heb je in alle kleuren gewoon naar vragen of ze het willen bestellen.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd tis wel lachen als je het allemaal zelf kan maken.. kijk ik kan wel naaien.. :P:P maar niet zo met kleren..;) ik ben meet van het knip en plakwerk en dan naait men moeder de hele bende in elkaar!!.. denk dat i donderdag helemaal klaar is en dan ga ik proberen zo snel mogelijk een foto derop te krijgen!!..
en dan gaan we saampies ff een foto scoren!!.. dat moet vastgelegd worden he!..;)
succes en tot zaterdag!

Waarschuw beheerder
nou zal zo effe een foto er op zetten heb ze al gemaakt...

Waarschuw beheerder
Ik laat mijn moeder altijd mijn pakkies maken haha :)
Heb niet speciaal voor Qlimax iets gemaakt, maar ik doe wel een broek aan die ´ik´ al eerder zelf heb gemaakt
Ik hoop ook wel gewoon kleding in de winkel, maar dan is idd wel altijd mijn bankrekeing gelijk leeg.
Dat doe je dus ook niet voor ieder feest.
Maar Lovely, ik vind jou pakkie echt super!!

Waarschuw beheerder
dank je mystiQue
en een fijne avond zaterdag

Waarschuw beheerder
Ja jij ook :D
Waarschuw beheerder
Heb vanmiddag turqoise-stof gekocht en me buurvrouw heeft er een rokje van gemaakt :d

Ga vandeweek zelf het topje in elkaar knutselen, dus dat gaat wel goedkomen voor zaterdag (hoop ik)

Waarschuw beheerder
donateur
2 lovely24.........dat je stofjes en zo overal kunt kopen weet ik wel, en dat je naar spec. dingen moet vragen ook
(in eindhoven zit trouwens n winkel die t hele jaar door gave stofjes heeft)

maar wat ik niet kan vinden is rubber en n goede kwaliteit latex.......???????

Waarschuw beheerder
he buss

skintight al geprobeerd?
Zit in Rotterdam, en een paar jaar terug haalde een vriend daar altijd rubber vandaan voor zn huis....
Waarschuw beheerder
in de sex shop heb je latex om zelf wat te maken bij cristien bijvoorbeeld
Waarschuw beheerder
in de sex shop heb je latex om zelf wat te maken bij cristien bijvoorbeeld
Waarschuw beheerder
ik ga binnekort denk ik echt es proberen krijg nou wel kriebels in me vingers :p
Waarschuw beheerder
ik denk dat het voor mij niet veel ingewikkelder word dan vloeibare latex....

Waarschuw beheerder
dat is trouwens ook erg gaaf zeg
vloeibaar latex maar zit dat nou wel lekker
en hoelang blijft dat er op zitten ???
sissy
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012fb78000ce3ef10b8af171a002d76ba]http://www.goldmodels.nl/galleries/4757-4829/thumbs/DSC_4778.jpg[/img]

Dit heeft mijn moeder ook gemaakt....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:kwijl:

hai Bi...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 MissMagica -->

Wat supergaaf dat bont-topje! heb je dat topje over een gewoon topje heen genaaid of niet? want bij mij zit dat nooit goed strak als ik zo'n topje zelf maak... Want dat bont rekt toch niet mee???

Ik heb nu voor Qlimax ook een bont-topje gemaakt (die zie je ook op mijn profielfoto maar niet zo duidelijk) hoop dat ie goed blijft zitten!! :S

Hehe was een hele klus!! :O

Waarschuw beheerder
Heb ik ook gedaan met een vriendin van me..afgelopen zomer op Defqon...kregen ook nog veel leuke reacties en het maken was ook behoorlijk melig..hhaha...:D

Waarschuw beheerder
he miss magica

gaaf man je pakje
alleen jammer dat je foto zo klein is kan het haast niet zien...
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe heb eindelijk de foto nu hopen dat die ook nog werkt!!...

[img]http://www.redleg.nl/users/corne/110-1048_IMG.JPG[/img]

[img]http://www.redleg.nl/users/corne/110-1051_IMG.JPG[/img]

Ik ben zo TROTS op men Mammie!!

zie jullie morgen
Waarschuw beheerder
donateur
vet man:) wat moeten we zonder onze mamma's hehe.:p morguhhh partytime:)
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Corne
je moeder heeft weer een vet pak gemaakt man
toppertje
(y)
Waarschuw beheerder
ook mijn pakje is gereed :d

dankzij mijn lieve buuffie (L)
Waarschuw beheerder
ik zit in Zutphen op school .. daar hebben ze dus mode/kleding zitten (lekker wijven) en kzou op zich best eens kunne vragen of zij niet een keer iets voor me willen maken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Corne
je moeder heeft weer een vet pak gemaakt man
toppertje

Jammer dat je der niet bij kan zijn man!!zie ej snel weer!
Waarschuw beheerder
mn pakje is bijna klaar voor Qlimax..!!
:D:D zo nog ff 8er de naaimachine :)
Waarschuw beheerder
donateur
oke dan.

Maggie & Corne, veel plezier vanavond
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat helemaal goed komen denk ik!!.. of nie Maggie!!:D;)
Waarschuw beheerder
donateur
zucht; ik vin ut echt een hele lijpe outfit stingray:yes: helaas is mijn mamma echt te lui + kan z totaal nie met een naaimachine over weg hehe. wat ik helaas weer van dr geerfd hep:s naja komt goed. nog een paar uurtjes:bounce:

Waarschuw beheerder
zoooooooooo hij is echt te gek man weet wel zeker dat niemand je vanaaf voorbij loopt
het valt lekker op hihihi nou veel plezier vanaaf!!!!!!:D

en de rest ook allemaal een fijne avond

DIKKE (K)
tries

Waarschuw beheerder
zeker was echt een super feest en me kleding was ook een topper hihihi alles is goed blijven zitten had gelukkig wel wat veiligheids spelden mee genomen voor de zekerheid maar is niet nodig geweest...
heb jammer genoeg niet veel mensen gezien met zelf gemaakte kleding
ja alleen die bond pakjes maar dat is ook al zo afgezaagt liep iki 6 jaar geleden ook in
maar ja feestje is geslaagd.....:):)

Waarschuw beheerder
Bij mij was het ook weer een succes, heb helaas geen foto, helemaal vergeten, effe wachten tot ik ze heb van andere sites ;)
Waarschuw beheerder
BacoBitch -> dat topje heeft mijn moeder helemaal op maat voor mij gemaakt en het is niet over een ander topje heen genaaid....nee het rekt idd. niet maar mijn mammie kan dat heel goed, hij zit perfect, heb er ook nog een rokje van en ook nog een zelfde setje maar dan luipaard.....heel tof!
Waarschuw beheerder
De pakkies die ik hier een beetje gezien heb zijn zeker wel gaaf!:D
Ik heb nou ook een paar pakkies gemaakt!

http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/4273/main/39103.jpg

http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/6228/main/48227.jpg
Waarschuw beheerder
donateur
Zo vet feesie gehad zeg!!..:yes: Heel veel complimenten gehad en mensen die me herkende van de foto!.. echt gaaf en bedankt voor de complimenten en reactie's!! :D
Nou weer een nieuwe outfit verzinnen!!..

Waarschuw beheerder
gaaf man dat witte pakje carmennekuh

en het is zeker een gaaf feessie geweest stingray
heb je helaas niet gezien opzich wel een beetje rond gekeken naar iemand met rode kleding maar niet echt gezocht...
heb wel al een paar foto's op internet van je gezien hihihi...

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf ook wel eens pakjes gemaakt.
En me eigen broekje en beenwarmers voor qlimax :) heb alleen geen foto's :( ...mooi pakje lovely24! zoiets kan ik niet maken..ben niet zo'n wonder met de naaimachine...
Waarschuw beheerder
ik had een zusters pakkie aan op qlimax.
ik kreeg ook veel leuke reacties, met een spuit in m'n hand:D

Waarschuw beheerder
hier alvast mijn truitjes, made by ME

helaas staat mijn rok er niet op :( die was geweeeldig :D

[img]http://129.125.102.21/sftv/fotos/22-11-2003slaves/22-11-2003slaves008.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ben erg bevoorrecht... Mag altijd eerst de heren kleding aan die mijn vrouw ontwerpt.. altijd apart...
lak, leer, of fluor... soms wel erg heet.. maar je moet er wat voor overhebben om er origineel uit te zien..

nu ook weer twee nieuwe pakjes hangen.. een wit slangenleer pak met bont voor ex-porn star en een rood lak pak voor Extremix...

Waarschuw beheerder
he gaaf man je truitje met die tekst
heb je die zelf gedrukt...

ik heb het wel bij mijn vrienden gedaan allemaal een QLIMAX ster op een borst hihihi

en raindeer gave kleding alleen is mischien TE voor dit soort feesten denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
2 lovely24: naakt rond lopen is TE... verder hoe gekker hoe beter.. .;)

Waarschuw beheerder
hihi oke je hebt gelijk
en zeker hoe gekker hoe beter :D

Waarschuw beheerder
zelf erop getekent met mijn glitter textiel verf ja :D

Waarschuw beheerder
echt kick man :D

Waarschuw beheerder
jaja zeker :yes:

Waarschuw beheerder
ik heb al een aantal dingen ontworpen maar ik kan echt totaal niet met naald en draad overweg, laat staan met een naaimachine... ik heb het vaak geprobeert, maar het is helaas niet voor mij weggelegd... maar ik zal eens kijken of ik hier een ontwerp kan plaatsen. ben wel benieuwd naar meningen!

Waarschuw beheerder
en zie hier:

[img cacheid=00009c04000d05aeaa3969971a002eefb4]http://upload.petuhr.nl/upload/31543476.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
2 Wen± in een woord

GEWELDIG !!!

Waarschuw beheerder
dankje! :bloos:

Waarschuw beheerder
:respect: 2 ~ wen ~!

Waarschuw beheerder
dankjulliewel! :)

hoeveel zou het eigenlijk kosten om zoiets te laten maken?
Waarschuw beheerder
donateur
laten maken.
ligt er aan bij wie.
maar is wel een vet design (y)
Waarschuw beheerder
vind ik ook vet idd :)
Waarschuw beheerder
donateur
is goed plan!!.. :P:P

Waarschuw beheerder
2 stingray: jouw moeder perhaps? :D
Waarschuw beheerder
donateur
moeder van maat van me, maakt ook kleding.

ieder winkel is gewoon anders met prijzen
maar ook stof en hoe precies je em wil hebben.

dat is logisch
Waarschuw beheerder
donateur
Als je zelf mee komt om em te passen..:P:P

Waarschuw beheerder
gaaf man
heb haast de zelfde alleen die bandjes lopen niet zo ver door tot op mijn buik
heb hem gekocht in een winkel in rotterdam(zuidplein) en was helemaal niet duur
alleen om zoiets na te maken is echt moeilijk..
heel mischien me moeder maar dan moet je wel een patroon hebben of een oude catsuit uit elkaar halen en daar een patroon van maken

nou veel sucses xxx tries
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb zelf een modeschool gedaan heb het niet langer dan een paar maanden uitgehouden het is zo moeilijk iets maken! maar ik denk dat het niet zo duur is als jij de stof koopt.. iets van 50 euro ofzo?
Waarschuw beheerder
2 lovely24 => weet jij miss. een site met patronen o.i.d.?
wil zelf n.l. iets gaan maken voor MOH vs HELL.

Waarschuw beheerder
nee maar ben er zelf ook op zoek naar...
ik knip meestal iets ouds in tweeen hihihi
en daar maak ik dan een patroon van

Waarschuw beheerder
deze is pas mooi!
[img]http://www.summerqueen.com/partyflock/decibel.jpg[/img]

xxxies voor summerQueen
Waarschuw beheerder
JA ik vind ook dat summerqueen altijd hele leuke pakjes in mekaar flanst!
Waarschuw beheerder
donateur
kan het niet laten..:P:P
[img]http://www.gabber.nl/gallery/pictures/Decibel2003099.JPG[/img]

[img]http://www.gabber.nl/gallery/pictures/Decibel2003101.JPG[/img]

(K) voor men mammie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moaa, ouwe kleren. Beetje wat van maken, 1x dragen en weer verpatsen.

Waarschuw beheerder
waarom nou weer verpatsen dat kan je ook weer opnieuw gebruiken voor iets anders hoor hihihi

ja zeker just techno dat is een super gaaf pak is dat je vriendin???en heeft ze dat zelf gemaakt...

Waarschuw beheerder
even vertellen: :D

geinspireerd door dit topic ben ik gister aan de slag gegaan met het naaien van 'n topje! heb op (k)lovely24(k)'s advies de schaar in een shirtje en een oude BH (voor het elastiek) gezet. en daarna ben ik gewoon met naald en draad aan de gang gegaan, en het lukt aardig eigenlijk! beter dan ik had verwacht in ieder geval. :)

als ik aanstaande zaterdag nog op de foto word gezet plaats ik uiteraard een foto!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Er word hier door deskundige partyganger gecontroleerd dus kom maar op met die foto..:P:P

Waarschuw beheerder
jaja zeker er worden prijzen uitgedeeld hihihi:)

Waarschuw beheerder
donateur
Erg knap die mensen die hele pakjes maken!

Heb het pas paar keer gedaan, maar met de hand naaien (door bepaalde stofjes) is echt een kutwerk! en duurt lang:S:S

Je moet er geduld voor hebben!;P

Waarschuw beheerder
ja zeker je moet er echt geduld voor hebben
heb ooit op een catsuit rode vlammen gemaakt
van top tot teen en met de hand zitten naaien
dacht echt dat ik gek werdt hihihi,
maar uit eindelijk was het een topper!!!

Waarschuw beheerder
donateur
En het is origineel!:D

Altijd alleen nog maar afwachten of het hele feest allemaal netjes blijft zitten!;)

Waarschuw beheerder
ja klopt afgelopen keer ging ik naar qlimax en heb drie pakjes gemaakt, die avond heb ik alles nog nagekeken en heb dus nog de laatste 5 min achter de naaimachine gezeten omdat alles uitscheurde..:(
we zijn daarna om half 10 vertrokken en heb zelf nog in de auto wat vast zitten naaien en heb heel veel veiligheids speltje mee genomen voor de zekerheid...
maar was gelukkig niet nodig alles zat echt onwijs lekker :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hou van zulke mensen.. (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
ik wou dat ik dat kon!!! echt heel mooi hoor wat jullie allemaal maken...
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel helpen..:P:P
Waarschuw beheerder
hmmmm een leuk aanbod...:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ben niet de beroerdste hoor..:P

Waarschuw beheerder
hallo hallo effe kijken of me foto het doet hoor
nou laat maar want het lukt niet weet niet hoe het precies moet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog een oude witte legebroek liggen. Die wil ik nog wel graag verbouwen voor Innercity. En dan een cool shirt erbij kopen, want zo creatief ben ik ook weer niet hoor.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/index.php?section=photos&action=viewphoto&id=22931[/img]
heb t dan niet zelf gemaakt(linkse). zooooooooo handig ben k nie met de naaimachine
maar heb t n vriend van me laten maken :-)

najaaaaaaa, lukt niet, dan w8 ik wel tot housemama dr foto's online heeft gezet, mischien dat t vanaf haar site wel lukt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
déze heb ik zelf gemaakt en aangetrokken op impulz (6 dec):

[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/9772/main/75385.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kijk ook effe of deze foto het doet
[img cacheid=000010ec00049caad3645a961a00312baf]http://www.vote4me.nl/fotoalbum/55330/qlimax003.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee nee nee, eerst [ img ] http://www.vote4me.nl/fotoalbum/55330/qlimax003.jpg [ /img ] (zonder de spaties dan he ;))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
fuck nou doet tie het nog niet maar bedankt wen
xxx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga het even proberen voor je..:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoor het ook graag als er mensen zijn die mooie kleding kunnen maken,ook voor optredens kan ik veel kleding gebuiken!Meestal moet ik het halen in partywinkels of op beursen,maar leuke orginele dingen zijn ook erg leuk.
Waarschuw beheerder
Ik maak zelf ook kleren!Maar nog niet zo mooi dat ik t aan durf naar een feest..komt nog wel!

Waarschuw beheerder
ben net al 2,5 uur bezig geweest aan me qt outfit:d
Waarschuw beheerder
donateur
heel goed!! :yes:
Waarschuw beheerder
Heb t 2 keer gedaan.. Voor Impulz... was heel leuk om te doen..... een heel pak.. een broek truitje en voor outdoor een vestje erbij..
Je krijgt er leuke reacties op..
Waarschuw beheerder
donateur
Zo even dit topic weer een keer omhoog halen!!:D
Iemand al wat toffe kleren in elkaar gemaakt voor HardBass!??? die van mij is bijna klaar!.. word weer vet feesie!.. hoop dat er nog wat meer mensen iets moois in elkaar flansen! :yes:

Waarschuw beheerder
ja ik maak zelf ook partykleding ben nu bezig voor HardBass ben al ver klaar:d
ik heb een knalfelroze rokje laten bedrukken met het logo van hardbass en verder afgewerkt met felgele garen en felroze vlinders en hartjes op gelijmt en een topje in elkaar genaaid en plushe boots genaaid en voor me vriend heb ik zn broek bewerkt met knalgele plusche stof op zn kontzak zit een smiley en die ander is helemaal plusche en onder aan zn pijpen en knieen zitten nog stroken en felle sterretjuhs :) erg leuk maar dat zie je wel op HB natuurlijk :D hoop veel positieve reacties te krijgen... tis egt helemaal mijn style "zo truttig mogelijk"
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)(Y)!! kijk der komen steeds meer mensen bij die et doen!! heel goed!.. nou hoop je dan te zien op de meeting! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hey stingray vette outfits hoor! je boft maar met zoon moeder!
heeft ze nog tips?

Waarschuw beheerder
donateur
heb je niet ff een previeuw van je hardbase pakje? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Aww toe een klein tipje?! :D

Weten jullie of er nog site's zijn waar je het zelf kan leren?
Heb een tijdje terug een zwarte broek wat opgefleurd met felle lappen op de kontzakjes, op de riem-lussen en onderaan de (wijde) pijpen.
heb een zwart shirtje erbij wat ik ook nog wat op wil leuken maar ben er nog niet helemaal uit HOE precies...
Waarschuw beheerder
donateur
Heeee Patricia !

Ik wil ook wel een leuk orgineel pakje....
alleen ben ik niet zo handig...tenminste nooit geprobeerd :P
Kun jij me niet helpen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
...hij pakt je foto niet by the way ;)
laatste aanpassing
Ik ben trouwens ook meer van het vermaken van bestaande kleding want echt iets zelf maken vind ik wel heel moeilijk.
Het moet ook wel fijn zitten he?!
Heb ook een haltertopje vermaakt.
Was een haltertop met losse (lange) banden en die heb ik achter in mijn nek vastgemaakt en van het overgebleven band nog een band om mijn nek gemaakt die aan het topje vast zit en met een knoopje achterin de nek sluit.
Als een soort halssieraad die aan het topje vast zit.

[img cacheid=00009c04000e4686a1382b941a003bda6b]http://upload.petuhr.nl/upload/42393320.jpg[/img]

(ff formaat van het fotootje aangepast want die was wel absurd groot....)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
knap als je het kan ik ken dat niet ken niet eens een knoopje vastnaaien

Waarschuw beheerder
donateur
Ubermuts! :D de jeugd van tegenwoordig.. ja ja :D

Maar heeft iemand tips als ik me eigen kleding wil maken??
online cursusen ofzo?

kan ik niet zomaar iets uit me hoofd maken?

Tips please :D

Hoe wordt ik een naaislet?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geef naailes.. :P:P

ik hoop vrijdag men foto online te kunnen zetten...!! word echt weer vette outfit!! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
JAAA naailes van stringray!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
we beginnen eerst even met de taille maat.. is die te groot dan begin ik der zoiezo niet aan..:P:P en dan even de borstomvang.. (Y) komt helemaal goed!
Ik denk dat je het beste gewoon op allerlei partykleding sites kan kijken F*ckit!
Om ideetjes op te doen en dan pak je stof, naald en draad, schaar en beginnen!!!!
Ik ben nu bezig met me eerste topje, maar denk niet dat het gaat lukken aangezien het geen elastische stof is. Maar ik probeer het gewoon en wordt het niks dan verknip ik er weer een kleinere lap van en naai ik dat op een bestaand truitje in een leuke vorm....

Waarschuw beheerder
donateur
whahaha die stringray weet hie doe ut aan moet pakken :D

Ja makkelijk praten wendiej :D

K zal eens kijken :D

Waarschuw beheerder
donateur
daarm heb je gelijk in meisjuh!

k ga eens aan de slag.. een x naar de markt ofzo stof halen :D
Waarschuw beheerder
donateur
k heb laatst een galajurk gemaakt.. een hoop werk, maar je hebt wel iets origineels!

ohja tip voor als je een idee hebt, teken het eerst gewoon op papier, ga een beetje meten enzo en zet de maten erbij, daarna kan je het heel makkelijk op een groter stuk papier netjes op maat tekenen en dan op de stof spelden en overtekenen etc. .. et voila! een topje, broek, rokje wat je ook wilt :) :P

(goh.. wat klink ik weer lekker dozerig :s)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb ook zelf kleding gemaakt..alleen ist nie voor een feessie ofzo..tjah voor de carnaval over 2 weekjes...maar geleerd van me schoonmoeder..kheb een jurkje en een broek en een topje en een jasje(vestje)gemaakt voor als ut wat kouder word..gewoon je eigen kleding pakken en die op een lappie stof en zo kan je zonder patroon zo een dingetje maken in je eigen maat...Dus mijn tip: Zoek een schoonmoeder die kan naaien en probeer ut daarna zelf.... ennuh met een naaimachien gaat alles een stukkie sneller dan met de hand gaan lopen naaien..daar heb ik ut geduld nie voor!:)

Waarschuw beheerder
donateur
hmmzz ook een idee.. shirts verbouwen..
maar stingray ze db kleding roeleert wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
haha! der zijn nog wel meer vette pics hoor!..maar die staan hier helaas niet..:S

maar goed ik ga zo snel mogelijk proberen een andere foto te krijgen van men pakkie!.. ben echt trots op men mammie!!.. :yes:

der rest ook succes!

Waarschuw beheerder
donateur
take me to your mammie!! :D
en nu ga ik echt pitten :jaja:
Waarschuw beheerder
Gaaf dat je eigen outfits maakt Lovely24 !
Ik heb ook een keer een sexy outfit ontworpen en gemaakt die mijn ex dan kon dragen op een party, en het was aardig gelukt!
xxxxxiesss, P.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo men mammie heeft men pakkie af! net nog even de foto's geschoten!.. was niemand thuis dus moest ze even op het bed maken!!

Voorkant:P
[img]www.dex.redleg.nl/pics/corne1.jpg[/img]
Achterkant:P
[img]www.dex.redleg.nl/pics/corne2.jpg[/img]

Nou laat maar horen!! vind em zelf toppie!

:yes:

(K) voor men mammie!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) voor je mams
Waarschuw beheerder
donateur
zekers mooi pakkie nelis :)

(Y) mams!

Waarschuw beheerder
hihi hij is het weer helemaal hoor stingray
heb trouwens een eigen naaimachine gehad met de kerst hihihi

heb nog wel een paar tips maar niet veel

* koop eerst je stof op de markt want dat is het goedkoopst
* teken het op papier of verknip een broek of topje die je na wilt maken
* naai met de hand wat ander stof er op dan is je kleding ook al anders en het is niet moeilijk
* leen een naaimachine van je mams of oma en vraag aan hun hoe het allemaal in zijn werk gaat
* heb er genoeg tijd voor dus niet een week van te voren gaan haasten want dan valt alles uit elkaar als je aan het feesten bent:(
* en verder gewoon een beetje af kijken bij dansenressen enz.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja!! vind toch dat er meer van die mensen moeten zijn die een beetje van die feestkleding maken!..;)

Waarschuw beheerder
nee joh anders loop iedereen met z'n pakje het is juist leuk dat je een beetje op zoek moet gaan naar mensen die wat hebben gemaakt dat kijk je je ogen nog eens uit hihihih:)
Ben vanavond ook weer een paar uurtjes zoet geweest....
Begint al vorm in te komen maar ik doe dus wel alles met de hand want ten eerste kan ik echt niet met een naaimachine overweg en ten tweede heb ik er geen!
Maar dat boeit me niet zoveel, vind het gewoon leuk...

Waarschuw beheerder
donateur
Hey gozer!!

Echt een vet pakkie hoor !!! :D

zat het lekker gister? :D

Ik ga meteen aan de slag voor InQontrol!! :D

Heb je die letters gewoon uitgeknipt ofzo??
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor pakkie zat heerlijk!..:yes:

en veel toffe opmerkingen gehad!.. mensen die vroegen of ik met ze op de foto wilde enzo.. vet cool!..:)

maar die letters gewoon uitgeknipt ja.. eerst even beetje knippen en plakken op de pc en dan 400% vergroten en dan op de stof uitwerken..

Ik ga ook even voor InQontrol kijken denk ik..:P

Waarschuw beheerder
donateur
hmmzz okee dan :D
k ga ook maar eens aan de slag dan zullen we wel ff zien wie het mooiste pakje heeft :D k denk aan zilver... :D

Waarschuw beheerder
donateur
welk lettertype gebruikt Q-dance??
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee.. even knippen van de PC af.. in paint wat bijwerken.. (of photoshop) en dan pas vergroten onder het kopieerapparaat..;)

Waarschuw beheerder
he gaaf man je pak is zeker wel geslaagt
en heb je nog veel reacties gehad???

en f*ckit het is simpel gewoon vergroten op je pc en gewoon effe op zoeken wat voor teken q-dance
gebruikt moet wel lukken toch
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik doe het ook lekker makkelijk en goedkoop. Ik bedenk het en mijn moeder maakt het.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe het ook lekker makkelijk en goedkoop. Ik bedenk het en mijn moeder maakt het.

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me zekers leuk om een keer te doen..eige kleding maken.. denk alleen dat ik er niet veel van zal bakken.. het model dan.. t naaien en knippe is geen probleem..
kent iemand niet een site ofzo waar je patronen hebt staan ? :p
laatste aanpassing
Ik heb vanavond eindelijk een setje afgemaakt van een zwarte broek met daarop felgekleurde stukken (op zakken, riemlussen en aan de onderkant van de pijpen) en een zwart shirtje met daarop een felgekleurde lap.
Op het topje komt het erop genaaide stuk helaas net niet helemaal strak maar dat komt omdat het geen stretch-stof was....
Maar past errug leuk bij elkaar! Ik wil er eigenlijk nog een bijpassend tasje bij maken maar weet niet of dat nog gaat lukken.....
Ben eerlijk gezegd wel tevreden met het resultaat!

Waarschuw beheerder
donateur
Foto wendiej!!!
:D

Ja een site met patronen zou wel (Y) zijn..

Waarschuw beheerder
nou mijn leren rode truitje is ook weer klaar had het eigenlijk voor hardbass willen maken maar ging toch niet dus heb hem nu voor loudness gemaakt...

Waarschuw beheerder
Wie o Wie kan mij helpen?
Ik wil voor In Qontrol ook zelf een shirtje maken, maar waar moet ik die letters en dat logo van In Qontrol vandaan halen? moet ik dat laten drukken ofzo?

Waarschuw beheerder
ThnX WEN-DIEJ ;) ik heb het logo maar ik wil dat natuurlijk in stof hebben moet ik dat laten maken ergens? bij een drukkerij ofzo?
Nee joh, veel te duur!
Letter kopieren en eventueel vergroten.
Op de stof omtrekken en uitknippen (denk ook aan extra randje want je moet de randjes ff naar binnen omslaan en dan zelf de letters en het logo op je kleding naaien.
Zo zou ik het in elk geval doen...

Waarschuw beheerder
dankje voor de tips zal vanmiddag eens gaan beginnen ;) (K)
Ow je kan schijnbaar wel kledingstukken laten bedrukken met een logo of iets dergelijks.
Ik zie namelijk helemaal onderaan de vorige pagina net dat "fradale" eens een rokje heeft laten bedrukken met een logo van een feest.
Maar dan moet je bij haar zijn hoor want daar weet ik dus echt niks vanaf...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik maak ook mn eigen kleding...Mijn naam is Karim abdeloui Abdedlaziz el Fatouah Gabbana

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja he, neuken?
Waarschuw beheerder
donateur
Zozo het gaat nog een leuke wedstrijd worden wie de mooiste outfit heeft!..:P:P

Maar er komen zoiezo een heleboel mooie pakkies met InQontrol!.. :yes:
Ik ga niet naar InQontrol.
Maar ach, ook mensen die kleding aanhebben die gewoon uit de winkel komt kunnen er geweldig uitzien hahahaha.
Een goeie combi is beter dan een vormloos maaksel...
Waarschuw beheerder
voor dancevalley hebben we met een groepje vrienden zelf kleding gemaakt was wel erg leuk om te doen :D en de reakties die we kregen waren wel erg leuk

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XwDZAhAcbKLZtFZPeVibqm6sa7sielqLMm2v3oG2WdSONi4STW4dDRZnmND*NiTddUsVkCnt6guza1gMB0hKT1I6uyt5CLGY**JIfcq186uLgpLFKaiWEFkG2IIR59merCq1p5CAbUI/dancevally.2.JPG?dc=4675442063517291581[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XQDZArAbMHrZtFZPeVibqj3B1BiIZ568K54P8FsRlDtRAzLcFP!RfWP0fG9Tj5i7ybUw8tFZuVoDYkR4hirwrbhEt4AKPyDVVewyKoGldcK4IvUM61aopBg5zSUN4*hN9EwpCjpU9Oc/dancevally.JPG?dc=4675442063547292723[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je zult der iig veel reacties op gehad hebben!!.. maar ook vast kutreacties..!! dat heb ik ook weleens gehad.. had gewoon een pak van een dunnen stof en dan heb je van die bijdehande mensen "pyama nog aan" dat is gewoon triest!..

En dan kan ik me bij die kleren goed voorstellen!.. maar ik vind et wel gaaf hoor!..(Y)
Waarschuw beheerder
nou viel opzich wel mee wat voor kutreacties er waren!! we hebben in ieder geval erg gelachen en daar gaat t om!! kan mij nix schelen wat anderen er van zeggen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal heel leuk maar ik vind die bonte beenwarmers écht gruwelijk!!! Vooral die pluche en dan ook nog een rokje erbij. Ik vind dat je best aandacht mag besteden aan je uiterlijk, kleding, maar er zijn genoeg winkels waar je niet alledaagse kleding kunt kopen,(cyberdog, fake london) en op internet kun je ook heel ver komen. Ik doe het vooral met de accecoires...

Waarschuw beheerder
waarom van die glimstof...ik vind dat zooooooooo gruwelijk lelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
netjes!!!! echt gaaf gedaan!!!! (y):respect:

Waarschuw beheerder
ja klopt spyris dat bont is nu echt uit de mode hoor,
vond het 4 jaar geleden nog leuk maar het hoeft voor mij nu niet meer...
Artiest {SHOWLIST artist 63660, 61311}
Waarschuw beheerder
donateur
Hey hey,

(ff voor de duidelijkheid, ik ben de vriendin van snotter en heb geen inlognaam hier dus maar ff via Snotter)

IK WIL OOK EEN LEUK PAKJE!!! Maar dan voor In Control. Kan iemand me helpen?

Waarschuw beheerder
jammer heb niks gemaakt ging jammer genoeg toch niet...

volgend feest is pas 19 juni defqon
dus heb lang genoeg de tijd om wat leuks
te bedenken en te maken....
Waarschuw beheerder
ik maak ook vaak zelf wat..
wel zo leuk en origineel natuurlijk (Y)
Waarschuw beheerder
Als mensen nog leuke dingen te koop hebben die ik kan gebuiken voor gogodansen, laat het dan even weten.
Waarschuw beheerder
donateur
voor In Qontrol had ik ook wat gemaakt, ff fototje plaatsen :P
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDVAl8VYfeGgCFe7aCU4CV*txEKXReDb4SIo!RVzp7oTsrAn4eYjy5u5zm*idNHsUvAUdM*7aDM6Tr!35eN*VL!OfZth9OuSTRZG500RCx0p139zT8urw/000_0005.JPG?dc=4675467735334263169[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
k heb truitje gemaakt voor OSM 1 mei :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe ook me zelfgemaakte truitje aan op osm:)

Waarschuw beheerder
Hahahaha, ik laat het maken :-p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik maak ut niet..:no: heb toch kissies en schots
rokkie..koop ik gewoon...maar mijn zus SJEZUS...
die maakt al haar partykleding zelf...
naar thunderdome heeft ze het zelf gemaakt en haar outfitt voor innercity heeft ze ook gemaakt..(Y) niet mijn soort muziek en kleding..:no: maar wel knap als je dat kan (en het blijft zitten als je wilt aan ut dansen ben ;) )

Waarschuw beheerder
kk lauw is dat vooral als je complimenten van andere krijgt en vragen waar je het vandaan heb :D

Waarschuw beheerder
ja ik maak ook zelf me kleding

een ouwe bleek broek die niet meer leuk is, daar gaat de schaar in, felle kleuren spuitbus over heen, en echt alleen maar complimenten

heb ook zo 2de hands leger broek gekocht, spuitbussie eroverheen

echt super stoer(Y) ben er verslaafd aan om me kleding te maken :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een hele originele blauwe legerbroek :P en aangezien die broeken allemaal een wortelvorm hebben, heb ik er een stuk stof tussen laten zetten zodat ie mooi over de maxjes valt.

vind ik best creatief van mijzelf :$
Je vind het creatief dat je dat hebt LATEN doen?!?
Hahahaha, grappig...
Ik ben op het moment weer bezig een oude zwarte broek van mij wat op te leuken met een wit stofje...
En dan strax nog een leuk topje d'r bij verzinnen...
Weet alleen nog niet helemaal wat ik ervan ga maken deze keer.
Waarschuw beheerder
ik heb net weer een spijkerjasje omgebouwd met stof.. moet gewoon tijd maken voor kleding.. ik vind het echt leuk om wat te maken :)
Waarschuw beheerder
Sow.......weer een pakkie af!! Nou ja mijn mama heeft em gemaakt....voor koninginedag:

[img cacheid=001311dd0010304df0becffa1a004a0729]http://www.richy.nl/pix/albums/2004-04-30-cp/images/2004-05-01_03-23-23.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
zo ik wou dat ik dat kon....
Ziet er zeker leuk uit MissMagica!
Ik ben nu ook bezig met dat stofje, maar dan in het wit.
Is wel ideaal om mee te werken trouwens...
Waarschuw beheerder
donateur
Niet ieder feest, daar heb ik gewoon geen tijd voor, maar als ik tijd en geld heb: absoluut!!

Idd, erg leuk, MissMagica! (y)
Waarschuw beheerder
Dit topje heeft mijn mama ook gemaakt!
Het stofje is idd. erg gaaf maar best lastig naaien hoor, het rekt en rolt......hahaha....

[img]http://tssw.myserver.org/imgs/psyclone%2010-04-2004%20by%20M1ekste/normal/Psyclone100404-126.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
van die stof heb ik een galajurk en een catsuit gemaakt :P
Maar die stof is (vind ik) wel erg makkelijk om te naaien hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ziet er super uit hej missmagica!! :respect:
Ja dat dacht ik al MissMagica, die foto zag ik al op je profiel staan.
Ik vind het stofje ook juist wel prettig...
Ik heb nu bij een zwarte broek twee sterren op mijn kont genaaid en aan de onderkant stukken ertussen gezet omdat ie van onder vrij strak was.
Ga nu nog iets aan de bovenkant doen want ik vind hem te hoog sluitend...
En daarna een topje maken maar weet nog niet of ik echt een wit topje maak van die stof of dat ik witte accenten op een zwart topje ga naaien...
Ik zie wel...
Voor In Qontrol had ik ook zelf een broek en truitje "bewerkt".
Zag er zo uit:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SADlAnAVKfzfbL1yu5Mf18Ov4tLN5yK6TXuUvnxCzYNebEc1wbBZK1eQo5931WYgNrO6GD1eyvW!ie8yxgPvn7N8aIMjbZUuIw0ekp*fJMg3AAAAynJlAg/IQ002.JPG?dc=4675470911694373174[/img] [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SADlAnMV7*zf3wLZhX73Ypmpt99InV8Fs36X34Eb!UgDlHammGnADXVyB8C5*SPIC9KyejHA8L62OE9JfUt6q6AmHljav4gptdMFB90tFjdGAAAAynJlAg/IQ005.JPG?dc=4675470911700588151[/img]

Behalve me haar dan want bovenstaande foto's zijn pas na het feest gemaakt, me haar zag er dan weer zo uit:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SADjAnEVa*yDV4U4fjb*dxcX8mSI4f24m753KRx1!7*nVLmvUlrU!AtW!bbFPOFrfy*y7iBoBOf1Mhc8nmaHecIOv2tTWX7H3ppTLF2jfiJpAAAAynJfAg/IQ003.JPG?dc=4675469317502496556[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img]http://home.planet.nl/~schuilnaam/clowntumb.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~schuilnaam/indiaantumb.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~schuilnaam/toneel1tumb.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~schuilnaam/pantervolledigtumb.jpg[/img]

Geheel volgens eigen ontwerp en uitvoering ... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

zo deze was van InQontrol..;)
[img cacheid=000626ed0010339024dfbb7b1a004a2309]http://pictures.q-dance.nl/6351/pics/5631-wou-0030.jpg[/img]

nu weer wat verzinnen voor DefQon..
Waarschuw beheerder
donateur
Echt leuk om al die eigen creaties te zien! Ik heb een paar hele leuke ideeën maar heb de juiste stof nog niet gevonden, ga vanmiddag weer ff zoeken.....
Waarschuw beheerder
mijn pf naam op me rug(Y):P

[img cacheid=00056f8b000e22f39b3f85f21a0055298c]https://partyflock.nl/images/user/USERID/31255/SIZE/large.jpg[/img]

is die niet moooi:P?

Waarschuw beheerder
voor defqon1 hadden ik en mijn vriend zelf kleding gemaakt....ik een gele broek, hij een groene ;)!!! en inderdaad het scheelt echt wel in het geld en je ziet niemand in dezelfde kleding...echt wel beter!!