Partyflock

Forumonderwerp · 639952

Waarschuw beheerder
wie maakt zijn eigen party kleding voor grote feesten...
vind het echt super als mensen zo veel moeite doen om zelf kleding te maken!!!!

ik doe het wel elk feest waar ik heen ga maak ik weer een ander pakje gewoon stof op de markt halen pakje maken en je heb voor nog geen 15€ heb je een gaaf pakje die niemand anders heeft...
Waarschuw beheerder
leuk
maar zie me eigen niet egt iets maken :-(
Waarschuw beheerder
pff ik wil dat ook maar ik heb nog nooit kleren gemaakt :s
heb je misschien tips hoe ik dat et beste kan doen
en wat je er allemaal voor nodig heb behalve garen ,naaimachine en stof.
want ik ben veel te bang dat ik zoiets helemaal verknal

Waarschuw beheerder
origineel... heb je toevallig foto's van kleding die je zelf maakt??

Waarschuw beheerder
donateur
K ben niet zo handig met naald en draad :S

Waarschuw beheerder
nee heb nog geen foto ga ik straks effe maken...

Waarschuw beheerder
nou cooljules.. ik zou zeggen als je een naaimachine heb en een stuk goedkope stof van de markt...gewoon veel oefenen en alles heel simpel houden..je moet dus niet kijken hoe een normaal truitje in elkaar is gezet want dat lukt mij dus ook niet,en veel klitteband en veiligheids speltjes gebruiken dat houd alles een beetje bij elkaar... en als het dan echt lukt iets duurder stofje kopen en dan lekker gaan stappen...
Waarschuw beheerder
Vind t ook altijd gaaf als mensen zelf hun party kleding maken!! Wou dat ik t ook n beetje kon, ben wel al begonnen met zelf beenwarmers te maken. Veel oefenen denk ik ook ja.

(K) Janneke

Waarschuw beheerder
Ik maak heel veel zelf :D Als je t een paar keer doet wordt t steeds makkelijker en t is uiteraard lekker origineel en goedkoop 0:D

Waarschuw beheerder
Dames.. laat eens wat foto's zien van wat jullie zoal zelf maken.. ben erg benieuwd!

Waarschuw beheerder
Voor party outfits maken heb ik een moeder :)

Waarschuw beheerder
ja dat deed ik dus eerst ook alles aan me moeder geven, maar nou dat ik op me zelf woon wil ik ook alles zelf kunnen, dus ben gewoon wat gaan proberen en je zal het zien op qlimax..
ga nu gelijk een foto maken en zal het er effe op zetten als mijn forum foto

Waarschuw beheerder
ben benieuwd!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het super als mensen hun kleren zelf maken voor feessies (Y) en doe het zelf ook.
Koop ook nog wel kleren hoor, maar ieder feest een nieuw outfitje van 300 euro vond ik wel iets te duur worden... :S
Als je zelf iets maakt, kan je ook iets maken in het thema van het feest :D

Waarschuw beheerder
alsjeblieft hier is het pakje voor qlimax hij is helaas niet helemaal duidelijk maar ja weet niet hoe je meer foto's er of kan zetten
Waarschuw beheerder
ja ik maak ook altijd zelf mn kleren voor feestjes.. nou niet altijd.. maar sowieso voor grote feesten wel :D
veel goedkoper.. ff leuke stofjes halen en dan ff naaien haha :D en je ziet dr ook nog eens aparter uit :)

Waarschuw beheerder
So lovely... ziet er te gek uit.... je hebt er dan ook echt het figuur voor!!

Waarschuw beheerder
hihi dank je

Waarschuw beheerder
wist jezelf natuurlijk ook al, anders maak je ook niet zo een kleding.. je hoort het vast vaker?!

Waarschuw beheerder
nou nee niet echt ik ben wel wat afgevallen en in die tijd ben ik niet wezen stappen of alleen in normale kleding dus sorry!!!

Waarschuw beheerder
Nou bij deze dan: Je ziet er echt goed uit en die kleding maakt het er alleen nog maar beter op!

Waarschuw beheerder
nou oke dan dank je wel...

Waarschuw beheerder
no thanx! Zou leuk zijn als ik het op qlimax ook kan zien als het af is!

Waarschuw beheerder
ik denk wel dat je het vanzelf ziet we zijn met zijn drietjes met het zelfde aan
dus ben druk bezig met naaien!!!

Waarschuw beheerder
Nou, ik ga wel soms op zoek naar bijzondere kleding of zoek ik dingen en maak ik er zelf iets van, maar vaak koop ik liever iets bijzonders, ben niet iemand die iets wil dragen wat nog eens 500 andere ook dragen :-p

Waarschuw beheerder
nee ik ook niet vandaar dat ik oude kleding kapot knip overtrek op een andere stof en die zet ik dus weer op een andere manier in elkaar,
en was nu nog geen 15€ kwijt
Waarschuw beheerder
donateur
als ik iets maak flikkert het uit elkaar..... :yes: (het is net lego als ik het zo lees;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wil altidj wel zelf wat maken en ik kan het ook vast wel, maar ben nooit zo creatief met het verzinnen van iets leuks en orgineels :(

Waarschuw beheerder
lego!!! dit is stof hoor geen speelgoed;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik was eerst ook niet zo creatief maar je moet gewoon veel afkijken op feesten en bij danseressen enz. dan kom je zlef wel op je eigen ideeen:D
Waarschuw beheerder
donateur
ja ooh ik heb ook zoveel ideeen he allemaal va feestuh en danseressen maarja kep geen naaimachine:)maar gelukkig een goeie vriend die al die pakjes voor mij inmekaar flanst:yes:me outfit voor qlimax word oo ksuper:)

Waarschuw beheerder
Ik bedenk weleens eens iets ja, wat ik dan door iemand anders laat maken :devil:

Waarschuw beheerder
Lovely24, echt geweldig!! ik maak ook redelijk wat zelf, heel vaak heb ik iets in gedcahten wat weer iets te moeilijk is en dan baal ik dus echt gruwelijk als het allemaal mislukt :@

Ben ook ooit eens begonnen met beenwarmers, daarna een aantal kussens voor op mijn bank (je moet toch echt oefenen)
En nu heb ik een corset gemaakt van 2 kleuren latex... echt masterlijk!!!
Ik heb ook van die elastieken banden op de rug met klik sluitingen!
Binnenkort weer eens wat verzinnen :)

Waarschuw beheerder
hihi en die been warmers zijn juist het makkelijks wat je kan maken vind ik dan de rest lukte me allemaal niet maar met veel afkijken bij me moeder lukt het wel,
me moeder stond nu echt versteld dat dit me was gelukt in een keer,maar moet nu wachten op de volgende stof want moet drie pakjes maken..
veel plezier nog lady-x:)

Waarschuw beheerder
hihi zelfs beenwarmers snap ik niet
Waarschuw beheerder
donateur
Aan de ene kant vind ik het wel leuk, vooral met het "logo" van het feest ofzo op je kleding.

Maar die beenwarmers vind ik echt niet meer kunnen!
Waarschuw beheerder
dit had k aan op de Qliamx van 12 april en ben nu bezig met een nieuw pakje voor 22 nov...;)

[img cacheid=00000023000cbda74ee67bcf1a002bcc9a]http://pic8.picturetrail.com/VOL260/1465689/2794974/36908004.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
2 lovely 24...heb je een omschrijving van de rok van de foto. Ik wil al een hele tijd zoiets maken. Heb je hiervoor zelf een rok verknipt?? Thanx

Waarschuw beheerder
heel simpel!!!

stuur je de details wel anders loop dalijk
heel qlimax met het zelfde hihihi:P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb eergisteren samen met men moeder de stof gehaald!!... deze week even in elkaar knutselen!.. en de 22e origineel naar QLimax!!.. we zien elkaar daar wel!!.. succes met je kleren!..:)
Waarschuw beheerder
volgens mij als ik wat zelf maak is het al kapot voordat ik daar ben :s..?

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet zo handig dus ik maak ze niet

Waarschuw beheerder
nou ik was ook niet zo handig maar gewoon veel oefenen joh....:devil:
Waarschuw beheerder
mijn moeder maakt veel pakjes voor mij!!
Allen ik geloof dat ze er nu een beetje genoeg van heeft want ze heeft een naaimachine voor me gekocht en nu moet ik er zelf aan geloven....
Maar het gaat me lukken, als ik iets klaar heb maak ik wel ff een fotowtje!!

Waarschuw beheerder
hihihi mijn moeder zit me ook steeds te pushen om een eigen naaimachine te kopen, denk dat ze het niet zo leuk vind als ik weer aan kom lopen met een idee en het gaat finaal mis , dan wordt zij ook weer chagerijnig :9

Waarschuw beheerder
Gaaf zeg!!
Ik wou dat ik dat ook kon!
Bespaart je ook een hoop geld! :)

Waarschuw beheerder
K probeer er ook altijd wat origineels van te maken.. maar soms heb ik er ff de tijd niet voor!
Je bent er toch best lang mee bezig, maar dan heb je wel iets supers!!
Ik heb nu zelf alleen nog maar voor Trance Energy en Qlimax (22e) een topje gemaakt!!
Zie mijn profiel voor foto.. wel beetje onduidelijk, maar duidelijkere moet ik nog maken als ik naar Qlimax toe ga! :D :jaja: !!
Waarschuw beheerder
Vindt het altijd super stoer als iemand met een zelf gemaakt costuum/kledingstuk binnen komt op een feest.

Real Party Freak

ReSpEcT 4 those Freaks
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga niet vaak naar feesten, maar als ik ga, heb ik wel iets zelf-gemaakts aan (mja.. krom woord :S)
ik vind t gewoon leuk om zelf een beetje aan te klooien met stofjes enzo

Waarschuw beheerder
vind het echt kick dat er toch nog wel een paar mensen zijn die er moeite voor doen....

oke ik moet er ook veel moeite voor doen want ik moet dus 4 truitjes maken(zijn gelukkig al af)
en drie rokken,maar de stof was op dus moet weer wachten tot ik naar de markt kan...

nou veel sucses allemaal

(K) tries

Waarschuw beheerder
Pff ik vind het altijd wel een heel gedoe en gekloot om zoiets te maken..

Waar halen jullie je ideeen vandaan dan?? van anderen of verzinnen jullie het helemaal zelf??