Wat is de sufste opmerking die je ooit uit de mond van een Mc hebt horen komen ????????
,,Hebben we er allemaal een beetje zin".
Nee natuurlijk niet lul. Ik sta hier om me een paar uur kapot te ergeren.
kvind zowieso mc joe (van dj rob & mc joe) nie al te slim...
zegt continue hetzelfde en ook nie echt bijster slimme dingen ofzo
'were going down with the bass'
"put your hands up in the air"
dat zeg iedereen namelijk al..
Gvd, MC's bij techno, dat is pas tering-irritant. Ze moeten gewoon die dj's aan- en afkondigen en voor de rest hun mond houden. Worden ze nog voor betaald ook dus!!!!
verleden jaar hardbass (in de statenhal) zei de mc dat ze druk aan t bellen waren nar de gemeente of het fest wat langer door mocht gaan"ja jongens er word nu druk gebeld" grootste bullshit die ik heb gehoord
Ach, ja... wat zeg ik allemaal voor duffe dingen.. euhmm... O, ja... een keer, Eat Spinach, hahah of niet Ronnie B. Enne.. Colyflowers ofzotiets.. maar goed toen was het ook een Groentenhouseparty dus daar mag dat.
pffff, een of andere droplul met een te veel aan spraakwaterval die de hele nacht op grazyland liep te schreeuwe dat ie meer tiete wou zien.....
fuck off.....hou je waffeltje en
(permanent verbannen)
kunnen jullie me reet zien.. joepie doet hij ook iedere week en natuurlijk MC KANSLOOS zwaar triest... o ja kan er zelf ook wat van.. laatst een momentje gehad dat ik niet meer wist wat ik moest zeggen was beetje te wap.. maar das was ook wel rot hahah..
-ah yeah, trow your hands in the air, wace them agggghhh kappe
-make some noise
-your mind, body and aghhhh
-we got 2 turntables
enneh mc da mouth madness @ defqon: showtek live (* 30) verder een goeie kerel
-en ga zo maar door
die mc by carrera invites parkzicht : die met zn tekst van : wie 23 is die kent dit nieeeeeeeeeet van my had ie weg mogen blijve dat was die mc die er met stanton was
Maar die uitspraak van Jarno kan ik wel waarderen:
Heey kom op joh: Doordansen jij!!! Wijzend naar een jongen vooraan...
Wat een bagger is die jeroen zeg.. alles wat tijdens een neophyte live uitgekraamt wordt door die gozer is poep.. heb me dood lopen ergeren aan die gozer op MOH.. maar op Ghosttown kon ie er ook wat van
Kortom: BOYCOTTEN die overbodige decibel producerende opneukers!!!
MC's zuigen tot en met.... vooral die mongolen die keihard door die microfoon lopen te bleren tijdens een set!
Wat wel kan:
Als een mooie vrouwelijke MC met een Brits accent een dj aan- en afkondigt!!
Dus geen kansloos slap gelul tussen een set..
Wat een bagger is die jeroen zeg.. alles wat tijdens een neophyte live uitgekraamt wordt door die gozer is poep.. heb me dood lopen ergeren aan die gozer op MOH.. maar op Ghosttown kon ie er ook wat van
denk dat je dan mist waar het bij hun om gaat namelijk............ HELEMAAL NERGENS OM!!!!!
Hij zong het .. Het was zo slecht/fout dat ik er heel hard om moest lachen!
zelf irriteer k me der niet zo aan.. doe net of k ut niet hoor, maar op decibel werd t dus toch echt te gek.. die mc die aant schreeuwen was tijdens de set van paul... met dat constante: when i say dj you say paul.... echt zwaar op lopen ergeren.. misselijke vent.. bahbah