Partyflock

Forumonderwerp · 639679
Waarschuw beheerder
Wat is de sufste opmerking die je ooit uit de mond van een Mc hebt horen komen ????????

,,Hebben we er allemaal een beetje zin".

Nee natuurlijk niet lul. Ik sta hier om me een paar uur kapot te ergeren.

Waarschuw beheerder
"Hyper" "Hyper" >>>> tja, dan gaat bij mij echt het licht uit :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
darkraver
Goes.....waar zijn die baco's en die pillen

Waarschuw beheerder
De afgelopen Hardcore Res in de HMH...

"You hardcore pussy motherfuckers"

Kom daar maar eens mee thuis :vaag:
Waarschuw beheerder
wat een boefjes zijn die mcs toch allemaal zeg :vaag: doe het zelf als je het beter kan :P

da was endymion en et is hardcore you pussymotherfuckers! en dat geld voor alle kneusjes die naar een feest gaan om lekker vet hard stil te gaan staan langs de kant...
Waarschuw beheerder
Heey Eric (nickelson31) wanneer zet je die foto's op het net, die je op thunderdome gemaakt had.

Waarschuw beheerder
rollie -> dan moeten die dj ook maar zombie draaien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whats in youuuuuur heeeeeeaaaaaaad :P yeaaa stampuuuuh heejjjj breezaaaaaah :P

Waarschuw beheerder
neukeh!!!!
geile wijfehhhhhhhh :P
Waarschuw beheerder
Dit jaar tijdens zo'n gratis fetival in Hengelo stond die mongool van een Raymzter een beetje dom te schreeuwen. Zegt ie "Alles chill hier in Venlo" of zoiets. Domme lul.
En na hem moest Vinyl Junk draaien. Maar omdat die kneus persé nog een toegift moest geven terwijl niemand dat wilde kon Vinyl Junk nog maar 20 minuten draaien ofzo.

Waarschuw beheerder
waarom verwacht iedereen nuttige opmerkingen van een mc??
die lui staan echt niet nuchter op het podium of zo :D
Waarschuw beheerder
whahahaha raymzter mag van mij best wel op gabberfeest mcen krijg je tenminste beetje actie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Op de TD a decade cd, hoor je op een gegeven moment de mc "EN NU HAKKEN GODvErreeuhhh.... HAKKEEEH! "
Waarschuw beheerder
The Moon heeft een MC... je lacht je rot:

When i say shu you say SHI!

SHU .... (iedereen was stil)

ik heb me aardig vermaakt :)
Waarschuw beheerder
Was vrijdag toch Nick ?

ja idd :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond die dick rules op houseclassics echt de grootste kut emcee die ik ooit had gehoord, wat een irritante lambaffel zeg

Egt he! Die vent heeft gewoon constant zitthu zeveren over nix ! :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
doe het zelf als je het beter kan

.

Ja, dat doen we toch? De gemiddelde conclusie van de bovenstaande 170 opmerkingen is dat een MC gewoon z'n mond moet houden als 'ie niets te melden heeft. Doen wij ook.

Alle respect voor MC's die er wel wat van weten te maken hoor. Maar dat zijn er helaas bijzonder weinig.

Een goeie MC is ok.
Maar wat de meeste organisatoren niet echt begrijpen: beter geen MC dan een slechte MC
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sjezus, waar heb je nou een MC voor nodig? De eerste keer dat ik een MC zag was Hellraiser in Duitsland. TE belachelijk gewoon dat geschreeuw.

Zeg naar mijn mening ook wel aardig iets uit over de muziekrichtingen waar men MCs denkt nodig te hebben. LOL - om sfeer te creeren. Nou, als de muziek niet genoeg is... zielig...

Waarschuw beheerder
Super geil und klasse!!!! (hoe komen ze erop)
Waarschuw beheerder
donateur
"Y'all know Ti Ta Tovenaar right?! This is the Italian version Ti Ta Technoboy!!!" Jonge jonge triester kan echt niet. Dit was trouwens op Hardbass Extreme in Den Haag
Waarschuw beheerder
Op het eind; "zijn jullie nog wakker?!" :S:S
Stomme vraag,
ga nog veel te hard ook :9
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
willen jullie een promo kick horen :)??

ja duhh :P

Waarschuw beheerder
als ik zou zeggen nu dansen *%&$*# lijers, dan zouden ze het niet eens horen omdat ze zo erg uit der plaat zijn... de microfoon stond per ongeluk nog aan :o terwijl de MC een grapje maakte
Waarschuw beheerder
donateur
ach, dat blijt toch wel die mc's die alleen maar "yo" roepen :z

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Ik weet niet meer in welk setje het was, maar dit werd er geroepen:
"We have 2 turntables instead of 1, and 1 mixer and 1 mc"
Whaaaa, ga naar school ofzo :P
Waarschuw beheerder
donateur
tijdens de set van super marco may @ defqon hoor ik die mc ineens : Heerhugowaard schreeuwen,waarom dat was? mischien kwam ie dr zelf vandaan ofzo maar ik vond het i.ig verschrikkelijk lomp

dat was omdat er zo'n hek heel tijd op het podium wou klimmen en raar aant dansen was.. liep met security te kloten enzo.. ruffian zag dat en wist denk ik dat ie uit heerhugowaard kwam en schreeuwde toen "heerhugowaard, where you at?" omdat ie 'm weer zocht :)

(toen zat ie in de black tent te irriteren volgens mij want daar zag ik 'm later weer)
Waarschuw beheerder
donateur
"Y'all know Ti Ta Tovenaar right?! This is the Italian version Ti Ta Technoboy!!!" Jonge jonge triester kan echt niet. Dit was trouwens op Hardbass Extreme in Den Haag

klinkt als ruffian?? :P
Waarschuw beheerder
'please welcome DJ outBREAK'

bedoelde natuurlijk outblast, dat liep ie heel de tijd tijdens outblast's met project: hardcore te bleiren, lachen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In 1 keer goed muQ (Y) hahaha

Waarschuw beheerder
Die homo op Awake Fest die Renato Cohen aankondigde als Brazilian nr. 1 hardhouse dj

:kots:
Waarschuw beheerder
Nee de meest trieste opmerking aller tijden kwam nog altijd van: Mc Ruffian op mysteryland 2002 tijdens de set van Dana, hij heeft er trouwens zoveel trieste, maar deze was toch de ergste: 'Doctors, professors, teachers and lady Dana' . Toen hij dit uitkraamde met dat belabberde nep Engelse accent van hem, was ik er echt helemaal klaar mee.
En dat terwijl Dana 1 van haar bruutste sets ooit draaide. Volgens mij vond zij zelf ook dat hij beter thuis had kunnen blijven die dag!! Damn
Waarschuw beheerder
donateur
ruffian belabberd engels accent?? :vaag:
Waarschuw beheerder
"Kom op jongens en meisjes, allemaal die handjes in de luuucht" :S

Waarschuw beheerder
donateur
hehe... weet niet of deze al voorbij is gekomen, sufste opmerking die ik ooit heb gehoord kwam van mc tern terror (goed gespeld?) .. sowieso een van de sufste mc's die er rond lopen maar goed...

live setje trance energy.. 2000 of 2001 of zo, van de winnaar van een dj contest en hij begint met aankondigen:
"trance energy, on the 28........*denkt na*.....the 29 of april.. etc"

whehe dan ben je toch behoorlijk fout bezig :P

Waarschuw beheerder
M'n pa heeft vroeger een club gehad waar 4 jaar lang hardcore te horen was.

vooral als M.C. RAW kwam (met rtc) dan moest ik altijd lachen.

de hele zaal betaalde 40 piek om hen te zien en dan vroeg ie aan de zaal (in het engels uiteraard).

Ok moederneukers gooi die moederneukende kut armpjes maar in de moederneukende lucht.

En voor zo iemand betaal je dan...

Chris
Waarschuw beheerder
is iemand zijn schoen kwijt????
3sa op mysteryland 1998
Waarschuw beheerder
Heyow luna, what about doing you here today (wat denk je zelf), for all those people listen this SHIT (huh??? SHIT??) at home, this is DEFQON (joh meen je dat nou?).

:bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1, 2, 3, in the place to be :S

Waarschuw beheerder
Uhm, de meeste domme opmerkingen van een mc komen denk ik wel van MC Nova.

Op Impulz 2001 riep ze iets van "give it up for Impulz 2000" oke we waren al een jaartje verder.

En diezelfde muts hoorde ik in een setje van Mauro Picotto op TE iets zeggen in de trant van Mauro Paccochino :D

Nee, Marloes Nova kan het maar beter bij Soulvation houden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb haar ook eens gehoord op Qontact koninginnedag in de HMH. Kan me herinneren dat ik haar echt slecht vond!
Waarschuw beheerder
Gister syco op brain confusion, je kon em maar halve bak verstaan en hij schreeuwde door de opbouw EN door de vette stukjes van nummers heen :S
Waarschuw beheerder
en neophyte op hardcore gladiators in juni :D "I'm going to
speak english now, mar da kan ik nie" :D :D :D

[edit] typo [/edit]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahahahaha :D das wel ruig..zo'n opmerking :D dan zou k echt in een deuk liggen op zo'n feest :D

Waarschuw beheerder
Biertje???????

ruffian op qliamx volgens mij
Waarschuw beheerder
mjah ik vond em wel humor, denk alleen nie da al die duitsers in de turbinehallen het snapten :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zoiets als: Give it up Amsterdam! Terwijl je dan in Rotterdam staat of zo:s

Verder ook: Where are those hands??

Uuh, wat dacht je van aan mijn armen:)
Waarschuw beheerder
in pavo solo in de matrixx, daar hebben ze toch een mc. elk woord die hij in een plaat hoort gaat ie effe napraten. mindcontroller!turnt­able junkie!
die hele downlow moet ie ook effe meebleren.te ERG! en op een gegeven moment had pavo hem effe de mond gesnoerd, en meteen was ie de rest van de avond stil! :respect: pavo!