Partyflock

Forumonderwerp · 639306
1 volger · 8019x bekeken

Waarschuw beheerder
ik persoonlijk vind dat pep de meest slimste drugs allertijden is en dat het niet voor iedereen is weggelegd.

je hebt domme mensen die het gebruiken en mensen die het slim gebruiken

uit pep kun je ontelbare dingen halen, vind ik.
Waarschuw beheerder
donateur
had je dit niet onder subforum drugs kunnen plaatsen?
komt daar beter tot zijn recht volgens mij
Waarschuw beheerder
donateur
ben ik het wel mee eens, met terror--->tick dan.

IK merk ook altijd dat me hersenpan op volle snelheid(;)) werkt als ik pep/'speed op heb

:D;)

Waarschuw beheerder
donateur
;P en ik ben 't eens met Perfect Blood --> wat doet dit topic in godsnaam onder 't subforum 'site'?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja als je pep snuift ben je ook erg slim ja :s
Waarschuw beheerder
...meest slimste...??? wat is dat nou weer voor slecht Nederlands.

In Twente (misschien ook wel in andere delen van Nederland) gebruikt men trouwens het woord 'slim' ook in de betekenis van het woord 'erg'. Dit komt oorspronkelijk uit de Duitse taal.

Dus als je bedoeld dat speed de ergste drug is dan vind ik dat wel redelijk kloppen. Speed is echt troep.
Waarschuw beheerder
speed is handig, 'nuff said
Waarschuw beheerder
donateur
mijn favoriete drugs. Inderdaad niet geschikt voor iedereen.
Artiest Dylan
Waarschuw beheerder
He Terror tik.. Dat vind ik nou ook. Maar als je te veel neem kan het ook omslaan in chaos

Waarschuw beheerder
Pep is verslavend
Waarschuw beheerder
prima spul :yes:
1. Je blijft helder
2. Je kunt erbij zuipen wat je wilt (je wordt stukken langzamer lam)
3. Werkt ook teen verkoudheid

:9

Waarschuw beheerder
pep is niet verslavend.
Waarschuw beheerder
dat zegt elke pep-verslaafde :P
maar pep is weldegelijk verslavend... ken je bijvoorbeeld na een kwartier dat bijsnuif-moment?

Waarschuw beheerder
na tien minuten wel, na een kwartier niet echt... conclusie: niet verslavend.
Waarschuw beheerder
Ideaal...

Handig als je 's ochtends echt niet wakker kan worden en je moet nog een stuk rijden met de auto.Anders vallen je ogen zo dicht in de file....

Je krijgt een hoop werk verzet, zelfs als je geen zin hebt. De verbouwing van ons huis schiet tenminste op zo.

Zoals Baz zegt ideaal tegen verkoudheid.

En zoals de meeste zeggen je moet ermee om kunnen gaan. Niet te lang achter elkaar doorgaan zonder slaap en weinig voedsel. Krijg je van die rare dingen.

2 O ja joh, speed is niet verslavend als er op de juiste manier mee omgegaan wordt en dat is voor de meeste mensen erg moeilijk....

Waarschuw beheerder
Gier = Chill

Waarschuw beheerder
pep
1) rete veel pijn
2) super wrede, energievolle en vrolijke werking
3) je leuter wordt er alles behalve groter van
4) je ben 2 dagen wakker
5) de week daarna hebbik altijd extreem last van agressie
Waarschuw beheerder
Pep is net als alle drugs kut, maar op partys zeker de dope die ik gebruik, meestal in combinatie met pillen...

Waarschuw beheerder
donateur
Lekkerder als pillen vind ik, lekker strak, helder, je voelt je perfect, alleen de uitwerking vind ik nix. Niet kunnen slapen, niet kunnen eten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mmmmmmmmmmzzzzzz
Waarschuw beheerder
kvin speed de beste dope, maar ook zeker het verrotste op lange termijn !!
je wordt er agressief en onhandelbaar van,
maar toch wel zkr de shit die ik gebruik op feesies
Waarschuw beheerder
lekker lekker lekker
Waarschuw beheerder
is errug pepperig.....
pep is wel slegt maar ook lekker pep is gewoon pep en houd je wakker je wor nie siek maar wel swaar verrot op den duur......hmmm wel errug kickuh
je moet er seker wel bij eten
wel ff gaan ruste ookal kan je niet slape en niet te lang achter elkaar door gaan
dan kun je wel pep gebruiken denk ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog stees nr.1 drugs voor mij!

Waarschuw beheerder
Je lichaam gaat van binnen helemaal kapot, en je bent helemaal uitgemergeld de dag na gebruik :jaja:
Het is gewoon de goedkoopste manier om hard te gaan, maar wel erg effectief
Maar idd: gebruik een beetje met je verstand :)

Hmmm.. peppi :9

Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens toetsen in zeer weinig tijd geleerd en gemaakt op de pep, en ook nog hele goede punten gehaald :D Zonder was me dat niet gelukt denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Pep is wel handig, gewoon niet snuiven maar een beetje in je koffie. Niet te lang doorgaan en wel blijven eten.

Handig als je na het doorfeesten nog wat dingetjes moet doen, effe kopje snelle koffie en je bent weer zo fris als een hoertje!

Waarschuw beheerder
donateur
Pep is het best! (voor mij dan)
Wordt er helemaal niet verrot van..
En ik loop er tenminste niet als een dwaas bij wat ik met andere drugs wel heb..

Voor mij ook zeker nr.1!!

Waarschuw beheerder
voor mij ook nummer 1

gewoon lekker hard gaan, af en toe ptje erbij...:)
Waarschuw beheerder
Hmmz allemaal pepsletten hier ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k heb liever zout zuur dat prikt lekkerder

Waarschuw beheerder
Pep is troep !!
En dat heb ik niet nodig op een feest !!
Waarschuw beheerder
het niet kunnen slapen is een kut eigenschap van pep :|

maar daarom heb ik me een X-Box aangeschaft voor de slapeloze momenten op m'n kamer ;p
Waarschuw beheerder
Haha...
ik vind t echt rotzooi! ik hat het als ik ni kan slapen :S
Waarschuw beheerder
dat je voor lul loopt met zo'n rotharses daar hoor ik niemand over. dat heb je met sos allemaal niej en dat doet bij mij utzelfde verder

Waarschuw beheerder
Dat is ja die barbados!!
dat is die snuifpolka
Waarschuw beheerder
donateur
Wijker**Speed**Corps zegt :
Pep is troep !!
En dat heb ik niet nodig op een feest !!

Hahahaha :D
Waarschuw beheerder
inderdaad troep
Waarschuw beheerder
<<je hebt domme mensen die het gebruiken en mensen die het slim gebruiken >>

Slimme gebruikers krijgen vaak ook meer/andere vrienden. Mensen zijn kuddedieren en beschouwen het gedrag alle anderen in de groep als "normaal". Grenzen vervagen. Leid tot meer gebruik. Zo wordt de slimme gebruiker toch een domme gebruiker.

Ben zelf ongeveer 5 jaar een slimme gebruiker geeweest. Vind mezelf geen domme pepgebruiker, maar doe het zeker meer dan ik eigenlijk wil.

Pep vind ik zeker geen slimme drug.
Lekker is het wel. Daar zijn we het over eens.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
Waarschuw beheerder
ach in tegenstelling tot sos waar ik nooit brak van ben, heeft pep bij mij als remmende werking dat ik er zo godvergeten verrot van wordt dat ik er niet dagelijks of wekelijks aan kan zitten.

+ dat ik het verschrikkelijk lekker vind natuurlijk:p

Waarschuw beheerder
Ik vind 3 euro.
Waarschuw beheerder
donateur
jij hebt ook altijd geluk :'(
Waarschuw beheerder
Ja,Ja, hoe meer je snuift, hoe slimmer je wordt.
Dan ben je echt wel slim. Het werkt wel beter als Slimfast.

Waarschuw beheerder
slimfast werkt maar heel kort, alleen voor een examen ofzo wel handig.
Waarschuw beheerder
De vaagheid is begonnen. Kheb geslapen maar niet gewonnen. Moest wakker blijven om de vaagheid te beschrijven. Maarja... hij kwam weer eens later. Ben net wakker met een kater. Misschien komt de vaagheid nog terug. volgt dit nog logica of gaat het te vlug. vandaag een gewone dag met speed en een witte vlag.
Waarschuw beheerder
mooi spulleke :D
ja bij ieder heeft het een andere werking vind ik
Waarschuw beheerder
donateur
TOP :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PEP????????

Heerlijk is 't.
Die vieze geur die toch zo lekker is , Hoe viezer de geur , Hoe lekkerder je um gaat vinden..
Die koude wind om je neus..
En dan als 't in je keel komt , die kippenvel..
En het fijne is rot word ik niet meer.
Alleen als ik paar nachten niet heb geslapen.
Heb ik op 't werk last van vermoeidheid.
Maar verder is het TOP spul..
Pascal (L) Nanda.
Pascal (L) Pep , Speed , Snelle , Snelheid , Spit , Pasta , Verfrissing , Hersentikspul , Snuifsel , Perf , Ketamine , Perfatine , Amfetamine..

Lijk net een junk :vaag:
But i dont give a fuck wat people say..
I love it!

Waarschuw beheerder
gister vond ik het lekker , maar vandaag vind ik het troep

Waarschuw beheerder
ik vin et lkkr alleen kut da je egt kk lang nie kan slapuh maar voor de rest helemaal LoSs

Waarschuw beheerder
donateur
vies

Waarschuw beheerder
pep is rotzooi..

en de mensen die het gebruiken (of het nou "slimme" of "domme" gebruikers zijn) zijn KANSLOOS

Artiest Stiba
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kheb gistereb voor het eerst speed op

ben nog steeds wakker hahahahaha

zwaar lossies net ff geneukt :P:Phelemaal uit me bol

Waarschuw beheerder
troep, paar x en nooit meer;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Pep is in het begin geweldig spul, maar na een half jaartje word je dr gestoord van zonder dat je het zelf doorhebt.
Waarschuw beheerder
doe ik lekker niet aan!!:d:d:d

Waarschuw beheerder
Met pille werkt het goed!

Waarschuw beheerder
Gek worden van gier, hoe kom je daar nou bij????

Waarschuw beheerder
donateur
Het gevoel is goed maar ik gebruik het nie meer want ik heb geen zin meer om wakker te liggen als ik wil slapen :S bovendien ben ik begin van de week meestal rot en nergens zin in.
Ga tegenwoordig liever wat frisser naar mn werk (dan maar iets meer betalen voor dat andere ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Pep is echt de ergste goedkoopste smerigste meest verkankerende rommel.

je neus valt er echt vanaf met die zooi

:kots:
Waarschuw beheerder
donateur

inderdaad

pep is echt de best'n :jaja: 8)
Waarschuw beheerder
donateur

Gelukkig heb je dat niet met coke :S

Ontopic: wereldspul, klein beetje in je water en je hebt de hele nacht lol, én geen last van je neus :D
Waarschuw beheerder
donateur
In je water vind ik toch niet zo'n strak plan. Erg slecht voor je tanden. neem dan een bommetje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor feesten ideaal... alleen idd.. nie snuive nej lekker in je drinken..
Waarschuw beheerder
Pep is fijn alleen net als al eerder is gezegd de smaak en uitwerking is minder maar je maakt alles meer mee vindt ik persoonlijk
Waarschuw beheerder
donateur
lekkerder dan :xtc: veel strakker en energieker :D
alleen idd uitwerking :kots: en niets kunnen eten!!
Waarschuw beheerder
als je strakker en energieker wil zijn en tog het gevoel van MDMA wilt hebbe kan ik MDA aanraden :devil:

de uitwerking is wel iets rotter dan MDMA ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"als je strakker en energieker wil zijn en tog het gevoel van MDMA wilt hebbe kan ik MDA aanraden "

Heb je überhaupt enig idee waar je het over hebt? MDMA heeft een stimulerend en een bewustzijnsverandere­nd effect. Bij MDA is het bewustzijnsverandere­nde effect veel sterker dan bij mdma (als ik me niet vergis is mda ook een metaboliet van mdma...dat zou de hallucinaties bij hoge doseringen xtc kunnen verklaren) en het stimulerende effect veel minder sterk. Het tegenovergestelde is het geval voor MDEA.

Als je mda gaat doen, reken dan op een effect dat langer aanhoudt dan mdma (uur of acht) en dat gekenmerkt wordt door hallucinaties. Overigens van een andere orde dan bij tryptaminen als paddo's. In plaats van overgevoeligheid voor patronen, dingen die gaan ademen, etc. zul je eerder gewoon voorwerpen of personen zien die er niet zijn. Mensen die uit de vloer komen, gekleurde bollen die om je huis draaien, etc. Zelf zag ik een aantal weken terug een gezelschap van zo'n 20 man in een boom hangen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pep is wel tof overigens. Nadelen van lange-termijn gebruik wegen voor mij alleen niet op tegen de voordelen. Komt bij dat het tofste effect van pep is dat je er wakker van blijft: het slaaptekort is meestal wat maakt dat ik helemaal uit me dak ga op dat spul.
Waarschuw beheerder
ik heb geen dingen gezien die er niet waren maar daar was de dosis denk ik te laag voor(80mg)

ik was zeker wel energieker dan met MDMA op totdat ik een joint rookte.. toen werd het wel :vaag:
blow je zelf misschien ook? dan zal het dat wel zijn :D

Waarschuw beheerder
bah bah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben idd een fanatiek blower (momenteel even gestopt echter). Maar volgens mij zou dat niet veel uit moeten maken. Nou moet ik zeggen dat ik van mdma meestal ook niet echt een 'pep' ervaar, dus dat kan er mee te maken hebben.

Blijft echter staan dat mda met name een bewustzijnsverandere­nd effect geeft en qua 'pep' minder sterk zou moeten zijn dan mdma. Heb je het nog maar één keer gedaan? In dat geval kunnen er namelijk nog een hoop andere factoren meespelen. Ook kan het zijn dat je andere effecten als 'pep' ervaarde. Drugservaring zijn uiteindelijk natuurlijk compleet subjectief en mensen kunnen er verschillend op reageren.
Waarschuw beheerder
dat klopt van dat verschillend reageren

op internet staat MDA wel beschreven als meer energiek wat ik tot die joint nog had

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"op internet staat MDA wel beschreven als meer energiek wat ik tot die joint nog had"

http://www.erowid.org/chemicals/mda/mda_effects.shtml

http://www.erowid.org//library/books_online/pihkal/pihkal100.shtml

Ik weet niet waar je die info vandaan hebt maar deze info (en zowel erowid.org als shulgin's boeken staan toch bekent als autoriteit op het gebied) komt meer overeen met mijn ervaringen.
Waarschuw beheerder
donateur
er zit bij mij zo'n klein beetje speed in zoveel water dat t flink verdunt mn mond doorgaat.. en ik spoel er niet mee he...

daarbij, doe dit nu toch echt al n tijdje en heb nergens last van... vrienden van mij die dit al langer zo doen ook niet... met n rietje zou idd beter zijn maja...
Waarschuw beheerder
ik hou dr ook wel van:)

kan je beter doseren als die pillen, en ja, je ziet er ook nog redelijk normaal uit.

Waarschuw beheerder
pep :S

Tsja .. vanaf het moment dat de eerste korrels door mijn neus gingen wist ik meteen ... hoef geen pillen hoef geen sos ... dit is veel lekkerder ...kreeg echt water in mijn mond als ik boven de roze appeltjes speed hing :S het einge spul waar ik verslaafd aan zou kunnen raken, merkte al snel dat je er ook normaal mee kon functioneren als je wilde en er juist mee om ging ... door dat te weten ben ik er al meteen anders mee omgegaan... een dikke reden voor mij toen .. om alleen pep te gebruiken op feesten ...

heb veel mensen om mij heen kapot zien gaan door de pep...weet donders goed het gevaar er van ... maar dat het lekker blijft :S tsja ... als je ergens een zwak voor hebt ... zal die ook altijd wel blijven ...

ondanks dat ik mezelf bekeerd heb tot de ephedra en de yellow jackets ... zo heel soms als pep mijn pad kruist ... of de gedachte schiet door mijn hoofd een beetje te nemen ... of mijn pink nagel zit al in het pakje

maar dat je heel verstandig met pep moet omgaan .. tsja denk haast dat die regel voor iedereen geldt

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Pep is verslavend..........­......

Heb nu alweer zin om een envelopje te gaan halen...
Waarschuw beheerder
Pep is lekker, maar alleen op vrijdag, want dan ben je maandag niet zo verrot....

Waarschuw beheerder
lekker spul.... wel slecht maar wel lekker

Waarschuw beheerder
Echt heel erg ranzig, En woor er te para van
Waarschuw beheerder
Pep is verslavend..........­......

Heb nu alweer zin om een envelopje te gaan halen..

foei toch, dag mag toch helemaal niet... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Shit.... toch gedaan collega.... ;)

ken je Remen Mager??
Waarschuw beheerder
nope, geen idee..
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm die heeft ook zo'n aardbeien hoofd ;) :respect: en komt ook uit Apeldoorn... Hij is net een maand of 2 terug uit Afghanistan..
Waarschuw beheerder
Haha, aardbeienhoofd (y), ben ook een pantser-lichaam geweest hoor in Seedorf..
Maart naar Irak, dat zijn de betere uitzendingen,

maarre, wel een vaag gesprek zo in een forum over speed :vaag: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Achjah... ik ben ook maar een prins carnaval die net terug is uit bosnie, en die nu aan zn laatste week vakantie begint.... 11e afdeling rijdende carnavalswagens roeleren!! whehehe...

Nee ff serieus AmB is echt wel peppie... wel zwaarder dan wat wij doen iig.. maarjah, in de echte oorlog hebben we elkaar allemaal nodig niet?
Waarschuw beheerder
Niet dat ik pep gebruik, maar waarom is dat voor mietjes?

Wat is wel stoer? ;D
Waarschuw beheerder
Ja, klopt, je hebt gelijk.

Die bommen van jullie kunnen erg handig zijn (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Off-Line 17 november 2003 23:52
Niet dat ik pep gebruik, maar waarom is dat voor mietjes?

Wat is wel stoer?
----------
Nou soldataboy ;)
nuchter is stoer, iig niet op pep.
en iedereen met hersens doe goed funcioneren kan zelf wel bedenken waarom.
Waarschuw beheerder
donateur
dat d8 ik... 155mm hauwitzer fire 4 effect, zo een heel peleton op je dak!! :S:S ben voor de uitzending omgeschoold tot mortelerist (luchtmobiele mehtode maar mortiere vind ik toch vetter om mee tewerken... dan zit je meer aan het front, en voel je toch meer die druk op je donder... Artillerie is eigenlijk maar lafjes, maar heb een aanbod gekregen met functie verbetering, dus jah... heb t nog wel naar me zin, en er worden zo veel lui weggekickt bij ons..
Waarschuw beheerder
donateur
Krankie jij doet ook heus wel eens een x sniff sniff..... ofnietan.....
Waarschuw beheerder
donateur
nuhhh, das al weer Hmzzzzzzz, 2 jaar geleden dat ik ermee gestopt bent.

ik behoorde toen ook tot de mietjes als het om feesten gaat.
mar nu ben ik geen partymiet meer. nu feest ik nuchter, dus ik kan met recht spreken dat mensen die op pep feesten partyMiejes zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dank je, ughh ughh ;)
Waarschuw beheerder
off-line gaat off-line

later

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"pep is voor mietjes"

Hoewel ik een drug niet gauw 'stoer' zou noemen is speed werkelijk waar de STOERSTE drug die ik heb gehad. Als je na een paar nachten doorhalen je zoveelste lijn naar binnen werkt, weer die vreselijke pijnscheut doorstaat die dat oplevert na een aantal dagen en het spul naar je hoofd voelt schieten voel je je werkelijk een BIKKEL. Iedereen die anders meent heeft nog nooit speed gehad.

Waarschuw beheerder
mensen die zeggen dat het voor mietjes is .. kunnen er niet mee omgaan ... en keren zich af door te zeggen dat pep voor mietjes is ...

2 jaar geleden hard op je bek gegaan krank ???
Waarschuw beheerder
8)
Ik sta elke dag strak van de pep 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het lekkerste wat er is
Waarschuw beheerder
alleen idd uitwerking :bah: en niets kunnen eten!!

zo voor eens in de zoveel tijd is het wel lachuh.. maar idd die uitwerking man wat was ik chagerijnig zeg :s pff niet normaal meer!! en over dat eten idd zeg heb een uur gedaan over een patatje :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan altijd gewoon eten als ik aan de poeder zit hoor!! Das ook wel belangrijk vind ik..
Waarschuw beheerder
donateur
VageJetje 18 november 2003 07:05
mensen die zeggen dat het voor mietjes is .. kunnen er niet mee omgaan ... en keren zich af door te zeggen dat pep voor mietjes is ...

2 jaar geleden hard op je bek gegaan krank ???
----------
nuhhh, nog nooit,
paar jaar elk weekend door gegaan op die zooi,
nooit ziek van geweest, nooit last van gehad,
het speedtrippen was ook altijd zo leuk erna.
kon er goed mee omgaan.

maar daarom blijft speed nog wel voor mietjes.

daarbij wil ik wel zeggen dat het de lekkerste drugs is die ik heb gebruikt.

verder is het ook zo leuk hoeveel mensen zich meteen aangesproken voelen bij mijn stelling hehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pep is SUPER!!!!(Y):D :bounce: je word er alleen na een tijdje beetje lijp in je bol van maajaaaaa dat komt wel weer goed :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het lekkerste wat er is

sos dan? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
paar x sos gehad, zowel gerookt als gesnoven, maar verneem er helemaal niks van... :S En ik vind SOS het geld niet waard..

Waarschuw beheerder
maar daarom blijft speed nog wel voor mietjes.

daarbij wil ik wel zeggen dat het de lekkerste drugs is die ik heb gebruikt.

kijk dat 2de had je er ff niet bijgezegd ...aangesproken voelde ik mij niet persoonlijk...je sprak jezelf zonder die 2de zin in mijn ogen tegen...
Waarschuw beheerder
VIEZE TROEP!!!... KLEREZOOI!!!... Bah, wat een kutdrug, nog nooit zoveel spijt gehad van iets wat ik gebruikt heb.

Waarschuw beheerder
men neme een vloetje doen wat origami trukjes vullen het met pep

BOMMETJE

JAAAAAAAMMMMIE

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kanker op zeg pep is voor mietjes... sos is voor mietjes...geld weggoooien..voor troep wat niet eens doet wat het moet doen...Echte troep houd je wakker..
maar daar zeg ik het dus fout pep is geen troep .. pep its my life its my style..

Gegroet
Spreedfreak 4 life

(L) Nanda
Waarschuw beheerder
mensen maak je niet druk. Tegen de tijd dat er eindelijk een besluit genomen word wat pep nu wel niet is.
Zijn er bij een hoop mensen alweer de nodige lijntjes na binnen gesnoven!
Oftewel who give's a f#ck!!!

PEP IN HET ZIEKENFONDS!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kstem VOOR :D
Waarschuw beheerder
pep in het ziekenfonds.... whahahaha... sos ook dan he... haha...
Waarschuw beheerder
Pep aan de macht :p
Hop gewoon ff 8gram je neus in over 5 dagen,
ja maximaal gemotiveerd benk dan :devil:

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Ik vind het kut bende. Je voelt er bijna niets van (kwa space) en het is onwijs slecht voor je. Daarbij komt nog eens dat je je de volgende dag zwaar kut voelt, en ik word er zwaar parranoide van :S
Werkzaam bij Horetha Events
Artiest Liquid-E
Waarschuw beheerder
donateur
PEP rulez...
Geen feest zonder pep...
heb er goeie ervaringen mee...
behalve die ene keer dak een week dr op doorging... snapte egt nix meer :|
liep sow door de stad en wist niet waarom...
heb na de hand owk 2 weken ziek op bed gelegen door dat ik niet wou eten...
mijn tip is dan owk :
leer jezelf aan te eten en blijf vooral genoeg drinken !
Waarschuw beheerder
ik gebruik het niet vaak

maar vind het wel lekker:D
Waarschuw beheerder
kwordt er de laatste tijd alleen maar wappie van !! werkt n beetjuh averechts,
tijd om dr ff mee te stoppuh,
maar inieden geval beter als pilluh

Waarschuw beheerder
Mja geef mij maar coke dan, is minder schadelijk dan pep en het doet ongeveer hetzelfde, alleen duurt het korter.
Dus na eknele uren kun je gewoon slapen, maar bij pep...

Dat vind ik dus zo kut aan die bepaalde drugs die je zo oppeppen dat je geeneens es kunt slapen en slaap heb je nou eenmaal nodig!

Chris
Waarschuw beheerder
vind het zelf niet echt de 'slimste' drugs..

heb wel paar gebruikt ben al blij dat ik over die periode niet eten ben heen gekomen, voor de rest kan het maar 1 keer in het half jaar misschien.

Liever Surinaamse Coke
Waarschuw beheerder
Ey ff serieus.. ik gebruik vaker coke enz op feestjes samen met wat ghb, of ik pak wat :xtc:, maar wat voor gevoel krijg je van pep? ik wil dat namelijk ook eens proberen, ga je daar ook zo lekker van spacen?
Waarschuw beheerder
Pep is troep...weg ermee !

Waarschuw beheerder
donateur
hoorde ik pep??????

:K:K:K

[img cacheid=00008c4e0000627954b2076a1a002dc8a8]http://www.weak-link.nl/forum/html/emoticons/cokesmile.gif[/img]
Waarschuw beheerder
2 Kievin van pep ga je niet spacen. Je krijg enorm veel energie. Dus rustig space op de bank zitten is niet bij.

2 Chris. Ik vind niet dat je coke en speed met elkaar kunt vergelijken. Bovendien één nachtje slaap missen is echt niet erg hoor. Dat haal je de volgende nacht wel weer in. Volgende ochtend extra vitamine pil en rustig aan doen, genoeg drinken en lekker bijtijds naar je bed.

Waarschuw beheerder
donateur
lynni--> denk dat dat per persoon verschillend is hoor!!!

enne pep=geniaal :P
ik wordt er lekker rustig van
hehe echt hoor..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb je ook ADHD
? hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het veels te lekker. Daarom probeer ik het maar niet te vaak meer te doen. SOms nam ik het ook weleens gewoon thuis als ik niks te doen had. Ik wordt er dan heel lekker relaxed van maar eigenlijk is 'n niet zo goed he..
Waarschuw beheerder
donateur
en het ruikt zo lekker! Appeltjes :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pepis vies man:P

Waarschuw beheerder
donateur
krankheimer--> ja idd..hoe raad je het zo
Waarschuw beheerder
donateur
niet alleen rustig...........

je vergeet KEIHAT PARA!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik wou dat ik spat had, gewoon een beetje spat had. Prop ik ook wat in mijn neusgat en sta zo weer zo strak als een lat. :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
spat? Grappig dialect, Haarlems :D

Waarschuw beheerder
vrijdag zaterdag en zondag :D:D
maandag dinsdag en woensdag :(:(
De minder leuke bijwerkingen heb ik liever niet
Maar eej dat hoort er bij he

Waarschuw beheerder
aaaaaaah kalus jat me liedjes :P:P

tis niet echt haarlems hoor spat, bij lange na niet

Waarschuw beheerder
als ik flink los wil gaan op een feessie vind ik het af en toe icm wat sticks zeker goed te doen!!!

alleen het is niet iets wat ik vaak wil gebruiken ofzo, omdat ik weet hoe een persoon ervan kan veranderen...
Waarschuw beheerder
donateur
pep is fantastisch en in combo met GHB ken ju nog lekkah etuh en slapuh ook....
Waarschuw beheerder
pep :yes:
niet kunnen slapen is idd wel lastig ja. probeer het al geeneens meer! . Beetje doelloos in mijn bed liggen vind ik niks, dan maar tv ff aanzetten ofzo..
Artiest Devine
Waarschuw beheerder
He chup lekkere pepslet van mij.hoeveelste nacht was het vandaag wahahahahaaaa

Deze snuif op deze snuif,deze snuif op deze snuif,deze snuif op deze snuif,en zo gaan we naar de klote!!!

(melodietje van ome willem,deze vuist op deze vuist gebruiken)

Waarschuw beheerder
tot je te hard gaat en met je stuiterklauwen een sleutel pep regelrecht je oog ingooit :vaag: heb een week lang met een ontstoken oog rondgelopen.

Waarschuw beheerder
Ach zaad in iemands oog of pep, 'tis allemaal hetzelfde :devil:

Chris

Waarschuw beheerder
zaad in me oog heb ik nooit gehad, dus ik zou niet weten of me oog dan ook ontsteekt. Maar jij heb er wel ervaring mee, Chris? :devil:

Waarschuw beheerder
Als je goed las kon je zien dat er stond IEMANDS!

Dus niet bij mezelf (nee en ook niet bij Inge)

:-D

Toch een scherpe opmerking rude!

Waarschuw beheerder
kut verkeerd gelezen, nah jah. :p

Waarschuw beheerder
:-)

Maareuh, hoe gaat het trainen?

Bij mij gaat het wel relaxed. ok ik train niet superhard maar toch ;-)

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
Gaat super!!!

Waarschuw beheerder
Beters, ik verrek nu van de spierpijn heb m'n buikspieren wat te hard getrained... :-(

p.s. nog 12 dagen tot impulz!

Waarschuw beheerder
word je hard van ;p

Waarschuw beheerder
Pep is verslavend :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
_____________/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen ADHD, pep = niet verslavend maar ik moet wel om de 10/15min me neus ophalen maar daar aan tegen kan ik wel onwijs lang en snel internetten [of is dat ADSL] en kan ik super vaag typen zonder typen foutn en zonder dat ik dingen vergeet die ik 10/15sec geleden heb gezegt/of gelezen mzzll
Waarschuw beheerder
donateur
:-d:-d

Waarschuw beheerder
Lief!

Waarschuw beheerder
SPaT = TeRRoR = (y)

Waarschuw beheerder
Pep vind ik persoonlijk dan echt weer helemaaaaaaal nix..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het ligt toch voor de hand dat mensen die klagen over wakker liggen, niet kunnen slapen etc. er nogal weinig van snappen en dus de verkeerde drugs (voor het moment) hebben gekozen???

Speed is zeker een geweldige KNETTERDRUGS, elke Alblasserdamse KnetterClown is er dol op. Uiteraard heb je gebruik en misbruik! Speed gebruiken moet je leren. Erbij eten ook...

Door speed (zeg maar drugs in het algemeen) veranderd uiteraard je visie op alles... speed- en drugsgebruik heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben! Positief denken is hierbij echt fucking belangrijk! Je kan je gebruik en je insteek op deze wondere wortelwereld zelf maken of breken beste knettergekken... Verder is speedgebruik of drugs in het algemeen echt niks om trots op te zijn... maar het is wel KNETTER en een verrijking van mijn leven... ik heb er al ideeën en dingen mee verzonnen waar al een heel leger Knetterclowns helemaal dwaas van zijn geworden...

Gargamel was ook een fanatiek speedgebruiker, overigens een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet...

En ik wortel weer verder in KnetterTown... GNA GNA GNA

Waarschuw beheerder
troep voor junks :jaja:

Krankenstyn: sip dat drugs jou tot iemand gemaakt heeft :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het ook behoorlijk sip
Waarschuw beheerder
Lekker joh!
en dan t liefst alles door mekaar gebruiken!:D

rozen en appels t lekkerste!
Waarschuw beheerder
sparke nakkie hier de meester in de al1vormige uithakkie nog steeds wakkie, superstrakkie en helemaal uit mijn dakkie van een klein wit ondeugend maar tog ook lief snow-seal pakkie.......

idd Krankenstyn en het leger Knetterclowns groeit met de weekenden mee volgende week knetterparade, dan gaan de clowns weer gemaskerd en met veel kabaal trekken we dan door de straten. oh ja en SPEED lekker hoor mjammie mjammie

Waarschuw beheerder
troep :)

Waarschuw beheerder
zooi...en ook nog eens voor mensen met weinig geld (kansloos??)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor de snorkelaars onder de anti-wonderpoeder-predikers: Wat denk je waarvoor de toeter van menig snorkel tegenwoordig nog voor gebruikt wordt? Juist ja!

Echt niet om zomaar hersenloos bubbels mee te blazen... het is een logisch gevolg van een perfect kloppende snuif-evolutie. Snorkeltoeters worden groter en groter en zowel geest als lichaam maken zich schijnbaar klaar voor de situatie van optimaal en hoogst effectief grootverbruik...

Dus met alle respect Mw. RestleSs: enige achtergrondinformati­e en inzicht in snorkel achtergronden is hier wel een vereiste.

Knetterhark... zie je op de Knetterparade... en neem je beste onderstebovenneus mee...
Waarschuw beheerder
tja ik moet toegeven haal op die wekker speed is lekkerrrrr!!!!
ik gebruik het alleen nog maar als ik naar een party toe ga.

Waarschuw beheerder
ik ook... of als ik zeker een paar dagen daarna vrij ben... :P:z

Waarschuw beheerder
troep junkdrug

Waarschuw beheerder
Dus met alle respect Mw. RestleSs: enige achtergrondinformati­e en inzicht in snorkel achtergronden is hier wel een vereiste.

ik zit alleen vaak in het snorkelforum hoor voor te ouwehoeren,maar pep opzich vind ik gewoon cheapy

Waarschuw beheerder
het met t en eindigt op roep...

Waarschuw beheerder
ik vind pep lekkahhh..!!

Waarschuw beheerder
dangerous shit...!
Waarschuw beheerder
bleeehhh pep=goedkoop dus voor losers :vaag:
Nou mevrouw rusteloos, als ik mag kieze voor 10 gram spat of 1 grammetje sosA is de keuss snel gemaakt, slapen kan ik wel zonder te snatse namelijk ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Coke is inderdaad voor de echte bikkels

Waarschuw beheerder
donateur
nooit op en hoef het ook niet :kots:
Waarschuw beheerder
en neem je beste onderstebovenneus mee...

ja en die neus heb ik nou net ff uitgeleend aan een knettercavia die had hem nodig voor 1 of ander feestje in het land waar de cavia's hun neus nog 1s kunnen gebruiken zonder dat ze er raar op aangekeken worden, waar ze nog 1s waus over straat kunnen lopen zonder dat ze uitgelachen worden door verwilderde kabouters op zwemles.

neee krankenstyn het word tog mijn lepelneus dit weekend en ik heb hem al op de bovenste plank van mijn verdwaalkast gelegd en geef hem elke avond voor het slapen gaan een aai over zijn linkerneusvleugel... vind ie lekker :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pepe is lekker en relexd ________________// :bounce:

:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pep is heerlijk.
Dat lekkere gevoel in je hersens..
Het ruikt zo vies , maar toch wil je het hebben.
Je wil het liefst pep kopen die Het smerigst ruikt.
En dan leg je een lijn en en dan werk je het naar binnen .. Hmmmmmmm Heerlijk die koude wind in je neus. Het brand lekker , en beetje bij beetje gaat het door de keel heen BAH was dat lekker zeg.
Met andere woorden
PEP 4 EVER ____________________­_// Gegroet Speedfreak.

Waarschuw beheerder
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­m
Waarschuw beheerder
tis weer bijna weekend :kwijl: heppidepeppi
Waarschuw beheerder
hoofd schouders knie en teen....knie en teen..
hoooooofd schouders knie en teen....knie en teen...
oren ogen..PUNTJE IN JE NEUS!!!!!! Pep met pill'n

da is wa we will'n

Waarschuw beheerder
pep om van te :kots:
Waarschuw beheerder
neej cis dat waren mosselen niet alles door mekaar halen he?

Waarschuw beheerder
vind je dat een goeie grap
Waarschuw beheerder
En het ergste is ik vind het zozeer niet 1s zo lekker maar mijn snavel kan er maar niet vanaf blijven het is dan ook egt een kiepwagen op snuiftechniek. Het lukt dan ook het beste als je met je snavel onder hoek van 33 graden gaat zitten (of staan) (of liggen) net wat je zelf het liefste doet, zet de buis aan je snavel en dan aan de geur van warme roomboterkoteletjes met een klein beetje een slagroom8ige vulling gaat denken.

dan loopt het als het ware zo je snavel in..

egt waar hoor. :yes:

Waarschuw beheerder
ik vondt (vindt) het HEERLIJKKKKKKKKKKK..­........ das juist t klote er aan ( voor mij dan he ) maar ja... ik vindt niets lekkerder dan het gevoel van pep in me neusje... dat gevoel... die reuk.... hhhmmmmmm........ en dan t gevoel he... haha... LEKKERRRRRRRRRR.....­....
maar ik ben gestopt he... maar vergeten doe ik t nooit niet meer !!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Pep is lekker hoor!!!

alleen het slapen.. afgelopen keer was ik om 6 uur thuis en gewoon wakker gelegen tot 12.00 :S ben er maar uit gegaan nachtje over geslagen :D

Waarschuw beheerder
donateur
pep is verschrikkelijk lekker, die rush die door je heen gaat ...heerlijk ;)
Vooral als je op een feessie of lekker zuipen in het cafe :D

de geur is zoow lekker, het branden enzo, de smaak was minder maar de gehele sensatie van de lijn leggen tot doorslikken is gewoon leip, hehe

Alleen de bijwerkingen he ..daarom ben ik dus gestopt :P

Slapen en eten had ik op het laatst niet eens problemen mee ofzo, voor het slapen gaan een lijn en ZzZz

Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent echt slecht! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja kwas verrot :P

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent al verrot van binnen je hoeft alleen maar te sterven :D

Waarschuw beheerder
donateur
eeej, ben nu gezond he ;)
Voel me geweldig gelukkig, nx mis mee hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
nu 2 weken ermee gestopt.

Waarschuw beheerder
donateur
Je begint vast wel weer :D RUFNECKKKKKKk

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon doorzetten en ga fitnessen ofzo, dan heb je een goeie reden om niet te willen gebruiken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2fuckit: hahaha bedankt voor die extra steun in de rug ;P

ja idd, eerst maar even goed zuipen in het weekend als vervanging
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja en als je wel gebruikt krijg je van mij een trap in je rug :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat je toch niet lukken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Maar evengoed succes :D
Waarschuw beheerder
donateur
haha LOL en bedankt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo lekker joh.. die smaak ik je strot en lekker stampen...........

Waarschuw beheerder
donateur
Kga Jellyhead lekker bespieden op MoH of hij wel echt gestopt is en zoniet krijgt ie een trap in zn rug en dan verstop ik me snel :P
Waarschuw beheerder
Er is wel veel troep op de markt maar idd gewoon hup op je tong gooien ff wachten dan gaat t bruizen heerluk ha ha ha
Waarschuw beheerder
donateur
Mocht het zo zijn dat ik er toch aan zit wat toch niet zo is, maar stel dat...

Als je me dan bij kan houden, zit je er zelf ook aan en trap ik je nog harder terug ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zie je wel.. hij gaat zo hard als de brandweer!! en nu ga ik echt maffen!!

Waarschuw beheerder
donateur
snelle jelle......
Waarschuw beheerder
donateur
Slaap ze! Ik ga nog ff door (Zonder pep!)

Waarschuw beheerder
donateur
Daarnet zei je toch wat anders :P
Waarschuw beheerder
donateur
aangepast ;)

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen die buiten feesten om pep gebruiken vind ik zielig

doe het zelf soms 1 of 2 nakkies voor een feest, maar zeker niet meer dan dat!!! Pep sloopt je botten, dus gewoon niet doen!!!!
Werkzaam bij ShadowCore Events
Waarschuw beheerder
ja een keer gedaan was best geinig ging goed het rijden ook nog het voetbal ook nog op zondag morgen maar toen ging het fout 3 dagen ziek geweest echt nooit meer niks voor mij
Waarschuw beheerder
tsjah .. nix mis mee opzich .. zolang je t onder controle houdt .. maar dat vind ik met alle drugs :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vies stink spul

Geef je aan je vijanden !!

Waarschuw beheerder
pep is niets mis mee als je het maar niet te vaak doet precies zoals fungirl zegt. ik gebruik meestal wel in het weekend omdat ik dan ook meer drink en dan is het ook lekker.
Waarschuw beheerder
jawel cis maar word vaker aangesproken op mn beroerde gevoel voor humor o:)

Waarschuw beheerder
donateur

doe het zelf soms 1 of 2 nakkies voor een feest

Je hebt wel een goed zelfbeeld ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
KnetterHark!!!

Ik denk altijd aan de geur van pasgebakken oliebollen op een afterparty voor katholieke Kerstman aanhangers. Vervolgens hang ik mijn kiepwagenneus, want ik heb geen snuifsnavel en dus ook geen snavelpiercing, in een hoek van exact 48 graden. Dit voor optimaal resultaat en goeie tip voor alle snavelloze snuivers en dit zijn er meer als je denkt...
Waarschuw beheerder
Krankenstein

heb het net geprobeerd onder 48 graden snuiven, maar mensen als ik jullie was zou ik het tog bij 33 graden houden :yes: en met een piercing gaat het trouwens ook, daar moet je gewoon omheen snuiven... en HARK fladderd weer weg...

TOT KATO!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ben je de volgende dag dan niet helemaal zwaar vertieft als je pep op hebt?

Waarschuw beheerder
donateur
Valt wel mee Gandalf.
Als je het heel af en toe gebruikt, dan heb je dr weinig last van, maar als je elke week gebruikt dan gaat het op een gegeven heel snel....
Waarschuw beheerder
donateur
heb je niet zo als met xtc een kater er na?

Waarschuw beheerder
donateur
Hoogstens een beetje duf gevoel.

Waarschuw beheerder
Voor mij geen feest zonder pep. WERELDSPUL!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als t niet zo gruwelijk smaakte zou t legaal moeten zijn :P
Waarschuw beheerder
in het begin vond en ik vin het nu nog steeds super spul.Alles gaat beter, en zeker als je en kort n8tje heb gehad. een klein sleutelpuntje dan kan je er weer heel de dag tegen aan. maar begin nu toch ook aardig genoeg te krijgen van de nadelen.
Waarschuw beheerder
kvin het ook wel goei spul, lekkergoeiekope troep. Jammer van de vele nadelen zoals je langer gaar voelen dan goed. En ook vage bijwerkingen..

Waarschuw beheerder
nou wel relax, alleen je neus valt er wel vanaf na het weekend, maar jaha ch je stuitert wel lekker

Waarschuw beheerder
lekker :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
lekker :jaja:

mee eens :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja sanne pep is lekker??
pep is kk troep en helemaal niet lekker!!
Waarschuw beheerder
Ideaal spul voor een KnetterParade... verplicht zelfs als je mee wilt lopen...

Na een party in de vroege ochtend als iedereen wakker wordt en niksvermoedend zijn gordijnen opengooit, nemen deze Freaks hun zoveelste nakkie. Inmiddels kunnen zij alleen nog maar helder nadenken...

Zo knetter als het weerbericht lopen de Knetterclowns dan door Knettertown...

Para zooi dus niet, en mijn vijanden krijgen al helemaal geen nakkie... die hebben geen onderstebovenneuzen.­..
Waarschuw beheerder
{NL}
:bounce:TERROR
TRUT:bounce:{NL}

dan zet je tog gewoon weer een andere neus op....
HARK heeft genoeg neuzen in zijn verdwaalkast die hij evt. als reserve-onderstebovenneus kan gebruiken......

en kicke foto Knetterclowns Alblasserdam al1 jammer dat ik er uit zie als een aap, maar dat zie ik er ook uit zonder masker......
Waarschuw beheerder
donateur
pep = troep

Waarschuw beheerder
het is allemaal troep
maar ik heb liever pep dan coke:kots: (vieze zooi)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ik heb ook liever peppie want kokkie is altid zo lomp
daar gaat dit toch over over die 2 matrozen peppie en kokkie
Waarschuw beheerder
pep is inderdaad troep,maar het kan je ook een leuke avond bezorgen.
Het heeft dus twee kanten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat ik van pep vind? een van de beste uitvindingen ooit! :) Zolang je dr vrolijk van blijft en 't goed gebruikt is dr niks aan de hand he. Liever pep dan witte...weeni doet ni zoveel met me..pep daarin tegen wel..krijg dr ruime fantasie van en word dr vrolijk van! En da leek me wel de bedoeling!

Slaat werkelijk nergens op! Zolang je dr mee om kan gaan is dr toch niks aan de hand..Ik vermaak me elk weekend prima hoor!
Waarschuw beheerder
Nou Pepslet... ik wordt er soms anders flink para van... kan je niks aan doen toch dat dit zo is...

We moeten er maar gewoon een groot feest van maken verder :-)
Waarschuw beheerder
Pep= lekker? De werking is top, maar lekker. Dat zeker niet. Heb het 1x gesnoven, wat een kut gevoel aan je neus. Zie je mensen snuiven, zie je die kop helemaal wegtrekken. Zeg je van "lekker he"
zo'n niffie speed. En nog ja zeggen ook.
Geef mij maar een bommetje, loopt je neus ook niet zo.

Waarschuw beheerder
ik heb nog nooit pep gesnoven en ben niet van plan ook eigenlijk maare als mensen het gebruiken oke alleen ik hoef geen vriend die er elk weekend aan zit
Waarschuw beheerder
Satan, bij wel meer lekere dingen trekt je kop weg... en oefening baart kunst...

Zo'n bommetje waarvan je maagwand gaat bloeden en op die plaats (vaak dezelfde!) zwaar vertieft wordt, is inderdaad een stukken beter alternatief!

Waarschuw beheerder
donateur
[quote]Pep= lekker? De werking is top, maar lekker. Dat zeker niet. Heb het 1x gesnoven, wat een kut gevoel aan je neus. Zie je mensen snuiven, zie je die kop helemaal wegtrekken. Zeg je van "lekker he"
zo'n niffie speed. En nog ja zeggen ook.
Geef mij maar een bommetje, loopt je neus ook niet zo.[/qyote]
Die "pijn" is juist lekker!
Ik vind nix zo lekker ruiken als speed..
En als da dan zo lekker in je neus brand als je een snuif neem :kwijl:
De werking van speed is idd nog beter maar het snuiven vind ik echt lekker:)
Als je het fatsoenlijk snuift hoef je het niet eens zo erg te voelen!
Maar dan moet je wel weten hoe:P
Waarschuw beheerder
ik vind pep maar nix.......
Waarschuw beheerder
PEP is goed voor t neusje

Waarschuw beheerder
donateur
Van pep krijg je lekker af en toe een bloedneus:D
Waarschuw beheerder
Af en toe... maar Alles Kan Anders...

Waarschuw beheerder
donateur
Niet??
Ik heb 4 maanden me neus van binnen helemaal kapot gehad door die rotzooi:D
Heb 7 van de 10x ook een bloedneus:S

Wel maar een beetje bloed he??
ie dat t er uit stroomt ofzo;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Apart :S

Nog nooit een bloedneus gehad.
Waarschuw beheerder
ja ok wel 1x dat ik in me neus zat en er zat een klein beetje bloed aan me vinger maar de rest vd keren helemaal nix :)

maar ik snuif dan ook geen grammen weg he ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik 1 keer bloedneus gehad van pep......toen had ik wel een gram op....

Ook 1 keer van sos bloedneus gehad....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pep roeleert gewoon..de beste drug voor als je door wilt gaan :p whehe..tis ook gewoon lekkah :kwijl: maarjaaaaa :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pep is mine moehaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pep mmmm lekker, beter als pillen!

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik snuif ook geen gram hoor...
Meestal gebruik ik een halve pil en dan pak ik een sleutelpuntje speed er bij..
En als ik later zo iets heb van "ik voel t nie meer" dan pak ik weer een sleutelpuntje..
Maar da ligt er ook aan hoe goed de speed is..
Maar valt me wel op dat als ik een bloedneus heb ook meestal met speed pasta is..
Maar heb het ook van andere speed:)
Ach ja als da alles is??;)
Waarschuw beheerder
Speed? Nakken? Ja?

SPEEDNAKKIA KNetterWortels

Waarschuw beheerder
het is het beste voor op feesten en je als je gewoon normaal gebruikt ga je ook niet raar doen ofzo...dusss...
Waarschuw beheerder
Net zoals - en - eigenlijk Plus is en + en + zeker Min is, moet je niet normaal gebruiken maniac. Je moet zelf gewoon Knettergek zijn en Kneitergek gebruiken... heft elkaar weer op en ga je dus ook niet raar doen afzo...dusss...
Waarschuw beheerder
geweldig spulletjuhhh nounounounou wat ik en me pak al nie hebben meegemaakt !!!!:D
Waarschuw beheerder
in het begin van de avond altijd errug lekker, maar hoe later het word hoe moelijker ik het door me neus krijg...
maar ben er altijd lekker van de kaart van.. maar niet al te wazig zoals met pillen, maar een groot nadeel vind ik wel dat ik niet kan slapen als ik dat wil, maar jah dat heb ik er wel voor over haha :P

Waarschuw beheerder
110 % PRO PEP!!!!!!!!!!! alleen jammer dat het zo slecht iz...en mensen die denken dat t niet zo is: WEET WAT JE GEBRUIKT! gebruik anderz niet!

Waarschuw beheerder
troep!!!!!!!!!! goedkopen afval!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!
Waarschuw beheerder
Er zitten wel veel aMf3tAmInZz in :devil:
En idd D-hart Goed, kopen dat afval!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Speed doet best wel pijn in me neus .
Maja wel lekker voor op een feest . (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja.. wat moet ik hier nu van zeggen... vind het jammer dat het zo slecht is en dat ik vaak wakker heb gelegen op een moment dat ik wel wilde slapen..

maar verder: geweldig spul :D pep helpt je de nacht door (en de volgende dag, en de dag erop %))

Waarschuw beheerder
mah niet veel soeps, kon niet slapen, terwijl ik het wel wilde (was toen al 2 dagen wakker )......verder wel grappig lekker snel lullen enzo
Waarschuw beheerder
zie hier eindelijk een forum met een inhoud!!
ben het volkomen met je eens.
degeen die het uitgevonden heeft verdient echt een standbeeld!

die heerlijke snelheden die je ermee kan halen geweldig goedje.

en super in een combo met k.

gegroet (6)
Waarschuw beheerder
ja tis eg perfect voor een party, maja kan het nu niet meer zo makkelijk regelen:S

Waarschuw beheerder
Stel je hebt voor aankomende zaterdag pep nodig...
Das vet kut om aan te komen :/

Waarschuw beheerder
Stel je hebt voor aankomende zaterdag pep nodig... Das vet kut om aan te komen :/

hmm.. geen last van :D

ontopic: wel lekker jah. alleen is het niet meer wat het geweest is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voor JUNKS!
Waarschuw beheerder
donateur
nee voor mensen die echt spul prefereren (Y)

Waarschuw beheerder
kan niet slapen :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt geen Pep voor mij... Als er iets smerig is dan is het wel sloeber poeder!

Doe mij dan maar een ____________ sosa en een fles baco :)

Waarschuw beheerder
Aardig spulletje....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind speed :BAH:
Waarschuw beheerder
Dat vindt speed misschien ook wel van jou..

Waarschuw beheerder
pep gaat me iets te ver:)
heb wel een keer aangeboden gekregen maar heb ut genegeerd duss das ook beter dan:)
(K)Sus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
buuutegeweun, heb bij impulz geen seconde stilgezeten!:bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pep is echt vette gore rot troep ik heb er een jaar vet aangezeten. En als je pep gebruikt denken de meesten o dit haalt toch niet zo veel uit. Maar naar lange termijnen zeker wel. Je merkt gewoon dat je ben aangevreten. Je vergeet dingen nog al heeeeeeel erg snel.

Waarschuw beheerder
Veelste lekker die troep en al die dagen op....:S
Waarschuw beheerder
BRUTE UITVINDING .....
dit weekend maar weer eens een keer als vanouds

strepen trekken...
mail binnen halen
up loaden ...

would you like some candy... there's more where that came from
Waarschuw beheerder
RUUDSEL!

Wij gaan voor de ouderwetse methode!

Postzegels plakken...
Pakketten verzenden..

Leeglepelen...

Hmmmmmmm

:devil:

Waarschuw beheerder
lekkahhhhhh :jaja:

Waarschuw beheerder
Niet ten voordele van andere drugs ofzo, maar bij mensen die pep gebruiken heb ik toch altijd het gevoel dat ze naarmate ze langer gebruiken steeds dommer worden.

Mensen die bijvoorbeeld pillen slikken (laten we zeggen 1x per maand) die zullen niet veel na-effecten hebben, mensen die coke doen ook niet, maar bij pep merk je het gewoon echt heel erg aan de gebruiker.

verder sloopt het je ingewanden big time.

Coke is bijvoorbeeld duurder dan pep maar wel gezonder (als je daar van kan spreken bij drugs) en je raakt er niet zo snel verrot van.

Chris
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het onwijs lekker echt zo mijn lul licht er niet wakkr van

Waarschuw beheerder
donateur
Niet ten voordele van andere drugs ofzo, maar bij mensen die pep gebruiken heb ik toch altijd het gevoel dat ze naarmate ze langer gebruiken steeds dommer worden.

Nou weet ik waarvan ik zo dom ben geworden :vaag:
Djiezus wat een onzin weer :S
Net of je van andere drug slim wor:D

Waarschuw beheerder
Ik weet ook wel dat je van geen enkele drug slim wordt.
Maar het lijkt net alsof mensen extra snel dom worden door pep.

wat eventueel veroorzaakt kan worden door extreme dopamine releases in je centrale zenuwstelsel...

Waarschuw beheerder
donateur
wat eventueel veroorzaakt kan worden door extreme dopamine releases in je centrale zenuwstelsel...

Pffff nie zo moeilijk joh:S
Ben ik als pep gebruiker te dom voor;)

Waarschuw beheerder
Uitleg voor domme pep gebruikers :p

De stof waarvan je energiek wordt, hoort normaal in vaatjes te zitten waar het ik zeer kleine hoeveelheden vrijgemaakt wordt.

Door de amfetamine worden deze kleine hoeveelheden wel 100X zo hoog, de gebruiker ervaart dit als de rush, maar eigenlijk is dit niks anders als pure dopamine(die stof dus) die op de verkeerde plaats van je hersenen terecht komt.

Chris
Waarschuw beheerder
Goh het is weer eens zover.... het GRONISCHE Zeik duo chris en inge is weer online ...
wat is er joh ...pilletjuh uitgewerkt ...of mocht je er niet op ????... zeik toch eens niet altijd bij een forum over pep

ZEIK WIJF
Waarschuw beheerder
knetter clown ik doe mee-------------

Waarschuw beheerder
donateur
chris en inge kennen de feiten, het is juist fijn om zulke mensen op een forum te hebben.
kan je nog eens iets van leren!
mensen die meer te melden hebben dan "hoeveel heb jij dit weekend geslikt, en hoeveel buisjes heb je daarbij genomen?" %-)
misschien eens iets minder pep gebruiken ;-)

over pep: voor mij de ultieme party drug.
een klein beetje is genoeg om heel actief te worden, en dat is toch voor mij de reden om iets te gebruiken op een feest. ook voor mijn omgeving ben ik een stuk gezelliger.

ik ben me er overigens van bewust dat pep troep is, maar dat is eigenlijk elke drug. de 1 slikt 5 pillen, de ander neemt een paar nakkies pep.
gewoon niet te vaak en niet te veel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarheid is hard he Ruudsel ;)

Waarschuw beheerder
Ruudsel heeft geloof ik wat teveel pep op, de symptomen wijzen er wel op, geirriteerdheid, dom denken, niet correct meer de informatie kunnen opnemen.

Bijvoorbeeld:
ZEIK WIJF

Terwijl er toch duidelijk onder al mijn replies staat:

Chris

verder klopt dit:

GRONISCHE

ook niet, want wij komen uit Limburg en niet uit Groningen ofzo :-D :devil:

Hieronder nog even de feiten op een rijtje:

Amphetamines are stimulants to the central nervous system. Medically they are used to treat depression, obesity, and other conditions.
Crank refers to any form of methamphetamine. Ice is a crystallized smokeable chunk form of methamphetarnine. Ice has an appearance that is clear and crystal-like, and resembles frozen ice water. Effects may last anywhere from 8-24 hours.

In addition to the physical effects of amphetamines, users report feeling restless, anxious and moody. Increased doses intensify the effects, and users may become exited or talkative and experience a false sense of self-confidence or superiority. They may behave in a bizarre manner; some become aggressive and hostile.

Mental Effects can include
increased alertness
positive mood shift, sense of well-being
increased talkativeness
increased aggressiveness
reduced appetite (anorexia)
paranoia

Physical Effects can include
dry mouth
headache
increased heart rate (tachycardia)
increased breathing rate
increased blood pressure
rise in body temperature
dilated pupils

Additional Effects can include
fever and sweating
flushing
diarrhea or constipation
blurred vision
impaired speech
convulsions
dizziness
loss of coordination
uncontrollable movements (twitching, jerking, tremors, etc...)
insomnia
dry, itchy skin
acne, sores
numbness
pallor
irregular heartbeat (palpitations, arrhythmia)
Psychotic episodes (rare except in over doses)
restlessness
Prolonged use of amphetamines can lead to malnutrition and vitamin deficiencies, skin disorders, ulcers, lack of sleep, weight loss and depression. Frequent use of large amounts of amphetamines can cause brain damage that results in speech and thought disturbances.

Addiction and Withdrawal
Users of large amount of amphetamines over a long period of time can develop an amphetamine psychosis, which is a mental disorder similar to paranoid schizophrenia. The psychosis is manifested by hallucinations, delusions, and paranoia. Bizarre, sometime violent, behavior is exhibited by those with amphetamine psychosis. Symptoms usually disappear within a few weeks after drug use stops.

Withdrawal Symptoms
Amphetamines have the potential to produce tolerance, which means that increased amounts of the drug are needed to achieve the desired effects. Withdrawal symptoms can occur when use of amphetamines is stopped abruptly. Users may experience fatigue; long, disturbed periods of sleep; irritability; intense hunger, and moderate to severe depression. The length and severity of the depression is related to how much and how often amphetamines were used.

craving
exhaustion
depression
mental confusion
restlessness and insomnia
deep or disturbed sleep lasting up to 48 hours
extreme hunger
psychotic reaction
anxiety reactions

GreetX (komt ie...) Chris
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn gewoon veel mensen die niet WILLEN zien dat het gewoon teringzooi is......

Waarschuw beheerder
donateur
Heey kun je dat niet ff vertalen chris??
Grapje;P

Maar ik gebruik geen pep omdat ik daar actief van wor..
Ik ben van mezelf al te actief dus daar gebruik ik t nie voor..
Maar t geeft gewoon t net lekkerdere gevoel in combi met een pilletje:)

Maar ik denk dat iedereen wel weet dat drugs niet goed voor je is..
Maar of je nou van pep dommer wor als van andere drugs??:S
Week nog zo net nie hoor..
Ken toch genoeg mensen die alleen coke gebruiken en het iq van een ijsklontje hebben:)

kan je nog eens iets van leren!

Kloept..
Moet ik je toch gelijk in geven..
Nu weet ik ten minste waar die dopamine terecht kom in me lichaam;)

Erg boeiend:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahahah, geen snel meer voor mij....

maar het is wel een lekkere oppepper, maar niet meer voor mij...ik pas ervoor. Heb elfjes alles zien lopen in huis whahaha da's nie goed!!!

Ik :bounce: wel lekkker op mijn alcoholllll!!!:-)
Kan ook erruhg lekkerrr zijn, en verwarrend;-)
(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Mensen die bijvoorbeeld pillen slikken (laten we zeggen 1x per maand) die zullen niet veel na-effecten hebben, mensen die coke doen ook niet, maar bij pep merk je het gewoon echt heel erg aan de gebruiker.

verder sloopt het je ingewanden big time.

Coke is bijvoorbeeld duurder dan pep maar wel gezonder (als je daar van kan spreken bij drugs) en je raakt er niet zo snel verrot van.

vanuit mij gezien ben ik het hier helemaal mee eens.. heb pep ook zo ervaren zoals je het hier zegt!!

ik had ook echt het idee dat ik er dommer van werd en zeker niet te vergete dak er vet para van werd en ja ik voelde me echt veeeeeel brakker dan normaal van pille ofzo :/

ok ben het er wel mee eens dat als je er VERSTANDIG mee omgaat dat het wel meevalt maar dat kon ik gewoonweg nie met dat spul op :/

MDMA is een heel ander verhaal, daar kan ik gewoon goed mee omgaan.. ok ik slik wel wat vaker dan 1x per maand maar hrb niet de behoefte om er 1 te pakken als ik ze thuis heb ligge.. speed of coke ofzo moet ik nie thuis hebbe ligge want dan ken ik er zeker nie vanaf blijve...
speed doe ik voorlopig zeker niet meer maar af en toe wat sos gaat er wel in :P als ik het niet thuis heb ligge is er iig nie veel aan de hand :)
Waarschuw beheerder
ajje et onder controle kunt houden, vind ik het een van de lekkerste drx die er zijn, jammer dat et zo vernietigend is.
Waarschuw beheerder
Inderdaad sjimmie je moet het onder controle kunnen houden ....
dat kunnen de meeste mensen niet ....

trouwens nancy ... IK heb deze week en weekend niets gesnoven .. ik heb een jaar geen snoepje op en nog nooit 1 of ander buisje op... ik rook niet ...ik drink geen alcohol....dus als ik AF EN TOE een keertje een lijn pep neem ... dan is dat echt niet zo erg....

iedereen moet zelf weten wat ze nemen ... dus om commentaar te leveren op anderen hoe zij gebruiken is nergens voor nodig!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ok ben het er wel mee eens dat als je er VERSTANDIG mee omgaat dat het wel meevalt maar dat kon ik gewoonweg nie met dat spul op

Met ALLE drugs moet je verstandig om gaan.. Niet alleen met pep!
Toen ik pas pillen slikte en er nog niet mee om kon gaan is het ook een paar ker fout gegaan..
En waarom? Ik slikte toen kwart pilletjes en ik pakte er 1 en half uur later voelde ik nog nix dus weer een kwart en half uur later weer, en weer, en weer :S
En ik stond ech op me kop van een kwart pilletje..
Dus ik kon er toen NIET mee omgaan..
Maar kan k nu met pillen redelijk..
En dat is precies t zelfde met pep..
Ik ga op m'n gevoel af en dat is gewoon maar 2 a 3 sleutel puntjes per avond/nacht..
Meer vin ik ook niet lekker want dan ga ik alleen maar gekke dingen doen enzo:S
Pep geeft gewoon NET dat extra lekkere als ik een pilletje heb geslikt!
Waarschuw beheerder
Dopjes met rats is inderdaad super.Maar kan soms heftige kortsluiting in je kop maken.Soms schaats je je hele gebit kapot,of je denkt dat je tong kauwgum is [is best pijnlijk :cry:].Maar ik denk dat ik toch een tijdje ga stoppen met xtc: O:). wordt er na 5 jaar gefreaked van , 't wordt tijd dat de elektricien is langs komt,FF nieuwe zekeringen plaatsen weet je wel?
space beest:ho
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pep heerst!!! Egt wel dat je hersenen van pillen verrotter worden dan van speed!!!
Waarschuw beheerder
wat ik merkte van pilluh ..is dat je in de loop van de tijd gewoon een beetje vaag blijft.... die hersenen van je hebben dan toch een beetje wat van de space werking overgenomen .... niet altijd eve prettig ... als je even iets te vrolijk word of te snel ergens op reageerd ..voel je opeens zo'n roesch door je lichaam schieten ...echt vaag .... vooral de 1e paar weken na een feest had ik dat .....
nu een jaar geen snoepjes meer op alleen af en toe pep ...op feesten bijvoorbeeld ....en ik heb daar verder geen na effecten van ....
dus voor mij is het duidelijk ......
ik ben het met ...SPACE-commander en SDB ...zeker wel eens .....
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) Ik ga liever lekker snel dan dat ik er wat vaag bij hang. Bovendien val ik van pillen bijna in slaap. Maar dat is per persoon verschillend
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens,op een feest STRAK

en WaZzZig voor thuis of op de terugweg....

Kheb vandaag n VWtje op,god alle m8ig,ik wist niet wat me overkwam,zo heftig..!? [img cacheid=0000f511000d57b1516b7f181a0031dd4c]http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=1760[/img]

Maarre,voorkeur gaat voor PEP,das de gangmaker!!
Waarschuw beheerder
wat speedddddddddddddddd­ddddddddddddddddd betref
ben ik een stofzuiger

Waarschuw beheerder
Door de amfetamine worden deze kleine hoeveelheden wel 100X zo hoog, de gebruiker ervaart dit als de rush, maar eigenlijk is dit niks anders als pure dopamine(die stof dus) die op de verkeerde plaats van je hersenen terecht komt.

En bij coke en XTC is dat niet zo? :/
Waarschuw beheerder
Egt wel dat je hersenen van pillen verrotter worden dan van speed!!!

niet in mijn geval..

Waarschuw beheerder
haha na 1 lijn wil je meer net sex :P
Waarschuw beheerder
en na een flinke lijn wil je de hele dag/nacht SEX
Waarschuw beheerder
donateur
chris, ik snap je niet :9
Waarschuw beheerder
hij wil het je vast maar al te graag weer even uitleggen
Waarschuw beheerder
SPEED=snel
snel=vlot(vlotte babbel)
.....maar een vlot op zee is juist weer langzaam
Dan klopt hier tog iets niet..?
Dan hadden ze beter een vlot op zee SLOOM kunnen noemen dan had ie veel beter in zijn recht gekomen.

Nou ik ga hier nog ff over nadenken en ga dadelijk ff vlot nog wat SPEED halen.... :kwijl:

nog 2 dgn. werken en dan VAKANTIE!!!!!!!! en moh vs. hellraiser off course off the ROOD and on the WIT....
Waarschuw beheerder
hhahahahahahajij hebt er zin in ..
Waarschuw beheerder
ja dat heb ik cker:yes:
en HARKT weer verder..... :D

WORTEL4LIVE
Waarschuw beheerder
pep voor het leven,
KNETTERHARK->Zulke Loze stellingen krijg je dus van pep:Dgruwelijk ouwes!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar knetterhark als je nou een lekker motertje op je vlot zet en hem aan zet gaat die ook best wel vlot , dan heb je een snelle vlot , EN als je dat lekker motertje laat bestaan uit Pep dan heb je pep de snelle moter..
aangezien ik voor de snelle moter kies , dan neem ik nu vlot een vlot met een motertje naar het kleine zakje
En dan op me kamer zitten en dan zingen voor mezelf...
Hier zit ik dan vanavond het is spanned en toch ook fijn , Zoals iedere avond zal ik de snuiver zijn , ik laat me toch niet kennen , ik ga gewoon maar door , als ik niet tegen die lijn kon , dan was ik zielig hooorrrrrrrrr, in me eentje , in me eentje , in me eentje snuif ik een lijn ..
Srry onderbreking ik neem een spit stop

Gegroet Snelle Vlot Machinist . Lid van stichting wakker venray

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
whahahaah die pascal toch :D(Y)
kan weer trots zijn op me broertje :yes:
Waarschuw beheerder
Dat van dat motertje hou ik wel in de peiling, misschien is dat wel wat.
Alhoewel een moter van pep zal bij mij niet lang meegaan,
want dan probeer ik hem op te snuiven tijdens het diepzee-snuiven voor gevordenden
en dan snijdt de ronddraaiende schroef zo een stuk van mijn snavel eraf en dat zou zonde zijn,
want ik ben nu momenteel nog bezig met een nieuw record voor het guiness boek of records.....

Het snelst je eigen ogen kunnen uitpikken met je eigen snavel....

en ik kom momenteel net een klein (sleutel)puntje van mijn snavel te kort,
maar daar wordt aan gewerkt...
Als ik het verlengstuk(snuifbui­s) van mijn snavel op mijn snavel zet,
dan haal ik het makkelijk, dan zou ik het wel in een paar sec. moeten halen,
maar ik moet nog een manier verzinnen dat ie blijft zitten zonder hem te moeten vasthouden, want bij het record mag je je tentakels nou 1maal niet gebruiken,

want dat zou het wel heel makkelijk maken.....

Gegroet namens KNETTERHARK.....
de knetterclown uit knettertown, waar ook (knetter)parade's worden gehouden elke laatste weekend van de maand
en af en toe ook voor de lol nog 1s tussendoor :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
speed is al i need

Waarschuw beheerder
Need For Speed!?!?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pepepepepepepepepepe­pepepep pepperdepep :kwijl: :bounce: :kwijl: :)
Waarschuw beheerder
Speednakkianeus omlaag of ik schiet winterpeen!

KnetterHark.. waar staat dat je je tentakels NIET mag gebruiken? Jij gaat zeker voor het record uit de Aparte Klasse...

Verder veel succes met je record. Je weet het hé, dat de andere KnetterWortels je altijd aanmoedigen en je een snavel onder de riem steken...

Gegroet namens KRANKENSTYN.....
de knetterclown uit knettertown, waar ook (knetter)parade's worden gehouden elke laatste weekend van de maand
en af en toe ook voor de lol nog 1s tussendoor :yes:
Waarschuw beheerder
Oefening baard kunst.. of was het kunst baard oefening?

Kunstbaardoefening? Oh ja, dat had ik als KnetterKerstman bij de tweede en derde KnetterParade
Waarschuw beheerder
Heb nu weer een nieuw idee:

2 verlengstukken in allebei mijn gaten van mijn snavel dan kan ik allebei mijn ogen tegelijk uitsteken voor een nog sneller record.....

En Alblasserdam Knetterclowns
Dat je je tentakels niet mag gebruiken tydens het record je eigen ogen uipikken met je eigen snavel dat is algemeen bekend...

kijk maar in het guiness boek of records op pagina 2 bij spelregels 3e alinia vanaf de 2e van onderen gezien....

En doe Krankenstyn de groeten van me als je hem nog ziet deze week of volgende week of die week daarop okee en de WORTELS!!!!!!
Waarschuw beheerder
Leer mij de spelregels Guinness Book of Records kennen KNETTERHARK!

De meningen zijn echter flink verdeeld over de verschillen, danwel de overeenkomsten van de functie van TENTAKELS en VERLENGSTUKKEN in deze kwestie. Persoonlijk zie ik weinig verschil.

Zelfs wettelijk gezien is tentakelgebruik trouwens verboden:

Wetboek van Strafrechten
Hst. 3 Snavelplichten
Paraaf 2
Alinea 4
Regel 1

Gij zult geen TENTAKELS gebruiken tijdens wedstrijd je eigen ogen met je eigen snavel uitpikken.

Vreemd genoeg staat het boetebedrag (fl 90) nog steeds in Guldens?
Waarschuw beheerder
Hummmm.....

Dat is cker vreemd ik ga het gelijk nachecken

Guldens???????

En wat is dan het inschrijfgeld???????

In guldens dan????

Uiteraard....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey KNETTERHARK , lijkt het je niet nog wat op de regels eens rustig op je eigen gemak door te nemen , en dan alles nog eens duidelijk lezen en ook werkelijk weet wat je leest.
En als je dan heel goed leest , Kom je opeens een keer bij het kopje VOORWAARDEN , als je daar nou eens de informatie over de record poging leest , dan kom je alles wat je moet doen om aan de record poging mee te doen waaronder de koste om in te schijven.
Er staat Letterlijk: 1. Wilt u mee doen aan de gigantische oogprik record dan kunt een bedrag van FL 55,50 op het onderstaand rekening nummer.
Nabateling staat u 6 maanden bij ons als deelnemer in de computer , voor een verling zorgt u dat u hetzelfde bedrag op onderstaand rekening nummer sturen , maar wij garanderen u erop vroegtijdig aan u te melden , wanneer u record poging ten einde loopt , zo dat u ruimschoots de tijd heeft het bedrag over te maken indien nodig is.

Rekening nummer is: 52 39 53 845

2.Voor de record poging , zijn een aantal regels ingesteld waaronder 1 regel is dat de snavel al max. het puntje van zijn neus raakt.
Dus laat u voor dat u uw inschrijfgeld wilt overmaken eerst ff keuren door de redactie van Guinness Book of Records want betaald is betaald.

3. U moet Min. 18 jaar zijn om uw voor deze poging inschijven , ID Verplicht.

4. Als u niet tegen uw verlies kunt Schrijf u dan niet in , want als er geheimpje hulpmiddeltjes ontdekt word krijgt u een boete van maarliefst FL 2500 Wegen frouderen bij officiele record poging , Tevens word u meegenomen naar het bureau en zal de politie wellicht een 2e straf met u doornemen , want dat zijn de ergste delicten die men kan plegen in de gok sector (Omdat de record poging ook een gok is of je het haalt of niet).

En voor die mensen is de wet in heel Nederland respectabel , merendeel van de bevolking is het daar mee eens maarliefst 85% De andere 15% vonden het wat te zwaar.Tevens zal je nauwelijks of nooit meer gerespecteert worden door de medemens.

Nou KNETTERHARK , ik hoop dat ik je nu een beetje op de goede weg hebt geholpen , en nu nog hopen dat je ook werkelijk doet wat er word gevraagt , en dan wint , dan heb je dubbel geluk , Je hebt geen boeten gekregen voor de eerdere truukjes die jij regelmatig probeerde om het record neerzetten , En ten 2e dat je daarna op eerlijk wijze toch nog de 1e paalts.
Dus met met een half oneerlijke record poging en daarna op eerlijke wijze eindigde , heb je geen boete gekregen en als nog de 1e plaats weten te behalen.

Nou KNETTERHARK , dat ik kleiner en jonger ben heeft niets te zeggen.
Dit is een deek van logica.
Ik hoop voor je dat je het werkelijk haald , Ik zal het in de gaten houden hoe de stand van zaken zijn.
EN ik zal het Guinness Book of Records ook ff in huis halen , want dit stukje had ik toevallig geleent want zit momenteel ergens anders.
En als ik weet je dat je 1e plaats hebt weten te behalen , dan zetten we onze neus andersom op de kop en dan gooien we samen grammen pep in de neus , die dan hetzelfde werkt als een trechter..
En natuurlijk is dat op mijn koste.

Suc6

P.s.
Of als jou het leuk lijkt mij iets op te sturen om te laten weten dat jij de 1e plek hebt gehaald , zodat ik het book kan halen.
Hieronder volgt mijn adres

Naam: Patsknal Pepgek
Straat: Amfetaminelaan 4
Postbus: 2818 PE
Te: Labratorium.

Waarschuw beheerder
Pep is lekker
Waarschuw beheerder
ik vind het kankertroep
Waarschuw beheerder
donateur
:kots:

wel lekker dus
Waarschuw beheerder
donateur
speed/pep is kankertroep, dus doe mij nog ff snel een lijn. Nee weetje wat doe er maar twee.

Mocht ik onder het hakken bezwijken
Mocht ik onder het feesten begaan
Laat dan op mijn grafsteen schrijven
Ik stond te strak om op te staan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het heeft soms wel zijn voordelen me huis is snel opgeruimd en vraag me dan altijd af heb ik dat gedaan:vaag: ennuh alleen slapen als je het wil is weleens een probleem maar daar lig ik niet wakker van :P whehehe nee hoor geen problemen mee en tjah wat ehb ik er verder over te zeggen nix :d iedereen beleefd het op een andere manier ik heb er niet echt een slechte ervaring mee gehad weet altijd wat ik heb gedaan gewoon :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Beter goed geleefd en flink gegaan,
Als kut geleefd en niks gedaan

Waarschuw beheerder
met pep moet je om kunnen gaan ik sta niet al te stevig in mijn schoenen ik ken wel stoppen ermee als ik dat echt wil ik heb nu weer is 9 weekenden achter elkaar gebruikt en ga nu expres nergens heen omdat ik dan misschien in de verleiding kom wel te gebruiken.
het is wel zo de pep is verslafend want het is tog wel heel erg dat je thuis moet blijven omdat je anders bang bent dat je gaat gebruiken?
maar ja het is een feit gier is gewoon een super gevoel:D

Waarschuw beheerder
en pep is cker wel slechter voor je hersenen dat pille het werkt allebei gewoon heel anders en is gewoon allebei slecht maar ja je ken beter pille slikke dan pep nakke als je het voor je gezondheid doet maja aangezien het toch allebei slecht is ben ik gewoon lekker een pepslet :p
Waarschuw beheerder
pep is lekker.
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal geweldig!

Artiest Damashi
Waarschuw beheerder
pep past bij veel situaties.
en kan soms een goeie uitkomst zijn
maar het blijft meuk..:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pep is lekkahhhh!

Waarschuw beheerder
Pep is beter dan xtc, daar word ik veel te vaag van. En als ik pillen gebruik blijf ik die dingen maar achterover gooien (n)

Waarschuw beheerder
PEP is gezond,idereen zo verplicht dat op een feest moeten snuiven ,tss lekker goedkoop toch,zo slecht is het ook weer nie hoor,coke is slechter veel verslavender
Waarschuw beheerder
Dus bedenk goed

Wat je met je laatste pakketje doet.:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Coke is de witte sloper.

Volgens deze jongen hier , Pascalus - Chemicus is het antw. op de gezegde van Ruudsel een feit.
Met het laatste pakketje hoor je met gevoel om te gaan.

U doet het pakketje langzaam met gevoel open en gooit alle chemische snelheid op een aluminium plaat met de afmetingen 50 x 50 x 3.
Daarna zorgt u ervoor het met een mooi kapmesje of iets anders dat scherpe kanten heeft.
Vervolgens zorgt u ervoor dat u de chemische snelheid zo goed fijn maakt , dat het net lijkt of u bloem op uw aluminium plaat heeft (tevens zijn er ook mensen zoals mij die er van houden dat het niet zo fijn gekapt is , maar dat het wat grotere korrels of brokken zijn).
Nadat u dat hebt gedaan met gevoel en beleid.
gaat u met een pasje of iets anders dat een rechte dunne kant heeft een keer langzaam langs de berg chemiche snelheid , en maakt er een lijn van , dan zal het nog een mooi grote duin zijn dat is voor de mensen die daarvan houden , zoals degene die hier zit. Maar u kunt er ook op uw gemak een aantal lijntjes van maken , die wat kleiner en dunner zijn.
Ik raad u aan om toch voor de duinen te gaan , "t werkt snel , kost een beetje.
Nou hier heeft Ruudsel dan een antwoord.
Hoop dat die er weer veel van is opgestoken.
Dan ga ik terug naar mijn lab..
Voor verdere en nieuwe onderzoeken..
Ik wens u een chemisch 2004 , laat het smaken..

Waarschuw beheerder
pepper de pepper de pep rulezzz :P
:vaag:
Waarschuw beheerder
Ooit de film gezien waarin die amfetamine mafkezen auto's stelen?

Gone in Sixty Pakketjes
Waarschuw beheerder
Gadver.. nooit meer
Waarschuw beheerder
donateur
Gebruik laatste tijd alleen nog maar pep, pep is lekkerste wat er is. En je word er niet zo verrot van als van pillen en daarbij komt dat pep veel minder slecht voor je hersenen zijn.

En dat verhaal dat je er para van word dat is voor labiele mensen want dat heb ik nog noooit meegemaakt
Waarschuw beheerder
donateur
Believe me JP!!! Als je het maar vaak genoeg gebruikt wordt je vanzelf wel achterdochtig en shit!! Je wordt er echt depri van!!
Ik moest er maar eens met kappuh
Waarschuw beheerder
donateur
Je wordt van pep niet zo verrot als pillen? Dan vraag ik me af of je wel goede pep hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
van het weekend voor het eerst gehad op moh vs hellraiser, kon de hele avond doorgaan was egt super, normaal van de pillen krijg ik vaak dipjes en dan heb ik geen zin om te hakken, dit had ik met pep dus helemaal niet, kon de hele avond losgaan egt super(Y)
was wel vet verrot de volgende dag dus ik ga het zeker niet al te vaak gebruiken:)
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat verrot worde verschilt per persoon. dat ligt niet aan de kwaliteit van de pep want die is uitstekend
Waarschuw beheerder
pep is lekker. Alleen het sloopt, het is verslavend en als je het te veel doet wordt je er een heel ander mens van.

Maar goed af en toe ;)
Waarschuw beheerder
nou weet ik gelijk wat meer van de spelregels van het guiness book of records...
ik zelf zal binnenkort ook het boek aanschaffen,
want het is altyd wel fijn dat je weet welk record je heb verbroken....

....en FL.55,50 = €25,18( delen door 2,20371)...
Dat geld heb ik gelijk gestuurd naar rek.nr.52 39 53 845.
en heb ook al bericht ervan teruggehad dat het hun een uitermate supergoed idee leek voor in het guiness book of records....

Dus ik zit nu nu ik vakantie heb dagenlang te proberen om een snel record te vestigen dat bijna onmogenlijk(wel beetje mogenlijk anders heeft HARK helemaal g1 weerstand als tog niemand anders het probeerd)te verbreken....

En ik kan namenlijk ook goed tegen mijn verlies,
want toen ik 6 jaar was had ik een keer meegedaan aan de plaatselijke knikkerwedstrijd in krimpen a/d ijssel.wat trouwens ook nog wel een stuk fietsen was vanaf hier en op zo'n 3wieler gaat het nou 1maal niet zo snel.
wat ik namelijk heel erg vond, want ik had al zo'n weinig tyd.

Ik had die avond ervoor een verjaardag van mijn oma, die was toendertyd 50 geworden
en het was zo gezellig om 4 uur s'nachts zat mijn oma nog steeds de kabouterdans op de tafel te doen en mijn opa deed net ofdat ie gitaar speelde met een steel van een bezem met een grote hippie zonne-bril op zijn kop...

maar om terug te komen op het verhaal van HARK ja die kan wel tegen zijn verlies...

Ik scheurde op mijn 3wieler over de rijksweg snel naar de plaatselijke knikkerwewdstrijd in krimpen aan de ijssel...
toen ik eindelijk aankwam bleek dat de wedstrijd tog net al 10min. bezig was en vroeg aan de scheidsrechter of ik tog nog mee kon doen en die zei toen vooruit kleine knul,
omdat ik in zo'n goede bui ben, want hij had net te horen gekregen dat €3,25 had gewonnen in de loterij van die week daarvoor..
hij was namelijk vergeten te kijken vandaar...

.........nou ik knikkeren en knikkeren en ik won bijna van iedereen(behalve van kareltje knikker, maar die had later een blesure aan zijn beroemde knikkervinger, dus die kreeg een lolly en die vervolgde zijn weg naar huis)..

...dus puntje bij paaltje toen de wedstrijd was afgelopen en iedereen wist en ik natuurlijk ook dat ik de winnaar zou worden gebeurde er iets vreemds.......

de hoofdscheidsrechter(­die net de week daarvoor een hele erge ruzie heeft gehad met mijn vader
het zijn dan ook buren van mekaar)die heel de wedstrijd heeft zien gebeuren stapte toen naar de andere scheidsrechter en zei dat als iemand 10 min. te laat komt op de wedstrijd(wat ik dan was) helamaal niet mee mag doen aan de wedstrijd..

....Ik werd dus GEDISKWALIFICEERD(al­leen door die ruzie van hem en mijn pa)
Is dat dan wat, en ik gaf toen aan de nieuwe winnaar(frederik haanstra, wat een naam he)een hand en mijn trouwe mascotte, dat was mijn teddybeer al 6 jaren lang...

Nou kan ik dan tegen mijn verlies of niet.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik zwaar aan de pep geweest ben heb ik een paar dagen dat ik niet wil eten enzo en slapen is de 1e anderhalve dag zoiezo niet weggelegt:s voor mij dan. maar goed ben niet voor niets aan het stoppen ik kan me neus al dubbelvouwen enzo nu:S das echt vaag en dat je er heel anders van wordt klopt ook nog eens:s maar goed dara is het nu te laat voor moet nu de consequenties maar aanvaarden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij geen pep als ik vrienden van me zie de volgende dag denk ik zo van nèèèhh niet voor mij
doe mij maar een :xtc: of een sticky
Waarschuw beheerder
pep = in t begin geweldig..

maar na een tijdje word je dr gek van..
t is geen slimme drugs.. ja in t begin maar daarna snap je niks meer..
t is een snelle drugs!!

Waarschuw beheerder
donateur
Pep = voor mensen die er mee om kunnen gaan.

Mensen die niet sterk in hun schoenen staan, moeten het ook niet nemen! (Ben ik van mening dan ;)

Maar euhhh... Antwoord op de vraag. Pep = (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou KNETTERHARK petje af hoor.Zijn der niet veel van die dat kunnen zeggen.Ohw toch maar weer petje op koud bolletje.

Ik heb me gevestigd op een ander record poging.
Ik ben bezig met een poging langste nagel record.
En ik heb eens gekeken , opzich moet ik er best veel voor doen , ik moet binnen 4 weken minimaal 4.5 gram in me nagel kunnen leggen.
Maja toch zal ik het proberen , wie niet waagt wie niet wint hè natuurlijk.

Zelf denk ik dat ik de record poging toch wel zal staken , maar ik blijf me er zolang mogelijk in steunen maar in het achterste gedeelte van me hoofdje is het al zichtbaar , dat ik dat niet zal halen.

Daarom dacht ik eraan om me zinnen te gaan zetten op de langste oorlel , gewoon vaak en hard aan me oortjes trekken zodat die lang word , en dan ervoor zorgen dat ik me oorlel tussen me tanden kan zetten. En als het zo ver mocht komen dat mij dat ook nog eens gaat lukken ook. Kan ik een behoorlijk prijzen bedrag winnen. Maar ik loop wel levenslang met een lange oorlel , maar ook dat went wel , ik moet toch ook al me leven met zoon lange neus rond lopen , en dan een lange oorlel derbij moet niet zoveel kwaad kunnen.

Maar door die oorlel zal dan mijn leven toch wel veranderen , er zal dan wel iedere seconde van de dag een raar lapje vel langs me kop hangen dat overal met mij mee naar toe gaat en dat nooit aan de kant zal gaan voor mij, dus zal voorzichter moeten zijn met het nemen van mijn geliefde chemische snelheid , voordat mijn geliefde chemische snelheid aan de kant word geschoven door het ene wel bekende lelletje

Maar nu eerst ga ik beginnen met mijn nageltje te verzorgen wie weet slaag ik nog in die poging , zodat ik het lelletje achterwege kan laten.
Waarschuw beheerder
-------------// ---------------// jammie :bounce:
Waarschuw beheerder
:yes::yes::yes::yes:­:yes::yes::yes::yes:­:yes::yes::yes::yes:­:yes::yes::yes::yes:­:yes::yes::yes::yes:­:yes::yes::yes::yes:­:yes::yes::yes::yes:­:yes::yes::yes::yes:­:yes::yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Speed blijft toch de lekkerste drugs :yes:
Heeft zich afgelopen weekend wel weer bewezen hehehehe:D En vanavond ook hoop ik;)
Waarschuw beheerder
ik ben van plan om het morgen voor t eerst te doen bij technoboy, p`tjes word je op een gegeven moment ook wel zat! maar is het nou echt zo dat je van pep de volgende dag erger verrot bent dan van p`tjes?
(K)

Waarschuw beheerder
pep=troep

maar wel lekker,word er altijd wel echt goed verrot van de dagen erna.

Waarschuw beheerder
zoals nu ;P
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) Speed (Y)
Waarschuw beheerder
ik vind het zwaar kk troep, ik kon een fucking heel weekend niet slapen en voelde me zwaar klote

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind het een lekkere werking hebben, mits je niet para word;)
je ken lekker lang doorgaan, je bent lekker helder derbij, gezellig tegen andere mensen(social contact)
maar daar krijg je een fixe rekeking voor de volgende dag, en dat is voor al reden genoeg om het niet te doen, ik voel me dan niet alleen lichamelijk klote maar vooral geestelijk!!!!!!

Waarschuw beheerder
WTF doe allemaal wat je niet laten kan maar opzeker dat je para word als je teveel aan de pep zit heb op zo'n manier een goede vriend verloren omdat zn pep belangrijker was als alles op den duur was het echt een doorgesnoven K***ER eikel doe wat je niet laten kan maar val andere er niet mee lastig!!!
Waarschuw beheerder
(n) wat een kut zooi man.. ik heb het voor het eerste geprobeerd,geef mij maar sos of iets anders maar speed is troep! nu weet ik gelijk waarom het zo goedkoop is!
Waarschuw beheerder
Hummm VenrayTerrorNL een record van het langste oorlelletje dat zou weleens een best wel goed record kunnen zijn voor in het guiness book of records.

...En mocht je dat record dan winnen en dan egt over zo'n lang oorlelletje beschikken dan moet je dan niet alleen de negatieve kanten van zo'n oorlelletje inzien maar ook de positieve....

Daarom heb ik nu voor je ook een paar postieve dingen op papier gezet om je drang naar overwinning nog meer te vergroten.....

Nou hier komen ze dan:

1. Met zo'n lang oorlelletje kan je makkelijk met koninginnedag thuis op het dak gaan staan en dan als vlag dienen( moet je wel je oorlelletje rood,wit,blauw maken)
2. Kan hem als sjaal gebruiken in de winter(lekker warm)
3. Kan hem om je voorhoofd binden(kan je zo in een RAMBO-film meedoen, of als zweetbandje uiteraard)
4. Mocht er een keer OOR-log uitbreken dan heb jij een OORTJE voorsprong op de rest
5. Jij kan met zekerheid zeggen: Het ene OOR is de andere niet
6. Kan ook gelijk weer voor een nieuw record gaan: Wie het meeste piercings door hetzelfde oorlelletje doet
7. Als iemand je een draai om je oren wilt geven, wilt ie misschien er niet eens de tyd voor nemen( duurt wel een paar uur)
8. Je kan er makkelijk je neus in snuiten(als je g1 zakdoekje bij je heb)
9. Als je vergeet het licht uit te doen voor het slapen hoef je er niet persé uit.(je legt gewoon een stuk oorlel over je ogen heen)
10. Je staat in iedergeval in het guiness book of records!!!!

Ik hoop dat ik je zo genoeg voordelen heb gegeven om tog door te zetten voor het record en hopen dat je het haalt....

Nou veel succes namens de knetterclowns die vol afwachting zullen wachten op een goed einde....

......En dat je met je grote oorlel nog een KNETTEREND 2004 zult hebben.....
Waarschuw beheerder
8. Je kan er makkelijk je neus in snuiten(als je g1 zakdoekje bij je heb

dan loopt je oor vol met snot .... dan krijg je een oorsmeer-snot coctail...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dat verhaal dat je er para van word dat is voor labiele mensen want dat heb ik nog noooit meegemaakt

jezus nog aan toe wat is dit een domme uitspraak zeg!!!!!
dat jij dat nog nooit hebt meegemaakt wil nog niet zeggen dat je ook nooit GAAT meemaken kerel!!
bijna iedereen die ik ken die het veel gebruikt weet wel wat para van de pep zijn betekend
daar hoef je echt niet labiel voor te zijn
kortzichtig en dom ben jij!!

Waarschuw beheerder
:gaap:Alle drugs zijn dom
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alle drugs zijn dom

....Dus als we nu met zijn allen de schouders eronder zetten en met zijn allen heel hard roepen:

Alle drugs de wereld uit dan gebeurt dat misschien ook wel oké.. Tellen jullie met mij mee.

1

2

3........
Waarschuw beheerder
Ai ai ai mij te hard

Waarschuw beheerder
bij welk cijfer ben je nu??? :P
Waarschuw beheerder
6.183.023.654
Waarschuw beheerder
EEhhhh JD hoelang gebruik je al speed.. ?

Waarschuw beheerder
donateur
maar is het nou echt zo dat je van pep de volgende dag erger verrot bent dan van p`tjes?

Ja dat is dus bij iedereen verschillend!
Als ik alleen een pil op heb, ben ik de dag erna SUPER verrot en voel me klote en verk*nkert:S

Als ik een pil + speed neem ben ik de dag erna lekker fit:D
Kan gaan winkelen of wat ik maar wil hehehe:)
Dat is ook 1 reden dat ik speed gebruik!
Als ik op zaterdag ga stappen ga ik zowiezo nie slapen voor zondag avond dus dan is de speed meestal al uitgewerkt (meestal:S)
Dus als ik dan zondag avond om 23.00 wil gaan slapen lukt dat makkelijk:D

Maar ook als ik alleen een pil op heb voel ik me kut:S
Wil ik zitten, hangen, praten al helemaal nie:/
Ben overal te loom voor!
En da vin ik nie releaxt als ik in een discotheek of op een feest sta!
Speed geeft me net dat beetje extra:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als er nog iemand pep wil in de regio leiden heb nog wel een zooitje liggen laat maar weten via een PBtje
Waarschuw beheerder
is best kom maar naar leiden:p

hoeveel moet je hebben ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik bedoelde dat jij voor 12,50 de gram verkoopt...

tenminste, dat vroeg je in dat andere topic.

ik koop zelf veel goedkoper in :)

hoeveel moet JIJ hebben? ;)
Waarschuw beheerder
je betaalde tog 10 euro de gram ?

20 gr was 200 euro tog?

ik bied je 20 gram voor 100 euro aan :jaja:
Waarschuw beheerder
hehehe heb niks nodig heb net weer nieuwe lading gehad:p
Waarschuw beheerder
k had eerst 20 gram
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
500 gram ?

bedoel je niet halve ons... 50 gram?
Waarschuw beheerder
neenee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat heb je in huis liggen?

slim om hier te posten:P
Waarschuw beheerder
ben het zo weer kwijt dus.........
Waarschuw beheerder
je moet wat he
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Praatjesmakers :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan beter helemaal nie praten :devil:
Waarschuw beheerder
houd je kop dan

Waarschuw beheerder
donateur
Uuhmm....

Ff denken...

Nee :devil:

Lekker puh:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pep... vitamine P, houd je fris en energiek :yes:
Waarschuw beheerder
en het houd de luchtwegen vrij ------------// :yes:
Waarschuw beheerder
Je blijft vrolijk,Praat graag (over jezelf en over anderen)
Kortom je bent een Opgewekt Sociaal persoon.
(en heel fijn)

Dus schiet op en kom op met die lijn
:yes::yes::yes::yes:­:yes::yes::yes::yes:­:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daar aan de andere kant van het land is het allemaal zo duur he voor die 10 euro heb ik hier in Venary 2.4 gram schandalig

Waarschuw beheerder
donateur
hier is het bij sommige ook best prijzig hoor:S
Ik betaal echt nie meer als 5 euro!
Dan mogen ze het in hun (_*_) steken:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha.. Pep das toch gewoon gratis.. Maar gelukkig gebruik ik die troep niet!!

Waarschuw beheerder
Uhm.. Pep is vies. Pep is alleen handig als je een mietje ben, en lang door wil gaan.

Voor lang door gaan heb ik geen pep nodig. Alleen een lekkere vent en een geil drankje.. :D
Waarschuw beheerder
Ik betaal echt nie meer als 5 euro!

maar wie weet heb je bij een duurdere wel betere pep?!

ik betaalde 8 euro de gram maar dan had ik wel spul wat niet versneden was :9

betaal liever iets meer voor MATRIAAL dan wat minder voor versneden zooi :)

majah dat pep is verlede tijd voor mij heheh

Waarschuw beheerder
geef mij maar MDMA :D
Waarschuw beheerder
donateur
pep is lief!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een paar keer meer betaald (10 eurie)
En dat was echt kutspeed:S
En nu betaal ik 5 eurie en heb echt toppie spul :yes:

Waarschuw beheerder
Pep is onmisbaar op een feest en zeer zeer zeer goedkoop! 5 euro?? veel te veel man gek :D
Waarschuw beheerder
PEP is lekker
en ik ga daarom zo dadelijk ff naar de PEPBOER toe om ff wat lekkere SNATSE te halen... :yes:

....en wortelt weer verder!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PEP boven alles
Waarschuw beheerder
Spatters uit n pakkie :P jummy

Waarschuw beheerder
maar hier in leiden is het moeilijk om te krijgen man!

Waarschuw beheerder
nou om eerlijk te zijn voel ik me daar door wel slimmer door....!!!
zo dat blijkt dan wel weer uit deze zin :p

vaagheid uber alles

Waarschuw beheerder
pep = sloeber poeder
Waarschuw beheerder
ik ben een sloeber

Waarschuw beheerder
pep is zwaar van het pad af raken, wazig worden en moeilijk nadenken ,op een feest de adereneline tot het hoogte punt laten komen, tot je verstijft van de krampen niet meer kunt lopen. En uiteindelijk in een lulkick verkeren dat kan eindigen in een ijlfase, skuddend en skuimbekkend schaamteloos op straat rondlopen. tijdloos in een eigen wereld verkeren, en na moeilijk het helen weekend te zijn doorgegaan, dan kan zeggen,dat je weer eens goed naar ze moer bent gegaan!!

Waarschuw beheerder
pep is zwaar van het pad af raken, wazig worden en moeilijk nadenken ,op een feest de adereneline tot het hoogte punt laten komen, tot je verstijft van de krampen niet meer kunt lopen. En uiteindelijk in een lulkick verkeren dat kan eindigen in een ijlfase, skuddend en skuimbekkend schaamteloos op straat rondlopen. tijdloos in een eigen wereld verkeren, en na moeilijk het helen weekend te zijn doorgegaan, dan kan zeggen,dat je weer eens goed naar ze moer bent gegaan!!

Mooi he?! :D

Waarschuw beheerder
Vooral de combi xtc + pep is echt top (y)
Waarschuw beheerder
xtc.. pep ... BACO... LAF VEEL ... EN HALV'M LITERS GROLSCH...

ben nog wakker ... kom niet vanaf raving nightmare...

DEVENTERROR...de gekste'n...

laff'm joint aanraggen .. en me plavond.. turen ..

toedeloe
Waarschuw beheerder
pep? :bah: goedkope troep

Waarschuw beheerder
beter dat het zo goedkoop is!
Waarschuw beheerder
het is dan wel goedkoop maar t is ook zeker troep
gadverdamme :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
pep = drugs = troep

Waarschuw beheerder
Maar dan wel goedkope troep waar je hard van gaat. Besser!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is de aller beste drugs die er bestaat er is geen lekkere gewoon de beste shit..

:gaap:

Waarschuw beheerder
:gaap:? Wat een rommel heb jij dan!

Waarschuw beheerder
Ik vind het kk troep! Als je het heb gebruikt op een feest en je komt thuis kan je vaak niet meer slapen, je eetlust verdwijnt en weet ik t allemaal.. Maargoed dit is mijn mening;)
Waarschuw beheerder
donateur
pep is (Y)

Maar alles met mate... :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rommel is rommel he..

Waarschuw beheerder
Nee je hebt rommel, en je hebt rommel.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee je heb rommel en je hebt Grolsch...

dan is het (Y)

Waarschuw beheerder
hehe maar wij hebben rommel(sch) ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
____________________­____//

waar is mijn coke??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch drie minuten..
Waarschuw beheerder
S.N.E.L.L?

Stiekum Nakken En Lijntjes Leggen?
Waarschuw beheerder
nee S.N.E.L.L.:

Speednakkia Neus Eerst Leren Lopen

Waarschuw beheerder
pep is wel een fijn middeltje voor feestjes, mits je t met mate gebruikt

maar heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die ieder weekend aan de pep zitten... het is zooo slecht; je gaat er slecht uitzien, voelt je altijd kut
Waarschuw beheerder
S.N.E.L.L.

Snorkels Nemen Een Lange Lijn!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie durft te zeggen dat snel niet verslavend is is al aardig op weg ,, whuhahahahaha,,

Waarschuw beheerder
tis niet verslavend ;P
Waarschuw beheerder
mn examens VWO ermee gered. 1.5 week doorgehaald, maar het blijft troep!!

ben benieuwd wat de wouten met mn dope hebben gedaan tijdens oud&nieuw---> ze waren wel heel alert:P

wat was ik onoplettend...
Waarschuw beheerder
pep is geweldig allemaaal je bek houden

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vervanger van iets..

Waarschuw beheerder
misschien bij jou...
Waarschuw beheerder
het is de beste zooi voor de 3e wereld land want daar is het helemaal goed voor want: gewoon een paar lijntjes nemen elke dag en ze hebben geen honger meer en ze hoeven niet te slapen dus kunnen ze langer werken dus hebben ze meer geld dus zijn ze niet arm meer !!!!!!!!!!!!zo simpel ligt het!!!!!!1

Waarschuw beheerder
donateur
Woensdag lekker pep in een capsule gedaan.. in 1x zoon halve gram die inslaat 2x :D Lekker hoor!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik alleen oordeel ik niet praktijk..(pep)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Super lekker alleen je word dr zo verrot van.
Ach ja en ook goed voor mensen die af willen vallen. Maar moet zeggen de pep is ook nie meer wat ie eerst was. Lag je nog wel s 2 nachten van wakker.

Waarschuw beheerder
Nee dat zal wel niet. Volgens mij kan je je toetsenbord al niet eens meer normaal vinden!
Waarschuw beheerder
Volgens mij kan je je toetsenbord al niet eens meer normaal vinden!

.....Maar dat kan ik ook niet, is dat erg?
Misschien moet ik nog wat meer in mijn neus stoppen voor een betere concentratieve werking...

Waarschuw beheerder
een echt VOEDINGSUPLEMENT voordeel>strak staan de hele wereld kan dood vallen zo lekkerishetnadeel>al­s je dan eindelijk een leuke griet heb je een lul zo groot als een snow sealmaar ja het leven is hard maar ja dan heb je geluk dat jeniet hoeft of mag beffen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!
pep is t beste wat er is ik leef er op je ken t overal voor gebruike pep voor over de spadza of speedza t is owk lekker over de aangepepte peppertjus. maar t is owk vet nuttig ga vaak met me pepschep op zoek na de spadschat. er is altijd wel wat te beleve met dit wondermiddel. als aanstaand dokter zal ik t iedereen voorschrijve!!!!!
pep is t beste wat er is ik leef er op je ken t overal voor gebruike pep voor over de spadza of speedza t is owk lekker over de aangepepte peppertjus. maar t is owk vet nuttig ga vaak met me pepschep op zoek na de spadschat. er is altijd wel wat te beleve met dit wondermiddel. als aanstaand dokter zal ik t iedereen voorschrijve!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
pep = lekker. Alleen op speciale feesten enzo anders verneuk je jezelf.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind pep een (zelf)moordende slopende achteraf deprimerende drug :(
Waarschuw beheerder
Ik vind pep een (zelf)moordende slopende achteraf deprimerende drug :(

maar wel lekker :D

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor dat moment misschien wel ja, maar daarna :((N)
Waarschuw beheerder
tjah heb er zelf niet zo veel last van..

na een weekendje doorgaan, ben ik wel brak, en niet opper-vrolijk nee, maar zo depri nou ook weer niet :D
Waarschuw beheerder
geloof me...

dat heb ik wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zal het misschien wel aan mij liggen :)

Bij coke heb ik nergens geen last van de volgende dag :S
Waarschuw beheerder
tjah of het ligt aan mij:d

het is wel vaker bij mensen hoor! dat ze of para worden (na ECHT lang wakker te zijn geweest)
of dat ze depri worden inderdaad

naja het zal mijn geluk wel zijn ;)

Waarschuw beheerder
donateur
het is wel vaker bij mensen hoor! dat ze of para worden (na ECHT lang wakker te zijn geweest)

Je hoeft niet ECHT lang wakker te zijn om para te worden.
Artiest Arson
Waarschuw beheerder
Pep was ik vrij snel klaar mee.
De eerste paar keer was wel lachen, in combinatie met een pilletje of 2.
Alleen het slapen was idd een drama, zondag avond soms nog niet...

Vervolgens ben ik er een paar keer compleet para van geworden op feesten.
1x heb ik ruim een uur op dezelfde plaats op de dansvloer gestaan in m'n eentje, omdat ik dacht dat iedereen eruit zag als halve duivels, mij aankeken en mij wilden gaan pakken.
Dat was echt ECHT niet cool meer...
Gelukkig kwam er toen security een rondje door de zaal lopen, wat was ik blij!
Toen vrolijk die lui achterna gelopen en daarna ging het wel weer... maar was wel een klote ervaring!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik blijf erbij, pep is zo lekker omdat je daarna ook zo rot bent.

Coke heeft hetzelfde effect maar veel korter en je kunt daarna tenminste redelijk slapen.

veel beter dus :-P

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
Nou om coke met pep te vergelijken vind ik niet zn goed plan.

ten eerste vind ik de werking van pep heelk anders dan bij coke, bij pep krijg je echt zn energie stoot vooral bij de 1e lijn die je naar binnen werkt :)

Coke werkt vele malen korter na 30 min word het effect minder en krijg je trek in nog een lijn, zo blijf je door gaan en het kost je veels te veel geld. Ik vind coke het geld niet waard, je betaald gem toch zn 40 euro voor misschien 2 uurtjes plezier terwijl je met een grammewtje pep de hele nacht ken doen.

En dat vberrot voelen heb ik nooit geen last van, terwijl ik toch hele goeie speed heb.

En tis ook niet zo heel erg slecht voor je , na een nacht mdma gebruik bv voel je gewoon dat vooral je hersenen een flinke tik hebben gehad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mwoah ben ik niet met je eens JP.

Met een gram Coke doe je echt wel 6-8 uur geen 2 gek!

Of snuif je 3-4 lijnen per uur?
Dat zou dan duiden op een vette tolerantie.

Ik doe met een halve gram zo'n 5 uur en dan heb ik goede lol.

Chris

Waarschuw beheerder
donateur
Sossa begin ik zoiezo niet aan. Daarom weet ik niet wat ik mis maar vind pep altijd errug lekker. Grootste nadeel is het para zijn als je teveel gehad hebt..

Waarschuw beheerder
Van sos krijg ik een bloedneus en van pep niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Inge&chris:
Met een gram Coke doe je echt wel 6-8 uur

HUh :O

was het toevallig geen 3 gram :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik doe met een gram coke echt denk zn 2 uurtjes, als ik dan thuis zit he. Maar goed coke is leuk voor af en toe, maar speed blijft toch een betere party drug :)

Ben er wel achter gekomen dat je die 2 drugzen niet door elkaar moet gebruiken want dan krijg je een niet zo fijn gevoel :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor de gene die zeggen dat Pep nie verslavend is... dat d8 ik dus ook;) neem maar 's elke dag zo'n 2 lijnen en dat 7dagen achter elkaar, en dan de 8e dag niets... je merkt 't echt!!!

Maar pep is gwoon beter als je lang wakker wilt blijven supah veel lol wil hebben en niet veel wilt uitgeven... want laten we eerlijk zijn 1grammetje is zo'n 5euro... terwijl coke voor 1 grammetje zo'n 20 tot 50 euro ken kosten;)

(K)Iezzz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oh ja, en bier drinken als je net 'n lijn pep hebt gehad.. geen goe idee... ga je gyga van over je nek! (*ik dan*) en jus du orange owk nie! GADVERDAMME dat is dan zuuur!!!

(K)Iezz
Waarschuw beheerder
Speed.. heerlijk goedje... ik heb er ook niet zoveel van nodig.. meestal zaterdags een pakkie.. zaterdagnacht de hele avond plezier en dan nog een half pakkie over... alleen tis zo lekker (en de volgende dag ben je best wel gaar) dat je zondagsavonds ook maar een klein hakkie neemt voor de enersjie van zondagavond

Waarschuw beheerder
BAH, geweldige drugs, totdat je er uti gaat zien als een PEPSLET!!!

niet gebruiken!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
saartjuhhh aka gestoord wijf<<< dat valt reuze meej hoor! 'k gebruik alleen op feesjes.... dus in 't weekend! door de week ben 'k clean... zo'n beetje

(k)Iezz
Waarschuw beheerder
Ik zeg altyd maar zo er is geen betere drugs dan pep en ik zeg ook altyd: IK BEN NIET VERSLAAFD AAN DE PEP DE PEP IS VERSLAAFD AAN MIJ :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
das 'n hele goeie ja... miss. gak dit weekend 's een pilletje proberen.. moek 's ff kijken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geen id. daar kom ik dan wel 8er denk ik zo... Denk dat het ieder voor zich is hoe een pil inslaat das ook met pep. Krijg van de een te horen dat pillen geweldig zijn, terwijl de andere zegt dat hij in slaap valt... en zo gaat dat ook over pep, maar k heb niets slechts te melden over pep hoor!!!

(K)
Waarschuw beheerder
pep the ultimate gabber powder verkrijgbaar bij de nachtapotheker.

pep is zekers gerse spul om op te hakke. maar het maakt je zo gaar vooral als je het een paar dagen doet.

voorderest = pepper de pep het best
*let the speed control your body*
*i got the need for speed*

later

Waarschuw beheerder
jeuss ik heb ADHD(nee niet Alle Dagen Hard Drugs)
maar ik ben nogal ril van mezelf en nou heb ik gemerkt dat als ik pep op heb een heel lief jongetje ben tenminste dat zeggen ze tegen me(dat moet je dan maar weer aannemen) maar dat kan wel kloppen want in pep zit amfetamine en dat zit ook in ritalin en dat is trouwens grappig spul :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik ook nog een paar stripjes van :)
Waarschuw beheerder
pep is alleen om wakker te blijven en om niet moe te worden:D doe mij maar een goed pilletje voor het spacen en een lijntje pep om wakker te blijven:P

Waarschuw beheerder
is het beste medicijn tegen alles!!..honger, slaap, lusteloosheid!...all­een als het uitwerkt krijg je het dubbel sow hard terug...alleen eg brak kan je het nie noemen!
Waarschuw beheerder
vol op de snatz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar retalin daarentegen...... :kwijl:

:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pep beinvloed een deel van je hersenen dat je nooit gebruikt en je komt vaak op goeie ideeen als je pep opheb, moet je maar es op letten enik was gore kanker bende maar je heb waar voor je geld en dan nemen we nu een [img cacheid=00008c4e0000627954b2076a1a0038c337]http://www.weak-link.nl/forum/html/emoticons/cokesmile.gif[/img]
Waarschuw beheerder
pep is de beste drugs voor een HAKKUH feest
en je blijft ook nog wel goed helder van die bende
het kost ook niet zo veel,maar et is wel zwaar goor precies wat beat-trix zegt
Waarschuw beheerder
pep is zekerzzz goed spul alleen vergeet ik mn vrienden er door ik weet namelijk niet meer hoe ze eruit zien na 1 of 2 lijntjes dan moeten ze echt naar me toe komen om te zeggen of ik nog mee ga anders zou ik ze echt nooit terug vinden

Waarschuw beheerder
pep is goor

Waarschuw beheerder
pepperdepepperdepep neej nix voor mij
Waarschuw beheerder
PEP IS LEKKERRRRR ma tog ook weer vies vooral die bende in je strot dus na iedere lijn moet k gwoon ff zeggen ..... bah wat lekker :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pep = nep
Waarschuw beheerder
donateur
das is jah die snuifpolka jah... :[
Waarschuw beheerder
pep vind ik lekker,pep vind ik goed ,alleen is het niet goed voor je bloed:S:P
Waarschuw beheerder
donateur
2Lady-Anneliesss

pep is slecht voor je

er zijn zoveel dingen slecht voor je. dus die paar gram pep per weekend kan er ook nog wel bij. je leeft tenslotte maar 1 keer. Hoop ik, moet er niet aan denken dat ik nog een keertje terug moest komen op aarde an alles wat er gebruikt en misbruikt is in de weekenden. Krijg je allemaal lopende chemo-bommen. lekker voor het milieu zou ik zeggen.