Partyflock
 
Forumonderwerp · 638424
­ Nederland
 
Ben ff benieuwd.... wat vinden de mensen hier op PF van paaldansen?

Zelf vindt ik t echt super (Y)
en jullie?
Zwaar :respect: :yes:
 
ik heb wel een paal,kom je dansen?????
De nacht in Tilburg. Met me zatte bakkes wel eens geweest met een paar vrienden. Elke keer werd ik geweigerd omdat ik te zat was. Haha als het zo moet dan hoeft het voor mij niet meer hoor!!
Super!!Wie wil er bij mij komen paaldansen??
 
HELEMAAL toppie! (y) :P
Als je t echt goed kunt, dan is t echt super mooi! Vind t altijd wel leuk om een poging te wagen! Stond altijd bij zo'n paal in Oldtown in A'dam, but that's a long time ago!
paaldansen kan echt mooi zijn :yes: las deze week in de sp!ts dat een nederlands meisje het wk paaldansen gewonnen had :respect:
 
Ben ik superz goed in.
van vrienden heb ik gehoord dat ik een keer ben wezen paaldansen toen ik zo stoned was als een garnaal! na een aantal cakies te hebben gegeten!
Ik heb wel eens op een bar om zo'n paal gehangen :D

Was wel leuk, maar ik durfde niet veel omdat ik bang was van de bar af te flikkeren :/
las deze week in de sp!ts dat een nederlands meisje het wk paaldansen gewonnen had


:respect: :respect: :respect: da's echt wel wat ja :yes:
o ik dacht dat het het wk paalzitten was :P
2 Kim: gewoon aan die paal hangen, val je niet :D Zo deed ik t altijd, slingerde dan wel es een beetje erg in de rondte, maar ach :D
is mij ook al es overkomen als ik helemaal van de wereld ben.maja laten we het daar maar niet over hebben
Geil hoor:P
ik heb wel eens een poging tot paaldansen gewaagd.. maarja.. was geen goeie paal :)
Ik vind paaldansen echt super.. als ik 18 ben ga ik hopelijk ook go go dansen dus dan kom ik nog wel vaak een paal tegen hahahaha...
 
vin t super om te zien!!

tenminste als t een lekker wijf is die er danst :P
laatste aanpassing
 
Ik heb een paal, welke dame wil dansen ?
leuk om te doen..
paaldansen :kwijl:
 
2 kimmhmm: dat had ik nou ook, maar ik viel er dus ook daadwerkelijk vanaf, maar gelukkig viel ik op de italiaan met wie ik op de bar stond... hij had n hersenschudding, ikke gelukkig niet!

maar paaldansen : :respect:

(iemand enig idee of er paaldanscursussen zijn ;) )
paaldansen :kwijl:, mits goed geperformed natuurlijk...
op vakantie in Zeeland een keer gedaan in de boerencampingdisco :bloos:
won er wel een kan bier mee :devil:
Ga ik zeker nog een keer doen met mijn vriendin hebben we afgesproken. Lekkerrrrrrrrrrrrr!
laatste aanpassing
 
Denise Mulder en Kim Holland geven paaldanscursussen.


http://home.wanadoo.nl/denisemulder/
Sorrie Sietz maar een beetje eigen fantasie en gaan met die banaan. Heb ik die hoeren niet voor nodig.
 
Voel je je aangesproken, Eliesje?

(iemand enig idee of er paaldanscursussen zijn ;) )


Mijn antwoord was dus puur een reactie op bovenstaande vraag.

Daarnaast zie ik liever Denise Mulder aan een paal hangen dan dat ik Eliesje met haar eigen fantasie om een banaan zie draaien.
WHahahahahahahahahah­a! Wat ben jij snel over je zeik zeg! Wel grappig van die opgefokte wijven hier!
 
Wijven?




Puberaal onderkruipsel, laat jij je nou maar nemen door alle aanmeldingen in je Gang-Bang topic dan praten we daarna wel weer verder.
Haha ik ga hier niet eens meer op door. Neem jij maar lekker alles serieus op internet dan kom je er wel.:frusty: Get a life girl! Trouwens wel altijd grappig dat wijven zoals jij zich altijd zo gauw op de kast laten krijgen. Ik ga er verder niet meer op in dit is te zielig voor woorden.:kots: Succes met je leven Sietz.
Oh ja joh heeft een paal.
 
Voor cursussen van Denise Mulder (die heeft gewonnen):

http://home.wanadoo.nl/denisemulder
(sorry voor de niet-link)
 
Hoe kom je zo gefrustreerd, Eliesje?


Alle vrouwen op PF zijn wijven en een prof paaldanseres is meteen een hoer? Vertel eens, wat voor onrecht is je aangedaan? Waar is het fout gegaan?

Gooi het in de groep, zoals je weet nemen wij PartyFlockers alles serieus dus zelfs jouw problemen nemen wij hier serieus.

Zegt u het maar. :)
 
Sta je nou niet voor paal als je zo rond een paal staat te dansen?????? kbedoel staat ze achter die paal en dan probeert ze met alle kracht d'r lipjes links en rechts langs die paal te drukken.............­natte paal dus :yes:
Ik zou het weleens willen zien:bloos:
 
:respect:

als je gewoon werkend op je kop hangt en dan nog zo'n mooie vorm aan kan nemen.. :respect: :)
Ik vind het er ook wel erg mooi uitzien. Maar lijkt me echt super moeilijk om te doen. Maar misschien ook wel erg leuk.

Die vrouw die het wk had gewonnen liet nog een showtje zien in Barend en van Dorp (y)
Ja idd het was toen in B&vD dat was wel mooi om te zien inderdaad, en dat het verboden is, of tenminste je mag het niet overal doen, dat vond ik wel een beetje vreemd... Maar wel respect hoor lijkt me erg moeilijk!
als Sietz nou gewoon met die gangbang meedoet, hebben we nergens last van
 
Ik vind het heel erg knap als je het kunt.
Lijkt me niet echt makkelijk om jezelf mooi om een paal heen te wurmen.
ik vind t (Y)
Super vind ik het. :k
Elke week doe ik het voor ene besloten cluibje.

sietz je hebt gelijk, eliesje you get a life!!!!

maarehhh paaldansen jah leuk om te zien etc maar niet voor mij ik kan er nl helemaal nix van!!!!
 
Ik zou het best wel willen leren, maar jah waar leer je zoiets he...
 
op een paaldansschool.was laatst nog bij jambers :p
Denise Mulder is kampioen paaldansen geworden op het WK Striptease in de VS. Ze stond in de finale van het prestigieuze Miss Nude World verkiezing. Dertig professionele erotische danseressen deden mee aan dit grote evenement.
Voor een publiek van bijna 10.000 bezoekers werden de dames beoordeeld op show, schoonheid, figuur, persoonlijkheid, talent en creativiteit. Denise kreeg vorig jaar de titel: Miss Striptease Nederland 2002. Dit was haar kans om deel te nemen aan het wereld kampioenschap. Alleen dames die reeds in het bezit zijn van toonaangevende titels worden toegelaten. De Nederlandse werd vierde in het algemeen klassement, maar is door de 16 mannelijke juryleden wel uitgeroepen tot 'Pole Champion'.
In Amerika zijn de toppers van de Striptease echte sterren. De danseressen trekken met een karavaan aan trucks door het hele land. Ook Denise gaat naar de VS. Ze heeft een contract aangeboden gekregen van Pure Talent Agency, het grootste erotisch entertainment bureau in Amerika. In Nederland runt ze samen met Kim Holland de Striptease Academy in Scheveningen. Ook is ze nog te zien op de Kamasutrabeurs in Amsterdam.


© 2003 Neos.nl/Het Net



laatste aanpassing
 
Ik vind het he-le-maal TOP
Vind het mooi om te zien, tenminste als diegene ook goed is.