Partyflock

Forumonderwerp · 638220
ja sorry ik weet het is dubbel maaar die andere is gesloten dus maak ik wel nieuwe !! maarjah wat gaat het woorden iedereen verwacht dat den haag geslacht word wat denken jullie ????
gezellig

maar pak de combi maar dan ben je stoer :s
heb nix met stoer temaken kef !!! maar wou je nou kaartje ????? KEF
ja kom gezellig in me eentje op noord zitten :s
jah of met je vrienden ???? DAPP' strijder wil wel is nog nooi buiten arena geweest dus je heb al gezelschap!!!!
hahahaha kleine man, mijn vrienden van Ajax zijn andere figuren als dappre strijder ;)
hahah jah toch wel ?? maarjah we zullen zien wat het word ik vewacht alleen een hoop spreek koren en dat de wedstrijd gestaakt word !! dus jah we zien het wel jah toch
ja zeker wel ja ;)

ach ik zie het zeker wel, gestaakt of niet, overwinning voor ons zeker :yes: :P
jah dat zal wel jah den haag verkeerd in vorm crises dus moet makkie zijn maarjah het blijft een uitverkocht vijandag zuiderpark dus jah we zullen zien
laatste aanpassing
tja al jullie succes supporters komen ook maar weer is
jah ik wil wel is zien als jou cluppie slecht gaat 15 ofzo hoeveel zullen er dan zijn 15.000 max??
zou ik niet erg vinden ouwe.

zie je meteen wie er een echte is en wie niet :D
jah das waar maar gemiddeld zitten er bij ons nu 6 a 7 1000 dus valt nog mee we zijn nog maar klein
mogen dan klein zijn maar hebben tenminste de echte supporters over gehouden.
Kleine man, regel er 500 dan.
hehe

rob zoveel vrienden heb je geeneens :D
hahah jah uuuhhh heb je zoveel egte vrienden dan verkoop je drugs ofzo >?????? maar uuhh tuurlijk waar moet ik ze naartoe stuuren ???
Niet iedereen hoeft je vriend te zijn.. lijkt me vrij duidelijk. Echter, ik heb die 500 kaarten zo uitgedeeld hoor.

Regel ze maar, kom ze daarna wel ophalen.
gee probleem kom maar ophalen ingang noord!!! ik wacht op je
Ja, lul maar een eind heen, maar ondertussen doe je geen ene mallemoer. Heb dus niets aan je.. :Z
weetje wat het is pik !! ik regel ze met liefde maarjah jij komt toch ook niet dus kijk jij maar anaal+
en als je egt slim ben heb je clubkaart van andere club dan ken je zo kaartje halen is maar idee (y)
Wat is er voor jullie aan als er enkele losse Ajacieden zitten? Niet echt de moeite waard toch? Kaarten zijn wel te regelen hoor, maar ook hier weer: die paar kaarten.
jah maarjah dan ken je wel enigste vervelende is dat er nog alleen maar kaarten voor noord zijn dus jah dat lijkt me niet zo slim nee of je moet kaarten voor oost kennen halen zit je tussen de kinderen dat is we veilag met ze tweeen
ofzo(y)

mensen uit dokkuh die voor ajax zijn
HOE NEP KAN JE WEZEN
en hij ziet ze club LIVE zeker ook maar 5 x per jaar neppert!!!!!!!!!

Hey,

dappere strijder je komt uit Dokkum toch?
Volgens mij heeft de Oude Garde van Ajax een gruwelijk hekel aan die boeren die bij hun club komen!!! Er komen zoveel mensen naar die club toe die helemaal niks met Amsterdam te maken hebben dat zie je wel aan alle vlaggen in dat gebouw(Arena red.) met: Klazienaveen groet Ajax etc!!!

Heb liever een stadion gevuld met 9.000 Hagenezen dan 50.000 mensen waarvan 75% op tenminste 2u van Amsterdam rijden wonen!

Dit was ik nog ff vergeten: Jullie kunnen het allemaal nalezen in Handboek voor Hooligans van Paul van Gageldonk!!!!
laatste aanpassing

Dat noemen succes supporters!
of ja gewoon ajax publiek
:Z Die gruwelijke hekel is wel verdwenen ondertussen hoor. Even ter notificatie: ALLES buiten Amsterdam noemen we boeren. Enige uitzondering op de regel is het onvoorwaardelijk houden van Ajax, Amsterdam e.d.

Nou volgens mij nog niet hoor!!

Ben geen insider maar hoorde laatst een interview op de Radio en daar werden toch hele andere dingen verteld!!!
Nou, bij deze heb je anders gehoord. Alsjeblieft. Heb niet eens zin om alle plaatsen allemaal op te noemen.

er zijn ook mensen uit groningen die na rotter#$5 gaan en ook na denhaag..en vice versa ook
ieder ze club en dan heb je toch wel wat voor je club over om heen en weer te rijden..zo zie ik het

Artiest Sentinel
Jezus die hoppies denken nu ook al te weten hoe het er bij ons aan toe gaat :S

Van gageldonk had de fabeltjeskrant kunnen schrijven trouwens, maar dat terzijde
tja van Snaveldonk ja

en langedarm hou jij je lekker met jouw cluppie bezig over alle inside dingen, laat je ons het onze doen ok

MIDDENOORD DE GEKSTE nog 6 dagen dan D-day in het zuiderpark voetbal verlieze we misschien wel maar de relle winne wij wij wij ZYKLON B 120% anti ajax tot zondag

groet de hagenezen

en de amsterdammers ZYKLON B
hahahaha ga jij maar rellen tegen de combi gangers, want dat is stoer :S

Wat moet je nou met een duif op je arm :S
Made in den haag de rellen tegen wie? Denken jullie nou echt dat er wat gaat gebeuren misschien rellen met me maar dat zal het enigste zijn! Ik heb iets veel beters te doen die dag!
laatste aanpassing

Wie niet:D
:D

dat die gasten zich allemaal met voetbal bezig houden:D

Ik zou me niet eens willen bemoeien met jullie dingen!

Maar dat wat ik net zei was bedoeld voor "dappere strijder'' en niet voor jullie (Kef, Cebas en Arrogant) als jullie tenminste echte supporters zijn want wordt zo langzamerhand beetje gek van al dat geouwehoer hier door internethoolies.

Maar Cebas dat over dat er mensen uit Groningen naar Den Haag toekomen dat is onzin, er komen echt geen mensen van buiten de stad naar ons toe, kijk wel Hagenezen die bv zijn verhuisd naar boerenland voor hun werk maar geen mensen uit andere steden en hier durf ik vergif op in te nemen.

Ik weet ook ongeveer wel dat de helft niet klopt in dat boek van Gageldonk maar ik ken een meisje die zit in dat sfeervak 411 of 410 ofzo en haar vader (Hagenees trouwens) die zei dat er nog steeds met argusogen naar boeren wordt gekeken omdat die al 10 min voor het einde van de wedstrijd het stadion verlaten en dat wordt volgens mij minder maar het gebeurd nog steeds in redelijk grote aantallen

Ik ben anti boer bij ajax:yes:
Ookal kijken nu mensen me scheef aan,doordat ik het zeg.
Ajax is voor de amsterdammers:yes:
En zo wil ik het ook eigenlijk weer graag zien.

Zo ist moar net me jong :yes:

Boeren die eerder weggaan omdat ze anders in de file staan :bah:
........tsssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssss..........­........tsssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­sssssssssssssss.....­..........tsssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­ssssssssssssssssssss­sssssss

Iemand de gaskraan open laten staan?? JULLIE (=jodenvolk) hadden dat tog allang moeten ruiken met die NEUZEN van jullie..:X:
laatste aanpassing