Partyflock

Forumonderwerp · 638220
ja sorry ik weet het is dubbel maaar die andere is gesloten dus maak ik wel nieuwe !! maarjah wat gaat het woorden iedereen verwacht dat den haag geslacht word wat denken jullie ????

Artiest Sentinel
Zozozo intelligente reply? Hoe lang heb je daar over nagedacht??

bekijk alleen effe ze foto;)
Hoelang denk je zelf?
hahha echt zo een hardlopertje:yes:

Sportief hopje he :yes:
nou heb ff jou foto's gekeken maar voor jou ren ik nooit (neus ) IK ben de beste hahaha in weg rennen jah en thuis anaal+ kijken en groote mond achter beeldscherm ja!!!!!!!!!!!!

kleineman je kan niet aan iemand zien of hij sterk is.
Ik ben zelf ook geen beer of wat dan ook,maar krijg ze wel neer hoor:)

Idd, en lef wil ook wel eens tellen....
laatste aanpassing
Artiest Ricos
Wij gebruiken Feyenoord stroom, welk gas gebruiken jullie???

Als je godverdomse niet in een combi vak wilt gaan zitten, dan probeer je kaarten te kopen voor een vak tussen de tegenstanders. En er word verteld dat er mensen zijn die wat beters te doen hebben dan naar Den Haag - 020 gaan (door de 020-ers) ja laat toch je godverdomse club niet in de steek of wel???

Den Haag - 020 zal wel een overwinning worden voor 020.... maar 020 zal er niet zonder schrammen vanaf komen..
nee oke maar als je zo'n groote bek heb jah !!! dan ken je reactie krijgen
ricos (y) al die (020) hier op flock zien nooit hun club buiten arena !!!!!!!!
we zien wel

hahaha leuk verhaal kleine man:yes:
zijn foto's zat waar een deel van op pf zit:yes:
kleineman: idd, en maar blijven zeggen hoe stoer ze zijn, terwijl ze nog nooit de Neerlands grootste poel des verderfs in zijn geweest.... ik zeg niet IEDEREEN, maar de meeste..

heb trouwens ergens een brief gevonden op i-net van Louis. k zal um ff laten zien:

'Hier bij Ajax ga ik falen,
een klotesfeer achterlatend en in Barcelona weer balen.
Door velen lachwekkend genoemd naar godenzonen,
Maar meer de bakermat van verwende zogenaamde ideale schoonzonen.
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer,
ook daar heerste alles behalve een voetbal sfeer.
Nu ga ik mijn bankrekening weer achterna,
en ga wat technisch doen in de aRENa.
In mijn levensfase is dit opnieuw een nieuwe kans,
en de arrogantie in Amsterdam krijgt een extra stimulans,
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
Ronald stopt ‘m op z’n Amsterdams bij Arie in zijn...’
laatste aanpassing

Kleineman.
Ik ben blij dat jullie dat weten.....

En waar heb ik een grote bek dan (neem aan dat je mij bedoelde) Maar ik ga me hier echt niet druk lopen maken om anderen. In een confrontatie zie je wat je aan elkaar hebt.
In One on One gevechten is er een die verliest en een die wint, some times you win some some times you lose some.
Zo gaat het spelletje is het niet?. Ik heb nergens gezegd dat ik mensen laat rennen, jij haalt dat wel aan.
Ik kan moeilijk vanaf hier zeggen wat er zou gebeuren in een confrontatie, net zo min als jij dat kan, net zo min als wie dan ook dat kan.

Ik denk dat je aan een heleboel dingen wel kan zien (en lezen) wie er "echt" is en wie een mooie computer heeft :)
laatste aanpassing

wie zegt dat wij onze club in de steek laten trouwens?
Wij zeggen alleen niet bij de wedstrijd den haag -ajax te wezen.
Waar wij wel zijn gaat jullie geen fuck aan.
Dat zien jullie allemaal vanzelf wel.
Misschien lig ik in me bed misschien zit ik wel in den haag.
Voor jou een vraag voor mij een weet;)
Zoek het lekker allemaal uit:yes:
En hopenlijk tot ziens

ik weet dat er jode kome na den haag en die nie in in het zuiderpark zitte dat hoef je me nie wijs te make zo dom ben ik nah ook weer niet

ZYKLON B
Dan weet jij meer als de meeste ¨joden¨ hier... :gaap:
laatste aanpassing
ja duhhhh alle jooden hier zijn nog nooit uitgeweest dus kunnen dat ook niet weten !!!!!!!

Met wie wil je op de vuist gaan?
Met een combivak? of met de spelers?
Wat denk je nou zelf,dat er nog een kans is om tot een rel te komen?
Den haag is de gekste al weken van te voren beginnen ze op internet
Zodat politie en alles allang is voorbereid.
Betere bescherming kunnen jullie niet krijgen.
spreek koren vriend ik weet cker dat hamas hamas joden aan het gas rijkelijk gaat vloeien en dat mag niet van deetman hij heb opdracht gegeven dat ze dan heel noord moeten ontruimen dus jah ik ben benieuwd

nou geweldig:S
lekker kwetsend allemaal:D
Ik vind het juist prachtig die anti liedjes:)
Ga er echt niet om lopen zeiken.
Maargoed laat jullie alles maar verpesten:yes:
Jullie zullen op zeker gaan zingen en hebben dan een reden om ook niet naar amsterdam te komen.
jah daar heb je nou gelijk in dat is ook zo jammer aan het heleverhaal dan mogen we niet uit snappie

Die burgemeesters moeten iet zeiken. Overal zijn spreekkoren, naar ons naar jullie naar weet ik veel.
Gaat over en weer, maar we zouden daarmee ook anderen kwetsen, bladiebla die zitten niet in het stadion..... En dat maakt voetbal nou ook leuk, spreekkoren zijn er niet voor niets :)
dus jij vind dat ze thuis hooren bij voetbal !!!!!!!! nou sorry maar dat is egte onzin vriend????

Waarom is dat onzin, zou toch dood zijn in een stadion zonder, en het heeft een doel :yes:
jah maar zingen voor je eige cluppie dat hoord er thuis net als sportief gedrag maar elkaar uit schelden voor wat dan ook is egte onzin oke het gebeurt maar thuis hooren nooit

Weet ik niet, het is onderdeel geworden van het geheel.
Zeg ook niet dat het er direct thuishoort, maar wat je zegt het gebeurt. Daarom vindt ik niet dat burgemeesters dan dit soort maatregelen meoten nemen.
maarjah we zullen zien jah ik hoop egt dat die wedstrijd helemaal doorgaat maar ik zie het somber in
bekijk alleen effe ze foto
Hoelang denk je zelf?
hahha echt zo een hardlopertje

Hahahaha en dat is dan 24, is hier op pf nbtjuh de grote jongen uit aan het hangen terwijl je eigenlijk beter hoort te weten.. voor mij ben je nix anders dan een sjaakie met een hele grote NEUS.. en idd ik kan aardig hard lopen en aardige klappen uitdelen ook bedankt voor het compliment he NEUS.. :x:

Ohw jah op je profiel kwam ik deze quote tegen..

kon ik de tijd maar terug draaien.

Wat bedoel je hiermee te zeggen.. dat als je de tijd trug kon draaien had je je ouders wijs willen maken dat ze beter in DH hadden kunnen gaan wonen en je je niet zo hoefde te schamen voor die NEUS van je...:D:D :X:

:kusje:
Dat zal het zijn knul ... :gaap:
laatste aanpassing
OOoohw yeeaah Purmerend Power... das tog net sowiets als Danootjuh Power..

:gaap:

:x:

:kusje:

1987 DEN HAAG AJAX mooie tijd :D toen was ik 6 en ging met me grote broer mee whehehehe zo broer zo broertje gegroet en tot zondag

ZYKLON B
hahahaa wat een mannetjes hier

:gaap:
2 de joden

ff een vraagje jullie hebben het steeds over een combivak
bedoel je daarmee dat er alleen maar petten en sjaals zitten ?

zo ja waarom komen jullie niet dan
2 kevin: meeste is pet en sjaal ja en zeker in een uitvak vol met voorrangsuitkaarthou­ders.

en graaf zei het hierboven al, misschien komen we wel, gaat jou in elk geval geen moer aan
maarre om ff op de wedstrijd terug te komen..
ik vrees het ergste maar blijf tog hopen op een stuntje..:D:D

: praying mode on: eehhhmm.. 2-1 :D
laatste aanpassing
dus de harde kern heb geen voorangsuitkaart
vinnik persoonlijk een beetje raar

Roda - Ado 5-1, Ado in een klein dipje? Vooral die doelman van Ado is niet veel. Zlatan en Sonck zullen het net wel weten te vinden. Ik ga voor een simpele 1-3. Ajax wint in ieder geval, dat is iets wat ik zeker weet. Op de verder opmerkingen hier ga ik niet in. Combi, wedstrijd kijken, combi en ondertussen gebeurt er niets. Ach ja, een flinke dosis spreekkoor misschien, maar dat is normaal tegenwoordig. Zlatan, Van der Vaart, Sylvie Meis en Sneijder zullen wel weer de lul zijn. Ach ja, what's new today. Zlatan neemt sportieve wraak door te scoren en zal wel even provoceren bij de Ado-aanhangers. En supporters uit Dokkum zijn geen èchte Ajacieden. Hmmm, ik heb weinig zin om dit allemaal uit te gaan leggen. Naar uitwedstrijden ga ik niet zo vaak (vorig seizoen 5 maal en dit seizoen 2 maal). Het is moeilijk om ertussen te komen, het kost me teveel geld en ook een gebrek aan tijd is aanwezig. Kortom: het is schijnbaar onmogelijk om altijd en overal bij wedstrijden van Ajax aanwezig te zijn. Jammer, maar helaas. Wellicht over een tijdje als het studeren is gestopt en ik wat kapitaalkrachtiger ben.
laatste aanpassing
dapp're strijder k geef je wel gelijk over wat de kosten betreft is zeker zo
maar ik neem aan dat je per jaar toch wel een aantal wedstrijden bij wilt zijn dan
zoals den haag feyenoord utrecht uit is leuker dan volendam zwolle en heerenveen
ik ga elke uit en thuis wedstrijd van Feyenoord, als het met school uitkomt, dan ga ik ook elke buitelandse uit wedstrijden, zoiezo elke buitelandse thuis.

Het is idd veel geld, heeel veel geld. maar het is niet onmogelijk,dus je kan gewoon elke wedstrijd gaan. je steunt ze of je steunt ze niet. al is het tegen NEC,NAC,Real Madrid, 020, excelsior en volendam.

offopic:
ben zelf geen voorstander van ajax. wel zielig dat er de hele tijd zyklon B geroepen moet worden.... :kots:
maaar uuhh dappere strijder moest bijna huilen toe ik las dat je niet kapitaakrachtag genoeg bent om je cluppie te stuinen egt (y) mooi vehaal !!!!!!!!! en verder ik snap egt wel dat het duur is mij kost het minimaal 2200 euro om alle uitwedstrijden te zien !!!! dan komt je verblijf (ALS NODAG IS ) ETEN DRINKEN BLOWEN GA ZO MAAR DOOR MAAR DUS IK SNAP JE WEL MAAR ER IS WERK ZAT DUS ZOEK EEN BAAN HAHAHAHAH

Kleineman.. Zoek een baan, tja.. Ben druk bezig met afstuderen en heb daarnaast ook genoeg te doen (zoals op een leuk niveau voetballen, uitgaan en socializen). Van een klein bijbaantje kan ik moeilijk alles gaan betalen. Een betere baan zoeken is lastig, vooral in deze economisch moeilijke tijden. Ik doe mijn best om er zoveel mogelijk bij te zijn.

Kevin Kaos, natuurlijk zou ik ook graag eens naar Feyenoord of Utrecht Uit willen. Verder dan Zwolle, Groningen en Heerenveen Uit ben ik niet gekomen. Ik baal er zelf ook van, maar nogmaals: het is lastig om ertussen te komen. Ik ga in ieder geval naar Brugge uit. Zal, net als Milaan uit vorig jaar, geweldig worden.
jah brugge uit kom je egt veen haagse mannen tegen dus zo maar opletten maar leg is uit dat je ken niet naar den haag maar wel brugge uit hoe zit dat dan met je voorrangskaart ??????????? die heb je dan toch????????
2 dapp're strijder
goed dat je er zoveel mogelijk bij bent zo hoort het ook
alleen de clubkeuze snap k niet :)

maar goed

school gaat wel voor idd

gebeurt toch niets in Den Haag...

of de ouwe kern van ado moet nog een keer meegaan, maar nu stelt ado geen fuck meer voor.
2 wat ??? jah zou je wel denken he
kleineman nederlandse uitwedstrijden of europees heb je weer verschillende uitkaarten voor, voorrangsuitkaart, uitkaart, europees voorrang, europese uitkaart.

en zoals den haag is maar 600 kaarten en er zijn zo'n 550 voorrangsuitkaarthou­ders dus er blijft geen moer over voor uitkaarthouders zoals ik heb.

en kleine man ja had eerst ook al zo'n bek dat je mee ging met Brugge hier in Amsterdam, later niks meer over gehoord dus volgens mij lul je een beetje bullshit
2 wat en stel dat de oude kern meegaat wat dan
2 kef maar gaat iedereen van die 550 voorangkaarten en je wou zeggen dat daar geen harde kern tussenzit