Partyflock

Forumonderwerp · 637360
Zou graag willen weten wat jullie van GHB vinden? Heb er namelijk een nare ervaring mee gehad.. Is een keer in mijn drank gedaan, en heb er 25 uur van in coma gelegen..... Had geluk gehad zei de arts....
ghb is t lekkerste wat er is met de rest ben ik allemaal gestopt al u tijd maar dat wil ik nog wel u x doen en dat t gevaarlijk is enzo echt bullshit je moet t gewoon goed gebruiken wie er stoer mee doet valt in slaap ja maar dat is eigen schuld en ghb doden is altijd combinatie van alcohol of andere drugs als je gewoon niet meer dan 1buisje per 2uur neemt ofzo is er niks aan de hand en eikels die t in mensen hun drinken gooien moete ze hard afstraffe want als mensen hebbe gezopen kun je ze wel vermoorden met die zooi ook meegemaakt met vriend en die heb t net gehaald weer opgeklapt met stroom dus niet combineren niks aan de hand veel fun whoeiiiiiii oja t is ook lichaamseige stof en is zo weer uit je bloed dus niet schadelijk dus pillen enzo is dus veel erger

wat ik van GHB vindt?
ik vindt het Bagger, de laatste keer dat ik het op heb. ben ik flink out gegaan eerst bij een vriend thuis. toen ik bij kwam nog wat genomen. en fietsen ben ik nog een keer nokkie gegaan. 12uur weg geweest!

dus hoe het niet meer!!!
Super gaaf spul maar je weet niet wanneer je op moet houden bij mij is het geeindigd in het ziekenhuis
Nou ik vind het superspul!! Veel beter dan pillen enzo want je bent er de volgende dag ook niet brak van.
Alleen gaat het dus zeker niet samen met drank en drink graag een biertje dus gebruik het niet op feesten.

Je moet gewoon weten hoe je er mee om moet gaan, dan is er niks aan de hand!!
ik kan er maar 1 ding zeggen!

gebruik allen wat je wilt, maar kijk goed om je heen of je er ander geen pijn mee doet of er in meetrekt. Dat is een van de belangrijkste dingen!
en nog een leuke...stel dat iemand in een GHB buisje pist en zo aan je verkoopt, heb je het dan door?
laatste aanpassing

GHB+ALCOHOL=COMA

Nooit last van gehad!

GHB is het minst slecht voor je lichaam van alle drug die ik ken. Maar sommige mensen denken dat ze wel even 2 buisje kunnen pakken in 1 keer! NIET dus! Wij deden altijd buisje in een glas een deelde die met zun 2e of 3e en half uurtje later nog 1!! werkt perfect, nog nooit iemand OUT gegaan!

Nix voor mij, sta liever te stuiteren dan dat ik half verdwaasd ben.
To Tha Dancer:Wat weet jij er nou van???? Ik heb t mee gemaakt en niet geproeft omdat ik al redelijk aangeschoten was van de alcohol, dus kom niet zeggen wat ik wel en niet proef.. Enne die tekst over dat t een werking heeft als XTC zeg ik niet uit eigen ervaring maar heb ik van Http://www.drugsweb.­nl/drugs/harddrrugs/­ghb/gebruik.html.. Zeg niet dat ik er alles van weet, dat maak jij ervan namelijk.. En zeg alleen mijn eigen ervaring ermee, terwijl ik t nooit ZELF zou gebruiken... Enne Lady.J bestaat niet by the way...
ghb hoor ik weinig goeds over
ghb = vet relaxed!!

Moet je eens weten wat barkeepers
allemaal wel niet doen

Ik kan je vertellen de meeste in de Horeca zitten
allemaal aan de sos

Ik zeg al de meeste dan
dat betekend niet iedereen
(voor het geval sommige dadelijk weer zijken)
Tijdens HR heb ik hoogstwaarschijnlijk drinken met GHB erin gehad. Ik ging helemaal naar de klote. Begon enorm te zweten en was helemaal bleek. Ben toen maar naar huis gegaan. In de auto ben ik de hele terugweg de hele tijd out gegaan. Af en toe werd ik wel wakker maar dat duurde niet langer dan 30 sec.
Mijn vriendin reed trouwens in de auto, en niet ik.
vind t super spul! Heb er wel ooit nare ervaringe mee gehad maar dat was mn eigenschuld, gewoon te veel genomen, neem nu meestal 2 buisjes en daar vermaak ik me heel de avond mee..
voel me super, dikke smile op mn gezicht en vermaak me goed. dus..
Geil hemels bronwater OLE OLE

vind al die drugs shit maar diep triest:D

ga dan lekker iemand anders lastigvallen...
ontopic: zeg NEE tegen GHB
mij hoor je geen nee zeggen =)
Ik heb GHB tot nu toe 1 keer geprobeerd en vind het denk ik het prettigst om in de huiselijke sfeer te gebruiken, ik krijg er namelijk geen energie van, het maakt me juist heel relaxed en daar heb ik op een party niets aan.

M'n ervaring heb ik in dit topic beschreven Wat vinden jullie van GHB!!??!!
laatste aanpassing
ik word ur superrrgeil van!!!!!!!!:s

1000000 topic's zijn hier al over!

pleur op met die dubbele kutzooi.

SLET
laatste aanpassing
ik vind dat mensen die drugs willen gebruiken, net als ik dat zelf moeten weten maar ik vind het niet te verwoorden hoe ik het vind om mensen drugs toetedienen..meteen verwijderen van een feest en een feestverbod..

dubbel ban.

hehe:vaag:...bannen we voortaan iedereen die een x een dubbel topic opent? dan blijven er weinig leden over denk ik:)
ik zou t niet weten, heb t nog nooit gebruikt!
en ben niet van plan ook..
maar wat voel je eigenlijk van ghb?

Kut, in het ziekenhuis gelegen en nog een hele hoop enge dingen mee gemaakt. Ik raak die troep nooit meer aan! :(
is toch je eigen schuld wijffie. Als je het tenminste vrijwillig hebt genomen.
laatste aanpassing

Te diep in je glaasje gekeken?

DUBBEL

DUBBEL OF NIET..... Tis P****P zooi!!! En moet er niets van hebben!

vind 't ook maar niks!! je kan 't maar zeer slecht doseren! en dus gevaarlijk. en ja ik ken ook mensen die er lange tijd out van gingen!!

Troep man, werkt niet eens, en waarom g als er gier is.

Er zit ook aceton in, daarmee kan je nagellak van je nagels halen, mmm lekker :P
laatste aanpassing

Ghb nog nooit gebruikt !!
Wil wel een x gaan gebruiken :)
Er zit ook aceton in

ehm niet dus he :D

en wat dacht je van je gier... waar dat wel niet mee is gemaakt???? :D:S:D
met heel wat chemischer spul als aceton hoor hhehe
Fuck GHB!

troep

heb het 2 keer gedaan,2 keer bijna niks, geen alcohol en toch zwaar out gegaan voor paar uur!!!
laatste aanpassing

Een verstandige drugs gebruiker kan ook zijn GHB makkelijk doseren,en zorgen dat ie niet out gaat.
Daarom gaat het bij veel PFers ook fout.
Heb het 2 weken voor het eerst gehad. Half buisje maar, merkte niet zo veel.

Afgelopen keer, een heel buisje, in 4 keer. Was zeker wel vet.

Wel voor herhaling vatbaar. Maar ik ben er nog niet echt ervaren mee.

Ik ken alleen de leuke kanten, en die bevallen mij wel:D Maar tog vind ik xtc wel ff wat beter.

Zaterdag ff combi proberen

T

onzin!!

ik heb een keer en ik lieg niet,nog geen 4 druppels genomen
blijkbaar hele sterke shit want ik ging out voor een paar uur!!

dus dat is gelul want minder als ik toen kan je niet pakken,iedereen reageert er anders op!!!!

bloedlink spul!!

GHB??? NEE!!!!

>2> M&M> in een paar topics terug schrijf je,dat je het al 2 keer hebt gehad en onder invloed van (bijna geen) alcohol.
Je weet dat het niet samen gaat, alcohol en ghb. En dan vindt jij het raar dat je out gaat.

1 tip gebruik nooit ghb je wordt er echt helemaal gek van, en het duurt echt te lang voor het uitgewerkt is!!!

GHB daar red je levens mee!!!

2 Lady.D: Je moet niet zeuren want je merkt echt wel als er GHB in je drinken is gegeooid, want meestal zie je het wel en je proeft het zekerste weten!!! Dus LUL NIET!!!

T

er staat bijns geen GHB,geen alcohol

goed lezen he!!

en reageer nu nog maar eens met je dat je het makkelijk kan doseren,BULLSHIT!!

euh... ik nam altyd goldstrick samen met ghb :9
Troep!!! Maar wel lekkere troep 8) :9 :9 :9

Soms een beetje :gaap: is wat minder maar met een ronde kletser d'r bij...... :kwijl:

Ik heb 1x, samen met Gert Jan van BIG brother, GHB genomen. Vond het wel relaxed, alleen hou het voortaan toch op sos. Daar kun je toch iets verder mee gaan. Met GHB moet je wel een beetje oppassen.
GHB = kut