Partyflock

Forumonderwerp · 637360
Zou graag willen weten wat jullie van GHB vinden? Heb er namelijk een nare ervaring mee gehad.. Is een keer in mijn drank gedaan, en heb er 25 uur van in coma gelegen..... Had geluk gehad zei de arts....

Ik wil niet in herhaling vallen maar GHB is een volstrekt onschadelijk middel bij verantwoord gebruik.
Geen gevaarlijke vrije radicalen, praktisch niet giftig bij normale dosering.

LayY-d Debby bekijkt het juist! Elke drugs kent zn risico's en ik denk dat GHB relatief veiliger is als je er maar verantwoordelijk mee omgaat.

Ik vind het ook relaxed spul en ga het binnenkort weer eens halen :P
GHB ook wel de verkrachtings drug, dit wordt meestal door iemand in je drankie getyft en dan wordt je verkracht (bij de vrouwen dan). dus ik vindt het troep!!

en daar zijn we weer De fabeltjeskrant :/

Hoeveel gevallen ken je dat er iemand verkracht is waar GHB bij gebruikt is????
laatste aanpassing

ER is niet echt sprake van verkrachting hoor. Meiden zijn alleen veel losser waardoor ze sneller dingen doen die ze eigenlijk helemaal niet willen. Niet dat ik daar ervaring mee heb ofzo hoor ;) :D

Daarom zeg ik 't ook rond GHB zijn gewoon veels te veel lul verhalen....

Achja ik heb plezier van en da telt :bounce:

ER is niet echt sprake van verkrachting hoor. Meiden zijn alleen veel losser waardoor ze sneller dingen doen die ze eigenlijk helemaal niet willen.

precies er is niet meteen sprake van een verkrachting! dat gebeurt tegenwoordig zelfde en zelfs bijna niet...

tjaapie roenes AKA de Zieke gast;
maar een ding begrijp ik niet? jij zegt dat het een verkrachtingsdrugs is en daarom neem jij het niet? bang om verkracht te worden?? :|

:mixje: meng meng meng....Koekoek:mixje:
Een beetje menger weet dat je er nooit alcohol bij moet gebruiken:dood:
laatste aanpassing
ik heb al veels te veel vriende naar de ehbo kunne brenge door da kutspul ik vin het nie te vertrouwe als je out gaat moete andere mense je weer meesleure doe dan iets anders :vaag:

GHB ook wel de verkrachtings drug

Dat is niet waar, Rohypnol is de drug waar je het over hebt.
GHB ook wel de verkrachtings drug

Dat is niet waar, Rohypnol is de drug waar je het over hebt.

En gewoon alcohol. Dat drinkt ie zeker ook niet ? :S

Als men niet te gek doet en gewoon normaal doseert, hoe je ook niet naar de ehbo
gewoon met mate doen, komt het allemaal goed
Heb t maar 1 keer op, maar ik vond t maar een duffe bedoeling...

het is rotzooi je hebt het niet in de gaten het is vloeibaar dus je kan er met gemak in iemand drinken gooien alleen jammer dat mensen dat nog steeds doen kost al geld zat om mezelf te bezetten met dat spul