Partyflock

Forumonderwerp · 637289
7 volgers · 53867x bekeken

Artiest Basic
Waarschuw beheerder
Het gaat er weer aankomen :-d nog meer boarders hier??? of alleen maar langlaufers haahha

Waarschuw beheerder
Boarder !!!!!!! Heej basic is die foto van Vhal thorens toevallig ? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Boarder.... heb net een nieuw board gekocht, met Don Vito (van The Godfather) er op :p

Waarschuw beheerder
Raving night your damn right man!! val thorens is niet echt mijn fav boardplek maar vlak voor het einde van het seizoen half maart ongeveer is het best te doen.

Waarschuw beheerder
Anna heb je toevallig een foto van je board?? ben erg nieuwschierig :)
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Jeej, volgendeweek zaterdag ben ik opweg naar frankrijk met me plank :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel een foto...., maar geen scanner :(

Als je 'm wil zien:
http://www.salomonsnowboard.com/others/home.asp

Tis een Versatile, shade 150.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als de scanner op mijn werk het weer doet zal ik 'm ff scannen. Zie je gelijk mijn nieuwe flowbindingen ;p

Waarschuw beheerder
D8 dat winkeltje waar je voor staat al te herkennen :P ben er ook in maart geweest :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:) daarboven zat me appartement...ga je nog op wintersport ??

Waarschuw beheerder
Burton Feelgood 1.52
Burton Mission bindingen

8 jaar ervaring!

:D :D :D

de winter mag van mij beginnen!

Waarschuw beheerder
kijk daar hou ik nou van een meid die zegt laat de winter maar beginnen :) inderdaad daar wacht ik ook op hehe !!!

Waarschuw beheerder
aha wij zaten toen ergens boven in het dorp dat was men eerste wintersport weet nog niet of ik dit jaar ook ga wil wel :D dan gaan we misschien naar oostenrijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
:9 ik ben volgendeweek zaterdag in Portes du Soleil... maar als daar teweinig sneeuw ligt gaan we gelijk door naar Les Arcs :)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is een leuk setje lady c!!!

ik zelf werk in een snowboard shop:) echt chill werk:jaja: ...beetje snowboards verkopen.

(heb toevallig vandaag nog een feelgood 52 verkocht:)
Waarschuw beheerder
donateur
ohw, ik zie net dat je uit utrecht kom, ik werk bij cellblock.

Waarschuw beheerder
Ik ben zelf ook in oostenrijk geweest Mayerhofen ook wel lachen daar..vooral die locals zijn daar zwaar relaxed !!

Waarschuw beheerder
Net nog even een nieuwe gogggel gekocht :P
Ik ben er klaar voor :D

16jaar ervaring :devil:

Waarschuw beheerder
leuke piece...maaruhhh 16 jaar ervaring zozo :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whoeiii snowboarden !!

beter ga ik dit jaar nog :D
vorig jaar voor eerst gedaan
eerste 2 dagen bont en blauw

echt super vet

Waarschuw beheerder
Ja Basic, ik was als klein ventje in Italie toen ik het voor het eerst ging proberen. Een uurtje op een inmens grote en zware "Crazy Banana" :D

Was dat jaar daarna al verslaafd en was een van de weinige (mischien 3) boarders in het hele gebied :P Nu doet iedereen het en vind ik het wat minder :(

Heb voor de keuze gestaan om in Oostenrijk te gaan trainen e.d. maar heb toch voor mijn opleiding gekozen.

Waarschuw beheerder
Heb je daar nu geen spijt van?? want inderdaad boarden bestaat nog niet zo heel lang.. ik had het wel geweten hoor als ik zo' n aanbieding had gekregen :):)
Waarschuw beheerder
En de reis is nu definitief 21e met de auto naar Mayrhoven :)

Waarschuw beheerder
JAAA snowboarden!! Heb me eigen spulletjes, alleen nog iemand vinden die ook even een weekje wilt boarden!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben je lekker ?

Waarschuw beheerder
wie?

Waarschuw beheerder
Ik heb die keuze 2x moeten maken :[ Eerst na mn Mavo of MBO daarna Snowboarden of HBO. Heb voor mn opleidingen gekozen.

Verder ben ik nu bijna klaar met school, ga het mischien toch nog proberen al ben ik wel wat oud aan het worden, 24 :vaag: maar die ventjes zitten daar vanaf hn 10de in trainigskampen.

:[ :cry: Het zelfde gold voor IJshockey, veel talent (volgens de trainers) maar geen tijd voor :[ Voetbalde toen, tenniste toen, karte.....
Waarschuw beheerder
donateur
ga je hier in nl indoor oefenen, ken je t hele jaar volgesmij... wel wat 1 tonig, der is mar 1 piste :9

Waarschuw beheerder
Damn netjes hoor !!
Waarschuw beheerder
Basic hoe goed kan jij boarden?

Waarschuw beheerder
Hoe goed kan ik boarden?? tja wat is goed wat is slecht...laat ik het zo zeggen...ik ben in Val Thorens van de hoogste zwarte piste waar je met die grotelift omhoog gaat ben ik met nog 2 vrienden van mij naar beneden gecarved dat was een zwarte hobbelpiste, ideaal voor skieers !! maar wij waren de enige 3 boarders en er was een verdwaalde skieer hehe zonder te vallen hoppa dat was wel effe een adreline kick :) like that want het was echt fucking style en ook redelijk ijssel en hobbels zijn niet echt ideaal voor een boarder maargoed :)

Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar ook weer eens naar Val Thorens. We gaan met 9 gasten :devil: 2 playstations, 1 gamecube en een X-Box voor als we uitgeput op de bank pleuren :P

Waarschuw beheerder
Ghehe en uitgeput raakje zeker wel :p tenminste ik wel was echt focking moe elke avond te weinig puf om te gaan stappen :P ik kan et allemaal nog niet erg goed ik kom net kijken :$ whehe oefen wel eens in zoetermeer :D heb vant weekend ssx3 voor de ps2 gekocht is echt vet !!!!! :D

Waarschuw beheerder
God ik ben dan zo gaar dat ik lekker op de bank ga apres skien :P Met een Kronenbourg in mn hand een een lekkere :smoke: in de andere :D

P.S. De Apres Ski in France is dik triest :[ Discotheken gaan om 01.00 open :vaag: lekker op Winstersport :vaag: Lig meestal om 11uur dik te knorren :p

Waarschuw beheerder
Kon zijn omdak totaal geen sprot meer beoefen en dus ook zeer weinig conditie heb en ik viel nog wel eens kost ook veel energie :$ :P

Waarschuw beheerder
Heej

sorry voor ietwat later reactie!

natuurlijk ken ik CellBlock! heb er alleen nog nooit iets gekocht, omdat ik 2 jaartjes bij Duijvestein (Snowworld) heb gewerkt.

heb je nog goed advies voor nieuwe plank?
Waarschuw beheerder
komen jullie ook op ultimate snowboarding?

Waarschuw beheerder
Lady C

Ik weetr niet hoe goed je bent maar de Burton uuhhh feelgood ik een hele goede damesplank.
Artiest Ricos
Waarschuw beheerder
hummm, ik snowboard een aantal jaren, en ik ken sinds kort ook skien :S niet echt mijn keuze haha maar moest voor school, pfff :D

Waarschuw beheerder
Goed, goed, goed is een groot woord.

maar goed, ik board al 8 jaar en heb al heel wat ervaring opgedaan.

wilde vorig jaar een Burton Nicola (?), maar was toen in mijn maat helaas uitverkocht..

Waarschuw beheerder
heb lekker un Clash :P met flowbindingen!!

Waarschuw beheerder
boarden die Flow bindingen nou lekker?

het ziet er nl. altijd uit alsof ze geen snelheid kunnen hebben...

Waarschuw beheerder
Nou ik het prima maar ik weet niet hoe ze zijn in de halfpipe..
Je moet ze gewoon goed afstellen 1x en dan niet meer aanzitten..

Waarschuw beheerder
Gister weer indoor geboard :)
Volgende week weer.. nog paar keer die zomerroes eruit boarden :)

Heb nu 3 vakanties in de planning :D
Eind januari met de uni naar Risoul, eind februari naar Les 2 alpes en afsluitweek in Val Thorens ga ik ook mee maken :)

Nu eerst weekje me ontmoeting met a friggin huge rail laten bekomen :p

Waarschuw beheerder
Geef mij maar de vertrouwde Burton Custum bindingen ! alleen moet ik nog goeie boots aanschaffen maar die Vans Boa's zijn erg prijzig :(

Waarschuw beheerder
Kheb nog helemaal geen spullen van mezelf :$
Waarschuw beheerder
vanavond weer geboard.

Waarschuw beheerder
waar?
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag board ik in de "natuurlijke" sneeuw op 3km hoogte :P
Waarschuw beheerder
soesterberg 10 km. van mij vandaan.
Waarschuw beheerder
Boarden is echt vet, heb jarenlang geskied maar boarden is vetter :yes: vooral off piste :D

Zijn er geen mensen met vette pics??

zal de eerste ff posten (wel een beetje een kut foto)

[img cacheid=0012fede000d5d6c7b09b55f1a003204dc]http://images.cu2.nl/cu2.nl/100/105/1/pics/0.jpg[/img]
laatste aanpassing