Partyflock
 
Forumonderwerp · 637289
 
Artiest Basic
Het gaat er weer aankomen :-d nog meer boarders hier??? of alleen maar langlaufers haahha
skier...............­.......
 
Bigfoots !
jaah snowboarden is super!!
damn wil het egt graag wel een x doen...!
ben 4 x een week geweest 3 keer naar mayherhoven en 1 naar winterberg...was egt super!!
 
boarder for life :lief:

Volgende week nog maar eens in peer boarden, toch beetje opgewarmen :)

3x dit jaar! :D
 
Yep Mayerhofen ben ik ook geweest!! met de ultime sletten tent de Sluzzel en afther club de garage hehehe
 
3x damn ben jaloers ik moet het maar weer met 2 weken doen...maar Whistler is in aantocht whooow
yeah hier nog een boarder present alleen is mijn burton board naar de klote dankzij een maat van me:/
 
2 weken is toch ook nice? :D

Gewoon nog ergens weekeindje d-land er tussen proberen te plakken, is ook altijd wel nice :)
 
Ja perfect doen we altijd standaard met een zooi gezellige vrienden en vriendinnen hoppa...alleen nog effe goeie boots aanschaffen zit te denken aan die Vans Boa's maar vind 300 euro nog iets te veel van het goeie..dus effe wachten dat ze wat goedkoper zijn.
 
Ik heb burton ION HD's , koste dik 300 euro maar ze zitten dus echt 10x beter dan die goedkope boots he :)

Het is het gewoon dubbel en dwars waard...
 
Zekers, heb je slechte boots dan kan je je vakantie wel weggooien.. boots is zeker het belangrijkste..want heb een keer geboard met boots die niet goed zaten :-s en dat is echt zwaar klote..en kost ontiegelijk veel energie. en dat heb je nodig met het boarden
 
idd je kan geen kracht zetten als je verkrampt in je boots zit :)

Heb ook nog eens maatje 46 dus van die lompe boots komen dan nog bijna over me wide board ook :S

grmbl maatje 44 had echt al way beter gewerkt.
 
yep, maar zit met het zelfde probleem..of je moet een breder board nemen..maar 1,2mm maakt niet veel uit of je met echt bochten maken dat je met je neus de piste raakt..dan raad ik je aan een breder board te nemen :)
En het seizoen is weer bijna begonnen.
 
gelukkig wel :)
 
Heb al een wide board :) past wel allemaal net, + om te poederen ben ik erg blij met me wide board.

's ochtends vroeg de berg op zeulen en verse poederveldjes ontmaagden :lief:

Nog tot december wachten.. argh! :)
 
juist kwam er effe niet op :) poehhhhhhhh hou op zeg!! damn wat is dat **peipppppp** heerlijk !!
 
dubbel.. ff zoekfunctie gebruiken. (y)
 
Nieuw seizoen, nieuw topic :)
 
idd gister eerste sneeuw hier gevallen.. dan kriebelt het en moet je een vers topic starten om je honger naar sneeuw te stillen! :P
 
hehe, dat dacht ik ook :)
IK WIL NU maar er is nog niet genoeg sneeuw :(
 
Ik ski... heb drie keer gesnowboard... maar ga aankomende wintersport de hele week snowboarden..... heb nog wel les nodig :)
Lekker boarden in Val Thorens weer met carnaval yeaaahhh
 
Fuck! Ja gvd, moet nog een vakantie boeken, een jaar niet geboard is een jaar niet geleefd. Maar even snel regelen!
Val Thorens had zijn boardpark vorig jaar goed opgesteld, denk maar dat ik ook daar heen ga!
 
Artiest Hungry
Jaaajajaa, wat is dit tog een ongehoord lekkere sport. I love powder!!
*and remember.... dont eat the yellow snow*
 
:yes:!
 
K2 recon riser.. hehehehe.. RVS kanten, carbon deck! :yes: Mus roelleert!
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
ik ben aan het oefenen:)
volgende week dindsag al me 4de les
februari weer naar wintersport heb er echt zin in:)
(ik leer bij Snowplanet)
met kerst weer lekker snowboarden..!
 
Wordt mn 16de jaar :P
Heb gisteren nog ff een board erbij gekocht :P

Heb nu : Nidecker Megalight 157 (funboard)
Burton BMC 164 (wide edition) Voor carven en hoge snelheidswerk :P


Wil eigelijk nog een Alpineboard, maar mn cash is op :devil:
 
Tja, wil een Freestyle board nog... maar dan moet ik er eentje van Burton kopen en aangezien ik er al boards 2 gebroken heb, wacht ik er maar even mee:)
Heb vandaag nog geboard op een borstelbaan
 
Ja heb ik ook gedaan, in Heemskerk! Wel leuk, maar de heuvels mis ik al snel:D. Je leert ook heel goed op een borstel baan!
 
Ik mol ook altijd alles, surfplanken incl zeilen, boards, bindingen....... Moet dus altijd het beste en dus ook het duurste kopen anders sloop ik het geheid :D

Volgens mij geeft een kennis van mij les in Heemskerk, hebben jullie daar les?
 
Ik ben daar JAAAAAAREN geleden geweest, dus ik zou het niet meer weten.
 
:respect: Skiën :respect:


;)
gisteren avond naar Landgraaf WHOEI in echte sneeuw.
:yes: snowboarden jan/febr weer :bounce:
Ga zo'n beetje heel januari weer naar frankrijk, mee met een skikamp om op de kindertjes te passen...
en gisteren avond weer even op de borstel baan.
 
brrr borstelbanen :)

Ik ben afgelopen weken op dinsdagavond elke keer naar peer in belgie gereden,snowvalley zit daar.

Fatsoenlijke banen, echte " sneeuw" ( geen ijsvlakte, best wel ideaal )
En een heerlijk park :D goeie pipe, grote kicker, nice rails :)
Tjah maar om elke keer zo'n 60 km te rijden voor echte sneeuw terwijl de borstel banen op slechts 8 km verwijderd zijn.
 
:yes:
ik wil sneeuw in winterberg :) Dan kan ik er op een zaterdag een keer heen.
 
Ik met me board...alleen gare boots :-s

 
:p Skiën!:p Iedere week lekker free-style skiën in het funpark in Snowworld!! En in januari lekker 2 weken naar de real snow :D Heb trouwens ook weleens geboard...
damn als ik die foto zo zie krijg ik egt weer zin!!damn..:(
Me ouders willen niet meer wintersporten omdat me en me zusje het niet goed kunnen..en om het zelf te bekostigen..damn dat is me duur:o!

Maaruh btw. hebben/hadden jullie ook altijd problemen met die irritante ankerliftjes?ik aan het begin net zo vaak gevallen en dan word je dan half liggend de berg opgesleept...nee das geen pretje:) hahaha
laatste aanpassing
 
ankerliftjes...is gewoon een 2 keer doen dan is het appeltje eitje :)