Partyflock

Forumonderwerp · 636780
Betreft: evenement: Thunderdome 2003, zaterdag 25 oktober 2003 om 21:00

Waarschuw beheerder
Ja, ik weet het topic 43876544 over Thunderdome...
ID&T heeft bekend gemaakt dat men 1 minuut stilte zal houden tijdens Thunderdome om de verdrinkingsdood van de partyganger in Limburg te herdenken.
Lijkt mij een goed initiatief en ik hoop dat iedereen ook dit respect kan opbrengen tijdens het feest.
Das a.u.b. geen fluitconcerten, geschreeuw e.d. als de muziek even stil is.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
bron?

maar wel een mooie herdenking ja!
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me wel zo netjes ja.
Waarschuw beheerder
Terecht, en een goed initiatief.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan hebk eindelijk me solo......
Waarschuw beheerder
Ik vind het best een goed idee dat er 1 minuut stilte wordt gehouden maar je kunt niet verwachten dat het helemaal stil gaat zijn. Aangezien niet iedereen weet dat het om 1 minuut stilte gaat en sommige mensen zullen denken dat de muziek uitvalt.

Waarschuw beheerder
dat denk ik dus ook Clifford

iedereen :vaag:....
Waarschuw beheerder
NeeNeeeNeee..Ze zullen toch zeker wel zeggen van te voren dat er ff 1 minutje stilte wordt gehouden vanwege blabla..

Lijktm ij wel zo verstandig..anders heb je een minuutje ge-BOE en geschreeuw..

;)
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
Weet wel zeker dat ze het eerst ffies omroepen voordat ze de muziek stil leggen
Ach of het helemaal stil word weet ik niet, gaat meer om de :respect: dat het feest gewoon ff 1 minuut stil staat

Waarschuw beheerder
Bron: www.id-t.com 'Laatste Thunderdome-info'

Waarschuw beheerder
Laten we in ieder geval een poging wagen om het stil te krijgen.... :respect
Toont ook weer eens een positieve kant van de hardcore-scene he :bounce:

Waarschuw beheerder
Staat lekker veel over een minuut stilte over 3SA:S
Waarschuw beheerder
donateur
Idd. wat is je bron? Lijkt me stug..

Osiris> Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is met die jongen, laat ik dat voorop stellen.

Maar wat heeft hij te maken met Thunderdome? Hij werkte toch niet bij ID&T? Heeft hij iets speciaals voor ID&T betekend?

PSV gaat toch ook geen minuut stilte houden omdat hij fan was van die club?
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk hier even: http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1501 (vanaf de 3e alinea in het nieuws-item)

Ik citeer:
Ten tweede: samen uit samen thuis. Verderop op deze site (klik Hier) vind je belangrijke informatie over welke maatregelen jijzelf kan nemen om een feest tot een goed einde te brengen. heel erg belangrijke informatie, vooral nu weer na het trieste verhaal van die jongen eerst werd vermist en later verdronken gevonden is. Het belang van broederlijk toezicht op elkaar is maar weer eens gebleken

Daarover gesproken, veel mensen benaderen de organisatie van met het voorstel een minuut stilte te houden om deze gebeurtenis te herdenken en even stil te staan bij het geleden leed van een fan. Dat gaan we dus ook doen, tijdens Thunderdome zal een minuut stite gehouden worden.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Terwijl jij het stug vind lezen wij het gewoon op de id-t site :D
Waarschuw beheerder
Juist wat Drakie zegt ben ik het ook mee eens..
omdat hij een "fan" was...moeten we dan ook voor dat meisje die 15 pillen in dr strot douwde en overleed ook een minuut stilte geven??? ook omdat zij wel een "fan" van de muziek of wat dan ook was?!!?

Waarschuw beheerder
Doen we gelijk een minuut stilte voor Peter Paul Pigmans

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het echt een mooi gebaar!!
Echt een plus punt voor de organisatie (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap dat het klote is van marcel maar om daar een minuut stilte voor te houden, wil best stil zijn maar zal in de ene minuut meer denken aan 3sa dan aan marcel, tuurlijk is het erg maar hij was een fan en dat vind ik anders als een dj die zoveel heeft betekend. Maar goed 1 minuut stilte prima en ik denk en hoop dat er meerderen dan ff aan 3sa denken en maybe aan marcel.
Waarschuw beheerder
donateur
gaat het dan wel een minuut langer door??? :9

maar wel goeie actie (Y)
volgens mij heeft iedereen bij dat voorval in maastricht stil gestaan.. nie tof dat soort dingen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Het is zeker een mooi gebaar, en ID&T verdient absoluut een pluspunt wat dit betreft. Alhoewel ik aan de andere kant ten zeerste betwijfel dat ze al die mensen stil krijgen, dus echt 100% stil zal het niet zijn, maargoed het idee is er.

Waarschuw beheerder
idd...3demo

kreeg er een raar gevoel bij toen ik hoorden
erg bizar :(

1minuut stilte is gepast (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker belangrijk allemaal :S khou me bek wel ff n minuutje dicht hoor.. moet wel lukken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las het idd. ook net.. LAchen gieren brullen met die Ryan ;)

Ik vind het nog steeds onzin. Laten we die minuut stilte voor 11 sept, 4 mei etc houden.

Het is verschrikkelijk, maar er worden nu op dit moment ook minstens 10 mensen afgeslacht ergens aan de andere kant van de wereld.
Dit soort verschrikkelijke dingen gebeuren.
Ik denk dat veel mensen het op gegeven moment een beetje beu worden om iedere keer een minuut stilte te houden en dat de minuut stilte niet zijn waarde zal behouden maar dat de mensen zich eraan gaan irriteren.
Waarschuw beheerder
de gedachte erachter is opzich goed.. maar waarom ook niet gelijk voor 3SA???? denk toch dat hij meer heeft betekend voor de hardcore scene als die jongen... tuurlijk begrijp me niet verkeerd, zonder fans ben je nergens...maar toch
Waarschuw beheerder
donateur
Idd... hoeveel gabbers zouden er in 2003 wel niet overleden zijn,
aan ziektes, auto-ongelukken, overdosis...

het is allemaal natuurlijk vreselijk voor de familie en vrienden van die jongen,
en ik zou het ook prachtig vinden als ze dat voor mij zouden doen als ik dood was,
maar dat doen ze ook niet..

Waarschuw beheerder
Dat kan je voor jezelf toch ook gewoon doen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dit wel heel erg dicht bij, ik denk dicht bij alle gabbers..

voor hetzelfde geld was ik diegene geweest..
en je hoor het steeds vaker..

de kans daarop wordt groter dan dat je een auto-ongeluk of overdosis hebt :S tenminste, dat zal mij na n feessiej niet gebeuren..

ik denk dat het goed is dat er een minuutje stilte komt, niet alleen voor deze jongen, maar voor de hele scene in het algemeen, om even alles onder de aandacht te brengen........

ik bedoel als je sommige verhalen hoort, waar zijn we dan mee bezig vraag ik me af..

Waarschuw beheerder
Geef drakie helemaal gelijk!
Zou de supermarkt waar hij altijd boodschappen kwam halen ook een minuut stilte houden?
Bullshit allemaal..

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is iets wat zeg maar tijdens een feest gebeurd is..
T was dan wel op t einde maar hij kwam van dat feest af!
Ik vind het echt een goed idee dat ze een minuut stilte houden! Zo dat bijna iedereen eens goed na kan denken over hoe snel het leven wel niet voorbij kan zijn..
Na een ongeluk wat ik heb gehad ben ik al heel voorzichtig geworden, maar na dit zal dat nog erger worden!
Alleen al bij t idee dat dit mij ook had kunnen gebeuren of een van mijn vrienden!
Het heeft me ook heel erg aan gegrepen!
Dus vind het echt een geweldig mooi gebaar!
Ik ga vanavond ook even naar Marcel's gedenkings plaats.. Al is het maar om een bloemetje neer te leggen!

En precies 3demo! Het komt te dichtbij!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een flauwekul... Nog ff en ze gaan bij de Konmar een minuut stilte inlassen omdat een vaste klant is overleden...
Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag me af welk nummertje ze na die minuut stilte gaan draaien..

zal wel 1st rebirth worden..

nah zou wel netjus zijn, maar dan moet ie wel helemaal en ongemixt gedraaid worden vinnik dan ;P
Waarschuw beheerder
Persoonlijk vind ik het onzin, kunnen we elk feest wel een minuut stilte in acht nemen voor iemand die dood gaat. Maar ik zal wel stil zijn hoor(mijn gedachten zijn bij 3sa).

Waarschuw beheerder
Fuck die minuut maar lekker... Als ik de pijp uit ga is men ook geen minuut stil... :@
Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet tijdens een feest gebeurd maar onderweg naar huis. En ten tweede was dat feest niet van ID&T maar van een andere organisatie. Ik zie dus geen enkel raakvlak behalve dan dat hij van gabbermuziek hield.

En als mensen van de kaart zijn hebben ze niet eens door dat de muziek even uitgaat of denken ze dat de muziek perongeluk is uitgevallen. Ik denk dat meer dan de helft die op Thunderdome zal lopen geen idee heeft waarom de muziek uitgaat.

Waarschuw beheerder
donateur
Najah, iedereen zijn eige mening!! Maar waarom niet... die ene minuut wil ik wel even stil zijn hoor!! Ik ben zeker stil, en vind het ook wel mooi!
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
ik ben 1min. stil. gewoon uit respect, maar toch zou ik zelf meer denken aan 3sa.
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, wat is n minuut op n mensenleven? En kom nou nie aanzetten met principes of wat dan ook, of dat ze t bij iedereen dan wel kennen doen.. ze vragen gewoon ff netjes of iedereen z'n klep ken houden voor 60 seconden.. of is dat teveel gevraagd?

Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet tijdens een feest gebeurd maar onderweg naar huis.

Dan heb je niet goed gelezen meid!
Het is niet opweg naar huis gebeurd want z'n vriend zat netjes op hem te wachten in de auto.
Ze weten nog niet eens of het een misdrijf of ongeval was!
Volgens mij heb je de klok horen luiden maar weet je niet waar de klepel hangt he?? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Het is wel een aktie met een mooie gedachte erachter en ik kan wel het respect opbrengen, maar ik vind het wel een beetje overdreven..

Hadden ze van mij beter een minuut stilte voor 3SA kunnen inlassen :)

Waarschuw beheerder
Gewoon een minuut stilte houden uit respect voor een persoon die overleden is is toch niet teveel gevraagd?
Boeit lekker of er raakvlakken zijn voor ID&T, :respect: voor hun dat ze dit doen.
En mensen die hiervoor geen respect opbrengen zullen het zwaar te verduren krijgen :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga ook een feest houden, door omstandigheden zal er geen muziek kunnen worden gedraaid. Programma: We beginnen met 2 minuten stilte voor de 2 personen van het auto-ongeluk, gevolgd door 1 minuut stilte voor de jongen die verdronken is, gevolgd door 1 uur stilte voor 3sa, gevolgd door 1 minuut stilte voor het drugsmeisje, enz. enz.
entree: 35 euro
Waarschuw beheerder
donateur
Nou mars je hebt gelijk zal die 60 seconden wel fff me handje voor je mond houden aangezien je dan waarschijnlijk de essentie van de minuut niet meer vat, maar nu heb je een duidelijke mening en ik zal er voor zorgen dat je je der an houdt.

Waarschuw beheerder
Het is wel een aktie met een mooie gedachte erachter en ik kan wel het respect opbrengen, maar ik vind het wel een beetje overdreven..

Helemaal mee eens :)
Waarschuw beheerder
Ik verkoop gelijk mijn kaartje.

Iemand kaartje kopen ????

Waarschuw beheerder
donateur
MARCOS hoop dat je door omstandigheden niet kunt gaan en geen cent voor je kaartje krijgt!
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb je niet goed gelezen meid!
Het is niet opweg naar huis gebeurd want z'n vriend zat netjes op hem te wachten in de auto.
Ze weten nog niet eens of het een misdrijf of ongeval was!

Nou meid ;) het blijft een feit dat hij niet op het feest zelf in elkaar gezakt is maar buiten.

Waarschuw beheerder
donateur
Wie zegt dat is in elkaar gezakt is?
Jullie weten niet eens wat er is gebeurt (niemand weet dat) en jullie hebben al voor oordelen!
En het is nog steeds niet duidelijk of er binnen iets is gebeurt of buiten. Als er uberhoubt wat is gebeurt!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel heel erg om dit overdreven te noemen!!
Natuurlijk is het niet overdreven!

Als je het gaat relativeren is het misschien idd niet eerlijk tegenover 3sa en andere overleden. Eigenlijk zou voor heb en iedereen die overlijd, zoiets gedaan moeten worden, maar dat gebeurt niet (zou idd ook wel heel erg moeilijk zijn om dat voor iedereen te doen) en dat is jammer.

Maar voor deze jongen toevallig wel! En voor zijn familie en vrienden is het misschien iets van een troost dat er aan hem gedacht wordt.
laten we het dan niet overdreven noemen.

En iedereen kan zelf kiezen aan wie hij of zij denkt binnen die minuut.
Waarschuw beheerder
donateur
2 linny> ik lul duidelijk tegen een muur bij jou!

Het gaat er niet om wat er daar is gebeurd in deze discussie. Het gaat erom dat IK duidelijk wilde maken dat IK het NIET gepast vind om 1 min stilte te houden op Thunderdome omdat er verder geen connectie is :s

Nogmaals, het is vreselijk en als ik op Thunderdome zou staan zou ik uit respect ook mij mond houden maar hier behoudt je de waarde van de "1 minuut stilte" niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou laat deze muur zich dan maar stil houden want heeft blijkbaar toch geen zin :)
Waarschuw beheerder
ja het is netjes dat ze het doen...
hoop ook echt dat iedereen het ff kan volhouden..
Waarschuw beheerder
Nou als ik er ben hou ik echt wel 1 minuut stilte!!!! vind ik wel gepast..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is op zich wel een goed idee
en respect voor de verzinner ervan
maar zo ken je wel voor iedereen een minuut stilte houden voor dat meisje op megarave hebbe ze toch ook geen minuut stilte gehouden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: RESPECT voor id-t
Perfect

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
beter wordt het ff duidelijk aangegeven...sta je daar te :bounce:

stopt de muziek...wordt je toch he me laal para

Waarschuw beheerder
Gewoon een net gebaar komt al zoveel slechte publiciteit van de hardcore seen , Dus iets netjes kan nooit kwaad
Waarschuw beheerder
respect. drakiee-->> je lult dom kankerhoer, er is wel connectie anders houden ze geen minuut stilte
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dit een heel goed initiatief van id&t. En iedereen moet gewoon respect tonen en een minuutje lang zijn mond dicht houden. Jullie zouden het ook fijn vinden als het bij een vriend van jullie zou gebeuren.
Waarschuw beheerder
wat doet iedereen hier moeilijk zeg wat maakt nou in godsnaam 1minuut uit.
k vind het wel gepast
Waarschuw beheerder
et lijkt mij eigelijk een minne moeite om ffies een minuutje stil te wezen...
k zal wel stil wezen ma er zullen er ook wel genoeg weer tussen staan die xpress gaan staan zingen ofzow...

goeie actie btw (y)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze 1 minuut stilt houden niet alleen voor deze knaap, maar ook voor 3 steps ahead en alle andere overleden gabbers.

kan haast niet geloven dat ze puur en alleen voor die jongen een minuut stilte gaan houden.

Waarschuw beheerder
donateur
Geloof t of niet:)
Waarschuw beheerder
vind het netjes ,maar doe dit eerder voor 3SA die man verdient pas :respect:
Waarschuw beheerder
goed initiatief! En iedereen kan natuurlijk in dat ene minuutje stilstaan bij het overlijden van wie dan ook.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Echt top zeg dat ID&T dit doet!!! (y) Zal een mooi moment worden.. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is echt mooi zoiets.... helaas kan ik er nie bij zijn...:(

Waarschuw beheerder
Ik vind het goed dat ze dat doen. Puur uit respect en vanwege het feit dat het niet bekend is wat er gebeurd is. Het zet sommige mensen wel aan het denken. En wie weet had Marcel wel een kaartje voor Thunderdome en is hij er met zijn ziel aanwezig, dan is dat toch fantastisch of niet. Stel je voor dat je als overleden persoon op een feest rondvliegt en je ziet dat ze allemaal aan je denken, das toch mooi. Ik weet in ieder geval wel dat er bepaalde mensen hier op dit forum zijn die dat niet boeiend vinden. Wacht maar tot je zelf dood gaat, dan krijg je helemaal niks. Respectloze mensen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
(y)

Waarschuw beheerder
die ene minuut staat symbool voor alle mensen die op of na een feest wat overkomen is....
en dat zijn er toch nog heel wat denk ik zo...
Waarschuw beheerder
(n)
jammer, had toch liever dat het voor PPP was...
is r al wat bekend over die gast z'n doodsoorzaak? das denk ik wel van belang... (hoe ie in het water terecht gekomen is zeg maar) :/
Waarschuw beheerder
wie hebben r btw meel naar id&t hierover gestuurd? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de ander reply's niet gelezen.
Ik vind het eigenlijk onzin,want dan kunnen ze dat voor iedereen wel gaan doen,iedereen kent wel iemand die is overleden... :S
Natuurlijk is het erg hoor,maar hoeveel mensen op Thunderdome kende deze jongen nou echt?
Zullen er niet zo gek veel zijn.

maar goed, ik zal wel stil zijn ja,als ze dat echt zouden doen.Ik ga heus geen kabaal staan maken.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Love Factory
Waarschuw beheerder
Kijk hou da een minuut stilte voor peter paul pigmans
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
voor al die mensen die het over 3SA hebben:
Peter Paul Pigmans krijgt ook een herdenkenis
dat die ene jongen óók herdacht wordt wil niet zeggen dat ze hem opeens vergeten zijn :/
Waarschuw beheerder
donateur
Sjezus zeg, wat een gekanker over een minuutje stilte!

Thunderdome duurt 11 uur.
Dat is 6600 minuten, en je hoeft er maar 1 minuutje van je bakkes te houwen...
Dan hou je er nog 5999 over, dat maakt toch nie uit :/

Wat maakt het nou uit dat we voor die jongen een minuut stilte houden?
Marcel was een gabber, en als gabbers onder mekaar vind ik dat minuutje stilte respect naar Marcel, zn vrienden en familie toe.

En voor de lui die het er nie mee eens zijn:
JULLIE ZIJN ZWABBERS!
Kijk maar int woordenboek, dan weet je de ECHTE betekenis van wat een gabber is.
Gabber betekent dat je voor mekaar opkomt, en met mekaar meeleeft omdat "de rest" ons nie begrijpt.
En als dat minuutje der dan nie vanaf kan vind ik dat alleen heel erg respectloos!

Zo, dat is eruit!
:D

Waarschuw beheerder
RdamTerror ---->
Ik ben het dus zwaar met je eens!!!!!!!!!!!!!!!!­!
gelukkig dat er ook nog personen zijn die het wel begrijpen........
GABBERS UNITE!!!!!
Dat zei PPP trouwens ook.........of zijn de antiminuutaanhangers dit vergeten ofzo?
FF je bek houwe is niet erg toch?
Krijg je eg geen bad trip van hoor.
Als er geen gevoel is zou er ook geen GABBER zijn of zeg ik nu weer rare dingen ofzo?
RDAMTERROR = OK
GABBER4LIFE

Waarschuw beheerder
ik ben het ook met je eens!!
het zou maar familie zijn van je!!
dat hadden jullie niet zo gezeikt!!
:respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Korsakov> Je moet LEZEN simpele ziel

respect. drakiee-->> je lult dom kankerhoer, er is wel connectie anders houden ze geen minuut stilte

Ik heb nergens gezegd dat ik geen respect zal tonen. In jouw reply maak je direct duidelijk hoe ontzettend DOM je bent, verstand van een varken :s
Waarschuw beheerder
donateur
nah ik vinnet gewoon matig dat velen niet verder kijken dan hun eigen wereldje :/

ohh ik ken die jongen niet dus waarom een minuut stilte..

zoals rdamterror ( :respect: ) al prima verwoord, het gaat om iedereen, het gevoel weer terug, niet specifiek voor marcel ook al is hij de aanleiding..

"ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken"; volgens mij kan de helft van alle luitjes hier dat beter bij hun profielplaatje als onderschrift neerzetten :S
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat zullen we onthouden voor als jij vroegtijdig deze wereld verlaat :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
je mag het woord gabber ook wel uit je naam halen aangezien je de betekenis er niet van kent :/
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kippenvel :(
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja, dan schreeuw jij tijdens die minuut toch lekker dat het je geen flikker boeit...

asje dan blij bent *zucht*
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vet

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het ook met je eens!!
het zou maar familie zijn van je!!
dat hadden jullie niet zo gezeikt

Al zou het hier om mijn eigen vriend gaan,dan zou ik ook niet zoiets verwachten van andere mensen.
Dus dat slaat nergens op.

En trouwens, drie kwart van de mensen op Thunderdome,weet waarschijnlijk niet eens dat er een jongen dood is gevonden in de Maas......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het opzich wel mooi gebaar, je herdenkt op dat moment de mensen die jij wil maar of Thunderdome daar juiste plek voor is...tja, er zullen hoop mensen zijn die er denk ik weinig van weten en geen idee hebben wat er gebeurd!
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*dubbel zucht*
:frusty:
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het topic is dubbel :)
Alleen in vorige stelde iemand het voor en nu is het zeker dat ze het doen...
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.pearl.nl/leesbrillen.html
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind het een (Y) initiatief.. hoeveel mensen zijn er wel niet overleden na of tijdens een feest. één minuut stilte zou eigenlijk zelfs tekort zijn :(
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toppie, ben benieuwd of iedereen meedoet.
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het een superinitiatief (y)

Want denk dat de meeste gabbers/hardcore-liefhebbers zeker de ropic en het nieuws gevolgd hebben toen marcel vermist was.. en de mensen die zeggen dat het onzin is, zo`n minuut stilte.. denk er dan ff aan als jij altijd naar feesten gaat en er verdrinkt een goeie vriend van je.. ik zou een minuut stilte dan heel erg op prijs stellen... en toon een beetje medeleven.. ookal doet het je niets...

Waarschuw beheerder
donateur
Zo wat ben jij een zielig ventje Gabber Bantsiez :kots:
Haal aub het woord gabber uit je naam want als je iets NIET bent is het wel een gabber!
Ik weet dat je zielige mensen altijd blijft houden maar ik dacht dat dat soort als jou al lang was uitgestorven!
:kots:
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
gabber zijn zit niet van buiten, gabber zijn zit van binnen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Als jij een gabber wat praten je niet deze poep dus dat ben je NIET!
Al had je dat misschien graag gewild!
En ik wil je niet eens kennen!:S
Waarschuw beheerder
donateur
respect is moeilijk he....

moet je zien wat voor replies er hier staan... doe ff normaal zeg...
Waarschuw beheerder
hmm.. niet iedereen is hetzelfde!!

heb mn eigen mening klaar... want anderen erover denken laat me koud!!

ik ben niet gabber voor even maar mn hele leven!!!

PUNT.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als het je koud liet was je nu niet al je reply's aan het aanpassen met een .-tje :kots: dan stond je achter je mening. blijkt wel weer hoe stevig je in je schoenen staat...
Waarschuw beheerder
donateur
assik het over skoen'nn heb..

iedereen FONSJ'N's nieuwe skoen'nn al gezien?? 8)
<--------------
Waarschuw beheerder
omdat iedereen er zo over zeikt!!!
en ik had et wel ff anders moge formulere idd

Van mij hoeft het niet.
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt super dat dit gebeurt op thunderdome!
En ik zie momenteel veel negatieve reply's staan, maar dit gebeurt alleen omdat er zoveel mensen zijn geweest die id&t een mailtje hebben gestuurd met het verzoek voor een minuut stilte,
en als je het er niet mee eens bent dan ga je toch even naar de wc om naar je eigen gezeik te luisteren!!!!!!!
:respect: GABBER
Respect

Waarschuw beheerder
:respect: idd
Waarschuw beheerder
nee hoor erger me er niet aan ofzo
ik hou me wel stil!!
maar van mij hoeft et nie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het overdreven, maar respecteer het uiteraard wel.
Waarschuw beheerder
Ik vraag me eigenlijk af waarom we niets over DJ Dione hebben gehoord, hij is toch ook (vrij naar) om het leven gekomen?
Waarschuw beheerder
donateur
Baz :jaja: > hoe kom je daar nou weer bij??

DJ Dione / E-noid daait nog gewoon regelmatig :vaag:

Waarschuw beheerder
kHoop dat het lukt, zal nie makkelijk zijn als er allemaal ventjes vies strak staan :| om dan 1 minuut stil te zijn///....

Waarschuw beheerder
donateur
Knap werk van Dione dan, om vorige week vrijdag nog hier op OSM te hebben gedraaid... Als ie dood is.

Ik denk dat je DJ Unity bedoelt... Die presenteerde samen met Dione destijds het hardcoreprogramma op New Dance Radio.
Waarschuw beheerder
Dit is respect!

Waarschuw beheerder
hmm, toch nut gehad misschien het vorige topic!! toppie, hoop dat het een succes word!! cya all tomorrow! knallen
Waarschuw beheerder
Perfect toch?
Zal vast wel even aangekondigd worden.
Zal vast wel een minuut stilte zijn voor Marcel EN PPP.
En we gaan er van uit dat IEDEREEN dan ook even stil is!
Waarschuw beheerder
moet lukken toch allemaal ff een peuk of drank of wat dan ook in de mond douwe en stil zijn ...
nee moet lukken gwoon een btj respect tonen voor de medemens en dat hebbe we toch zekr wel

Waarschuw beheerder
respect aan alle gabbers die de afgelopen jaren zijn omgekomen door ongelukken en ook voor 3 Steps ahead !!!!! ik ben in iedergeval een minuut stil !!! :respect:
Waarschuw beheerder
Zo te zien genoeg animo voor mijn feest, whehehe.

Waarschuw beheerder
Wat een onzin, alleen omdat ie een gabber is respect hebben?

Inge
Waarschuw beheerder
Dat is 6600 minuten, en je hoeft er maar 1 minuutje van je bakkes te houwen...
Dan hou je er nog 5999 over

:P

Magoed... ik heb er geen problemen mee. goed iniatief en velen zullen het waarderen. Mensen die gaan schreeuwen oid zijn gewoon triest.
Waarschuw beheerder
heb geen zin om alles ff terug te lezen dus als ik iets dubbels zeg sorry

vind het een beetje raar dat voor deze jongen wel een minuut stilte wordt gehouden en voor 3sa niet of tenminste kondigen ze niet aan.
Toen in antwerpen die jongen vermist was hebben ze toch ook geen minuut stilte gehouden

maar igg we zien het morgen wel
Waarschuw beheerder
Je moet je muil houwe!!!

Voor 1 minuutje :x :yes: :jaja:

Heb je zaterdag iig ook nog eens iets zinnigs gezegd.

Waarschuw beheerder
Wel of geen reden om 1 minuut stilte te houden;
Zin of onzin van de 1 minuut stilte;

Mensen het is maar 1 minuut! Het gaat om het tonen van :respect:

Voor mijn part hou je 1 minuut stilte voor je oma,je buurman, Napoleon, Julius Cesar enz enz
Gaat om het gebaar!
Waarschuw beheerder

Mooi gebaar, gabbers united!

Waarschuw beheerder
>>>> Ben PRECIES! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
En wat als jouw beste vriend na een feest om komt.. En er wordt speciaal voor hem op het volgende feest een minuut stilte gehouden.. wat doet dat je dan?! Ongelofelijk veel!

Daarom.. of je hem kende of niet.. 1 minuut stilte.. om het gebaar

Id&t (y)

Waarschuw beheerder
Precies!
Mensen het gaat om HET GEBAAR :respect:

Waarschuw beheerder
Van mij mogen ze dat elke keer op een groot feest doen als er een dode valt op een party.
Inderdaad een gebaar van respect.
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom.. en doet het jezelf dan echt helemaal niets dat er 1 uit de scene overleden is.. dan doe je het uit respect...

Ik vind dat iemand die gaat lopen fluiten en schreeuwen tijdens de minuut stilte op thunderdome net zo triest is als iemand die z`n mond niet kan houden op de nationale dodeherdenking.

Waarschuw beheerder
Fuck gebaar en Fuck principes :|

Waarschuw beheerder
donateur
stoere knul... (y)

Waarschuw beheerder
Stoer jongetje! *applaus*
Waarschuw beheerder
donateur
Geen aandacht aan schenken want daar doelt deze ...... op

Waarschuw beheerder
thank you :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Grote jongen...

durf je dit ook te zeggern tegen de vrienden en mensen die zich enigzins betrokken voelen...?

Dan ben je pas een grote jongen...over internet alles durven.. kutventje..

*shit, geef ik `m toch weer die aandacht:(*

Waarschuw beheerder
@ Eggie: Geen idee.....gewoon maar niet op reageren meer
Waarschuw beheerder
donateur
Maar wat zou id&t nou voor`n aandacht besteden aant overleiden van peter paul?
Denk zelf dat Promo iets moois verzorgd (met 3SA 4 life nog int achterhoofd)

Waarschuw beheerder
donateur
Denk zelf dat Promo iets moois verzorgd (met 3SA 4 life nog int achterhoofd)

Dat zou heel goed kunnen, weet je dat?
D'r staat me iets in het achterhoofd dat een nieuwe track van Promo bedoeld is als ode aan 3SA...
Waarschuw beheerder
donateur
Yep.. en heb promo op de 3SA stijl horen draaien op 3SA 4 life.. en promo special life act... zegt me helemaal nix verder :)
Waarschuw beheerder
sjongejonge zijn we weer massaaaaaaal aan het overdrijven... zijn we stil geweest toen er andere gabbers overlijden? zijn we stil geweest op het feest van 3sa notabene op dat feest is er geen minuut stilte gehouden..

moeten we nou voor elke gabber die overlijd een minuut stilte houden kom op... damn

gaan wel meer mensen dood na of tijdens feesten..hebben we minuut stilte gehouden voor dat meisje wat op megarave is overlijden?

flikker op met je minuut stilte
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen zijn eigen mening Rollie,

maar vind wel dat als 40 % het er niet mee eens is die 40 % het fatsoen met hebben om ff stil te zijn..
Waarschuw beheerder
kijk als het ook word gedaan voor dj unity die overleden is dit jaar ook voor 3 steps ook voor die limburger en dat limburgse meisje dan zeg ik

ok goed idee

maar speciaal voor hem... neej want dan negeer je die anderen
Waarschuw beheerder
donateur
want dan negeer je die anderen

Daar heb je redelijk gelijk in.. maar als een aantal bekende van de overledene het heel erg op prijs stellen als er een minuut stilte wordt gehouden, en id&t denkt er net zo over, wie ben ik dan om zo`n moment voor die mensen te verpesten die er veel waarde aan hechten...

Waarschuw beheerder
neej want dan negeer je die anderen...

Helemaal mee eens, ik hoop dat ze het breder trekken en ter nagedachtenis doen aan iedereen die iemand wil herdenken uit de house-scene
Waarschuw beheerder
kijk natuurlijk zal ik me bek wel houden maar ik zal et op prijs stellen als ze zeggen van

graag nu een minuut stilte voor peter paul dj unity chloe en die limburger

als id-t dat doet isset veel beter dan speciaal 1 persoon
Waarschuw beheerder
donateur
als id-t dat doet isset veel beter dan speciaal 1 persoon

Mee eens... maar id&t maakt een keus..
Waarschuw beheerder
:P id-t maakt wel vaker verkeerde keuzes :p

zal me niks verbazen als er niet een minuut stilte komt
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat die minuut er wel komt hoor.. en hoop voor de mensen die er veel waarde aan hechten dat het ook een stille minuut wordt.

Waarschuw beheerder
Laten we hopen dat ID&T niet zo beperkt is om het te beperken tot die jongen in Limburg.
Ik heb ook niks met die gozer, maar ik vind het wel een mooi gebaar.
Gaat ook om anderen!

Laat ID&T maar een thema verzinnen dan voor die 1 minuut stilte!

Iemand suggesties voor het THEMA van die 1 minuut STILTE ???
Waarschuw beheerder
donateur
zijn we stil geweest op het feest van 3sa notabene op dat feest is er geen minuut stilte gehouden..

ehhhh toen was peter paul nog niet gestorven hoor, dus dan is 1 minuut stilte ook niet echt nodig..

hoop dat ze dat dit keer wel doen (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goed plan maare of het werkt weet ik niet hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie snappen het hele punt nie van die minuut stilte...

Voor alle %)

Bijvoorbeeld, die minuut stilte voor Pim Fortuyn,
dat was een minuut voor ALLE mensen die zijn omgekomen door zinloos geweld, maar als er zoiets drastisch gebeurt, staam mensen er pas ECHT bij stil.
En ik vind dat het best de moeite waard is om er ff 1 minuutje bij stil te staan.

Dus in dit geval is het gewoon naar aanleiding van de dood van Marcel de minuut stilte.

En ik vind niet dat PPP er wat me te maken heeft, die is aan kanker overleden, heeft het zien aakomen, heeft afscheid kunnen neme, en heeft zelf een party gehad speciaal voor hem!
Hij is dus niet "zomaar" overleden, dus das niet te vergelijken!

Ik heb gesproken :p

Waarschuw beheerder
donateur
En mooi gesproken RdaMTeRRoR (Y)!!
Ben het daar helemaal mee eens..

Waarschuw beheerder
RdaMTeRRoR >>>>>>> :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
I'm A Little Bit Of The Old School
Je heb gelijk...
Maar als je iets wil veranderen, begin dan bij jezelf toch? ;)
Waarschuw beheerder
wtf die limburger is die inmekaar geslagen dan??? wat is dit nou voor onzin allemaal...

Waarschuw beheerder
Gezien alle reakties ben ik reuze benieuwd hoeveel mensen er 1 minuutje stil blijven....

Er zijn er 15.000
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop 15.000
Waarschuw beheerder
hmmm kan ook wel een minuut stilte voor alle auto ongelukken en een minuut stilte omdat nac verloren heeft van newcastle en een minuut stilte...

is die marcel het slachtoffer van zinloos geweld dan? hij is toch gewoon met ze lamme kop de maas in geflikkerd? en later dood terug gevonden...

Waarschuw beheerder
@ Eggie: Dat hoop ik ook om de redenen die ik al eerder genoemd heb!
Maar blijft afwachten he?

Waarschuw beheerder
@ Rollie:
Helemaal met je eens, als iemand helemaal naar de knkh is moet ie dat zelf weten.
Laten we, als hardcore liefhebbers (wat een woord...)ons UNITED opstellen.
Zoals ik al zei, het gaat om het respect!
Als die minuut STILTE komt, hou ik me bek dicht voor:
- Mijn past away kameraden (dat zijn er een paar.....)
- Peter Paul Pigmans

Kijk, die jongen: Ik ken hem niet enz. :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen snappen het ech niet...

%)
Waarschuw beheerder
neej jij snapt het niet zinloos geweld heeft hier helemaal niks mee te maken...

iig ik zal me mond wel dichthouden en ppp enzovoort herdenken

Waarschuw beheerder
@ Rollie: Nee, zinloos geweld heeft hier niks mee te maken.

Maar ben blij dat je :respect: toont!
Waarschuw beheerder
donateur
RdaMTeRRoR 24 oktober 2003 21:14
Bijvoorbeeld, die minuut stilte voor Pim Fortuyn,
dat was een minuut voor ALLE mensen die zijn omgekomen door zinloos geweld, maar als er zoiets drastisch gebeurt, staam mensen er pas ECHT bij stil.
Dus in dit geval is het gewoon naar aanleiding van de dood van Marcel de minuut stilte.

Dit had ik geschreven dus wel goed lezen he rollie, het was een VOORBEELD :p

Waarschuw beheerder
Laten we die minuut sssssst in ieder geval proberen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niks proberen gewoon doen :respect: en marcel r.i.p.

Waarschuw beheerder
Ik vind het triest dat thunderdome het alleen maar over de minuut van marcel heeft, Peter Paul Pigmans dan? Die had het verdiend!!!!! Marcel is tenslotte maar een fan, PPP was degene die op thunderdome draaide en er een feest van maakte voor de fans!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Slave of the Rave 25 oktober 2003 10:59
Marcel is tenslotte maar een fan, PPP was degene die op thunderdome draaide en er een feest van maakte voor de fans!!

Zonder fans zijn der ook geen dj's schat ;)
Denk nou eens logisch na!
ALs je een dj ben, maar niemand die naar je luisterd, dan maak je het toch nie...
De fans maken en breken een artiest!

Waarschuw beheerder
donateur
hij is toch gewoon met ze lamme kop de maas in geflikkerd? en later dood terug gevonden...

O dus jij weet het al??
Sow knap van je kerel (Y)
Politie, vrienden, en familie weten het nog niet maar jij weet he??
Poeh knap!!
echt ik klap in me handjes voor je!!
:kots: Domme mensen!!! Bah

Waarschuw beheerder
waarom moet er dan 1 minuut stilte gehouden worden? niemand weet toch hoe het komt? als rollie gelijk heeft zie ik ook niet zo het nut in van 1 minuut stilte. als een of andere gabber zijn auto tegen een boom parkeert met 200, omdat hij zo nodig moet gaan racen als hij pillen opheeft, dan hou je toch ook geen minuut stilte.

eigenlijk zie ik er sowieso niet echt de zin van in. wordt er weer eens iemand kapotgeschopt, even stille tocht, minuut stilte, na een halve dag is iedereen het alweer vergeten en kan de volgende doodgetrapt worden. haldeej!

Waarschuw beheerder
goed initatief(Y)
ben alleen bang dat je echt niet 15000 man een minuut stil kan houden. ma goed k zeg nix:P

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk t ook niet je hebt er altijd van die mogolen bij die niet weten wat respect is maar goed

zeker wel goed initiatief ik hou mn mondje 1 minuut stil en de rest van de avond word er flink gestuiterd :D

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
En het kan ook weer uitlopen op rellen, want als er zo'n respectloos figuur door die 1 minuut heen staat te bleren en er staan mensen bij hem in de buurt die die marcel echt kenden of zelfs bevriend met m waren, dan weet ik hut zo net nog niet...:S
Ik ben iig :X

Waarschuw beheerder
]</\/@R\/\/!E B!Z@R\/\/!E > IK denk dat iedere normale persoon het respect wel kan opbrengen om 1 minuut stilte...het gaat hier dan om Marcel maar er zullen ongetwijfeld meerdere mensen zijn die worden herdacht vanavond...bijvoorbe­eld dat meisje in heerlen etc...

Ik hoop in iedergeval dat we het respect op kunnen brengen!
Waarschuw beheerder
donateur
Jah, als er idd een schreeuwlelijk doorheen loop te bleren zal dat wel rellen worden...
Des te meer eden hebben ze dan om hun muil te houwen:p
Bovendien, iemand die dan toch zn muil opentrekt, verdient dan wel bonkies :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik vin 1 minuutje stilte voor 1 persoon....tjah op zich wel een mooi gebaar maar dr zijn vast wel meer gabbers gestorven waar gewoon nie aan word geda8. En peter paul dan??iedereen schreeuwde toen voor 1 minuut stilte op thunderdome en nu hoor ik niemand dr meer over:s
maar toch hoop dat ut vanavond nie op relle uitbreekt als dr een paar sukkels hun bek nie kunne houwe. Maar het zal vast een mooi gevoel geven als al die duizenden mensen wel hun kop kunne houwe:yes: in gedchte ben ik dr wel bij;)

Waarschuw beheerder
w zijn het met rollie eens ........

maar w zullen zien hoe t gaat
Waarschuw beheerder
los van het feit of iedereen genoeg respect heet voor en minuut stilte, denk ik dat veel mensen het niet zullen snappen. Je moet het ook maar doorhebben, want vaak versta ik ook geen reet van wat de mc loopt te blerren dus dan denk je wtf gebeurt er?

Waarschuw beheerder
ik hoop dat ze het niet alleen voor die gast doen maar idd dan ook voor ppp en dat meisje dat overleden is zodat het beetje een ruim opgenomen kan worden en niet alleen voor 1 iemand want ik ben bang dat veel mensen dan niet stil zullen zijn maar dat er idd fluitconcerten komen...
Waarschuw beheerder
inderdaad, want dan kunnen ze wel op ieder feest een minuut slilte standaard inlassen

Waarschuw beheerder
Gaan ze dat ook doen als mijn opa overlijdt ? :S

wat een onzin.....

De helft van die feestgangers weet uberhaupt niet eens dat er iemand in de Maas gevonden is.....

Zoiets kan het feest verpesten omdat mensen alleen maar verdrietig worden en aan overleden mensen gaan denken.

En ik vind het heel erg wat er gebeurd is,maar hou dan een stille tocht in zijn woonplaats.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook niet zo'n goede zet, wel met een goede achterliggende gedachte trouwens.

Maar de mensen komen daar om te feesten enzo en er zullen er maar een paar zijn die hem gekend hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
En peter paul dan??

:frusty:

Waarschuw beheerder
Als mensen er al vanuit gaan dat zoiets niet gaat lukken...geeft ik het ook weinig hoop ja!

Maar die 1 minuut stilte hoeft niet alleen voor Marcel te zijn...Hoeveel feestgangers zijn er inmiddels al niet gestorven aan gevolg van een overdosis ofzoiets...

Persoonlijk kom ik ook om te feesten maar dat wil niet zeggen dat ik die ene minuut m'n bek niet kan houden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik hou me mond wel hoor O:)

Waarschuw beheerder
het is maar 1minuutje, dus eigenlijk iets heel kleins, maar het heeft voor de achterblijvers een hele grote betekenis!!

Waarschuw beheerder
Ik houw ook me kop wel maar er zullen er zeker een paar zijn die ut "stoer" vinden om te gaan lopen bleren! Fuk hun...:S

Waarschuw beheerder
Volgens mij duurde het maar een halve minuut toch
wat zitten jullie nou te zeiken ...er is immers een stilte voor geweest .... of het nou een minuut was of korter of langer en nee niet iedereen 15.000 is stil te krijgen ook omdat misschien veel het niet wisten en andere die te leip waren ...ik vind het wel een goede actie van ID&T ( de enigste al ik de verhalen van TD lees) .... iig nog sterkte voor de nabestaande en RIP

Waarschuw beheerder
donateur
vond het ook weleen goeie aktie..stond er eigenlijk vante kijken dat id&t die minuut stilte gehouden heeft :)

Waarschuw beheerder
Vond alleen het "Holland. Holland" meteen erachteraan een beetje ongepast...

De hele avond eigenlijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja ach beter holland holland..als andere duitse uitspraken toch? dat was vroeger ook al..vroeger deed men het nog om het nederland-hardcore gevoel
tegenwoordig kan ik er niet echt wakker van liggen als mensen alleen maar holland holland roepen en verder gewoon feesten (geen rechterhandjes enzo) dan vinnik het wel best

Waarschuw beheerder
heb er niks van meegekregen..

Waarschuw beheerder
Heb je gelijk in, maar ik heb liever dat ze het niet zeggen, en vond het na de minuut stilte ook echt ongepast..
Waarschuw beheerder
Ik sluit mij aan bij oxygen.

Waarschuw beheerder
donateur
kan ik me wel voorstellen ja...
Waarschuw beheerder
Jammer dat het niet :x was zeg.......
no :respect: enne, peter paul heeft een vette 3 steps ahead party gehad in de fun, waarvan de opbrengsten zijn gegaan naar de stichting die zijn ziekte behandelt, onderzoekt etc..
en dat was zijn wens, die dus is vervult want het was een steen goeie party :)vandaar...

Waarschuw beheerder
lieve mensjes,

wat ik nu ga neerzettuh zal bij sommige mensen in het verkeerde keel gat schieten....... dat weet ik nu al...

1 min. stilte was voor peter paul ( DJ )

en dan kun j wel zeggen dat er meer mensen zijn overleden ter gevolgen van een overdosis enzo... maar daar waren deze mensjes toch echt zelf bij.... het is heel erg als dat met een goeie vriend(in) gebeurd of met j zoon of dochter maar daar ben j echt zelf bij.... en als j wat gebruikt moet j niet zoveel gebruiken dat j niet meer kunt na denken.... tja j bent er zelf bij...

denk na voor dat j wat doet.... niet 1 X maar 3 X

(K) J

Waarschuw beheerder
donateur
nou ja ik weet dat iig een iemand die ook dood is gegaan en herdacht is gegaan niet door een overdosis dood is hoor!!

overdosis idd..ben je zelf bij..naja behalve als iemand wat in je drinken gooit!
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, ligt eraan wat ze in je drinken gooien :P

Maar meestal is het iets wat je er liever niet in hebt :(

Waarschuw beheerder
donateur
precies ghb in je drinken gegooit krijgen als je de hele avond aan het bier zit..daar kies je niet zelf voor dan om dood te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
1 kan niet begrijpen dat je iemand door zo`n kutgeintje in een coma probeert te helpen.

2 drugs koop je toch voor jezelf, en niet om weg te gooien.

Waarschuw beheerder
donateur
ïn de fun was het vroeger wel het geval deden ze gewoon bij meisjes in het drinken gooien enzo..

vonden ze tof ofzo :S

ik snap ook niet dat iemand dat doet hoor..heb het een keer gehad toen ik kats bezopen was dat iemand wat in me drinken had gegooit je denkt echt dat je kapot gaat dan! net zo leip!
Waarschuw beheerder
1 min. stilte was voor peter paul ( DJ )

Dat was dus niet zo, die 1 minuut stilte was voor die jongen die vermist was en later gevonden is in de Maas..

Waarschuw beheerder
donateur
idd
Waarschuw beheerder
Had echt kippenvel met die minuut stilte op TD. Al die aanstekers.... :respect::respect::r­espect:
Waarschuw beheerder
was een prachtig moment ja, alleen jammer dat het niet echt helemaal stil was maarja dat zal wel onmogelijk zijn met zoveel vage mensen
Waarschuw beheerder
Rollie: sjongejonge zijn we weer massaaaaaaal aan het overdrijven... zijn we stil geweest toen er andere gabbers overlijden? zijn we stil geweest op het feest van 3sa notabene op dat feest is er geen minuut stilte gehouden..

moeten we nou voor elke gabber die overlijd een minuut stilte houden kom op... damn

gaan wel meer mensen dood na of tijdens feesten..hebben we minuut stilte gehouden voor dat meisje wat op megarave is overlijden?

flikker op met je minuut stilte

Outblast-freak aka tongetjes-freak: Er is voor dat meisje een minuut stilte geweest in de peppermill.. de week erna...

grtz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yep vond ik ook beetje jammer,dat er geen totale stilte was...was wel weer zo'n gevoel dat je kippenvel kreeg! Mooi!
Waarschuw beheerder
wanneer werd die 1 minuut stilte gehouden dan?
Waarschuw beheerder
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe laat dat was. Heb er ook helemaal nix van meegekregen.
Waarschuw beheerder
donateur
Kippevel met die minuut stilte en op het einde met Drop it ook! Fok de rest
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Was een mooi moment, met zijn alleen aansteker in de lucht. :respect: voor de stille mensen
Waarschuw beheerder
heb r ook niks van meegekregen helaas.. wou r graag bij zijn :/
Waarschuw beheerder
was toen promo klaar was met zijn live act
maar de mc zei dat de minuut stilte voor 3SA en Dj Unity was. Hij zei nix over marcel
Waarschuw beheerder
donateur
Het was ook voor PeterPaul en Unity.

Maar 1 minuut stilte is altijd genoeg. Sommige mensen denken aan marcel. Andere aan PeterPaul.

Waarschuw beheerder
waarom op het 3SA for life een minuut stilte houden terwijl PPP toen nog in leven was?

hoezo ziek!

Waarschuw beheerder
Ik stond vooraan toen ze minuut stilte vroegen..
Ik moet zeggen dat ik het toch aardig stil vond.. had ik niet verwacht.. tuurlijk hoorde je wel het een en ander.. maar ik vond het toch wel een mooi moment..
Aanstekers in de lucht.. :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
nah kvond over het algemeen dat het aardig stil was.. weinig tot geen geschreeuw ofzo..

vooral die aanstekertjes deden het em
*ril ril*

Waarschuw beheerder
ja was zeker wel gelukt vond ik
Waarschuw beheerder
@ KINGSIDE'03: er is daar dan ook geen minuut stilte gehouden die avond...

Waarschuw beheerder
donateur
aldus id&t was het wel voor marcel maar goed..

Waarschuw beheerder
naast mij stond een stelletje eikels de hele tijd opmerkingen te maken over dat ene minuutje stilte. vind het wel belachelijk van die mensen; a little bit respect, please!

rollie: er sterven idd wel eens mensen waar geen stilte voor wordt gehouden. dan moet je dat gewoon zelf aanvragen. dat heeft een vriend van me ook eens gedaan en de muziek werd direct eventjes stop gezet. maar ja, als niemand iets zegt of vraagt...

Waarschuw beheerder
3demo 27 oktober 2003 10:47
nah kvond over het algemeen dat het aardig stil was.. weinig tot geen geschreeuw ofzo..

*ril ril*

idd

Waarschuw beheerder
aldus id&t was het wel voor marcel maar goed..

Hoor het drokz het nog duidelijk zeggen, "Voor een goede vriend (Unity) van mij en Peter Paul"

Daarna zei die dat de tranen em in de ogen sprongen...

Lijkt me duidelijk voor wie het bedoeld was, maar goed...
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
Duidelijk ik heb het ook zo gehoord als Oxygen, kreeg echt kippevel. vroeger veel naar 3SA geluisterd toen ik 13 was :p maar dan nog RIP Peter Paul

Waarschuw beheerder
[img]http://nl.msnusers.com/Alexvrees@hotmail.com/Documenten/Afbeeldingen%2FThunderdome.jpg[/img]

Dit is de beste foto die ik ervan heb kunnen maken met me Nokia...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Waarschuw beheerder
het was redelijk stil...
en precies wat oxy zegt drokz noemde meerdere namen....
en dat vond ik ook goed!!!

Waarschuw beheerder
donateur
De foto doet t niet Oxygen..
Waarschuw beheerder
laten we vooral zon mooi moment achteraf verpesten door ruzie te gaan maken voor wie het nou eigelijk was...
Waarschuw beheerder
donateur
Voor wie t ook was, ik vond het stil genoeg, had ik niet verwacht... Was echt verbaasd dat er zo weinig mensen doorheen schreeuwden en al die aanstekers waren wel tof! Ik vond dat er zeker een goede sfeer hing anders was zoiets nooit gelukt!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja vond het zeker goed dat het ook echt doorging!
zou die jongen ook zeker gewaardeerd hebben, en zijn vrienden ook wel:)

(Y)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
3demo 27 oktober 2003 10:47

*ril ril*

Waarschuw beheerder
K vond het een heel mooi gebaar!!!
Al die aanstekers!!! Ik had toen echt kippenvel!!!
Voor 15000 man vond ik het stil genoeg!!! (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
Doet die foto het nou...?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ikke had ook kippevel ervan :respect: naar iedereen die er was

behalve naar seizure

Waarschuw beheerder
donateur
Het mooiste moment van de avond... :respect:

mooi gebaar om zo'n groot verlies!!!
Waarschuw beheerder
ik vond die 1 minuut stilte echt fantastisch!! werelds,, natuurlijk zijn er mensen die niet stil kunnen zijn, dat hou je toch wel, maar al met al super!! vooral die aanstekers,, wow, kippenvel
Waarschuw beheerder
vroeger veel naar 3SA geluisterd toen ik 13 was maar dan nog RIP Peter Paul

:jaja:
Waarschuw beheerder
AAAHHH, gewoon kippevel!! Voor die partyganger, maar toch zeker ook voor 3 Steps. Krijg nog steeds kippevel als k r aan denk&dan da laatste nummer...wooowww!!!!
Mooi initiatief!!

Waarschuw beheerder
donateur
2 Oxygen ---> Nee nog steeds niet!
Waarschuw beheerder
zal wel veel mensen tegen me krijgen maar ik snap niet dat er zo een heisa word gemaakt voor 1 dooie gabber.... ik vind het ronduit triest om voor 1 persoon een minuut stilte te houden op thunderdome waar niemand die jongen kent. je maakt mij echt niet wijs dat meer dan 20% op td wist dat die marcel dood is....

dat de minuut stilte ook voor 3 steps en unity gold vond ik wel tof en daar heb ik ook respect voor heb me mond ook dichtgehouden
maar om nou speciaal ook voor die marcel een minuut stilte te houden en je hoort nota bene niks over chloe die ook overleden is (megarave)
en dat meisje op Hardcore Ressurection... hoor je ook niks van... sorry hoor maar ik vind ut echt zwaar hypocriet
en dat dan doen op een feest in utrecht 200 kilometer verwijderd dan waar ut gebeurd was nee sorry hoor gaat er bij mij echt niet in..
als ut nou een minuut stilte in de platte zaal was dan was het wat anders tis daar ook gebeurt... en wie zegt dat hij niet gewoon met ze lamme dronken kop zelf in het water is geflikkert? wat heeft ie voor de scene betekent? der gaan wel meer gabbers dood hoor waar je ook niks van hoort... komt er nou elk feest een minuut stilte? moeten we om iedereen nu gaan rouwen die we niet kennen... ik ga naar een feest om te feesten niet om te rouwen!

Waarschuw beheerder
donateur
Rollie ik vind jou nou echt zo iemand die alleen aan zichzelf denkt :yes:

Nu vind je het allemaal onzin en tiest enzo..
Maar stel het was bij een van jou vrienden of familie of whatever gebeurt??
Wedde dat je het dan een leuk idee vond dat ze die minuut stilte hielden!!

Batmuts!

Waarschuw beheerder
donateur
precies, het gaat toch om het idee...om wie het precies ging boeit toch niet..iedereen denkt op zo'n moment aan of die persoon of aan anderen waarmee iets is gebeurts/andere gebeurtenissen die niet reden tot feest zijn....

het gaat er om dat men er bij stil staan dat een leven zomaar voorbij kan zijn, dat het zomaar op kan houden zonder dat iemand er zelf voor kiest..dat je moet genieten van het leven..

en mischien ook wel om er eens bij stil te staan op elkaar te letten, er voor elkaar te zijn

maar ja wie ben ik???

ik ga toch ook niet zeggen dat ik op dodenherdenking mijn mond niet ga houden omdat ik persoonlijk geen slachtoffers ken en het een ver van me bed show is..

het gaat er om dat zoiets iedereen kan overkomen...
Waarschuw beheerder
nou kijk uhm..HET GAAT EROM DAT ER NOOIT EEN MINUUT STILTE IS GEHOUDEN VOOR GABBERS DIE AAN OVERDOSISSEN ZIJN GESTORVEN en nu voor een of andere mafkees nu een minuut stilte

JE NEGEERT ALLE ANDERE DIE OOK ZIJN OVERLEDEN ik vind dat fockin hypocriet wel marcel opnoemen en niet chloe die op megarave is overleden wat maakt marcel's dood erger dan die van chloe??????? denk daar maar is overna :@:@:@:@ :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij was de stilte ook voor 3 steps ahead want iedereen stond 3 steps ahead te roepen :)en die minuut stilte werd goed terug genomen aan het einde van het feest met een Nr van 3 Steps Ahead.
vond die minuut stilte wel wat hebben met al die aanstekers in de lucht :)
Waarschuw beheerder
uh...niemand 3 steps ahead horen roepen eigenlijk :S:S:S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ouwe echt waar hey,wat maakt dat uit wat ben jij voor ene je hebt het toevallig wel over een vriend van mij (marcel)dus zou maar eens ophouden met die onzin rollie
Waarschuw beheerder
paraholic met jou ben ik het eens je moet zelf beslissen aan wie je denk die avond en dat het leven zo voorbij kan zijn inderdaad nou als ik je mijn verhaal eens vertel rollie dan denk ik wel dat je eens anders piept
Waarschuw beheerder
donateur
HET GAAT EROM DAT ER NOOIT EEN MINUUT STILTE IS GEHOUDEN VOOR GABBERS DIE AAN OVERDOSISSEN ZIJN GESTORVEN en nu voor een of andere mafkees nu een minuut stilte

ff voor de duidelijkheid hé marcel is niet aan n overdosis gestorven, t is nog steeds niet bekend wat er precies gebeurd is die morgen! maar ik vindt het wel n beetje belachelijk wat je zegt. Als t een vriend van jouw was geweest zou je dan ook zo lullen? en voor chloe is ook n minuut stilte geweest in de peppermill een week later!! En inderdaad sterven er veel gabbers op of na zo'n feest en je kan zeker niet voor iedereen een minuut stilte gaan houden maar we hebben t gewoon gevraagd... en dat jij alle anderen negeert die overleden zijn wil dat niet zeggen dat iedereen dat doet!!! chloe's dood is net zo erg als die van marcel en alle anderen maar marcel was een vriend van me en zo'n domme opmerkingen maken me echt wel pissig!!!! ik vraag me af of je net zo lult als een van jouw vrienden zoiets gebeurd??????? :@:
Waarschuw beheerder
hey hey meissie met jou ben ik het volkomen eens blamblerose,inderdaa­d is wat jij zegt stel dat het eens een van hun zijn vrienden waren kijken wat ze dan zeiden en inderdaad marcel is niet aan een overdosis gestorven.ja is ook zo het maakt mij ook piss of als ik zoiets hoor het was toevallig voor die avond me vriend en als iemand me zoiets zegt over marcel kan ik hendig kwaad om worden
Waarschuw beheerder
donateur
enne... rollie zaterdag wordt er weer een minuut stilte gehouden in de platte zaal (waar t gebeurd is)!!! en paraholic heeft gelijk, het gaat om het idee en voor ons (al zijn vrienden) was het super dat dan gedaan word!! ik weet niet of je kan begrijpen hoe t voelt om een goeie vriend op zo'n manier te verliezen maar ik kan je zeggen dat t vies pijn doet en dan zijn zo'n kutopmerkingen niet echt gepast!!!! Misschien moet JIJ DAAR MAAR S OVER NADENKEN...
Waarschuw beheerder
dat zei ik toch ook bramblerose,hij moet eens nadenken voordat hij wat zegt in elk geval en eens kijken als hij vriend verliest maar dan wel goeie vriend eens kijken wat hij dan voor pijn heeft hij weet niet wat pijn is die rollie dat weet hij echt niet.ik ben nu al drie goeie vrienden verloren en geloof me maar als ik zeg dat het je echt vies kapot maakt zoveel pijn heb je dan.
Waarschuw beheerder
miss hardcore je heb 3 vrienden verloren zeg je net zelf zijn er voor die gene ook 1 minuut stilte gehouden???... et gaat er bij mij om dat er een minuut stilte komt op THUNDERDOME waar mischien 30 man marcel kent... bij de platte zaal is het wat anders het is daar gebeurd... maarre der zijn nooit minuten stilte gehouden op grote feesten dus waarom nu opeens wel? komt er nu elk feest een minuut stilte? denk je nou echt dat 1 minuut stilte iets helpt? rouwen doe je niet op een feest... een feest is om te feesten... dat je uberhaubt wel kan feesten vlak na zijn dood maar wel een minuut stilte wilt is ronduit vreemd te noemen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
"moeten we om iedereen nu gaan rouwen die we niet kennen... ik ga naar een feest om te feesten niet om te rouwen!!!"
Je kan zeker negen uur feesten die ene minuut minder maakt dan echt wat uit hé!!! Beetje respect is al teveel gevraagd hé?! en dat niet eens, er zijn genoeg mensen die die minuut stilte niet eens mee heeft gekregen dus wat zeik je nou. en JIJ hoeft toch niet te rouwen!
Waarschuw beheerder
het gaat er mij niet om dat er een minuut stilte is.. dat vind ik wel netjes maar der word godverdomme niks op thunderdome gezegd over chloe over de andere gabbers die zijn overleden DAT MAAKT ME PISSIG waarom word marcel voorgetrokken?waarom is hij wel belangrijk en de andere doden niet???

hierbij wel gecondoleerd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
thunderdome was het eerst volgende feest na zijn dood en er was ons aangeboden om die minuut stilte te houden en we hebben met zijn allen een mail nr ID&T gestuurd daarvoor.... hij is niet belangrijker dan al die anderen doden!!! maar HIJ WAS WEL EEN GOEIE VRIEND VAN MIJ en je kan je geloof ik niet voorstllen hoe super t voeld als zoiets gedaan wordt...
Waarschuw beheerder
kijk dat snap ik wel... en het is ook een mooi gebaar maar als dit maar niet uitdraait op elke week een minuut stilte want der gaan elke week wel mensen dood die ooit of wel eens naar feesten gaan
Waarschuw beheerder
echt waar hey rollie die andere twee mensen gingen niet naar feesten dus wat heb je te klagen.
nou luister ik ben er zelf niet geweest he heb er ook geen zin in je weet helemaal niet eens hoe kl wij ons voelen.
en wat boeit het nu het gaat ons erom dat we nog aan hem kunnen denken en voor cloe is in peppermill een min stilte gehouden.en nu moet je kijken hoe klein je wordt nu vindt je het opeens netjes.
Waarschuw beheerder
nou luister dat zal zeker nu vaker gebeuren he die een min stilte en trouwens als je er zo mee zit moet je niet gaan maar ben eens benieuwd wat je te zeggen hebt als jezelf eens een goeie vriend of je iegen vriendin verliest kijken of he dan nog zon grote mond hebt
Waarschuw beheerder
als marcel was overleden door een overdosis was er niet eens een minuut stilte geweest...
Waarschuw beheerder
ik heb puur me mond dicht gehouden omdat het ook voor 3 steps en unity was voor mensen die wel wat voor de hardcore scene hebben betekend
Waarschuw beheerder
donateur
hij was gewoon gek op feestjes (net zoals iedereen) maar we wilden gewoon nog één ding voor hem doen!!! ik denk niet dat er nu elke party elke week een minuut stilte komt hoor... en k weet t dat er zoveel mensen dood gaan en dat vindt ik echt erg! met die chloe vondt ik ook versschrikkelijk en er gebeuren steeds meer vreemde dingen de laatste tijd en t komt steeds dichterbij.. Ik vindt t altijd vreselijk als zoiets gebeurd maar als t zo dichtbij is is dat zo onwerkelijk1 ik kan me nu nog niet echt voorstellen dat ie er niet meer is... t is gewoon raar!
Waarschuw beheerder
ja hij is daar ook niet aan gestorven.
we hebben het zelf aan id&t gevraagd en daardoor was die een min stilte.
en trouwens waar bemoeie jij je mee ga iemand anders lastig vallen
Waarschuw beheerder
ik vindt het gewoon niet kicks van je rollie die opmerkingen,ik hoop dat je bramblerose en mij begrijpt dat we er kwaad om worden.
Waarschuw beheerder
donateur
joycje niet zo opregen liefie... is niet goed voor je! wij voelen ons gewoon kut, wij hebben een week nr hem gezocht en alles gedaan, anderen niet en die kunnen zich wel voorstellen hoe het voelt maar je weet pas echt hoe kut het voelt als het met een van je eigen vrienden gebeurd!!!
Waarschuw beheerder
jah tuurlijk snap ik dat je er boos om word maar het gaat er bij mij om dat er nooit een minuut stilte is gehouden op td en dat het op td gebeurd terwijl het in maastricht is gebeurd op raving nightmare zou ik het dus wel goedkeuren
Waarschuw beheerder
ja geef ik je wel gelijk in rollie,maar vindt toch dat je wat respect moet tonen voor andere mensen en dat doe je niet.
Waarschuw beheerder
ja ik weet het btje,maar reeg me er wel aan op he ook al is het niet goed het was tenslotte die avond me vriend he en niet alleen van mij maar van nog meer,maargoed boeit ook niet maar ik hou niet van die opmerkingen he.
ze weten gewoon niet wat pijn is.
Waarschuw beheerder
donateur
en 3steps heeft zeker wat voor de hardcore scene betekend en das ook kut en ik weet wat voor vreselijke ziekte t is als je kanker hebt (en t is altijd erg om iemand te verliezen) maar bij zoiets ben je er wel al een beetje op voorbereid dat t gebeurd.. maar een jongen van 20 ineens spoorloos en je weet niet wat er gebeurd is en een week later wordt hij gevonden en we weten nu nog niet wat er gebeurd is en dat zullen we denk ik ook nooit te weten komen (ik hoop van wel). maar zoiets is moeilijk te begrijpen en te verwerken...
Waarschuw beheerder
wij weten hoe we ons voelen en je hebt weleens van die mensen ertussun die niet weten hoe het voelt om iemand kwijt te raken maar op de mensen zelf af te stappen durven ze niet,en recxht in gezicht zeggen.want je weet btje als ze het tegen een verkeerde zeggen in de groep hebben ze zeik.
Waarschuw beheerder
ik verdedig mij toch recht tegenover jullie...kga de confrontatie niet uit de weg... ik lul niet achter je rug om

maja... liever dat de muziek een tandje harder word gezet als ik doodga ipv hele zaal die :( word
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou nou zeg dat gebeurd wel niet he ze gaan gewoon door met feesten en ik weet hoeveel marcel om feesten gaf als hij er een miste nou nou was de tent te klein zou ik maar zeggen.
en voor alle andere overledenen is het ook k.
ja heb je gelijk in btje.
Waarschuw beheerder
donateur
ja oké rollie das ook wel zo.... maar mij zou t niet uitmaken als ze voor iedereen die overlijdt een minuut stilte zouden houden.. ik vindt wel dat iedereen eens heel goed er bij stil moet staan wat er de laatste tijd allemaal gebeurd en moet inzien dat het net zo goed met jezelf of één van je vrienden zo ook zou kunnen gebeuren!!! Ik ga zelf al wat jaartjes naar feesten en voor mij mag het echt weer zo zijn als n jaar of 7/8 geleden.. toen was t echt veel beter!!
Waarschuw beheerder
:) ok no hard feelings? neem mijn dingen terug die kwetsend tegenover jullie waren ok?

maar blijf wel bij me standpunt

vroeger was het veel beter... toen was er nog echt een familiegevoel jammer dat ik te jong(kging soms wel) was voor de feesten toen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen waarom discusieren jullie hierover!! gaat gdvrdomme nergens over man!! als er zo'n minuut stilte word gehouden bepaald toch iedereen zelf aan wie die denkt!! ook al is het een vriend die helemaal niet naar feesten gaat!! in zo'n minuut denk je toch alleen aan de mensen die je hebt verloren in je leven en je dierbaar zijn!! het is niet alleen voor die/of die!!! ik snap niet dat jullie zo moeilijk doen!! het is gewoon prachtig dat ze het gedaan hebben!! voor wie dan ook!! ik vind dat deze discussie nu wel eens afgelopen mag zijn!!! echt,, het is nu geweest en gebeurd,,, en het was fantastisch,, klaar, boek gesloten!! het was voor iedereen!!!!!!!!!!!!­!!!!!!! niet alleen voor die of die!! vind dat het nu wel eens mag rusten, tenzij ik ongelijk heb!! ik merk t wel weer!! greetz cya, take care of eachother!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ja toen was iedereen leuk tegen iedereen en geen gezeik niks!!!
Waarschuw beheerder
ja is ook zo ja,zag je echt geen zeik enzo
Waarschuw beheerder
hey rollie ik kan je wel van feesten he van zien dan.
Waarschuw beheerder
donateur
hey jorg.. je hebt ook gelijk maar ik werd gewoon ff kwaad om die opmerkingen dus moest ff eruit!! maar t is goed!
Waarschuw beheerder
:) ken wel kloppen jah :D ik ken ook echt heel erg veel limburgers en jah vrienden van mij kende marcel ook...

vrienden van me werken voor raving/platte zaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aha oke dan dan is het goeie he we zien elkaar toch weleens op een party.
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb je wel vaker gezien ja! mr ik ga mutsen.. morgen weer n lange dag. Sorry, dat ik zo kwaad werd maar moest er ff uit! :)
Waarschuw beheerder
ja inderdaad jorg ben het eens met bramblerose
Waarschuw beheerder
ja ka rollie het spijt me ook maar ik werd ook effe kwaad he maar goed het is weer goed he dus niet meer langer over doorgaan
Waarschuw beheerder
ik ook,, kan het me allemaal goed voorstellen!! cya greetz
Waarschuw beheerder
oke dan,
ik ga ook zo mutsen dus tot volgende keer
Waarschuw beheerder
slaap lekker:)

Waarschuw beheerder
ik wist wl dat r een minuut stilte zou komen:)...dat vond ik ook wl goed maar ik heb r amper wat van gemerkt...op een gegeven moment kwam ik in de zaal aan en toen zag ik allemaal lichies en ik hoorde amper wat...dus de minuut stilte was net begonne....maar toen was t al weer afgelope...
:vaag: vaag :vaag:
Waarschuw beheerder
3sa-drop it op het einde dat was pas vet.

Heb ik m net opstaan komt me moeder binnengelopen.

Is dat niet van die ene die dood is gegaan aan kanker?

Dus ikke: That't the shit ma zo moet dat zelfs me moeder kent m
Waarschuw beheerder
donateur
Sick_boy: :respect: to your mum!!!
Waarschuw beheerder
me ma weet ook wel wat van hardcore. Die leeft constant tussen Hardcoremuziek en sommige nummers vindt ze dan ook wel mooi. We proberen r een beetje van de muziek te laten houden maar t is ook vaak dat alles af moet omdat ze "helemaal gek" van die muziek wordt maarja we blijven proberen
Waarschuw beheerder
http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2003/pics/

Foto 145.

Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er echt heel mooi uit!!!
Als ik die foto's nu bekijk heb ik echt spijt dat ik niet ben gegaan:(
Waarschuw beheerder
heb de minuut stilte helaas gemist...
stond in de rij voor de wc, en heb der egt nix van gemerkt...