Partyflock

Forumonderwerp · 636780
Betreft: evenement: Thunderdome 2003, zaterdag 25 oktober 2003 om 21:00

Waarschuw beheerder
Ja, ik weet het topic 43876544 over Thunderdome...
ID&T heeft bekend gemaakt dat men 1 minuut stilte zal houden tijdens Thunderdome om de verdrinkingsdood van de partyganger in Limburg te herdenken.
Lijkt mij een goed initiatief en ik hoop dat iedereen ook dit respect kan opbrengen tijdens het feest.
Das a.u.b. geen fluitconcerten, geschreeuw e.d. als de muziek even stil is.

Waarschuw beheerder
neej want dan negeer je die anderen...

Helemaal mee eens, ik hoop dat ze het breder trekken en ter nagedachtenis doen aan iedereen die iemand wil herdenken uit de house-scene
Waarschuw beheerder
kijk natuurlijk zal ik me bek wel houden maar ik zal et op prijs stellen als ze zeggen van

graag nu een minuut stilte voor peter paul dj unity chloe en die limburger

als id-t dat doet isset veel beter dan speciaal 1 persoon
Waarschuw beheerder
donateur
als id-t dat doet isset veel beter dan speciaal 1 persoon

Mee eens... maar id&t maakt een keus..
Waarschuw beheerder
:P id-t maakt wel vaker verkeerde keuzes :p

zal me niks verbazen als er niet een minuut stilte komt
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat die minuut er wel komt hoor.. en hoop voor de mensen die er veel waarde aan hechten dat het ook een stille minuut wordt.

Waarschuw beheerder
Laten we hopen dat ID&T niet zo beperkt is om het te beperken tot die jongen in Limburg.
Ik heb ook niks met die gozer, maar ik vind het wel een mooi gebaar.
Gaat ook om anderen!

Laat ID&T maar een thema verzinnen dan voor die 1 minuut stilte!

Iemand suggesties voor het THEMA van die 1 minuut STILTE ???
Waarschuw beheerder
donateur
zijn we stil geweest op het feest van 3sa notabene op dat feest is er geen minuut stilte gehouden..

ehhhh toen was peter paul nog niet gestorven hoor, dus dan is 1 minuut stilte ook niet echt nodig..

hoop dat ze dat dit keer wel doen (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goed plan maare of het werkt weet ik niet hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie snappen het hele punt nie van die minuut stilte...

Voor alle %)

Bijvoorbeeld, die minuut stilte voor Pim Fortuyn,
dat was een minuut voor ALLE mensen die zijn omgekomen door zinloos geweld, maar als er zoiets drastisch gebeurt, staam mensen er pas ECHT bij stil.
En ik vind dat het best de moeite waard is om er ff 1 minuutje bij stil te staan.

Dus in dit geval is het gewoon naar aanleiding van de dood van Marcel de minuut stilte.

En ik vind niet dat PPP er wat me te maken heeft, die is aan kanker overleden, heeft het zien aakomen, heeft afscheid kunnen neme, en heeft zelf een party gehad speciaal voor hem!
Hij is dus niet "zomaar" overleden, dus das niet te vergelijken!

Ik heb gesproken :p

Waarschuw beheerder
donateur
En mooi gesproken RdaMTeRRoR (Y)!!
Ben het daar helemaal mee eens..

Waarschuw beheerder
RdaMTeRRoR >>>>>>> :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
I'm A Little Bit Of The Old School
Je heb gelijk...
Maar als je iets wil veranderen, begin dan bij jezelf toch? ;)
Waarschuw beheerder
wtf die limburger is die inmekaar geslagen dan??? wat is dit nou voor onzin allemaal...

Waarschuw beheerder
Gezien alle reakties ben ik reuze benieuwd hoeveel mensen er 1 minuutje stil blijven....

Er zijn er 15.000
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop 15.000
Waarschuw beheerder
hmmm kan ook wel een minuut stilte voor alle auto ongelukken en een minuut stilte omdat nac verloren heeft van newcastle en een minuut stilte...

is die marcel het slachtoffer van zinloos geweld dan? hij is toch gewoon met ze lamme kop de maas in geflikkerd? en later dood terug gevonden...

Waarschuw beheerder
@ Eggie: Dat hoop ik ook om de redenen die ik al eerder genoemd heb!
Maar blijft afwachten he?

Waarschuw beheerder
@ Rollie:
Helemaal met je eens, als iemand helemaal naar de knkh is moet ie dat zelf weten.
Laten we, als hardcore liefhebbers (wat een woord...)ons UNITED opstellen.
Zoals ik al zei, het gaat om het respect!
Als die minuut STILTE komt, hou ik me bek dicht voor:
- Mijn past away kameraden (dat zijn er een paar.....)
- Peter Paul Pigmans

Kijk, die jongen: Ik ken hem niet enz. :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen snappen het ech niet...

%)
Waarschuw beheerder
neej jij snapt het niet zinloos geweld heeft hier helemaal niks mee te maken...

iig ik zal me mond wel dichthouden en ppp enzovoort herdenken

Waarschuw beheerder
@ Rollie: Nee, zinloos geweld heeft hier niks mee te maken.

Maar ben blij dat je :respect: toont!
Waarschuw beheerder
donateur
RdaMTeRRoR 24 oktober 2003 21:14
Bijvoorbeeld, die minuut stilte voor Pim Fortuyn,
dat was een minuut voor ALLE mensen die zijn omgekomen door zinloos geweld, maar als er zoiets drastisch gebeurt, staam mensen er pas ECHT bij stil.
Dus in dit geval is het gewoon naar aanleiding van de dood van Marcel de minuut stilte.

Dit had ik geschreven dus wel goed lezen he rollie, het was een VOORBEELD :p

Waarschuw beheerder
Laten we die minuut sssssst in ieder geval proberen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niks proberen gewoon doen :respect: en marcel r.i.p.

Waarschuw beheerder
Ik vind het triest dat thunderdome het alleen maar over de minuut van marcel heeft, Peter Paul Pigmans dan? Die had het verdiend!!!!! Marcel is tenslotte maar een fan, PPP was degene die op thunderdome draaide en er een feest van maakte voor de fans!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Slave of the Rave 25 oktober 2003 10:59
Marcel is tenslotte maar een fan, PPP was degene die op thunderdome draaide en er een feest van maakte voor de fans!!

Zonder fans zijn der ook geen dj's schat ;)
Denk nou eens logisch na!
ALs je een dj ben, maar niemand die naar je luisterd, dan maak je het toch nie...
De fans maken en breken een artiest!

Waarschuw beheerder
donateur
hij is toch gewoon met ze lamme kop de maas in geflikkerd? en later dood terug gevonden...

O dus jij weet het al??
Sow knap van je kerel (Y)
Politie, vrienden, en familie weten het nog niet maar jij weet he??
Poeh knap!!
echt ik klap in me handjes voor je!!
:kots: Domme mensen!!! Bah

Waarschuw beheerder
waarom moet er dan 1 minuut stilte gehouden worden? niemand weet toch hoe het komt? als rollie gelijk heeft zie ik ook niet zo het nut in van 1 minuut stilte. als een of andere gabber zijn auto tegen een boom parkeert met 200, omdat hij zo nodig moet gaan racen als hij pillen opheeft, dan hou je toch ook geen minuut stilte.

eigenlijk zie ik er sowieso niet echt de zin van in. wordt er weer eens iemand kapotgeschopt, even stille tocht, minuut stilte, na een halve dag is iedereen het alweer vergeten en kan de volgende doodgetrapt worden. haldeej!

Waarschuw beheerder
goed initatief(Y)
ben alleen bang dat je echt niet 15000 man een minuut stil kan houden. ma goed k zeg nix:P

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk t ook niet je hebt er altijd van die mogolen bij die niet weten wat respect is maar goed

zeker wel goed initiatief ik hou mn mondje 1 minuut stil en de rest van de avond word er flink gestuiterd :D

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
En het kan ook weer uitlopen op rellen, want als er zo'n respectloos figuur door die 1 minuut heen staat te bleren en er staan mensen bij hem in de buurt die die marcel echt kenden of zelfs bevriend met m waren, dan weet ik hut zo net nog niet...:S
Ik ben iig :X

Waarschuw beheerder
]</\/@R\/\/!E B!Z@R\/\/!E > IK denk dat iedere normale persoon het respect wel kan opbrengen om 1 minuut stilte...het gaat hier dan om Marcel maar er zullen ongetwijfeld meerdere mensen zijn die worden herdacht vanavond...bijvoorbe­eld dat meisje in heerlen etc...

Ik hoop in iedergeval dat we het respect op kunnen brengen!
Waarschuw beheerder
donateur
Jah, als er idd een schreeuwlelijk doorheen loop te bleren zal dat wel rellen worden...
Des te meer eden hebben ze dan om hun muil te houwen:p
Bovendien, iemand die dan toch zn muil opentrekt, verdient dan wel bonkies :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik vin 1 minuutje stilte voor 1 persoon....tjah op zich wel een mooi gebaar maar dr zijn vast wel meer gabbers gestorven waar gewoon nie aan word geda8. En peter paul dan??iedereen schreeuwde toen voor 1 minuut stilte op thunderdome en nu hoor ik niemand dr meer over:s
maar toch hoop dat ut vanavond nie op relle uitbreekt als dr een paar sukkels hun bek nie kunne houwe. Maar het zal vast een mooi gevoel geven als al die duizenden mensen wel hun kop kunne houwe:yes: in gedchte ben ik dr wel bij;)

Waarschuw beheerder
w zijn het met rollie eens ........

maar w zullen zien hoe t gaat
Waarschuw beheerder
los van het feit of iedereen genoeg respect heet voor en minuut stilte, denk ik dat veel mensen het niet zullen snappen. Je moet het ook maar doorhebben, want vaak versta ik ook geen reet van wat de mc loopt te blerren dus dan denk je wtf gebeurt er?

Waarschuw beheerder
ik hoop dat ze het niet alleen voor die gast doen maar idd dan ook voor ppp en dat meisje dat overleden is zodat het beetje een ruim opgenomen kan worden en niet alleen voor 1 iemand want ik ben bang dat veel mensen dan niet stil zullen zijn maar dat er idd fluitconcerten komen...
Waarschuw beheerder
inderdaad, want dan kunnen ze wel op ieder feest een minuut slilte standaard inlassen

Waarschuw beheerder
Gaan ze dat ook doen als mijn opa overlijdt ? :S

wat een onzin.....

De helft van die feestgangers weet uberhaupt niet eens dat er iemand in de Maas gevonden is.....

Zoiets kan het feest verpesten omdat mensen alleen maar verdrietig worden en aan overleden mensen gaan denken.

En ik vind het heel erg wat er gebeurd is,maar hou dan een stille tocht in zijn woonplaats.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook niet zo'n goede zet, wel met een goede achterliggende gedachte trouwens.

Maar de mensen komen daar om te feesten enzo en er zullen er maar een paar zijn die hem gekend hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
En peter paul dan??

:frusty:

Waarschuw beheerder
Als mensen er al vanuit gaan dat zoiets niet gaat lukken...geeft ik het ook weinig hoop ja!

Maar die 1 minuut stilte hoeft niet alleen voor Marcel te zijn...Hoeveel feestgangers zijn er inmiddels al niet gestorven aan gevolg van een overdosis ofzoiets...

Persoonlijk kom ik ook om te feesten maar dat wil niet zeggen dat ik die ene minuut m'n bek niet kan houden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik hou me mond wel hoor O:)

Waarschuw beheerder
het is maar 1minuutje, dus eigenlijk iets heel kleins, maar het heeft voor de achterblijvers een hele grote betekenis!!

Waarschuw beheerder
Ik houw ook me kop wel maar er zullen er zeker een paar zijn die ut "stoer" vinden om te gaan lopen bleren! Fuk hun...:S