Partyflock

Forumonderwerp · 635893
2940x bekeken
Betreft: evenement: Hardcore vs Terror, zaterdag 18 oktober 2003 om 21:00

Waarschuw beheerder
nou zo fuckin geweldig was het niet,
slappe hap en allemaal van dat pogo lonsdale nep gabber volk!

en er waren maar 2 lekkere meiden op het hele feest:
linda en patricia!

tsja schraal, geen sfeer ofozow maar ik heb het wel gezellig gehad.

wat isdie amigo's een kut tent hee!!!

Waarschuw beheerder
laat ik in me eentje me eigen topic hoog houden.

lekker in mijn remy topic

tada

Waarschuw beheerder
Haha minder dan :(.
Ben blij da'k niet gegaan ben als ik dat zo hoor :P.
Waarschuw beheerder
donateur
Ow mop das nie zo leuk, je had je er nog zo op verheugd... (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind amigo's ook een kuttent.....
ik was er dan ook niet.

Waarschuw beheerder
tja iedereen zijn eigen mening.. maar ik vond het wel een goed feessie..heb me prima vermaakt :D moge vaker zulke feessies gehoude worden!! lekkur dichtbij:P

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
heb me wel vermaakt 8)
Waarschuw beheerder
Wel geslaagd... Alleen beetje hitjes-volk in de main :vaag:

Dur moet is een keer een Hardcore feest worden gegeven zonder bekende nummers ! Iedereen stond stil !

Voor de rest zekers goed vermaakt ! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou IK vond het ook wel gezellig!Nog nooit meegemaakt op een feest dat ik het gewoon fucking koud had,vooral in de terror zaal :vaag:

En er waren echt wel gezellige mensen (Y)

Waarschuw beheerder
ja dat was echt wel zo dat het koud was.. had expres een toppie aangedaan omdat het meestal daar warm is..maar nu was het echt frisjes!ja ware zeker ook wel gezellige mensen.. op wat enkelingen na maar dat blijf je toch wel houde..
Waarschuw beheerder
Heb helemaal niets vd kou gemerkt en ben juist alleen maar in de terrorzaal geweest.
Was als je tijdje stil stond tenminse niet zo bloedverziekend heet, maar als je ff in beweging was dan zweette je je alweer te pletter.

Je gaat toch ook niet voor de lekkere meiden feesten? :S

Enige minpunt aan Scanners waren de uitsmijters, dat probleem is gelukkig opgelost.
Vind het nu wel lekkere locatie.

Zag alleen toen ik ff door de main liep, dat ze die dansvloer verkleind hadden, dj stond nog voor het podium, beetje jammer hou je helemaal geen ruimte meer over.

Volume kon in de terrorzaal niet echt volop open, omdat er weer wat gesneuveld was, maja viel later al niet meer op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik was aardig kachel en een hoop lol gehad. Hoop oude bekenden tegengekomen. En ik heb ook de eer gehad tripleH een hand te mogen schudden. Best een aardige kerel eigenlijk.
Pogo barrel liep daar ook nog rond. Rollie was ook nog van de partij. En Noizefucker keek wat vreemd toen ik me voorstelde. Achja je komt natuurlijk niet altijd nazi's in de ontkenningsfase tegen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb ut wel naar me zin gehad...Beetje veel foto's gemaakt...Hehehe,Maa­r de sfeer was zwaar agresief...Beetje jammer weer..Het leek wel of ze constant iedereen in de gaten zaten te houden om te kijken wie ze voor hun smoel zouden slaan...Maar neophyte was weer toppie!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Noizefucker Maakte Wel Een Grote Fout Toen De Muziek Opeens Uitging :(

Maar Hij Heeft Zich Goed Hersteld :D
Waarschuw beheerder
Neophyte heersde hij heeft heel het feest goed gemaakt voor mij :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neophyte is altijd goed :D
Waarschuw beheerder
was een leuk feeesje, en in de main zaal werden inderdaad wel erg veel hitjes gedraaid maar jah, terror was lekker!!! en van die kou von ik ook maar irritant neem voortaan wel een trui mee :D voor de rest wel gezellig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat zit iedereen het over koud? Alleen in de gang was ut koud

Waarschuw beheerder
de gang was warmer dan de zaal, terrorzaal dan :-S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De gang was het koudst de zalen waren niet koud als je aan het feesten was. ;)
En ik heb niks gemerkt van de slechte sfeer.
Waarschuw beheerder
donateur
wel flink uit me naad gegaan maar top was het niet :(
Waarschuw beheerder
donateur
Malloot, ook jij bent een beste kerel :)
Rollie had et kennelijk ook al snel bekeken, want toen ik thuis kwam, was hij ook al online @ MSN.

ik vond het publiek een beetje vaag... had et idee dat er VEEL booskijkers rondliepen.

Ik werd geboekt voor een darkcore live set, en zou in zaal 2 draaien, maar een zooi lui zaten te kankeren dat ze terror wilden. (best kut, als je je hebt voorbereid op darkcore).

na mij KWAM er ook terror, en toen liep de zaal leeg, erg vreemd, want die lui die er et hardste om schreeuwden, liepen et eerst weg.

gelukkig kreeg ik nog wel complimenten over mijn muziek, dus dat was wel weer relaxed! :D

een groot minpunt was die vage kerel, die de mic afpakte van mijn MC, om te gaan schreeuwen dat hij satan was... TERING, BLIJF DAN THUIS!!!!

de security vond ik KUT!! ze lieten ons (met synth en drumcomputers etc. op de schouder 10 minuten BUITEN wachten, want ze waren met elkaar aan het ouwehoeren en lachen. Toen we eenmaal binnen waren, moesten de koffers los, werden over hoop gehaald, en we werden te grondig gefoulleerd, zodat we 20 minuten voor het optreden pas naar binnen konden.
Waarschuw beheerder
ik heb 1ding te melden WAT EEN VERROT KLOTE KUT FEEST JEZUS FUCKING ALLEEN MAAR POGO VECHTEN RUZIE'S sfeer was echt niks noppes

enigste leuke was dat ik HHH heb ontmoet niels je ben een kicke gozer jammer dat alles mis ging in je set :(

enne malloot ook ontmoet :D volgende keer krijg jij wat drinken kerel :D
Waarschuw beheerder
Nou de gruelijkheid van de speedcore was genoeg om t een vet feest te maken

noisekick
noisefucker
en the visitor
waren echt gruwelijk bezig!!!!!!!!

Extreme Terreur!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik vond t echt wel kicken hoor!:D:D:D
Vond dat gepogo wel irritant! En er hing echt een vaag kut sfeertje int begin:s maar ik vond het wel enorm gezellig!
Ben de laatste paar uurtjes heerlijk uit me dakkie gegaan, lekker de ruimte en gaaan:bounce:
De volgende keer mogen ze wel de airco wat zachter zetten, je waaide gewoon bijna weg!
Waarschuw beheerder
donateur
vond het wel een grappig feestje :)

soms wat rare sfeer maarja wat was het koud in de terrorzaal hehehe

Waarschuw beheerder
Pogo :kots::kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nah vind het echt zwaar matig dat zulke gasten gewoon nog rondlopen op zulke feesten! En dat ze nog iemand zn set verneuken das helemaal kut gewoon.Ik had ut niet moeten zien maarja ik weet wie die gasten waren..Heb ze al vaker gezien op een feest...En die komen zekers wel weer ene keer aan de beurt :D

Waarschuw beheerder
nou ik vond het echt GEZELLIG! klaar !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vond het ook wel gezelliej natuurlijk maarja je hebt deraltijd galbakkuh tussen zittuh :@

Waarschuw beheerder
nou volgens mij heb ik weinig meegekregen van het feest...

het was wel fucking koud daar gelukkig dat iemand zo aardig was om zijn trui te lenen aan mij. heb meer in de gang rondgehangen als in de zalen dus niet veel meegekregen van ruzie's en al die ellende.

ik heb me verder wel vermaakt genoeg bekende mensjes waar ik gezellig een biertje heb gedronken :D

Waarschuw beheerder
het het enige na deel vond ik idd die pogo mensen

kreeg gewoon een stoot tegen me kop! :@ grrrrr

en paar keer kiste op me voetjes maja

dat kon me feesie niet verpeste :D

Waarschuw beheerder
nou nou vertel!
Waarschuw beheerder
donateur
kreeg gewoon een stoot tegen me kop! grrrrr

en paar keer kiste op me voetjes maja

:X

:P

Waarschuw beheerder
owwwwwwwwww ok :D jah lompe gaste daarzo :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha, maar:

dat kon me feesie niet verpeste

en daar gaat het om ;)
op naar Thunderdome
Waarschuw beheerder
was zeker wel grappig feestje..volgende keer trui aan en verwarming ook! :@
Waarschuw beheerder
donateur
harder stampen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
haj metalientje ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgende keer neem ik honkbalknuppel mee om al die tering ventjes uit de weg te beuke net als hun doen :@

Waarschuw beheerder
hahh goed plan
Waarschuw beheerder
Ik vond t echt wel n gezellig feessie.. veel bekenden! Heb me prima vermaakt en ik vond t helemaal nie koud (jah alleen in t begin toen ik r was) :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vond het pas koud toen ik dat pokkeend naar Dort CS moest teruglopen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik had et koud, toen die akelige billiartbal beveiliging me er niet meer in liet, om het 2e gedeelte van mijn live apperatuur te halen :@
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er zelf niet geweest, maar de organisatie de schuld geven is natuurlijk niet zo netjes.

Ik denk dat Dj Lunatic en Miss Hysteria heel goed weten hoe een feest gegeven moet worden.
Dat hebben ze al vaker bewezen.

De sfeer op een feest bepalen jullie natuurlijk nog altijd zelf.
Waarschuw beheerder
donateur
dat zei je in et andere topic ook al :D

je hebt gelijk, ik heb et ook al gezegd hoor!!
Artiest {SHOWLIST artist 117938, 34332, 986}
Waarschuw beheerder
het is maar hoe je de avond meemaakt, ik heb namelijk een super gezellie feestje gezien.. :) maarja, das mijn mening..enne ik heb niks te klagen over de uitsmijters! prima kerels!
Artiest {SHOWLIST artist 125975, 983}
Waarschuw beheerder
Was zeker een relaxt feest.

heb alleen maar positieve berichten gehad en bedankjes.

en ja dat sommige mensen het minder vonden is natuurlijk hun mening het is maar wat je er zelf van maakt :)

eenuh die vage kerel die de mic afpakte is dj slayer aka mc hooligan die heb ik er ook uitgegooid omdat ik teveel klachten (van dj's) over hem had en hij kon niet meer op z'n poten staan :)

Al met al was het een relaxt feest en er komt zeker een vervolg :bounce:

Dus als jullie suggesties hebben voor bekende dj's dan hoor ik het wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben der niet geweest, maar ehhh

Wanneer ga je is wat aan dat wazi gehalte doen op je feesten?
Waarschuw beheerder
1. Je bent er niet geweest...
2. Vergelijk t eens met de eerste feestjes in de AXL, dan is er toch heel wat aan het wazi-gehalte gedaan.
3. Ik heb zoals altijd weer nergens last van gehad.

Omdat wij terror verwachten viel darkcore of gewone hardcore nogal tegen, maja kon oa Triple-H dus ook niets aan doen lees ik hier.
Maar was aan de andere kant ook wel lekker tussendoor, boeit me niet zo veel.

Whehe Slayer dr uit gegooid, lol :D

Maareh ken me nog steeds geen kou herinneren behalve die op t station. Ging overdreven bezweet naar buiten juist en ben daar nu ziek van.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ik der niet ben geweest, betekend toch nog niet dat ik der geen opmerking over kan plaatsen?
Waarschuw beheerder
Zeg ik ook niet, maar waarom denk je dat er nog steeds niets gedaan is aan het wazi-gehalte als je er geeneens last van gehad hebt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
damien onze regels zijn

1 geen voetbalshirts
2 geen bretels
3 geen witte/rode veters in kisten
4 geen racistische uitingen
5 geen keltische kruizen.

Das wel genoeg zo denk ik.
mensen mogen gewoon lonsdale enzo bij ons dragen dus dat soort mensen weer ik niet.

en wat ik al zei de meeste mensen hebben het naar hun zin gehad en sommige mensen niet is zo'n 80%-20%

En als mensen lopen te zeuren dat ze extra gefoullieerd zijn door de security dat ervaar ik als compliment voor de security.

Er gebeuren de laatste tijd veel dingen (mensen die sterven dmv pillen enzo) dus daarom heeft de security extra op drugs enzo gefoullieerd.
En voor triple H: degene die je mic afpakte was ook een mc die geboekt was dus als je da gewoon tegen hem had gezegd als "artiesten onder elkaar"had het een betere oplossing geweest denk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
de tosti`s waren lekker! 8)
Waarschuw beheerder
Nou, bij mij waren de tosti's precies uitverkocht :'(

Er waren mensen die agressief stonden te doen tegenover Triple-H en z'n MC, maar die hadden niets met Slayer te maken. Misverstand, jammer.

Waarschuw beheerder
waren er tosti's?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het een top feestje!!

Ik heb eigenlijk even een vraagje. Die avond is er een foto gemaakt en die zou op paranoyas.nl moeten staan ofzo. Nou heb ik echt heel veel andere mogelijkheden geprobeerd, maar ik kan de site niet vinden.

Weet iemand mssn de link van die site??

Zou ik heel blij mee zijn!!
Waarschuw beheerder
paranojaas :D
Ajb :P

Ja tosti's en broodjes hamburger!

Waarschuw beheerder
ga nu niet te ver door te zeggen dat er ook hamburgers te koop waren....

ik had namelijk best wel trek in een broodje op dat moment...
Waarschuw beheerder
Wie draaide er trouwens tussen Noisekick en Noizefucker? Overdreven gespierd figuur, wel grappig. Draaide nog best lekker.

Bij dat stukje waar die tafeltjes stonden. :P
Wel jammer dat ze zo snel uitverkocht waren, hadden daar waarschijnlijk nooit verwacht dat iedereen zo'n honger had.

Meeting was daar ook, maar die heb ik zoals gewoonlijk weer gemist.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
the visitor geloof ik

System Error> ja er waren tosti`s und hamburgers :D
Waarschuw beheerder
damien onze regels zijn

1 geen voetbalshirts
2 geen bretels

Das wel genoeg zo denk ik.
mensen mogen gewoon lonsdale enzo bij ons dragen dus dat soort mensen weer ik niet.

en wat ik al zei de meeste mensen hebben het naar hun zin gehad en sommige mensen niet is zo'n 80%-20%

En als mensen lopen te zeuren dat ze extra gefoullieerd zijn door de security dat ervaar ik als compliment voor de security.

Er gebeuren de laatste tijd veel dingen (mensen die sterven dmv pillen enzo) dus daarom heeft de security extra op drugs enzo gefoullieerd.
Waarschuw beheerder
Aha daar kwam de aap uit de mouw..
TO: Triple-H Je hebt goed gedraait.. Maar mensen verwachtten natuurlijk Terror:s Er zat wel wat verschil in mja dat is nou eenmaal zow:p
En het was ook best wel vaag dat het zo rustig was in de terrorzaal.. Ik ben best wel heel de avond daar gebleven:p Lekker uit me dak gegaan op Regulator !!
De regels waren ook gewoon goed, niets te zeuren..
De hamburgers waren ook echt sappig:D !!!
Artiest {SHOWLIST artist 56391, 2037}
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het wel een leuk feesie ik heb maar 1minpuntje dat het geluid aan het begin van mn set uit viel voor de rest nix gemerkt van de rest

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1 geen voetbalshirts
2 geen bretels

Op regel 2,3,4 en 5 na is alles goed gegaan. De uitsmijter liep langs die keek ernaar en deed niks. Was die kale uitsmijter die ook Triple H aansprak omdat hij zijn eigen personeel in elkaar aan het slaan was.;)

Volgende keer moet er wel meer eten in geslagen worden ik had aardig honger halverwege en die vloeibare bruine boterhammen beginnen op den duur ook te vervelen.

Linda zag ik jou nou niet op Dort CS?
laatste aanpassing
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Heb me goed vermaakt...

Normaal wind ik me nogal op over meelopers (in politieke- en hardcore zin), maar vond het wel meevallen.
Heb vooral in de terrorzaal gezeten en vond `t gezellig :D
Vond Neophyte ook leuk bezig in de hardcorezaal, draaide ineens een remixje van de Klootzaken - Dominee Dimitri.
Zieke Paraghandy heeft ook lekker gedraaid :)

Niels-> Heb van die booskijkers niet meegekregen (was in de andere zaal), waren `t weer "dezelfde".
(tegen mij werd er gezegd dat het uitgepraat was voor je optreden ofzow...)

Manuel-> Je had het wel naar je zin hè :P

Roelof-> Die waren er echt in het begin van de avond
Scheelde je weer een rit naar de Burger King :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaa hoor waren er tosti's :@ Ik had harstikke honger en maar aan iedereen vragen of je hier echt niets te eten kon kopen :S
Waarschuw beheerder
er was een kraampje met hamburgers, tosti's en meer :)

Goed onthouden voor volgende keer :)
Waarschuw beheerder
Ik vond het een heel mooi feestje. :D

Wat mensen zeggen over slechte en agressieve sfeer snap ik niet. Ik heb dus helemaal geen ruzies of wat dan ook gezien, dus waar is dit op gebaseerd? :S

Dat deze topicmaker mensen met lonsdale en pogoactiviteiten meteen "nep-gabber-volk" noemt, vind ik helemaal belachelijk.

Punt 1. Iedereen feest op zn eigen manier en respecteer dat

Punt 2. Dat je geen nazi/wazi of whatever hoeft te zijn als je lonsdale draagt, dat moet iedereen die ook maar een beetje in de scene zit toch onderhand wel weten.

De muziek was super, vooral in de terrorzaal (ben ook eigenlijk 90% van de avond daargeweest :P) werd er gruwelijk gedraaid en het was mooi om te zien hoe op de laatst nog slechts enkele terrorheads (incl. ikzelf) helemaal los gingen.

Verder wil ik nogmaals benadrukken, want het is al vaker gezegd, dat je zelf sfeer moet maken, daar heeft de organisatie geen invloed op.

Volgende keer (als die komt???) ben ik er gewoon weer bij.
Waarschuw beheerder
volgende keer komt zekah gozah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ut was eeeen GEWELDIG goed feest!!!!!heb me knetter goed vermaaakt tijdje geleden dat er zo'n feest was:D:D TOP gewoon!!!kijk alweer uit nah de volgende:D
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar als mensen et een goed feest vonden komen ze of weinig naar goeie feesten of hebben ze niet op de gang gestaan..of in de terror zaal...

werd gepogoed gevochten der hing een kutsfeer teveel nazi's bretels wp kettingkjes komt dus door zwakke organisatie die niet het lef heeft om nazi's te weren en security die er niks aan doet nog meer gepogoged security deed geen fuck moet je dat is doen op normale feesten op het podium komen zonder toestemming zegt wel genoeg over de security...

ik kom dus echt nooit meer naar de amigo's
Waarschuw beheerder
vaag verhaal van rollie!!!

Er kwam iemand op het podium die MC was!!!!!!!!
mc hooligan aka dj slayer.

Hij is wel de fout ingegaan door de mic af te pakken en daarom is hij er mede uitgegooid.

ten 2de er was 1 iemand met bretels en die heeft ze later ook afgedaan!!!

ten 3de er was 1 opstootje en er is geen klap gevallen.

ten 4de De uitsmijters die er waren horen bij de amigo's .
De organisatie is daar niet verantwoordelijk voor.

ten 4de jammer dat je het nie leuk vond je bent 1 van de weinige maarja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tsjah ga vaak zat nah feestjes ennuh kheb nix gezien daar binne van dat gedrag veel in de terrorzaal geweest en jah op de gang nie egh alleen voor nah de andere zaal te gaan:P
Waarschuw beheerder
ennuh er waren 2 zalen hardcore en terror en het lijkt me dat je komt om te feesten en niet om op de hal te staan de hele avond :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar als mensen et een goed feest vonden komen ze of weinig naar goeie feesten

Ik ga elke week naar een hardcorefeest, dus ik weet echt wel waar ik het over heb.

of hebben ze niet op de gang gestaan..

Ik kom of te feesten, niet om in een gang te gaan staan.

of in de terror zaal...

Daar heb is dus wel de hele avond gestaan en ik heb helemaal nix fout zien gaan. Ja oke, dat incident met die MC, maar dat was een eenling die dat deed en je hebt er altijd wel een paar rotte appels tussen zitten.

nog meer gepogoged security deed geen fuck

Eindelijk eens een feest waarbij je wel lekker los mag gaan. Laat die mensen toch, zolang er geen ruzie bij komt, wat maakt het dan uit? De security liet je tenminste met rust, dan vind ik een pluspunt. Dat gezeik altijd van die security, schiet helemaal niet op.
Waarschuw beheerder
Linda zag ik jou nou niet op Dort CS?

Krijg nou wat, natuurlijk zag je mij op Dordt Cs, heb je zelfs nog ff wakker gemaakt om dat duidelijk te maken. Muts! :P

hoor maar als mensen et een goed feest vonden komen ze of weinig naar goeie feesten of hebben ze niet op de gang gestaan..of in de terror zaal...

Of je zou gewoon eens moeten begrijpen dat andere mensen het best naar hun zin kunnen hebben gehad als jij t een kutfeest vond.

Wel jammer dat ik niets van de hardcore-zaal gezien heb, hoor veel positieve dingen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
juist twas gewoon un mooi feestje:D

maaruh waar komen of staan d'r foto's...?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
;) dank u:D
Waarschuw beheerder
grmbl als der 20 man staat te pogoen op een ruimte waar 200 man kan hakken vind ik dat tamelijk irritant... heel veel van me vrienden vonden et ook niks de muziek was verder wel goed enzo daar lag et niet aan maar kvinnet jammer dat er gewoon teveel wazi's waren en er een sfeer hing die met geen woorden te beschrijven is hoe slecht...
Waarschuw beheerder
Sfeertje bouwen doen we toch zelf mensen...
Security was correct, en trede op indien nodig.
Volgende keer gewoon weer aanwezig in de "amigo's"... alleen dan met wat meer "slaap" achter de rug.
Waarschuw beheerder
donateur
en tog waren de tosti`s errug lekker :devil:

soms is dat gepogo wat irritant maarja als de mensen dat leuk vinden en het gaat goed dan = dat goed tog!
Waarschuw beheerder
2 Rollie: we worden het toch niet eens. Jij vond het nix, ik vond het een superfeest en velen met mij.

Noizefucker: jij draaide echt werelds!! :respect:

lindaatje: jij stond ook heerlijk los te gaan op het laatst in de terrorzaal (y)
Waarschuw beheerder
trouwens hebben jullie nog een voorkeur voor dj's voor de volgende keer :)

Waarschuw beheerder
Ik vond de sfeer perfect. Mijn complimenten aan Lunatic & Miss Hysteria voor de organisatie.

Damien en Rollie, ik zou van jullie wel eens de definitie van WAZI willen horen, want ik zou niet weten wie jullie bedoelen, als jullie bedoelen dat mensen met lonsdale/Fred Perry en kisten WAZI zijn en dus geweerd moeten worden dan kan je meer dan de helft van de bezoekers weigeren. Dan zal je mij ook wel als WAZI zien, ik ben wel rechts maar IK KOM OP FEESTEN OM TE FEESTEN en voor de gezelligheid en meer niet!
Waarschuw beheerder
Interesseert met niet zoveel wie er draaien.
Als die DJ Chaos maar niet draait (iig niet in de terror-zaal dan), Noizefucker op het einde wat langer mag draaien en t publiek vantevoren weet dat Triple-H geen terror zal draaien, want voor de rest klonk t lekker.

DJ Vizitor en de DJ die in de terrorzaal draaide toen ik binnenkwam (Ik moest jammergenoeg nog een beetje wakker worden)wil ik ook best nog s vaker horen.

Als ik bijv. Endymion, Paul of Noize Supressor wil horen dan ga ik wel naar een ander feestje, kom toch voor de Terror. Neophyte is altijd wel kicke, maar heb ik nu gemist.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mee eens.

Eventueel Akira nog, is natuurlijk ook altijd wel leuk.

Waarschuw beheerder
geen bretels???

Wel gezien... stoor ik me niet aan...

Wel aan het feit dat voor mij de avond werd verpest door een groepje van een man of 15 die dachten dat ik over een van hen had lopen lullen en daar vervolgens flink pissed over worden... :S
Waarschuw beheerder
donateur
idd sander...

En voor triple H: degene die je mic afpakte was ook een mc die geboekt was dus als je da gewoon tegen hem had gezegd als "artiesten onder elkaar"had het een betere oplossing geweest denk.

je kon niet tegen die krl praten, ik wist niet wie het was, en ALS je al wat zei, keek hij een beetje kwijlend terug, alsof ik frans aan et lullen was ;)

Waarschuw beheerder
nou die dj slayer was echt te gek voor woorden....

iets teveel drank voor die vent geloof ik.

Artiest {SHOWLIST artist 36722, 989}
Waarschuw beheerder
Wie draaide er trouwens tussen Noisekick en Noizefucker?

idd noizefucker dat was viziter en toen ik en toen noizefucker.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NOU SORRY IK VOND DE ORGANISATIE VET KUT! DE CONTROLE WAS SLECHT AAN DE DEUR!Der werd veel ste veel gereld te weinig uitsmijters,Ik heb bergen gasten gezien met white power kettingen,bretels enz enz,Der hing een grafsfeer van hier tot tokio,te weinig uitsmijters! Je kon er gewoon slikken en ze zeiden nix...! Sorry maar dit was echt te kut voor woorden! Ik kon niet eens los gaan want ik kreeg een elleboog in me gezicht heb een blauwe plek in me gezicht van hier tot tokio Nou het was echt geweldig! Not! :kots:

Waarschuw beheerder
ik ben dit keer nie geweest..was na the wall,maarre in axl toen was VET!
ook geen gelul om kledingsoorschriften enzo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind kleding ook bullshit maar als je kleding voorschriften heb hou je der dan owk aan :@

Waarschuw beheerder
ik heb me wel vermaakt! SPieTCoRe UbeR aLLeSCh :D
Waarschuw beheerder
Was wel relaxte security....

Zat helemaal onder de vingerverf, vroeg om zeep, kwam er direct aan ! (y)

Had ff geen shirt aan... Werd me gewoon vriendelijk verzocht een shirt aan te trekken... Geen probleem toch....

Maarja... Nou ben ik ook nog een stukje breder dan die gasten heh :D

Waarschuw beheerder
Terrorsmurfin! YOU = OK!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wist wel dat ik je had gezien op Cs lin.

En Het was wel leuk dat een gast niet kon uitleggen waar een keltisch kruis voor stond. Sry lin kon het niet laten.
Waarschuw beheerder
donateur
malloot, toevallig dat jij over een keltisch kruis begint...

ik vond namelijk net een foto...

Waarschuw beheerder
pff snap niet dat sommige mense zo lopen te zeuren dat de sfeer zo slecht was en veel booskijkers liepen. :S Ik heb er weinig van gemerkt in elkgeval en ruzies ware er al helemaal niet. Ja 1 iemand die de boel dus verziekte..waar ik ruzie mee kreeg maar compliment voor de uitsmijters werd heel goed opgelost :D dus over hun heb ik ook nix te klagen!!Ik vond het in elkgeval een goed feessie :D, er zijn altijd wel wat dingetjes wat altijd beter kan maar dan kan je wel blijven zeiken..
Waarschuw beheerder
het zijn ook maar een paar mensen die het zeggen, dus maak je nie druk doe ik ook zekah niet :)

Waarschuw beheerder
ten 2de er was 1 iemand met bretels en die heeft ze later ook afgedaan!!!

Beter gooi je zo iemand naar buiten, maar niet zonder met zijn kop de deur open te doen :@
Waarschuw beheerder
:D, tja.. maar dat zou zonde zijn van de deur

Waarschuw beheerder
Een hardstalen deur lijdt daar niet zoveel van :devil:.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
na ik vond ut wat rustig maar verder was ut knalle laatse maar zeike zeg ik de volgende x ben ik er weer bij alleen met de auto want lope nar ut station vond ik wat minder s'ochtends :d
Waarschuw beheerder
NOIZEFUCKER, AKIRA, DROKZ, REGULATOR, VISITOR!!!!
Ok en de rest van de hardere geluidjes:p
De Hardcore maakt me niet zo heel veel uit:)

Waarschuw beheerder
ik vond het een vet feest alleen dat gepogo was niet tof je werd gwoon omver gedouwd maar voor de rest was het vet en koud? ga je toch wat harder stampuh en veel bekende
Waarschuw beheerder
het was opzich een leuk feestje
heb me wel vermaak :9

alleen de sfeer n het begin:(
rond een uurtje of 1/half 2 wou ik gwn nar huis toe omdat heel me avond verneukt was..

dit is naderhand wel helemaal goedgekomen :9
Waarschuw beheerder
volgens mij volg ik het nou ff niet meer ofzow?!

kleine samenvatting voor mij: het was een leuk feest, waar lekker werd gedraaid en flink los werd gegaan.
nadeeltjes: voor sommige mensen de kleding en het gepogo...

Klopt deze samenvatting of niet?!

Sorry als ik hier mensen mee stoor of zo, maar wil natuurlijk wel weten of ik nou ECHT iets heb gemist..
en de gaarheid van sommige mensen op Rotterdam CS te zien iig wel ;)
Waarschuw beheerder
Als je zo van terror houdt, heb je idd ECHT iets gemist!

Sorry!
Waarschuw beheerder
daar was ik al bang voor...

Maar dankje dat ik iig een concreet antwoord krijg :)

Volgende keer dan maar vrij vragen ;)
Waarschuw beheerder
Sorry als ik hier mensen mee stoor of zo, maar wil natuurlijk wel weten of ik nou ECHT iets heb gemist..
en de gaarheid van sommige mensen op Rotterdam CS te zien iig wel ;)

Ik was niet zo gaar ! :$ :P
Volgende keer sleur je die collega van je mee naar Dordt :)

Nicole-> Je was gewoon te druk :P

31 oktober is er een ander Terror-feessie
I Hate Trance
http://www.ihatetrance.nl
*lichte spam :)*
Waarschuw beheerder
R@ver ik was niet druk hoor :d
kwas gwn actief bezig:9

pas maar op anders ga ik je weer schoppen :[ ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kben niet zo'n terror freak dus dat heppik verstek laten gaan. Hardcorezaal was matig... masochist kut.. masters of noise nog beroerder.

Wel moeilijk veel bekenden !!! (y)
Waarschuw beheerder
Rustig aan hè...anders licht in je daap in :P
Waarschuw beheerder
R@ver>> die meid houdt nog geeneens van hardcore!! die krijg ik dan echt niet meer hoor!!
Maar me broertje natuurlijk wel ;)

en je was WEL gaar!!!! hnahaha, je geloofde geeneens dat IK het was op CS :P
Waarschuw beheerder
Onthou dat maar Nicole ;)

Joanie-> Ja..dus...en...
Voed je d`r maar op ;)

Ja...was jij niet gaar dan ?
Wie kwam er op me afrennen met de woorden "Dit geloof ik niet" ? :P
Waarschuw beheerder
omdat het gewoonweg té toevallig was!
maar IK schreeuwde wel gelijk op je, of niet dan?!
anders was je doorgerend naar je treintjuh :P

Dus ik wist gelijk dat het me neeffie was :P

Waarschuw beheerder
het was gewoon een topfeest :respect:

en ik weet niet waar iedereen zich druk over maakt maar als je naar de waardering kijkt op pf heeft iedereen zowat goed gestemt :)

Dus de mensen die het niet leuk vinden zijn toch echt zwaar en dan ook zwaaaaar in de minderheid. :)
Waarschuw beheerder
Daar heb je wel een punt Joanie..anders had ik m`n trein gehaald :P

Volgende keer gewoon meekomen hoor nichie ;)
Was voorderest wel gezellig op het station...met die doorgedraaide HQ-gangers :)

Nicole-> Dan krijg ik doorgedraaide Daap op me af ;P

Inky Kinky-> Juistem !
Niets voor niets staat er goed bij de waardering van dit feest !!!
Waarschuw beheerder
whehe :9

r@ver kan niet tegen kietelen :d
Waarschuw beheerder
R@ver>> je had ook gewoon door kunnen rennen naar je treintje! had je wel een boos nichie gehad ;P

Die HQ-gangers werd ik gek van!hebben oook nog constant bij een aantal gasten in de trein gezeten hahaha ;P
Waarschuw beheerder
Lul niet Nicole :P

TL-> Had je me dan onterfd ? :P
Aparte lui waren `t hè, "Kan je m`n contactlens goed doen" :D
Maarre...ik verwacht je 31 december wel in Koog a/d Zaan, dat eis ik nu hierbij :)
Waarschuw beheerder
Heb me zeker vermaakt maar wel jammer dat er weer een paar opstootjes waren :s
Waarschuw beheerder
Maarre...ik verwacht je 31 december wel in Koog a/d Zaan, dat eis ik nu hierbij

maar ik weet het nog niet :S:S misschien dat ik gewoon naar de platte zoal ga..
ik weet het echt nog niet :'(

ja, met die contactlens, sjeeszz das toch niet normaal?!?! hahaha, wel lachuh :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nah...Ik vind het echt niet normaal dat een micrfoon van een mc word afgepakt en dan door zon tering debiel word geschreeuwt dat ie satan is...Als er meer beveiliging was dan had dit niet gebeurt :@ en die klootzakkuh krijg ik nog wel :@ Want ik vind het nog steeds lullig...Voor h3 Maargoed...Niels 31ste GA JE HET LEKKER OVERDOEN EN OWEE ALS DIE GORE TYVUS LIJERS IN DE BUURT KOMMUH DAN KRIJGUH ZE KLAPPIES :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog 1 keer die teringdebiel was oook een MC!!!
maar je hebt gelijk dat ie die mic nie had af mogen pakken.

en niels ouwe neukbok we gaan het weer effe gezellig maken in delft en op KIK :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou dan wil ik wellis weten welke mc het is! En wie in delft niels gaat lopen klote krijg een paar hoeken! Sorry dat ik de organisatie zat af te kraken! Maar ik vind dit echt niet normaal!Als jullie volgende keer feest organiseren geef gelijk een pogo verbod want ik heb niet weer zin in blauwe smoel :D Ik kreeg stukkie via msn van niels...Maar lekkere beveiliging daar dan??? En tja als jullie daar niet tussen kennen komen das mooi klote
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
das mc hooligan aka dj slayer.
die zal je ook nooit meer op me feest tegenkomen :)
Waarschuw beheerder
donateur
dat was MC hooligan... hij is er later uitgezet, omdattie irritant was...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou dan gaak die mooi een paar beuken op zn tering kop krijgen als ik die ooit tegen kom of ik ga zijn micrfoon jattuh1 en zegguh dat ie een tering hond is :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ff uitzoeke wneer die galbak moet bleren
Waarschuw beheerder
veel succes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:)

Joanie-> Je moet komen 31 december, ben je me wel schuldig :P :jaja:

Kwam trouwens die 2 later opnieuw tegen, volgens mij waren ze best "verdwaald" hehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hooliganslayerfaggot ik kom je nog wel keer tegen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whahahaha, verdwaald!! dat geloof ik graag ;P
Wanneer kom jij dan eens naar Limburg?! ja?! hoe lang ben je al niet meer hier geweest?!

kom maar... ;P
Waarschuw beheerder
ik lul niet raver:9

zou niet durven :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Joanie, Begin november ergens ?
Dus over een ruime week ?
Ik verwacht wel een vlaai en bapao`tjes :P

Nicole, je LULT ! :P :D
Waarschuw beheerder
en jij kan niet tegen kietelen :9
Waarschuw beheerder
Wie zegt dat ?
Daz niet waar :P ;)
Waarschuw beheerder
zaterdag kon je er nie tegen hoor ;)
Waarschuw beheerder
en ik zeg dat trouwens :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Terrorsmurfin alstjeblieft zeg, maak je anders even druk..jE VIND HET ZELF NOG ERGER Dan de organisatie volgens mij :S Tuurlijk is het lullig en het had niet mogen gebeuren maar om nou stoer te gaan verkondigen dat je hem in elkaar gaat slaan :frusty:

En over dat gepogo ik had er totaaal geen last van hoor ben 1.65 klein maar dan ga ik gewoon stukje aan de kant who cares als iedereen maar lol heeft toch :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou ik ken hhhooligan! En ik vind het zwaar kut voor hem,Want hij heeft onwijs aan zn set moeten werken....En die lul pak ik zekers wel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hardcore vs terror was wel een geinig feesie helemaal uit mn bol
Waarschuw beheerder
Niels, HHHooligan is een goeie maat van me.
Heb paar keer in het verleden op z`n feesten mogen staan, heb een leuke tijd gehad...
Mag die gozer echt vet !

Maar om nu Slayer daarvoor te gaan slaan ? Omdat die irri was...
Vind ik beetje te ver gaan...
Hij is toch al van `t feest verwijderd....

Maak me meer boos over die booskijkers tijdens z`n set...vind ik een grotere "ramp" dan Slayer...
Dus maak je er aub niet te druk over.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
POGOOOOOOOOOOOOOOOOO­OOOOOOOOOOOO
wie er nie tegen kan moet niet naar hardcore feesies gaan
Waarschuw beheerder
donateur
r@ver, ik sta hier buiten!!! en die booskijkers, sjah.... ik draaide darkcore voor een terror publiek.

terrorsmurf, hou je maar rustig ;)

waussehardcorefreakz­, een beetje rekening houden met anderen kan geen kwaad... want als iedereen dicht op elkaar gaat staan om te stampen, kunnen jullie niet pogoën, dat zie je toch ook niet gebeuren?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
TERRORSMURFIN! I LUV U! :D

Pogo = cool, maar doe het dan ook echt ipv. dat zielige benen omhoog zwaai gedoe en dat duwtjes geven!

Ga maar eens naar een punk gig toe! Das pas pogoen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet ik maar sommige mensen maken zich wel erg druk
Waarschuw beheerder
2 terrorsmurfin --> Sjah niet alles gaat altijd zoals het moet en als je dat niet weet hebbie nog veel te leren :) En als je je daarover al zo druk gaat maken en lopen dreigen... Hoe zal het dan verder gaan in jou leven pffff wil het niet eens weten :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eindelijk iemand die niet zo kinderachtig doet over alles dat gezijk over pogo enz is gewoon zielug
Waarschuw beheerder
Joanie, Begin november ergens ?
Dus over een ruime week ?
Ik verwacht wel een vlaai en bapao`tjes

wat begin november?! waarom weet ik daar niks van? extremis?
dan zorg ik er wel voor dat ik wat bapao's heb hehehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou...Ik vind dit echt gewoon belachelijk....Ik snap gewoon niet...Je weet hoe het is om op het podium te staan dat je dan zulke dingen gaat flikken ik ken daar nog steeds niet over uit...En misschien is het wel wat overdreven maar ik ken daar niet zo tegen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En ik heb ook niets tegen pogo doe het zelf owk wellis maar ga dan niet gewoon staan te stampen en dan als der iemand op de dansvloer komt als een gek iemand van de dansvloer beuken

Waarschuw beheerder
Nee dat gepogo is gewoon zielig, heb niks met hardcore te maken :S:S:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee oke Maar als ze dat dan zo graag willen doen hoeven ze niet iemand anders lastig te gaan valllen,En niet met opzet iedereen van de dansvloer af te beuken das gewoon triest...Maarja...Je doet der niets aan,Ja meer beveiling neer zetten en dat gepogo afstraffen :) Simple...

Waarschuw beheerder
In Amsterdam treden ze heeeeel goed op tegen dat soort volk ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kom nooit in amsterdam :) Ja zaterdag gaak naar amsterdam :) Naar een demonstratie tegen pedo's
Waarschuw beheerder
Wat is er fout aan Amsterdam ¿

Joanie, kom wel gewoon op familie bezoek ofzow :P :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kweet niet wat der mis is met a'dam? Het leg niet naast te duur hehe...Owja ben met hardcore resurection geweest dat was de laatste keer :yes:

Waarschuw beheerder
pedo's?
die snap ik niet helemaal?
leg is uit!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uhm ik stuur he wel pbtje :)

Waarschuw beheerder
sommige (gabbers) weten gewoon niet waar de grens ligt.
beetje jammer ja
dat soort mensen blijven altijd wel bestaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Check je pbtje :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ten eerste ik ben geen gabber ten tweede iedereen die last heeft van dat gepogo pleurt maar op naar een kinderdiscotheek waar je gvd met je 11 de al in komt veel plezier allemaal daar stelletje zeikers AFZENDER YOURI
Wendy je knet me niet :-p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
amsterdam waar leg dat dan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je heb me net aan de telefoon gehad muts

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ow youri wat doe jij op deze naam die is niet van jou toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb ik een andere dan wendy ??????? ik heb ooit een naam hier gemaakt maaar weet nie meer welke of hoe die heet je kent me toch :D
en deze is van mij en jim

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ow ken je geen eigen maken dna :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah wel maar ik zit haast nooit op inet meer geen tijd en zelf geen inet meer, en wat hebbie tege jim ???
( weet jij me oude nog dan )????
en waar heb je die foto van danny en mij gelaten GRRRRRRRRRR op partyarea

Waarschuw beheerder
Laatste opmerking tekent je niveau :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die is verweiderd...Omdat je met je rechter hand omhoog stond :)
Waarschuw beheerder
kutwazi je bent gereport

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rollie ik heb je btw wel gezien op hardcore vs terror :D
Waarschuw beheerder
:P hehe yup ik jouw ook :D

waarom doe je dan dubbel s man? leg uit dan
Waarschuw beheerder
donateur
rollie the wazi hunter

coming to theatres near you SOON..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehe...Rollie :P Jeetje heb je mij scheve kop ook gezien....En youri geen dubbel s doen :@ Anders krijg je billuhkoek :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wendy heb je die nog wel op je pc dan die foto :D
en mensen wat jullie van mij zegge denken of doen intreseert me echt geen reet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Youri ik denk het niet :$ Hehe...Ik heb die fotos upgeload en weggegooit als ik alle partyfotos op me laptoppiej moet doen is zo de harde schijf vol sorry

Waarschuw beheerder
noizekick was idd echt de bom!

koffie met een smaakje!

voor de rest KUTFEEST!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
KUTFEEST???wast mah un kutfeest wast nog beter geweest:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wghegehgee lekker tog;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nah Nah ben ut wel beetje eens hoor maar vond wel gezelliej verder...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah t was wel een bruut feesie en ik leef nog was helemaal uit mn bol

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en over dat gepogo niet zo zeuren komop als je daar niet tegen ken mot je thuis blijven
Waarschuw beheerder
pogo doe je niet op een feest tis ronduit onbeschoft als er 200 man willen hakken maar dat niet kunnen omdat er 20 nitwits lomp tegenmekaar aanduwen..
als je echt een vent bent ga je naar een metalfeest en daar in een moshpit pogoén
Waarschuw beheerder
donateur
NL vlag in je profiel mag niet...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nl vlag mag niet ????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
voetbal logos ook niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo beter

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind dat pogo gewoon mot kenne zolang andere daar geen last van hebben en ja het werd mischien te gek maar jah daarom was t nog geen kut feest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach jah.. ieder zn eigen mening toch ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eeeeeeeeeeeeeeeeeey terrorsmurfin wat zit er op je neus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jimmy greetz dtampwijffie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nog heel thuis gekomen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een gezijk over pogo of niet
Waarschuw beheerder
tja ik heb niks tegen pogo-en als die mensen maar uitkijken!! Kreeg vet harde klap in me rug doordat iemand voor de ingang van de hardcore zaal stond te pogo-en.. meestal als t te ruig wordt ga ik gewoon ergens anders staan/ stampuh..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
allebei?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img]http://www.partyarea.nl/album_pic.php?pic_id=727[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tering

http://www.partyarea.nl/album_pic.php?pic_id=727

http://www.partyarea.nl/album_pic.php?pic_id=718

WIE WEET WIE DEZE DJS ZIJN!!!!!??????¿¿¿¿¿¿
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
das patrick de organisator van raving nightmare ook bekend als dj uh... ff denken hoor... uhm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
welke van de 2? de lekkere of die lelijke :P
Waarschuw beheerder
donateur
welke vind jij lekker? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen ik gaat pitte mot morgen weer naar het ziekuhhuis voor mij voorlopig geen zooi meer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eigen schuld dikke bult...!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nie die ouwe niels :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oei rollie heeft der 1 achterhaald :P RAVERUNNER! ehhe
Waarschuw beheerder
hehehe jeuj :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
t is al goed met jou

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
\o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ ik maak een wave voor rollie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
holland=volland zegt:
ik heb hem gebeld en een vriend nam op en zei dat hij in het ziekenhuis lag omdat hij een overdosis had genomen en hij dacht zelf moord

Beetje triest vind je niet
Waarschuw beheerder
donateur
????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar goed jimmy maakt niet uit...Thanks dat je me lekker in de stress heb laten zittuh! Maarja je bekijkt ut maar heb al keer iemand moeten begraven heb der geen zin in :) dus je laat me maar lekker met rust :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Back on topicccccc!

Waarschuw beheerder
http://www.partyarea­.nl/album_pic.php?pi­c_id=727

Wie was dit nou???

Ik heb em vorig jaar in De Grot gezien/gezproken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wist ik maar :P whehehehe...Sjonge jonge nergens op inet te vinden :@
Waarschuw beheerder
ik weet et ik weet et

the ultimate-r
Waarschuw beheerder
Jerome.. 1 van de vaste 2 DJ's die draaien in de grot Lloret de Mar ja.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nog een wave voor rollie :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mochten er nog mensen intresse hebben om fotos te zien...Stuur me even een pbtje :) Mag hier geen links neer zetten van andere sites :)
Waarschuw beheerder
Er was inderdaad een beetje een agressieve sfeer, ik snap dat nooit zo op een party maarja.
De muziek maakte veel goed, vooral WEER the Masochist. Goed bezig die gast.

En die Masters Of Noise waren ook echt lachen, goeie act zetten die neer. En onbekende nummers horen is ook altijd leuk.

Maar toch voor mij geen Hardcore Vs. Terror meer.
Jammer, had een leuk feest kunnen zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik stond met masters of noise op podium hahaha
Waarschuw beheerder
Ja toen stond het helemaal vol daar, zou op de meeste feesten ook nie kunnen maar dat was wel lache.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ow viel best mee hoor :) stondn nog aantal vreinden van me op {
Waarschuw beheerder
pogodwergje heeft ook een lekker profiel

foute vlaggen witte veters / bretels

KOTS KOTS!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Er is toch genoeg te vinden over the ultimate-r op internet??

Gewoon ff op mijn profiel kijken en dan kijken wie MIJN vriendje is en dan kan je ehm zo aanklikken :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat zijn feters? Jij ben zeker ook natsjoonalisties?
Voel een ban aankomen :devil:

En nee hoor, er is niks mis met bretels, zelfs William Conrad draagt ze :P.

Bretels zijn voor dikke oudere mannen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JSA=HARDCORE=JSA 22 oktober 2003 20:21
wat is er mis met witte feters dan en bretels
WPWW

verveel je je jongen??

Waarschuw beheerder
Idd. Dat ie hout gaat hakken :devil:
Waarschuw beheerder
Niet op dat ( s )kindje ingaan joh, zonde van je tijd...

Bepaalde mensen hebben op internet een grotere bek dan irl :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Keej dan ;).
Waarschuw beheerder
ik wed om 10 euro dat ie verbannen wordt!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
intresseert me nix

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah inderdaad het is kinderbedtijd dus HardcoreSpookje naar bed jij
Waarschuw beheerder
whahahahahaha laat me niet lachen:o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thanks lonsdalegirl :) Weet ik eindelijk wie het is kan ik teminste titel derbij neer zettuh op mn partysite hehe :)

Waarschuw beheerder
donateur
graag gedaan hoor (F)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lonsdalegirl wil je die foto nog hebben van je vent??

Waarschuw beheerder
lamme zooi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeeeeeeeeeeeeeele lamme zooi
Waarschuw beheerder
lam? zal toch niet O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Opholgeslage stuiterbal : Ja ik wil die foto wel hebben ja :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Okeeeeeeee ik zal je uhm wel ff mailen als je email derbij staat;) uhm kun je even pbtje sturen met je emailadre der in dan kan ik uhm mailen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
qua organisatie vind ik ze een van de slechtere.
Waarschuw beheerder
en waarom?

Is wel zo duidelijk als je dat erbij vertelt, lekker nutteloos anders.
Waarschuw beheerder
Wat zie ik in Scorpion`s feestarchief:
Hardcore vs Terror · The Battle goed 28 september 2002

Op afgelopen Hardcore vs. Terror was je er niet en in het verleden vond je ze een goed feestje geven.
Dus...wat lul je ? :)
Waarschuw beheerder
Daarom zijn de meeste feesten van bassmachine ook altijd uitverkocht :)

maar ja als scorpion dt vindt mag ie dat lekkah vinden.

Artiest In Captivity
Waarschuw beheerder
ik vond het feest (Y) toppie geregeld ....
en in de tijd dat ik aanwezig was heb ik mij ook (Y) toppie vermaakt dus ik vind dit topic nergens over gaan !!!

Patrick & Malin :respect: !!!!

See ya next time
Waarschuw beheerder
donateur
wow leeft dit topic nog?

zal van de week de foto`s online gooien!
kan iedereen het zien tot mensen het naar hun zin hadden!!!!!
Waarschuw beheerder
Schiet lekker op met die foto's van je....
Waarschuw beheerder
donateur
gehehe sja pc was beetje dood...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zoooo heey der is hier nog leven :P

Hehehe...9 VAN DE 10 X LEG HET NIET AAN DE ORGANISATIE...de organisatie zorgt dat ut geregeld is het feest DE SFEER MAAK JE ZELF!