Partyflock

Forumonderwerp · 635698
2 volgers · 24081x bekeken
Waarschuw beheerder
nee denor klopt weer geen zak van.... :s

Maaruh kheb nu eindelijk weer een beeldscherm joh.. echt relaxt..

Boelie je baalt met je kutdag... kom je vrijdag na regenboog boelie??

Jan dat ga ik duzz vrijdag doen zaterdag week nog niet geen idee joh....

Vrijdag school :s zou ik me enige dag school in de gehele week aflassen door lekker in bed te blijven liggen als een motherfucking :dood: man... zet me wel aan het denken???

Naja genoeg gelult deze x mensuhh rustig aan he.. Laters..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
halloooooooooooooooo hier hestyle!!!!!!!!!!!!! Ik ga zo naar school en ff toetsje maken ik heb heel goed geleerd duzz komt helemaal goed... hmzz wie gaan der vanaaf allemaal ff kleren kopen in arnhem? En wie gaan der vanaaf naar de stad? Na mzzl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!! umz jah ik verveel me!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
of je toetse boord blijft hange
Waarschuw beheerder
Ola....
Alles goed hier met de mensjes??
Vanaaf naar Arnhem??Heel misschien... ff kijkuh of ik t red met school...
(K)(K)(K)

enne Luuk zaterdag gaan we wel wat leuks doen... :D
Waarschuw beheerder
Ik verveel me!!!!!!
Waarschuw beheerder
LeQue ga je niet naar XQ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
partyflock is saai vinden jorrit en ik... wij hebben net boodschapjes gedaan......... heel leuk... en toen heb ik een bloempje voor me ouders gekocht lief he?

Umzz en me toetsen zijn super goed gegaan!!!!!!!!!!!!!!­!!! Jeej oehoe!!! lalala

verzin is wat...

vanaaf met ze allen naar de stad ff kleertjes kopen jeej oehoe lala heej we bellen!!! mzzl

O jah volgens mij past ie he luuk? ( je beeldscherm ) op zun jorrits video scherm!!!! hahaha oehoe lalala

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oehoe lala

Waarschuw beheerder
volgens mij moet de naam van dit forum verandert worden.............

oehoe lala
Waarschuw beheerder
Nope N.A.M wel minder maar heb zondag iets met de familie duzz vandaar......

Hester is hard gebanned wel minder..... :cry:

Nog mensen met een idee voor een nieuwe babbelbox naam???? (Grapje)

He Jan jazeks gaan we iets leuks doen zaterdag joh... komt helemaal goed!
Waarschuw beheerder
jep hahah LeQue And Denor babbelbox......
Idee??

Waarschuw beheerder
na weet het nog nie helemaalmijn naam mot eigenlijk wel vooraan vind ik
en het is DENOR1
Waarschuw beheerder
Echt NIet..... Gek Fris in je Kop...
Waarschuw beheerder
NEE niet fris in je kop Leque waarom is Hestyle gebanned dan? morgen weer naar school, snik snik

damn he verder niets te melden latorzz!
Waarschuw beheerder
Ola allemaal...
Vanavond Regenboog??
Was gister weer gezelli hoor!!

(K)

Waarschuw beheerder
hoihoi ik ga nie denk ik voel me ech ziek maar mischien kom ik nog wel eff

doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei doei

Waarschuw beheerder
Hester is herboren........

Waarschuw beheerder
:Vanavond Regenboog??:

Jan en ik moeten werken...
Waarschuw beheerder
ahah dat wordt weer gratizz bier vanavond :bier:
Lekkah wiekend beter...

Oja boelie "Mevrouw had een niet zo slim forum op gestart"
PF is Saai
duzz vandaar...

see yah vanaaf wel later...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je wordt geband is dat toch maar voor een bepaalde tijd?
Waarschuw beheerder
Wat gaan we vanavond nou doen??

(K)

Waarschuw beheerder
naar kleve

Waarschuw beheerder
en hopelijk ook nog van de kaart
Waarschuw beheerder
Dat weet ik wel zeker.
Ik heb het vernomen uit betrouwbare bronnen.

:X

Waarschuw beheerder
Passen jullie wel allemaal goed op elkaar?

IK ben werken duzz van mij heb niemand last!!!!

Kuzz voor iedereen........
Waarschuw beheerder
pff dit topic wordt ernstig saai.... :dood:

Jan we gaan vanaaf echt wel wat doen je hebt volgens mij wel genoeg geleerd deze week ok?

ik bel je nog wel....
Waarschuw beheerder
johww voel me dit moment echt zwaar :s En kheb nu echt een super verkanka de avond gehad want echt maar echt ierdereen is pleite en wat ben ik aant het doen me aan het bezatten thuis opzich ook wel leuk maar dan wel met een gedachte dat ik morgenvroeg wel dikke hoofdpijn heb maarja je moet er maar mee leven!!!! Zal ik is ff een vet lang verhaal gaan typen??? "niemand die antwoord ok mooi!!!" nou kijk ik dacht laat ik maar aan dit verhaal beginnen omdat ik toch nix te doen heb duzz jah... ineens is de gesprekstof verdwenen ik vraag me toch ernstig af wie die opeens gejat heeft....??? vet verkankerd maarja mensuhh doe rustig aan vanaaf ik ga zo maar maffen doe ik toch weer iets nuttigs joh...

Oja voor de mensen die het willen weten defcon is komende X waarschijnlijk in apeldoorn waar altijd de feesten van mystery land zijn gehouden afgezien van het floria tereinen dan!!!

Latorsss.....

Waarschuw beheerder
Heejzz allemaal....

Alles goed? met mij wel... was gister eg leuk... en jullie hadden er eg bij moeten zijn... Luuk waarom ben je niet naar de stad gekomen? Zullen we van de week met zun allen naar de bios gaan?? LIjkt me wel leul om ff weer met zun allen der uit te gaan....

dikke kuzz....
Waarschuw beheerder
hallo mensen uit Duiven!!

Waarschuw beheerder
Heej meneer uit zevenaar....

alles goed?
Waarschuw beheerder
jah hoor, met jou ook??
geen rare topics meer openen he ;):P
Waarschuw beheerder
Hallo....
Ben weer aan het leren...Valt niet egt te trekken!!Was wel ff gezelli bij b-bal net he Hes!!

(K)
Waarschuw beheerder
Ik was niet in de stad omdat ik geen zin had om in me 1tje te gaan snappie... En denk niet dat ik deze week tijd heb om naar de bios te duzz schiet niet echt op...

Nou laterss he....
Waarschuw beheerder
goede morgen deze morgen....
Waarschuw beheerder
Jah een goede morgen!!Egt sjaggie wordt je daarvan!!
Zijn ze bij ons aan het verbouwen en kan je dus geeneens uitslapen!!

(K)

Waarschuw beheerder
Heej mensjes ook goede middag.... He jan vond het ook gezellig... heeft wel wat zo op de zondag... wanneer moet jij spelen dan? Dan kom ik wel ff kijken.....

Ik heb net me ena laatste toets gehad... en eco was vet moeilijk terwijl ik het nog wel zo goed snapte.... Maar jah.

Ik ga nu me nagels laten zetten... ben eg benieuwd hoe het wordt...

Duzz geen bios deze week? Na ja volgende week beter.....

(K) voor me buddies en buddienen.......
Waarschuw beheerder
Uuhhmm kweet niet wanneer ik moet spelen!!
Zit nu op school te leren!!

(K)

Waarschuw beheerder
IK heb me nagels en ze zijn vet gaaf!!!!
Waarschuw beheerder
Heb je je nagels jah....Zijn ze VET gaaf!! :P
Waarschuw beheerder
Ik heb het eerste voordeel ontdekt dat ze bij ons de keet aan t verbouwen zijn...Ik mag lekker bij Michiel slapen ;)
Waarschuw beheerder
eeejzz hebben jullie nog iets interresants te lullen of blijft het bij dit vistick niveau :devil: grapje....

Alles goed met iedereen?? Met mij wel geloof ik gaat er iemand vant weekeind nog mee?? alst goed is gaan we wat met z'n allen doen!!

Ciao
Waarschuw beheerder
Jah luuk wat voor leuks gaan we doen!!In ieder geval vieren dat de toetsweek voorbij is :D :D
Waarschuw beheerder
Jah dat zekes maar wat precies weet ik niet denk ergens na discotheek ofzo (arena?) zoiets denk lijkt me wel weer x lachuhh... toch al weer tijdje geleden dat we daar gewesst zijn duzz zoiets denk ik idee?? :yes:
Waarschuw beheerder
of zoiets als dit niet duur maar toch leuk??

[img]http://party.snt.utwente.nl/images/upload/FORMAT/original/UPIMGID/1834.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
Waar ligt bladel dan in godsnaam?
Waarschuw beheerder
Net iets boven eindhoven duzz wel een eindje weg wel minder kwam ik net achter....

Maar nog een optie issssss....

XXlerator The XX hardstyle event!

Dana
Gizmo
Tommy Pulse
DATE : 8-11-2003
SPECIAL DJ : Dana, Gizmo, Tommy Pulse
VJ : Vision Impossible
HOSTED BY : Mc. Mighty Mike
ENTRANCE : € 10,-
DOORS OPEN : 22.00-05.00

At the MatriXX