Partyflock

Forumonderwerp · 635099
2 volgers · 20201x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
deze jongen is sinds zondag morgen vermist.
kijk ff op deze link aub.

http://www.x2o.nl/maurice/vermist/

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is nog niet eens zo'n stom idee...
Maar denk dat dat wel al is gedaan of niet?
Ze hebben ten minste een zoekactie gedaan bij de platte zoal en dat heeft nix opgeleverd..
Hebben jullie die securitie al eens ondervraagd enzo?
Waarschuw beheerder
Tjezus.....Dit is echt erg! Hopen dat ie ongedeerd terrug komt! Familie, vrienden en kennissen....VEEL STERKTE.......
(K) Wendy
Waarschuw beheerder
ja damien DAT viel mij ook op
is inderdaad vreemd....dat ze de flyers eraf trekken.(mischien vanwege de slechte publiciteit)
terwijl daarentegen U.H.M gelijk meedewerking verleende.(wat echt super is van ze )
en wat betreft van de security dat zal de politie moeten doen en voor zover ik weet zijn ze daar ook mee bezig.
maar nogmaals t blijft n vreemde zaak, en hoop echt dat er nu zeer znel duidelijkheid komt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is het niet mogenlijk dat de politie duikers gebruikt om het gebied te doorzoeken of iets van politie honden ofzo,,,,,,,hebben jullie de kabelkrant al ingelicht,,,,,,,,ik ga vanavond ook een paar posters ophangen hier op het station,,,,wow ik krijg f*cking al een vet naar gevoel door me lijf heen schieten als ik er over nadenk en ik ken hem niet eens ,,,,moet je nagaan hoe jullie en zijn ouders zich dan wel niet moeten voelen..........heef­t ie niet vette ruzie gehad of heeft hij zich die dagen daarvoor anders gedragen doordat hij misschien met zich zelf in de knoop zat ofzo,,,xxx

Waarschuw beheerder
Echt klote zeg!!!
Ik wens dan ook iedereen die hem kent heel veel sterkte hiermee en ik hoop echt dat hij snel gevonden wordt...

Liefs Romy

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er gaat een naar gevoel door mijn lichaam die niet te beschrijven is ... Ik weet dat het allemaal niet pluis is daarow met die serurity enz, maar mag niet voor oordelen, maar miss is het wel een punt waar aan ged8 moet worden.

Soms gebruiken ze wel geweld om iemand eruit te werken jah dat weet ik...
En weer is er wat aan de hand bij de platte zoal hoe is het mogelijk... :'(

Helaas kan ik niets doen vanuit Duitsland maar anders had ik het zeker gedaan.

Alle Familie leden en vrienden wens ik veel sterkte toe.
Liefs Simone
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik ga der natuurlijk niet vanuit dat zoiets zou gebeuren door de security.

Alleen het probleem is wel, dat mocht er iets erg gebeuren door een security, dat niemand daar waarschijnlijk ooit iets van te weten zal komen, want die lui houden hun mond wel dicht. Collega's zullen elkaar niet verlinken of iets derlijks als ze hem iets hadden aangedaan. Dat gaat allemaal in de doofpot van de platte zaal.

:(

Dit is echt om gek van te worden. Die onzekerheid maakt zelfs mij gek :(
laatste aanpassing
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er al duikers in de maas geweest..?

Wil niet doemdenken en hoop dat hij levend en gezond terugkeert...maar je moet alles uitsluiten..
Waarschuw beheerder
Wat ik nog het gekste vind is dat ik in GEENEEN krant hier iets over vind, ik zit in de geschiedenissen te zoeken maar helemaal niks

ik heb er ook kippevel van gekregen.
Terror toet, je kan in duitsland flyers neerleggen of het onder de aandacht brengen, Maastricht en de duitse grens dan, liggen niet ver uit mekaar, je weet het nooit wat eruit komt

Sterkte aan alle vrienden, familie, bekenden en meelevenden!
Artiest {SHOWLIST artist 385, 3588}
Waarschuw beheerder
Ik vond dat ik ook wat neer moest zetten....ik hoop dat alles goed komt en veel sterkte aan iedereen die close is met Marcel.......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Echt zielig we hebben vorige week flyers opgehangen en ik loop een paar dagen erna door sommige van die straten hangen ze niet meer op en bij de friture waar ik ene heb afgegeven en hij beloofde ene op te hangen SCHAAM JE!!!!!!! want die heeft niks opgehangen het is gvd maar een kleine moeite. ik wil natuurlijk de ouders en vrienden sterkte wensen en als ik nog wat kan doen laat iemand dan wat weten.
Waarschuw beheerder
Doet de politie weleens wat?

Ik hoor veel dat jullie veel zelf zoeken,.. en de politie dan? Die kan toch met die security praten en alles onderzoeken.. dmv honden en weet ik veel wat??

Als ik dit allemaal zo lees krijg ik 't idee dat de politie geen ene fuck uitvoerd!

(Dat ze die flyers bij de Platte zaal weghalen kan ik me nog wel iets bij voorstellen opzich --> slechte publiciteit ja.. En wie zegt dat ze dat zelf doen?)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat vraag ik me ook vaak af of de politie er zich wel goed mee bezighoudt. Ik heb ech wel respect voor iedereen die zijn steentje bijdraagt om te helpen. Precies je weet niet wie die flyers weg heeft gehaald bij de platte zaal maar die ze hier in kerkrade hebben weggehaald vind ik gewoon zwakke figuren als het hun niks interesseert kunnen ze tenminste wel van de flyers afblijven met hun fikken want er zijn genoeg mensen die het wel wat boeit!!!!!
Waarschuw beheerder
dat snap ik echt niet gewoon!! dat zie die in Kerkrade hebben weggehaald :S:S

Dacht dat eerdere posts hierover dus alleen betrekking hadden op de platte zoal (wat natuurlijk ook niet top is, maar om de reden die Pleun al aangeeft, wel een beetje "aanemelijk" is..)

Maar in Kerkrade?!

Kan het trouwens wel eens vragen bij mij in de winkel hier..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou willen dat ik een oplossing voor jullie had!maar heb ik jammer genoeg niet! mensen veel sterkte! er leven heel veel mensen met jullie mee! we zijn toch eigenlijk 1 grote familie! ik denk aan jullie en hoop dat ie snel weer terug komt!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet alle zijn weggehaald maar toch wel wat en dat irriteert me gewoon hendig vooral op lantaarnpalen stoort toch niemand of wel dan????? Ik snap het af en toe gewoon niet
Artiest Crazy S
Waarschuw beheerder
Ik vind het ontzettend erg!! Heb er echt geen worden voor. Hoop dat je snel terug komt voor je familie en vrienden. Sterkte allemaal.....

Waarschuw beheerder
ik heb hier echt geen woorden voor...

Heel veel sterkte aan alle mensen die hem kenden.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien eens naar de security gaan om te vragen of hun hem nog naar binnen hebben zien gaan, en of ze weten waar hij misschien heen is gegaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil de familie en vrienden van Marcel in ieder geval heel veel sterkte wensen.
Ik hoop dat hij snel heelhuids gevonden word.
Waarschuw beheerder
hey hey,
ik vinmdt het ook laam dat ze de flyers hebben weggetrokken en ze hebben gewoon geen respect thats it.

Waarschuw beheerder
donateur
laten we hopen dat t allemaal goed afloopt, gebeurt wel vaker dat iemand bewust verdwijnt en tijden naderhand opduikt.
Familie en vrienden heel veel sterkte in deze onzekere tijd.
Waarschuw beheerder
donateur
:cry: zeer verontrustend nieuws :

Stoffelijk overschot gevonden in Maas in Maastricht

In de Maas in Maastricht is vanmorgen een stoffelijk overschot gevonden.

Het is nog onduidelijk of het om een man of een vrouw gaat. Het lijk werd rond half elf vanmorgen door een passant ontdekt in de omgeving van De Griend. Sectie moet duidelijk maken hoe het slachtoffer om het leven is gekomen.

bron : www.l1.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:S hoop echt niet dat het m is... :S

hoop zo dat hij gewoon levend gevonden wordt
Waarschuw beheerder
ja heb het gezien echt wel vies klote gevoel he krijg je daarbij ik hoop dat hij het niet is.
Waarschuw beheerder
please laat hem dat niet zijn...

weet je wat het sjitte hier aan ook nog eens is?!?! ze moeten een compleet onderzoek doen, om erachter te komen van wie het lichaam is.. dus ook nog eens wachten!!

nu zekers nogmaals:
HEEL VEEL STERKTE!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
en niet zomaar ergens in de Maas ook nog in de nabijheid van de Platte Zoal...voel me echt zwaar kut en machteloos :@ :(

hoop zo dat het iemand anders is ....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
to-------> MISS HARDCORE wat bedoelde je nou gisteren over die boot ofzo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wow dat meen je niet,,,,,,,,,het komt nou toch wel heel erg dicht bij,,tering hee ik kreeg echt effe zo een klote rilling over mijn rug.......wat zullen zijn vrienden en familie het nu zwaar hebben zeg

Waarschuw beheerder
donateur
hoop echt niet dat dat hem is :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja is het ook nog eens heel dicht in de buurt van de platte zoal.........klinkt niet best
Waarschuw beheerder
Ow wat erg zeg krijg het ff helemaal koud van binnen toen ik dat net las!

Hopen en hopen en blijven hopen dat hij dat niet is........
Waarschuw beheerder
Pff tja, ik vind het heel erg en ik hoop zeker dat Marcel gevonden word (levend en wel). Helaas lees ik in dit forum toch wat beschuldigende vingers naar de Security. Jullie denken toch niet echt dat ze hem wat aangedaan hebben ofzo??? Lijkt me namelijk niet echt aannemelijk en opmerkingen als:

Alleen het probleem is wel, dat mocht er iets erg gebeuren door een security, dat niemand daar waarschijnlijk ooit iets van te weten zal komen, want die lui houden hun mond wel dicht.

Die neem ik dus niet echt serieus... Je hebt het hier wel over een mensenleven...

En vat me nou aub niet verkeerd op, het is niet lullig bedoeld ofzo...

Waarschuw beheerder
donateur
ehm tegen die uitsmijters lopen al meerder aangiftes van mishandeling :S dus niet gek dat mensen wat sneller denken dat dat zij er iets mee te maken kunnen hebben helemaal als Marcel ook nog mot met ze heeft gehad die ochtend :S
Waarschuw beheerder
ow jezus nou begint het wel heel eng te worden...
maar BLIJVEN HOPEN mensen!!! heeeel veel sterkte!!

Waarschuw beheerder
donateur
Neeeee dat meen je niet :S:S:s
Echt ik hoop zo dat het hem NIET is he!!
Kan er wel bij janken als ik dit lees!
Maar geef de moet gewoon niet op..

Waarschuw beheerder
Laten we hopen dat hij het niet is.
Veel sterkte aan iedereen die hem kent.
Waarschuw beheerder
ja ik wil echt iederereen heel veel sterkte wensen he en hoop dat het hem ook niet is he want kan hem ook al een tijdje he hij goeie jongen echt waar.
en zijn vriend is ook echt wel oke waar hij mee was in platte he.echt veel sterkte he.

Waarschuw beheerder
donateur
Gatver.. ik vind het zo erg..
Het grijpt me gewoon aan omdat ik weet dat zoiets ook bij mijn vriendengroep zou kunnen gebeuren..
Nu maar hopen dat het Marcel niet is die ze gevonden hebben!!
Vrienden en familie.. veel sterkte!!

Waarschuw beheerder
donateur
ja veel sterkte allemaal..
ga gewoon heel hard hopen dat hij het niet is!
Waarschuw beheerder
donateur
op soulseek room zeiden ze net dat het niet mogelijk was dat het die jongen was, omdat ie dan tegen de stroming in is gedreven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:S ja dat berichtje is net al geplaatst ja :S
Waarschuw beheerder
co-cocaine heb het je effe in berichtje geschreven

Waarschuw beheerder
donateur
Niet om een jonge kan gaan??
Waarschuw beheerder
2paraholic: Ik snap inderdaad dat de security een slechte naam krijgt door dingen die gebeuren. Maar dit zijn slechts incidenten en ik werk zelf al geruime tijd binnen de dance scene en kom echt overal, maar ik heb nog nooit gehoord dat er iemand is vermoord of wat dan ook... Ik vind het gewoon jammer dat de security vaak hard word aangepakt in forums terwijl die jongens gewoon hun werk doen met gevaar voor eigen leven... Je hoort namelijk vaker dat portiers worden doodgeschoten dan andersom...

En ik hoop inderdaad ook dat het niet marcel is die ze hebben gevonden...

Waarschuw beheerder
donateur
hmm ik hoop het maar