2 volgers · 21570x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja damien DAT viel mij ook op
is inderdaad vreemd....dat ze de flyers eraf trekken.(mischien vanwege de slechte publiciteit)
terwijl daarentegen U.H.M gelijk meedewerking verleende.(wat echt super is van ze )
en wat betreft van de security dat zal de politie moeten doen en voor zover ik weet zijn ze daar ook mee bezig.
maar nogmaals t blijft n vreemde zaak, en hoop echt dat er nu zeer znel duidelijkheid komt.
is inderdaad vreemd....dat ze de flyers eraf trekken.(mischien vanwege de slechte publiciteit)
terwijl daarentegen U.H.M gelijk meedewerking verleende.(wat echt super is van ze )
en wat betreft van de security dat zal de politie moeten doen en voor zover ik weet zijn ze daar ook mee bezig.
maar nogmaals t blijft n vreemde zaak, en hoop echt dat er nu zeer znel duidelijkheid komt.
(permanent verbannen)
is het niet mogenlijk dat de politie duikers gebruikt om het gebied te doorzoeken of iets van politie honden ofzo,,,,,,,hebben jullie de kabelkrant al ingelicht,,,,,,,,ik ga vanavond ook een paar posters ophangen hier op het station,,,,wow ik krijg f*cking al een vet naar gevoel door me lijf heen schieten als ik er over nadenk en ik ken hem niet eens ,,,,moet je nagaan hoe jullie en zijn ouders zich dan wel niet moeten voelen..........heeft ie niet vette ruzie gehad of heeft hij zich die dagen daarvoor anders gedragen doordat hij misschien met zich zelf in de knoop zat ofzo,,,xxx
(permanent verbannen)
er gaat een naar gevoel door mijn lichaam die niet te beschrijven is ... Ik weet dat het allemaal niet pluis is daarow met die serurity enz, maar mag niet voor oordelen, maar miss is het wel een punt waar aan ged8 moet worden.
Soms gebruiken ze wel geweld om iemand eruit te werken jah dat weet ik...
En weer is er wat aan de hand bij de platte zoal hoe is het mogelijk...
Helaas kan ik niets doen vanuit Duitsland maar anders had ik het zeker gedaan.
Alle Familie leden en vrienden wens ik veel sterkte toe.
Liefs Simone
Soms gebruiken ze wel geweld om iemand eruit te werken jah dat weet ik...
En weer is er wat aan de hand bij de platte zoal hoe is het mogelijk...
Helaas kan ik niets doen vanuit Duitsland maar anders had ik het zeker gedaan.
Alle Familie leden en vrienden wens ik veel sterkte toe.
Liefs Simone
Ja, ik ga der natuurlijk niet vanuit dat zoiets zou gebeuren door de security.
Alleen het probleem is wel, dat mocht er iets erg gebeuren door een security, dat niemand daar waarschijnlijk ooit iets van te weten zal komen, want die lui houden hun mond wel dicht. Collega's zullen elkaar niet verlinken of iets derlijks als ze hem iets hadden aangedaan. Dat gaat allemaal in de doofpot van de platte zaal.
Dit is echt om gek van te worden. Die onzekerheid maakt zelfs mij gek
Alleen het probleem is wel, dat mocht er iets erg gebeuren door een security, dat niemand daar waarschijnlijk ooit iets van te weten zal komen, want die lui houden hun mond wel dicht. Collega's zullen elkaar niet verlinken of iets derlijks als ze hem iets hadden aangedaan. Dat gaat allemaal in de doofpot van de platte zaal.
Dit is echt om gek van te worden. Die onzekerheid maakt zelfs mij gek
laatste aanpassing
Wat ik nog het gekste vind is dat ik in GEENEEN krant hier iets over vind, ik zit in de geschiedenissen te zoeken maar helemaal niks
ik heb er ook kippevel van gekregen.
Terror toet, je kan in duitsland flyers neerleggen of het onder de aandacht brengen, Maastricht en de duitse grens dan, liggen niet ver uit mekaar, je weet het nooit wat eruit komt
Sterkte aan alle vrienden, familie, bekenden en meelevenden!
ik heb er ook kippevel van gekregen.
Terror toet, je kan in duitsland flyers neerleggen of het onder de aandacht brengen, Maastricht en de duitse grens dan, liggen niet ver uit mekaar, je weet het nooit wat eruit komt
Sterkte aan alle vrienden, familie, bekenden en meelevenden!
(permanent verbannen)
Echt zielig we hebben vorige week flyers opgehangen en ik loop een paar dagen erna door sommige van die straten hangen ze niet meer op en bij de friture waar ik ene heb afgegeven en hij beloofde ene op te hangen SCHAAM JE!!!!!!! want die heeft niks opgehangen het is gvd maar een kleine moeite. ik wil natuurlijk de ouders en vrienden sterkte wensen en als ik nog wat kan doen laat iemand dan wat weten.
Doet de politie weleens wat?
Ik hoor veel dat jullie veel zelf zoeken,.. en de politie dan? Die kan toch met die security praten en alles onderzoeken.. dmv honden en weet ik veel wat??
Als ik dit allemaal zo lees krijg ik 't idee dat de politie geen ene fuck uitvoerd!
(Dat ze die flyers bij de Platte zaal weghalen kan ik me nog wel iets bij voorstellen opzich --> slechte publiciteit ja.. En wie zegt dat ze dat zelf doen?)
Ik hoor veel dat jullie veel zelf zoeken,.. en de politie dan? Die kan toch met die security praten en alles onderzoeken.. dmv honden en weet ik veel wat??
Als ik dit allemaal zo lees krijg ik 't idee dat de politie geen ene fuck uitvoerd!
(Dat ze die flyers bij de Platte zaal weghalen kan ik me nog wel iets bij voorstellen opzich --> slechte publiciteit ja.. En wie zegt dat ze dat zelf doen?)
(permanent verbannen)
Dat vraag ik me ook vaak af of de politie er zich wel goed mee bezighoudt. Ik heb ech wel respect voor iedereen die zijn steentje bijdraagt om te helpen. Precies je weet niet wie die flyers weg heeft gehaald bij de platte zaal maar die ze hier in kerkrade hebben weggehaald vind ik gewoon zwakke figuren als het hun niks interesseert kunnen ze tenminste wel van de flyers afblijven met hun fikken want er zijn genoeg mensen die het wel wat boeit!!!!!
dat snap ik echt niet gewoon!! dat zie die in Kerkrade hebben weggehaald 

Dacht dat eerdere posts hierover dus alleen betrekking hadden op de platte zoal (wat natuurlijk ook niet top is, maar om de reden die Pleun al aangeeft, wel een beetje "aanemelijk" is..)
Maar in Kerkrade?!
Kan het trouwens wel eens vragen bij mij in de winkel hier..
Dacht dat eerdere posts hierover dus alleen betrekking hadden op de platte zoal (wat natuurlijk ook niet top is, maar om de reden die Pleun al aangeeft, wel een beetje "aanemelijk" is..)
Maar in Kerkrade?!
Kan het trouwens wel eens vragen bij mij in de winkel hier..
laatste aanpassing
Ik vind het ontzettend erg!! Heb er echt geen worden voor. Hoop dat je snel terug komt voor je familie en vrienden. Sterkte allemaal.....
Stoffelijk overschot gevonden in Maas in Maastricht
In de Maas in Maastricht is vanmorgen een stoffelijk overschot gevonden.
Het is nog onduidelijk of het om een man of een vrouw gaat. Het lijk werd rond half elf vanmorgen door een passant ontdekt in de omgeving van De Griend. Sectie moet duidelijk maken hoe het slachtoffer om het leven is gekomen.
bron : www.l1.nl
In de Maas in Maastricht is vanmorgen een stoffelijk overschot gevonden.
Het is nog onduidelijk of het om een man of een vrouw gaat. Het lijk werd rond half elf vanmorgen door een passant ontdekt in de omgeving van De Griend. Sectie moet duidelijk maken hoe het slachtoffer om het leven is gekomen.
bron : www.l1.nl
laatste aanpassing
Pff tja, ik vind het heel erg en ik hoop zeker dat Marcel gevonden word (levend en wel). Helaas lees ik in dit forum toch wat beschuldigende vingers naar de Security. Jullie denken toch niet echt dat ze hem wat aangedaan hebben ofzo??? Lijkt me namelijk niet echt aannemelijk en opmerkingen als:
Alleen het probleem is wel, dat mocht er iets erg gebeuren door een security, dat niemand daar waarschijnlijk ooit iets van te weten zal komen, want die lui houden hun mond wel dicht.
Die neem ik dus niet echt serieus... Je hebt het hier wel over een mensenleven...
En vat me nou aub niet verkeerd op, het is niet lullig bedoeld ofzo...
Alleen het probleem is wel, dat mocht er iets erg gebeuren door een security, dat niemand daar waarschijnlijk ooit iets van te weten zal komen, want die lui houden hun mond wel dicht.
Die neem ik dus niet echt serieus... Je hebt het hier wel over een mensenleven...
En vat me nou aub niet verkeerd op, het is niet lullig bedoeld ofzo...
donateur
op soulseek room zeiden ze net dat het niet mogelijk was dat het die jongen was, omdat ie dan tegen de stroming in is gedreven.
laatste aanpassing
2paraholic: Ik snap inderdaad dat de security een slechte naam krijgt door dingen die gebeuren. Maar dit zijn slechts incidenten en ik werk zelf al geruime tijd binnen de dance scene en kom echt overal, maar ik heb nog nooit gehoord dat er iemand is vermoord of wat dan ook... Ik vind het gewoon jammer dat de security vaak hard word aangepakt in forums terwijl die jongens gewoon hun werk doen met gevaar voor eigen leven... Je hoort namelijk vaker dat portiers worden doodgeschoten dan andersom...
En ik hoop inderdaad ook dat het niet marcel is die ze hebben gevonden...
En ik hoop inderdaad ook dat het niet marcel is die ze hebben gevonden...