Partyflock

Forumonderwerp · 635099
2 volgers · 20216x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
deze jongen is sinds zondag morgen vermist.
kijk ff op deze link aub.

http://www.x2o.nl/maurice/vermist/
Waarschuw beheerder
Verrot man....

Ik hoop echt dat hij weer terug komt!!

Sterkte en succes ermee

:flower:

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte en succes.

Waarschuw beheerder
gvd word nu egt tijd dat er nieuws komt.
paar vrienden van me kennen hem ook dus hoop dat er snel nieuws is.
veel sterkte
Waarschuw beheerder
we weten het allemaal we willen allemaal dat er goed nieuws komt he en hopelijk gebeurd dat ook he.
we moeten de moed erin blijven houden.

Waarschuw beheerder
hoop ook echt dat er snel nieuwskomt..is echt verschrikkelijk voor de familie en vrienden:'( dit is niet echt leuk meer.. gelukkig dede ze op hardcore vs terror ook foto;s van hem ophangen
Waarschuw beheerder
donateur
steun = printen copieren ophangen.

lijkt me
Waarschuw beheerder
ja precies en dat heb ik hier bij ons al gedaan maar kan het weer opnieuw gaan doen want die vieze laamzakken hebben het eraf getrokken.
Waarschuw beheerder
iedereen die wil meehelpen graag zelfs,maar op de meeste plaatsen hebben ze ze al hangen he

Waarschuw beheerder
vage shit hoor... dat iemand zomaar verdwijnt...

Sterkte...
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte.. ik hoop dat hij snel weer terug is, en ongedeerd!!
Waarschuw beheerder
tis dat ik nu vakantie heb, anders deed ik ze bij mij op school ook ff ophangen..

zal wel kijken wat ik hier in de buurt ff kan doen

iets is beter als niks
Waarschuw beheerder
donateur
Sjitt echt erg..als je kind vermist wordt..
Of je zusje/vriend/vriendi­n..

Zit je tijden in onzekerheid.. :S

Waarschuw beheerder
Vind t maar eng zoiets.. Heb gedaan wat ik kon: heel m'n msn lijst en email lijst een bericht gestuurd, is wel in Goes en omstreken maar je weet nooit natuurlijk.. Succes!
Waarschuw beheerder
donateur
tering, wat kut

veel veel sterkte!!

ik heb niet alles gelezen wat hiervoor was, wel dat hart van nederland intresse had getoond. (aangezien dat h4n is, kan ik jullie besluit begrijpen, hoewel het wel kan helpen hem te vinden)
heeft geen enkel ander nieuws intresse getoond?
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, niet om het een of ander, maar ik open de link net..die helemaal aant begin van dit topic staat..en lees het stukje..
Ik zie staan.. Is zaterdag naar Maastricht gegaan!
Is het niet handig om er een datum bij te zetten??
Waarschuw beheerder
nou terrorloving dat heb ik toch al gedaan met schutten,maar er zijn een paar laamzakken die het eraf hebben getrokken
Waarschuw beheerder
nou eigenlijk wel he een datum erbij want dan weten de andere ook wanneer het was enzo
Waarschuw beheerder
en wat denk je ervan dan terrorloving?
Waarschuw beheerder
heeft iemand nog via via informatie gekregen of getuige laat die gene contact opnemen met de politie:0900-8844

Waarschuw beheerder
donateur
Godverdomme Marcel waar ben je...

Waarschuw beheerder
Dit is echt gewoon zwaar klotuh!!! Ik hoop dat ie snel en gezond thuis komt.
Familie, vrienden, kennissen heel veel sterkte toegewenst.
Grtz. (K) Lin

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja marcel waar ben je ik heb deze topic ff snel doorgelezen maar je vrienden en familie missen je ontzettend hopend dat je dit leest of iemand anders die weet waar je op dit moment verblijft herenigt je zo snel mogelijk met de mensen die het meeste om je geven:je familie&je vrienden dus wat de reden ook is van je wegblijven je hoeft je nergens voor te schamen want met familie&vrienden kun je alles delen in voor-en tegenspoed dus kom gauw terug en je zal merken wat je familie&vrienden voor je betekenen ,dat ze altijd achter je staan en je altijd steunen!maar dit zijn dingen die je vast allemaal al weet maar ook dingen die je niet wil verliezen,dus schroom niet en kom gauw terug!(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jezus wat erg, nou ik hoop dat het allemaal goed komt, iedereen heel erg veel sterkte

:knuffel:
Waarschuw beheerder
hebben jullie geen aanwijzingen meer gevonden marcelsmaatje?

Waarschuw beheerder
helemaal gek!!!! de rillingen lopen over me lichaam! ik wens zijn vrienden en familie heel veel sterkte in deze tijd en ik zal mee duimen!! :flower:
Waarschuw beheerder
nu worden we helemaal gek ik draai door hier,Marcel a.u.b kom terug je ouders zijn zeer ongerust joh en je vrienden ook.
Waarschuw beheerder
familie en vrienden heel heel veel sterkte nu.
Waarschuw beheerder
voor iedereen die 'm kan sterkte !:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb de posters ook ophangen (in de auto ) :flower:
Waarschuw beheerder
Kan nix anders meer zeggen dan heel veel STERKTE! en nog meer STERKTE!
Waarschuw beheerder
kan ik nog wat doen?
thnxx lowrider

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
familie en vrienden heel veel sterkte met het vinden van deze jongen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
marcelmaatjuh heb juh al wat meer vernomen ik ken hem niet maar dit voelt zwaar klote ik heb er best wel vaak over dat dit zomaar kan gebeuren ik kan het nog steeds niet begrijpen uber vaag
maja voor de zoveelste x vrienden en fam leden heel veel sterkte verder en ik leef met jullie mee
groeten heel veel liefs janna
Waarschuw beheerder
hey hey a.k.a baco weet jij wat ze zon beetje hebben opgeleverd van die boot uit?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sjonge jongen wat is dit nou iemand kan toch niet zomaar verdwijnen :s
Waarschuw beheerder
hey mensen ben pitten he doeggggggggggggg
Waarschuw beheerder
iedereen heel veel sterkte toegewenst en hou ons beetje op de hoogte!! Let me know when he is back

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eey ik heb op een site van kennisje van mij het owk laten zettuh www.picturestorage.n­l
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
veel sterkte ermee!
Waarschuw beheerder
Wwhhaa das wel kut man..
gvd hoe kan da toch zo gebeuren :s :flower:

sterkte aan iedereen die um kent :kusje2:

Waarschuw beheerder
MARCEL we missen je,kom alsjeblieft terug......

Waarschuw beheerder
donateur
Nee nog steeds nx gehoord..
Vandaag gaan we alle ziekenhuizen en gekkenhuizen afbellen voor de zoveelste keer..Je weet maar nooit..
Waarschuw beheerder
Staat inmiddels ook op Inflydo.nl. Succes allemaal met zoeken...
Waarschuw beheerder
Familie vrienden kennissen... HEEL VEEL STERKTE!!

Ik Zorg dat er in Noord Holland het een en ander bekent wordt van dit bizarre voorval....

Nogmaals HEEL VEEL STERKTE!!!

MvG

Rop
Waarschuw beheerder
wat een kut idee maar ik hoop nog dat het goed komt STERKTE (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
weet niet goed wat ik er over moet zeggen, maar heel ontzettend veel succes en sterkte in ieder geval en ik hoop echt dat 'ie z.s.m. weer gevonden wordt,

Hugo.

Waarschuw beheerder
Echt verschrikkelijk klote dit zeg..

Ik hoop voor jullie allemaal dat ie snel terecht is.. dat het allemaal een groot misverstand is..

STERKTE ALLEMAAL!!

(k)

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte!

Waarschuw beheerder
Hoop echt dat ze hem snel vinden voor de familie.....

Sterkte
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit nou hele tijd hier alles te lezen, maar ik kom naar mijn id toch wel wat opvallends tegen.

ik las al een tijd geleden dat de flyers die zijn opgehangen bij de platte zaal, werden weggehaald.

En ik lees als 2e dat marcel op het laatst een beetje mot met de security daar heeft gehad. Misschien moet der meer in die hoek gezocht worden