Partyflock

Forumonderwerp · 635099
2 volgers · 20372x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
deze jongen is sinds zondag morgen vermist.
kijk ff op deze link aub.

http://www.x2o.nl/maurice/vermist/
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf net een mail opgesteld die stuur ik nu naar alle email adressen die ik in mijn bezit heb..
met de boodschap dat iedereen hem door MOET sturen!!

Waarschuw beheerder
Jezus heej!!
Ben het met Wendyke eens! goed eng deze situatie... ik hoop dat jullie hem snel vinden!!
Ik zal in iedergeval voor jullie duimen!!
Sterkte!!
Waarschuw beheerder
ja dat moet je contact opnemen met politie-zuid he als er getuige zijn en er is een email adres van marcel waar je het kwijt kunt,geloof marcel@hotmail.com
Waarschuw beheerder
ow is goed doie maar is goed als je dat doet zullen zijn vrienden zeer op prijs stellen.
bedankt iedereen voor de goeie steun.
Waarschuw beheerder
thnxx oedel knoedel dat zullen ze zeer op prijs stellen he
Waarschuw beheerder
de politie heeft verder geen behoefte hier iets aan te doen?? Als er een kans is dattie in de maas is gevallen dan kunnen ze toch dreggen ofzo?? en ze hebben toch ook duikers en weet ik veel wat, ze moeten toch kunnen uitsluiten dattie is verdronken?
als ie niet is verdronken lijkt het me dat ie er zelf vandoor is gegaan, is toch zo in 90% van dit soort gevallen

iig veel succes en sterkte
Waarschuw beheerder
Ja frogfather.. Dat vind ik dus ook..

Dat is dan in ieder geval 1 ding dat zeker is!
Dan weet je ook dat je daar niet meer hoeft te zoeken, dat scheelt tijd..

Vind 't nog steeds bizar dat zoiets kan
Waarschuw beheerder
Ook ik heb dit bericht (+ foto) doorgestuurd naar iedereen uit mijn mail-adressenlijstje... Met het verzoek of zij het bericht ook weer door willen sturen...

Wie weet leidt dit tot een gouden tip, je kunt zo (en via PF natuurlijk!) in ieder geval wel veel mensen bereiken!

Ik hoop dat er snel nieuws komt!
Sterkte! :flower:
Waarschuw beheerder
nabestaanden vrienden en familileden heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

Ik weet waar ik over praat want mijn neef is 5 weken vermist geweest en na 5 weken hadden ze m levenloos gevonden in de grachten van amsterdam...t is alweer n 3 jaar terug, maar heb er wel veel van over en door geleerd... Als er iets is waarmee ik kan helpen door deze ervaring doe ik dat GRAAG... laat het me dan ff via een pfmailtje weten...

DE MACHTELOOSHEID, HET HOPEN, HET GISSEN etc etc maakt dit een hele zware tijd... heel veel sterkte
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb het bericht net doorgestuurd naar mijn adressenlijst.

Voor zijn familie en vrienden is t ontzettend erg!!
Ze blijven zich afvragen wat er is gebeurd. En WAAROM?? En WAT, HOE en WIE????? Idd, ze zijn helemaal machteloos, en blijven hopen.

Bij deze wil ik al die mensen heel veel succes en vooral heel veel sterkte wensen en geef de moed niet op!!!!
Waarschuw beheerder
wel belachelijk dat ze nij de platte zaal gewoon die flyers weghalen. Hoort nie te kunnen vink

Waarschuw beheerder
donateur
sterkte voor alle familie en vrienden!!!!
Hoop dat er snel duidelijkheid is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nog steeds niet terecht! ik hoop dat ie nog in goede gezond verkeert en zich weer gauw bij jullie voegt verder wens ik iedereen in zijn omgeving veel sterkte en succes!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil natuurlijk niemand bang maken maar las dit net op tv:

AMSTERDAM - Bewoners van een huis aan de Nieuwe Nieuwstraat in Amsterdam kregen in de nacht van vrijdag op zaterdag de schrik van hun leven, toen ze tussen twee spouwmuren het lijk van een man zagen zitten. De aannemer moest eraan te pas komen om een stuk muur weg te halen, zodat de politie het stoffelijk overschot kon bergen.

De bewoners waren net teruggekeerd van vakantie, maar hoorden van omwonenden dat het mogelijk om een inbreker zou kunnen gaan. Zes dagen geleden hoorden buren gestommel op het dak. Toen de politie destijds ter plaatse kwam, troffen zij niemand meer aan.

Wellicht dat de degene die op het dak liep, van schrik in de veertig centimeter brede spleet is gevallen, zo zei een woordvoerder van de politie zaterdag.

De man was drie etages naar beneden gevallen en tussen de twee spouwmuren terechtgekomen. Daar heeft hij vermoedelijk zes dagen vastgezeten. Getuigen verklaarden wel gekreun te hebben gehoord. Slechts vanuit één huis konden bewoners in de spleet kijken, maar die waren de afgelopen week op vakantie.

De politie weet nog niet precies hoe de man in de diepe spleet is gevallen. Maandag kan de politie de man waarschijnlijk identificeren, aldus de woordvoerder. Dan wordt ook duidelijk of het inderdaad een inbreker betrof.

t is wel helemaal in Amsterdam maar je weet maar nooit!
Al hoop ik natuurlijk van niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou het lijkt me stug als het om die jongen gaat maargoed

Waarschuw beheerder
donateur
You never now!
Waarschuw beheerder
van zo'n stukje tekst wordt je ook nie echt vrolijk van, maarja... we kunnen door praten over de mogelijkheden wat er gebeurd zou kunnen zijn, maar voor zijn vrienden geeft dat niet echt hoop.
Waarschuw beheerder
frogfather>> wat betreft de maas, dan was het inmiddels normaliter al in maasbracht aan het licht gekomen..

inmiddels misschien al nieuws?!

*hoop hoop hoop hoop*
Waarschuw beheerder
ik heb gisteren gehoord dat bij de politie een telefoontje is binnengekomen van een man die marcel donderdag avond heeft zien lopen maar is niet zeker of hij het is.
Waarschuw beheerder
donateur
Even Voor De Duidelijkheid

Marcelvermist@hotmai­l.com
Waarschuw beheerder
ik hoop echt dat hij terug komt,en nogmaals voor zijn vrienden heel veel sterkte.
hoe is het gisteren nacht nog verlopen met die flyers?

Waarschuw beheerder
donateur
Is er nog nieuws?
heb het bericht even doorgestuurd naar de mensen in mijn maillijst!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zwaar kut!!!
Hopen dat hij snel thuis komt..
en tis nie te hopen dat er wat
vreselijks is gebeurt
familie vrienden en kennisen
wens ik veel sterkte

Waarschuw beheerder
Ik heb flyer die onder ruitewisser zat vanacht in me auto opgehangen goed zichtbaar..en de email doorgestuurd aan iedereen..
Waarschuw beheerder
Is er al wat meer nieuws?
Waarschuw beheerder
Oh wat erg zeg!! ik hoop dat jullie snel iets horen!!1 Veel sterkte!!(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Nadat er een telefoontje bij de politie is binnengkomen dat er iemand met het signalement van Marcel donderdagavond verward door maastricht liep, zijn we vannacht om 2 uur weer naar maastricht gegaan...We hebben flyers opgehangen op de plaats waar "Marcel" gezien is en verder heeft volgens mij nou iederen taxichauffeur in maastricht de flyer in zn auto...

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
donateur
hoop echt dat ze m snel vinden ongedeerd :S

echt hoor.....

ken m niet persoonlijk, wel van gezicht maar ik blijf het echt eng vinden!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte voor iedereen!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is beter nieuws marcelmaatje!!
Hopen dat ie snel gevonden wordt..
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte en ik hoop dat er gauw beter nieuws komt!
Waarschuw beheerder
shit man, wat een klote zooi.
Als het maat van mij was, zou ik heelemaal flippen.
Ik snap er weinig van hoe zo'n jongen nou kan verdwijnen, maar hopelijk kunnen jullie binnenkort vieren dat hij weer terug is.
THINK POSITIVE!

Waarschuw beheerder
ik hoop echt dat het waar is dat marcel daar rondloopt!!!!
echt beter.
Waarschuw beheerder
donateur
Veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Hopelijk wordt hij snel ongedeerd gevonden (k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey hey marcelsmaatje,
gaat ie een veetje met je?
met mij gaat wel he.
ben je niet mee naar de boot of zijn jullie al terug?

groetjes joyce

Waarschuw beheerder
2 vraagjes:

ligt de maas recht achter die platte zaal ofzo?

En kan ie niet naar het buitenland gegaan zijn..?
Waarschuw beheerder
de maas ligt ongeveer tien meter van de ingang van de platte zaal af.
Waarschuw beheerder
Had die jongen geen mobiele mee dan??
Heel veel sterkte voor alle familie en vrienden..
Waarschuw beheerder
als je de forum beter leest, zie je daar de antwoorden al op. hij had zijn gsm thuis laten liggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jemig, wat een rot bericht!! Stel mezelf voor in zo´n situatie, zou helemaal gek worden. Iedereen die deze jongen kent, heeel veel sterkte!! Hopelijk loopt het goed af....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tering zooi man, 't laatste wat ik gehoor heb is dat hij tegen 7u. nog met de uitsmijters heeft gepraat, hij had 'n beetje hijbel met ze... hoop niet dat die hufters 'm wat hebben gedaan:(:(:(
wil niemand bang maken, 'k wil iedereen veel sterkte wensen in deze verwarde moeielijke tijd... hij's 'n lieve jongen

-x-ireen

Waarschuw beheerder
Eeey iedereen veel sterktuh hoop dat ie snel wordt gevonden!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
EEY ik heb het ook op www.partyarea.nl neer laten zettuh op de frontpage..Dus misschien...Weten daar mensnen nog iets..Hoe meer het verspreid word hoe meerm ensen der op gaan lettuh iedereen veel sterkte
Waarschuw beheerder
donateur
pffff idd is dit heel eng,krijg kippevel als ik dit lees,...is er nog steeds geen nieuws en geen tips?? en wat de politie eraan???
vrienden heel veel sterkte,...khoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kwam gister een meid tegen...En die had die gasten gesproken op hardcore vs terror waarmee die was en die wisten nix :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het even naar een andere grote dance site gestuurd (clubcharts) hopelijk willen ze ook mee helpen.