1201x bekeken
ja ik heb wel meer beste vriendinnen, en als het zo mocht zijn dat daar meer uit voorkomt, dan kap ik er gelijk mee, want mijn meissie blijft mijn meissie, maar nee dat zie ik niet gebeuren je bent niet voor niks goede vrienden, zo gauw er iets anders van zou komen dan is de vriendschap wel over denk ik. tenzij je daar met je beste vriendin/vriend een goed gesprek over aanknoopt, dat hij/zij weet hoe jij daar over denkt.
ik ga mee met t@rbo,ik heb dus de zelfde situatie en afspraken met die vrouwen,daarom werkt het ook zo,en heb je wederzijds repect voor elkaar.
als je vriendin/vriend het daar moeilijk mee heeft denkt ze niet goed na,zie het zo,je moet juist trots wezen dat hij/zij ze heeft,en je dus een top vriend/vriendin hebt die gerespecteerd wordt omdat hij/zij zo is en jij met hem bent.
als je vriendin/vriend het daar moeilijk mee heeft denkt ze niet goed na,zie het zo,je moet juist trots wezen dat hij/zij ze heeft,en je dus een top vriend/vriendin hebt die gerespecteerd wordt omdat hij/zij zo is en jij met hem bent.
donateur
Mijn vriend heeft geen beste vriendin.
euh het zou best eens kunnen dat hij een beste vriendin heeft.. maar ik zie dat niet als fout of bedreigend.
Ik vind dat je in een relatie gewoon ook je eigen vrienden mag hebben.
Zodra het echt te ver gaat ( en dat is toch wel heeeeeeeeeel ver dan ) dan zal ik dat ter sprake brengen.. maar nu heb ik daar geen last van hoor
Ik vind dat je in een relatie gewoon ook je eigen vrienden mag hebben.
Zodra het echt te ver gaat ( en dat is toch wel heeeeeeeeeel ver dan ) dan zal ik dat ter sprake brengen.. maar nu heb ik daar geen last van hoor
2 Elisa
Dat lijkt me inderdaad niet zo relaxx als ze denken dat het uit is en dat hij met zn beste vriendin heeft
Maar hoezo ben je er nu vanaf? Is het echt uit dan ofzo?
Ontopic: Ik zou er wel mee kunnen leven als mijn vriend een beste vriendin heeft, zolang ze maar niet gek op hem is!
Dat lijkt me inderdaad niet zo relaxx als ze denken dat het uit is en dat hij met zn beste vriendin heeft
Maar hoezo ben je er nu vanaf? Is het echt uit dan ofzo?
Ontopic: Ik zou er wel mee kunnen leven als mijn vriend een beste vriendin heeft, zolang ze maar niet gek op hem is!
laatste aanpassing
Ik ben de andere kant van het verhaal: mijn beste vriend heeft een vriendin.....
En ik kan een ding zeggen, je moet je vent gewoon vertrouwen want als het een goeie is blijft hij toch wel bij z'n meissie, hoe erg een ander ook verliefd op hem is
En nu is zijn vriendin een van mijn beste vriendinnetjes dus ik kijk nergens meer van op.
jaloers zijn is niet nuttig in ieder geval.
En ik kan een ding zeggen, je moet je vent gewoon vertrouwen want als het een goeie is blijft hij toch wel bij z'n meissie, hoe erg een ander ook verliefd op hem is
En nu is zijn vriendin een van mijn beste vriendinnetjes dus ik kijk nergens meer van op.
jaloers zijn is niet nuttig in ieder geval.
donateur
ALs ik een vriend had en zen beste vriendin was gek op em dan ehh.. Hmm
ik weet et nie 
donateur
Ik heb veel vrienden.. En ga er regelmatig mee om.. Ga vaak ook alleen met de mannen op stap.. Vind dat dat moet kunnen.. Ik voel niks voor ze alleen vriendschap dus waarom niet..
Als je verliefd op 1 van je vrienden word en je hebt een vriend dan vind ik het een ander verhaal, maar dan lijkt me dat er ook iets niet goed zit in je relatie..
Als je verliefd op 1 van je vrienden word en je hebt een vriend dan vind ik het een ander verhaal, maar dan lijkt me dat er ook iets niet goed zit in je relatie..
To mieXQe
ik heb er voor gezorgd dat ie gewoon niet meer met der praat en dat is dus wel goed gelukt...
iedereen zei ook tegen mij in die tijd dat ze niet snapten dat ik nog bij hem bleef..
maar wou hem gewoon echt niet kwijt dus dan maar op deze manier
maare als je nou zeker weet dat die beste vriend(in) gek is op jou vriend(in) wat doe je dan??
ik heb er voor gezorgd dat ie gewoon niet meer met der praat en dat is dus wel goed gelukt...
iedereen zei ook tegen mij in die tijd dat ze niet snapten dat ik nog bij hem bleef..
maar wou hem gewoon echt niet kwijt dus dan maar op deze manier
maare als je nou zeker weet dat die beste vriend(in) gek is op jou vriend(in) wat doe je dan??
foei foei ben je daar nu nog mee bezig wat een leven....