Partyflock

Forumonderwerp · 633897

Waarschuw beheerder
of je vriendin een beste vriend?? En je weet ook nog dat hij/zij gek is op jou vriend/vriendin...Wa­t vindt je er van?

Waarschuw beheerder
Nee gelukkig heb ze die niet meer, Ze zag toch gelukkig in na een jaar dat hij stapelverliefd op der was/is.

Waarschuw beheerder
To mieXQe

ik heb er voor gezorgd dat ie gewoon niet meer met der praat en dat is dus wel goed gelukt...
iedereen zei ook tegen mij in die tijd dat ze niet snapten dat ik nog bij hem bleef..
maar wou hem gewoon echt niet kwijt dus dan maar op deze manier :)

maare als je nou zeker weet dat die beste vriend(in) gek is op jou vriend(in) wat doe je dan??
Waarschuw beheerder
foei foei ben je daar nu nog mee bezig wat een leven....
Waarschuw beheerder
wel gehad en daar heb ik me in t begin best zorgen over gemaakt.

maar nu niet meer ik weet dat ie van mij houd en hoeveel meiden m ook leuk vinden ik weet dat niemand tussen ons in kan komen :)

Waarschuw beheerder
ik heb een beste vriend maar daar hoeft mijn vriend zich niet druk om te maken want hij is homo.....hij heeft meer contact met meisjes dan ik met jongens

Waarschuw beheerder
ja mijn vriend heeft 2 beste vriendinnen,maar hebben allebei al een lange tijd een vriend en ze kennen me vriend ook al heel wat jaren,en ben dus niet bang of jaloers vind ze juist heel aardig allebei:)

Waarschuw beheerder
hmmmzzz... hij heeft wel een beste vriendin ja

maar ik vind eigelijk dat hij mijn beste vriend is en ik ook zijn beste vriendin moet zijn.. maarja...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmmm...nou ik heb ook een beste vriendin...
egt een moord-wijf...en al zou ik een vriendin hebben...en die zou er niet mee om kennen gaan...dan ken ze oprotte...mijn beste vriendin is tog wat belangrijker...me ex kon er ook al niet tegen dat ikzow gek met haar ben!...:S...jammer dan!...