Teveel.... en de laatste was voor illegaal vissen 
Uhm met me scooter had ik 3 boetes gehad.
En met me auto heb ik er al 5 gehad
Allemaal voor te hard rijden
Ze moeten die radars verbieden
En met me auto heb ik er al 5 gehad
Allemaal voor te hard rijden
Ze moeten die radars verbieden
laatste aanpassing
800 euro ongeveer, allemaal met mijn scooter.
2 keer rollenbank eruit, meter wilde niet meer verder
. Eerste keer rollenbank 226 euro, tweede keer 350 euro, omdat ik dacht dat ik beter kon rijden dan mr politie (helaas, bleek niet het geval).
1 x rollenbank met begrenzer aan, toch nog 63 euro.
Door rood licht rijden (2x)
verkeerd licht voeren (34 euro)
Over het fietspad (34 euro)
ik ben vast nog wat vergeten, beetje zonde van het geld in ieder geval!
edit: Ik heb alle gele briefjes op mijn deur geplakt, ziet er wel grappig uit
oh ja ook nog 40 euro voor het staan op een laden en lossenplaats (met auto) om half2 's nachts, moet wel een lieve ijverige ambtenaar zijn geweest, want het regende ook nog eens!
2 keer rollenbank eruit, meter wilde niet meer verder
1 x rollenbank met begrenzer aan, toch nog 63 euro.
Door rood licht rijden (2x)
verkeerd licht voeren (34 euro)
Over het fietspad (34 euro)
ik ben vast nog wat vergeten, beetje zonde van het geld in ieder geval!
edit: Ik heb alle gele briefjes op mijn deur geplakt, ziet er wel grappig uit
oh ja ook nog 40 euro voor het staan op een laden en lossenplaats (met auto) om half2 's nachts, moet wel een lieve ijverige ambtenaar zijn geweest, want het regende ook nog eens!
laatste aanpassing
2 
1x fietsen in de Leidsestraat
1x fietsen zonder licht
onee 3 zijn het er, nog eentje voor zwart rijden in de tram
1x fietsen in de Leidsestraat
1x fietsen zonder licht
onee 3 zijn het er, nog eentje voor zwart rijden in de tram
laatste aanpassing
Dit jaar 6, waarvan 1 kwijtgescholden, en 1 loopt nog in beroep.
En Andre, bij deze ook gelijk antwoord op je vraag: Ja, ik teken regelmatig bezwaar aan, en niet altijd zonder succes
Tip van Flip: Mocht je een onzin-bekeuring krijgen (Alcohol op straat ofzo), áltijd voor laten komen. Mócht je niet winnen, wat meestal gebeurt, dan kost het hen in ieder geval meer dan jou. Kan je toch nog tevreden zijn
En Andre, bij deze ook gelijk antwoord op je vraag: Ja, ik teken regelmatig bezwaar aan, en niet altijd zonder succes
Tip van Flip: Mocht je een onzin-bekeuring krijgen (Alcohol op straat ofzo), áltijd voor laten komen. Mócht je niet winnen, wat meestal gebeurt, dan kost het hen in ieder geval meer dan jou. Kan je toch nog tevreden zijn
Laatst bij Qlubtempo #23 boete van 149 pleuro, door rood licht en te hard (WE REDEN HELEMAAL NIET DOOR ROOD) en we reden 71 omdat een vriend van me (die reed) dacht dat we 70 mochten ipv 50..
Heb nog van een andere jongen gehoord dat ie op hetzelde punt(Thorbeckeweg in Zaandam) ook 2X geflitst is terwijl hij niet door rood reed, nog meer mensen???
Ben nog op zoek naar een bezwaar schrift maar kan op internet hier niets over vinden voor Rood & Te Hard....
Heb nog van een andere jongen gehoord dat ie op hetzelde punt(Thorbeckeweg in Zaandam) ook 2X geflitst is terwijl hij niet door rood reed, nog meer mensen???
Ben nog op zoek naar een bezwaar schrift maar kan op internet hier niets over vinden voor Rood & Te Hard....
laatste aanpassing
1 echte voor het niet goed zichtbaar zijn van mijn nummerplaat, de trekhaak zat ervoor. Ik heb even zielig gekeken en hoefde niet te betalen voor het niet bij me hebben van mijn rijbewijs.
Ik heb ook een gekregen voor het niet hebben van een parkeerontheffing, die is ook verscheurd.
"it's the woman's touch"
Ik heb ook een gekregen voor het niet hebben van een parkeerontheffing, die is ook verscheurd.
"it's the woman's touch"
Heb er vanmiddag net weer 1tje binnengekregen
Maarja eigen schuld dikke bult
en hij was gelukkig niet zo heel erg hoog

![[PPT] C@NDYMAN :speed:](/images/user/15822_1306871.jpg)