25843x bekeken
hou es ff op met die gore dingen... btjuh neuken met je familie... als het nou een achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-nichtje was dan ging ik erover nadenken.. (alhoewel, iedereen is eigenlijk vere familie van elkaar
)
nu doen we het anders: STEL; de helft van Nederland heb hier en daar wel een nicht of neef die ze eigenlijk niet kennen, nu ben je op een zaterdag in een geile bui, en pik je een meisje dan wel een jongen op om de Hoofse liefde te bedrijven. De volgende morgen besluit je even telefoonnr's uit te wisselen en vraag je naar zijn/haar achternaam en die blijkt toevallig overeen te komen met die van jou en na wat navraag blijkt het familie van je te zijn....
Wat doe je dan??
Wat doe je dan??
laatste aanpassing
Wickeddavie
dan heb je dus nog niks gedaan.
Hoofse liefde --> dan doe je namelijk geen fuck
nu doen we het anders: STEL; de helft van Nederland heb hier en daar wel een nicht of neef die ze eigenlijk niet kennen, nu ben je op een zaterdag in een geile bui, en pik je een meisje dan wel een jongen op om de Hoofse liefde te bedrijven. De volgende morgen besluit je even telefoonnr's uit te wisselen en vraag je naar zijn/haar achternaam en die blijkt toevallig overeen te komen met die van jou en na wat navraag blijkt het familie van je te zijn....
Wat doe je dan??
Wat doe je dan??
dan heb je dus nog niks gedaan.
Hoofse liefde --> dan doe je namelijk geen fuck
Nou ja, ik weet het niet meer precies, voor hem is een meisje een meisje. "Ja het is toch je eigen bloed, daar is toch niks mis mee, lekker vertrouwd."
Lijkt wel de omgekeerde wereld hiero! Dat vind ik júist niet kunnen... Om maar niet te spreken over de kans op miskramen en mongooltjes. Maar dat is toch sowieso uit den boze, of niet?
Lijkt wel de omgekeerde wereld hiero! Dat vind ik júist niet kunnen... Om maar niet te spreken over de kans op miskramen en mongooltjes. Maar dat is toch sowieso uit den boze, of niet?
Om er dan toch maar even op in te gaan STEL nou dat je familie niet top in elkaar zit en je ouders hebben al van voordat jij geboren bent ruzie met je oom en tante.
En gewoon HEEL toevallig word je verliefd een een meisje of jongen die je nicht of neef blijkt te zijn, vraag me dan af wat de meeste mensen die hier afkeurend hebben gereageerd doen.
Ik heb geen nichtjes dus hoef er zowieso niet aan te denken, maar op zich wat hier al eerder is gezegd als je verliefd bent... sja dan is het niet anders.
En gewoon HEEL toevallig word je verliefd een een meisje of jongen die je nicht of neef blijkt te zijn, vraag me dan af wat de meeste mensen die hier afkeurend hebben gereageerd doen.
Ik heb geen nichtjes dus hoef er zowieso niet aan te denken, maar op zich wat hier al eerder is gezegd als je verliefd bent... sja dan is het niet anders.
Die kans is wel héél erg klein dat je toevallig op je neef/nicht verliefd wordt die je nog nooit hebt gezien/gekend (waarschijnlijk woont die neef/nicht ook nog in een andere stad) Zolang je het niet weet, kan je er niks aan doen. Maar ik zal het in mijn geval echt uit mijn hoofd zetten als ik er achteraf achter zou komen. Het is gewoon moreel niet juist om daar vrolijk mee door te gaan, voor mijn gevoel...
laatste aanpassing
donateur
gaat wel te ver maar achterachternicht kan wel kijk niet als jullie elke verjaardag bij elkaar zitten maar als je bij het uitgaan zo iemand tegen komt er gebeurt iets en laters blijkt dat haar ma toevallig ook een nichtje is van en nichtje van jou ma kijk dat is toch heel wat anders
ik wil geen sex met flikkers en dus ook niet met nichten waus
laatste aanpassing

![[img]http://www.my-smileys.de/annienein.gif[/img]](http://www.my-smileys.de/annienein.gif)