Partyflock

Forumonderwerp · 633021

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kan dat of kan dat niet(norm & waarden) ???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laatst mijn nichtje nog even genomen! ze is wel 3 maar tegenwoordig kan alles
Waarschuw beheerder
kan toch goed dat het ooit gebeurd dat je opeens met je neef of nicht kust.. zo erg is da nie lijkt mij? meer dan kussen is denk ik wel wat anders mja

Waarschuw beheerder
Dat DENK je van wel :vaag:

Totally Psycho
Waarschuw beheerder
Hoe is het neef-nicht taboe de wereld in geholpen?

Zo: Cousin marriage in Europe was common. Travel was difficult. Neighbor married Neighbor through out generations. Political alliances were secured by the marriage of both parties families. Wealth, and the power it provided, was invested in a few people. The rulers of the time were concerned that the concentration of wealth in the hands of few would lead to anarchy. To break up these vested families and redistribute the lands and monies of these families they prohibited cousin marriages. At the same time they exempted the Royal Family from that same prohibition. (http://www.bartlettsociety.com/cousins.htm)

Dus om te voorkomen dat familes te veel macht kregen en weinig "sicks" aan dus.

Eerst eens informatie zoeken dus, alvorens een mening te geven
Waarschuw beheerder
Nou, je hoort 't wel us, maar GADVERDAMME!! Mij niet gezien... !!!! BLEH!!!!

Waarschuw beheerder
Eerst eens informatie zoeken dus, alvorens een mening te geven

Een mening is een mening,die hoeft niet gebaseerd te zijn op feiten.
Er wordt ook door de topic opener gevraagd wat wij ervan vinden..onze mening dus.
Waarschuw beheerder
Een mening is een mening,die hoeft niet gebaseerd te zijn op feiten.
Er wordt ook door de topic opener gevraagd wat wij ervan vinden..onze mening dus.

:respect:

maar toch blijft het een ranzig idee dat je samen met je nicht in bed ligt :bah:
Waarschuw beheerder
neef en nicht vrijt ligt zeggen ze wel eens