Partyflock
 
Forumonderwerp · 632921
Betreft: evenement: Awakenings, zaterdag 11 oktober 2003 om 22:00
 
Heej mensen

Allemaal al een beetje zin in awakenings?????
ik in ieder geval wel! :d
Waarschijnlijk de laatste keer op deze lokatie dus laten we er ff een (Y) feesie van maken!

Ik ben vooral benieuwd naar de battel tussen Adam Beyer & Chris Liebing!


greetz
laatste aanpassing
Wauw, nu een livesetje van Wunsch aan, Echt vette shit, hoop dat het zaterdag ook zo klinkt( alleen dan uit een funktion-one systeem :p)
Gnobr, politie binnenvallen?? Hek iets gemist? Had je weer een ruig feestje in huize Gnobr?
 
hoorde dat function one niet zo heel erg bijzonder was hoor...

Schijnt dat de midden tonen nauwelijks hoorbaar zijn..
K heb ook super veel zin :flower:
Ik ga me best doen op beter te zijn op tijd. Zou niet zo leuk zijn als we niet konden.
Liebing MOET : Steve rachmad - Filter Madness draaien...dan is me feest geslaagd..

Als Rachmad em zelf draait is het nog te vroeg om xtreem hard los te gaan :)
 
van mij moeten ze ff "streetcarnaval" draaien
die is echt mega vet!
laatste aanpassing
mag er een digitale camera mee naar binnen??
ik heb er nu ook best zin in :yes:

(alleen ff nog uitzieken;))
of uitspacen... :)
Nog 2 nachtjes slapen :)

Master, mijn camera is altijd meegeweest naar Awakenings, hoewel ie niet digitaal is, zou ik zeggen dat de jouwes ook wel mee mag ;)
Oei, nu nog tot half 4 werken en dan begint voor mij het weekend al en zit er geen werk meer tussen dat en Awake!! :)
Ik dacht dat ik niet van techno hield, maar ben 's nachts na de loveparade in berlijn 4 uur lang helemaal uit m'n dakkie gegaan op een set van Chris Liebing!!!

Wil ik graag nog een keer meemaken dus.....Awakenings here I come!!!!!!! :bounce:
 
ow mijn god ik kannie wachten voordat liebing weer eens gaat grommen grauwwwwwwwww
Judyjudy : Liebing is mij 2 van de 2 keer tegengevallen :(,hopen dat ie deze keer vol gas gaat...

Cool dat een canadese de boel gaat afsluiten...letterli­jk en figuurlijk voor me vaderland losgaan :)
Liebing is mij nog nooit echt tegengevallen

voor diegene die er bij waren in Basement..

MAW Sundayz... Chris Liebing in top vorm!!! :respecT:
Master 8 oktober 2003 23:00
mag er een digitale camera mee naar binnen??


moet je ff mailen

info@awakenings.nl


2 Iedereen die met OV gaat: er rijden schijnbaar geen treinen tussen Utrecht CS en Amsterdam CS
Ik ga het gewoon meemaken en heb er onwijs veel zin in.
Al draait Liebing half zo goed als in Berlijn, vind ik het Top!!
 
Maar het is dus op zeker uitverkocht nu?
2 Master> nee je mag niet zomaar digitale camera meenemen..
 
Who is your mistress....???

:bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Stel dat adam beyer en chris liebing net zo gaan draaien als op time-warp 5 april ..Nou mensen dat word het echt een gekkehuis! :bounce: :jaja:
 
de keren dat ik liebing heb meegemaakt is die mij zeker niet tegengevallen!
ik vindt hem echt super!
en ben er van overtuigd dat die zaterdag weer een heerlijke set gaat neerzetten!
jeeej ik ga lekker toch, gelukkig hebben me schietgebedjes en het gezonde gedrag van woutje geholpen (k) voor jou lieverd.
Ik heb zinnnnnn en ben benieuwd naar misstres Barbara, veel over gehoord :)
Awakenings is totaal uitverkocht. Er is zaterdag dus ook geen
deurverkoop!

Als je een kaart hebt; tot zaterdag. Zo niet; wellicht tot een
volgende keer.

Groeten,
Monumental-crew

uitverkocht dus :)

kriebels!!!!!!!!!!!!­!!!! :)
laatste aanpassing
wauw, ik heb m (door omstandigheden) vanochtend pas gekocht, dat was dus echt op t nippertje :S
Heb er superveel zin in! Kom voor Barbara en voor n heel leuk vrouwtje :)
t wordt gezellig daar. In tijden niet meer zo'n zin in een feest gehad!
 
Artiest {SHOWLIST artist 170229, 32171}
Hoppa awakenings word weer een knal feessie!! Heb er weer zin in....

c u @t @wake :bounce:
http://www.funktion-one.nl/forum/berichten.asp?Id_ond=44

kwam ik tegen...
laatste aanpassing
Leuke link Technofreak!! (y)
 
zo nog ff een middagje werken en dan heb ik eindelijk weekend :d


:bounce:
betr dat ze in heel de hal nu boxen hebben staan :) als ik dat forum mag geloven!! maar denk dat het wel goed gaat komen :D

als maar meer kriebels :9
in Eindhoven heeft Rare Records nog 14 kaarten te koop, het is helemaal niet uitverkocht, dat is gelul
 
Ticketbox is sold out dan waarschijnlijk. Losse kaartjes zijn er dan nog een paar van ofzo.
 
Eerste keer naar Awakenings heb er super veel zin in!! Eergisteren pas mn kaartje gehaald gelukkig net nog op tijd!! Nog één nachtje slapen :D
van mij moeten ze ff "streetcarnaval" draaien
die is echt mega vet!


als ze die draaien ga ik naar huis
de meest grijsgedraaide technoplaat van dit jaar

heb nu trouwens ook wel zin, vooral in Beyer Barbara en ik ben ook wel benieuwd naar Wunsch :)
Haha idd die hebben we nu wel gehoord :9

Maar ff over die camera ik neem altijd zown kant en klaar cameraatje mee naar feesten, nooit geen problemen mee gehad. Ik geloof dat ze pas gaan zeiken als er een zoom opzit die der waarschijnlijk wel op je digi zit. Ik neem nu ook weer zown ding meej en me tellie heeft ook een cameraatje ff kijken als ik daar nog mooie plaatjes mee kan schieten :D
klopt tobi ik hab ook nog nooit op een feest gezeik gehad met een wegwerpcamera ook als ik 'm al uit de verpakking had gehaald..
vrienden van mij hebben wel eens gezeik gehad over de camera maar dat is echt op een hand te tellen. en vaak mochten ze er alsnog mee naar binnen
 
:bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: Is precies wat ik morgen ga doen, kan niet wachten:D
Ik wil ook :/ maar ik heb geen kaartje :(

(K) als jullie iets weten voor me laat het dan ff weten aub

(2kaartjes Awakenings)
 
2 lari
dan ga jij toch lekker naar huis als ze die draaien ik blijf dan lekker! :p
 
Ja Street Carnival zitten we echt op te wachten.... :s


Stelletje koekebakkers


pjoek
 
Leuk te lezen in dit topic dat sommigen de "zweer" altijd heel relakst vinden op Awakenings...

:D


Koekebakkers


Pjoek
laatste aanpassing
 
Iedereen die een tijdje geleden riep niet naar Awakenings te gaan vanwege de derderangs line up en nu uiteindelijk toch gaat, is een homo!

:[

Opium it is

:jaja: