Partyflock

Forumonderwerp · 632614
1520x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga van 10 tot 26 November naar Mexico op vakantie! =)
Heb dr enorm veel zin in maar vind het natuurlijk ook wel weer spannend!
Ga daar echt rondreizen die 2 weken + een beetje! Ik kom aan in Mexico Stad & daar verblijf ik een dag... Voor de rest ga ik naar Yucathan en andere plaatsen! & eindigd mn avontuur weer in Mexico stad!
Ga ook een dag in de bush bush doorbrengen aaaah hahaha!

& mn ouders blijven in Nederland :)

Iemand nog leuke ideetjes voor me wat ik kan gaan bezoeken in Mexico Stad ofzo!

..Alvast bedankt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je in Cancun bent is X-Caret zeker aan te raden, net zoals restaurant the Rain forrrest.
Voor Mexico city kun je t beste via Google zoekn
Veel plezier.

Waarschuw beheerder
Ik ga er bijna jaarlijks heen, ben alleen nog niet in Mexico-City geweest omdat dat me niet zo trekt... Echt een tering-grote stad.. :/

Laatste keer zat ik in Puerto Vallarta, dat ligt ongeveer 1000 km ten westen van Mexico-City en is wel relaxed. De meeste cultuur kom je voornamelijk tegen in de provincie Yucatan waar ook Cancun ligt. De 'piramide' van Chitchen Itza is zeker de moeite waard net als Meridan, Xel-Ha en Tulum. Daarnaast het geweldige park X-Caret. In Cancun kan je ook allerlei leuke excursies en activiteiten doen en uiteraard een dagje winkelen in één van 8 grote ShoppingMalls met als absolute kraker Kukulcan Plaza waar je een hele dag kan rondzwalken. Of stappen in één van de disco's of café's (Rainforest Café, Hardrock Café..).

Ik ben hard aan het sparen om ergens volgend jaar 6 of 8 weken in Guadalajara verder te gaan met spaans studeren.. :-)

Waarschuw beheerder
Ik vertrek vrijdag naar Playa del Carmen, gewoon 16 daagjes lekker relaxen, All Inn hotel geboekt..Ben zeker van plan om naar Chitzen Itza, Tulum, Coba te gaan..Snorkelen en duiken op Cozumel, met dolfijnen zwemmen een dagje naar Cancun en Merida en de rest bakken op het strand tequilla en corona zuipen...

Waarschuw beheerder
Paco, neem ff wat Señor Frogs en voetbal shirtjes voor me mee terug.. ;P

Waarschuw beheerder
Jaaaaaa.....dagje Merida zeker doen...veel plezier trouwens Groovy:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl: ik wil ook, mijn droom :yes:

Met wie ga je Bea?
Waarschuw beheerder
donateur
Die plekken die genoemd worden daar ga ik indd heen (Y)
Playa del Carmen weet ik niet zeker trouwens!

Linda, je mag wel mee in mn koffer! =)
Hahaha ik ga met mn opa...
Die reist een heleboel en vroeg of ik met hem mee wilde gaan...
Nou dan zeg ik geen nee :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vet!!! :yes: Echt super!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaa zin in :D

Lekker warm daar enzo! Aaah (Y)
Daarvoor wil ik Qlimax wel missen ;)

Waarschuw beheerder
ik is jaloers :( wil ook naar mexico

Waarschuw beheerder
donateur
Vertrek over anderhalf uurtje naar schiphol, richting Meicoooooooooooooooo­oooooooo
Waarschuw beheerder
Cancun = Paradijs

Waarschuw beheerder
donateur
Cancun is zeker Paradijs, die stranden vind je denk ik nergens ter wereld, 1 nadeel vind ik dat t te Amerikaans is.
Waarschuw beheerder
O kon me toen niet veel boeien, zat in zo een alinn resort :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja wij ook, super de luxe 5*, was ook een waanzinnig goed hotel, maar alles is daar wel op de Amerikaan in gesteld, ook qua prijzen e.d.
Die Amerikanen vliegen in voor 4 dagen en smijten daar met hun $, niet normaal meer.
De $ staat nu erg gunstig voor ons :)
Waarschuw beheerder
ja wij ook 5* yakkuzi in de kamer en alles echt geweldig wil zeker weer een keer heen, maare have fun en Dos Ballos

Waarschuw beheerder
In Cancun heb je in het oude stadscentrum een goed hotel Holiday Inn Centro waar je veel meer tussen de mexicanen zit, om de hoek een groot en goedkoop mexicaanse supermarkt hebt en veel knussere eettentjes.. ;-)

dat hotel is trouwens ook goedkoop maar kwalitatief perfect! :D

Waarschuw beheerder
Ik zit in Gran Porto real dus komt goed, alleen het weer was niet zo super hoorde ik net...Senor Frogs ga ik zeker bezoeken hoor er veel verhalen over!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe, eigenlijk zijn die tenten als Senor Frogs of Carlos 'O Brien's vreselijk omdat het amerika-gehalte er nogal hoog is. Er wordt dus zeker wel gefeest, maar weinig op z'n mexicaans.. :/

Ik heb laatst in Puerto Vallarta een tentje gevonden waar overwegend mexicanen, brazilianen, colombianen etc. komen en vermaakte me daar véél beter dan die in discotheken waar de amrikaanse toeristen op hun slippers staan te housen.. :P

Waarschuw beheerder
ah das grappig ik ben ook naar gran porto real geweest 16 dagen dat was echt super. doe ze de groeten van bente uit amsterdam vooral aan die mannetjes van het animatie team..veel plezier.
je gaat het zekerzzzzz bruut vinden.
inderdaat fuck qlimax dit is veel betr...
Waarschuw beheerder
Ik ga als het goed is de 2e week van Maart lekker 16 dagen naar Playa del Carmen
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga als het goed is volgend jaar begin juni naar Mexico met me paps, mams en broertje..we hebben daar kennissen wonen...ff op bezoek;)

Waarschuw beheerder
Mexico RULES!!!Ik ben nu 2 weekkies terug maar t was echt SUPER :P Ik krijg nu alweer kriebel!Ben in Playa del Carmen geweest!All in hotelletje alles dr op en dr aan!Ik zou d`r zo gaan wonen!!!Reef club playacar is cool!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dit klinkt in ieder geval allemaal vermakelijk!

Ik ga 29 oktober om die rot vaccinatie's !
En dan schiet het op :D

Waarschuw beheerder
Gdvrrr ik ben jaloers op je man!!Ik wou dat ik weer kon!Sinds dat ik terug ben denk ik bijna aan niks anders meer!!Mooi weer,mooie wijven en een mooie omgeving!! :P PFFFFF
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahah ;)

Had ik toen ik uit New York kwam...
Toen wou ik echt terug!!!
Kon alleen maar aan die mooie grote stad denken :yes:

Waarschuw beheerder
Ahhhhhhh ben echt jaloers. Mexico lijkt me zo gaaf. Als ik volgend jaar het geld heb dan wil ik er ook zeker heen. Ga eind van deze maand op Spaanse les dus dat komt dan goed uit. Veel plezier!!!!!
Waarschuw beheerder
ik ben vorig jaar naar Puerto Vallarta geweest, heb ook met dolfijntjes gezwommen, maar dat doe ik nooit meer hoe die daar behandeld worden, van die dikke amerikanen die aan zo een mooi beestje hangen waardoor de dolfijntjes helemaal beschadigd waren, echt zielig.

Waarschuw beheerder
Live uit Mexicoke!!!
Het is hier super!!! we zijn eindelijk geacclimatiseerd,´s morgens volop zon en vanaf uurtje of 3 wordt het bewolkt met een uiteindelijke heerlijke tropische regenbui..
hotel is masterlijk,service goed,personeel aardig en kamers top! Een echte aanrader dus!
Waarschuw beheerder
donateur
2 Wendyke...

Ik ben ook druk bezig met Spaanse les! =)
Heb het op school al gehad en nu heb ik er een thuiscursus van...

& Thnx :D

2 GroovyLoco@Mexico

Mwhahahah dat klinkt verleidelijk...
Krijg steeds meer zin :yes:
Waarschuw beheerder
Mexico D.F. is gewoon veTTTTTT!

La ciudad más loca del mundo! zit je daar met 24 miljoen chilangos!

Stappen is daar ook zeer o.k.!
Tips...uhhh beter uit de buurt blijven van de wijk Nesa. Coyoacan is leuk! El museo national del Antropologia de Mexico! Basilica Guadalupe, en de dierentuin is super! Verder leuke wijken... Polanco, las lomas, Zona Roza. Ajusto, vulcaan heuvel is 's avonds erg mooi...zie je de stad liggen! maar beetje oppassen daarzo..beetje dodgy area. Probeer gewoon de stad te proven. Auto is bijna een must! Stappen kan zo 40 km verder zijn aan de andere kant van de stad. Taxi niet zo duur, maar met meter, 's avonds willen ze vaak onderhandelen.

Tehotioacan is een must! heb je dat niet gezien, zo zei mijn baas, dan heb je Mx niet gezien!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
garibaldi! mariachis! Estadio Azteca, beste voetbal wedstrijd, America tegen de Chivas (Guadalagara)of Pumas thuis tegn chivas.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook een daar gaan!
wat zei de kosten voor 2 weken??
Waarschuw beheerder
Cuerna...van Cuernavaca is ook gaaf, super stappen daarzo..Acapulco top! tenminste nog mexicaans. Puerto Vallarte is ook super alleen niet echt op de route.
Waarschuw beheerder
weet niet met wie je gaat maar ben zelf een beetje uit de clubs daar...maar la Boom bestaat al een tijdje. gewoon doorlopen tot aan het lint, de belangrijke man aankijken en met elkaar Nederlands spreken...kom je overal meteen binnen.

Veel clubs, tja er ontstaat wekelijks 2 nieuwe clubs en er verdwijnen er 2 per week, maar bevinden zich toch een beetje aan de zuidkant, eje 5 tot eje 10-sur bij insurgentes, die straat is wel 50 kn lang...dus zorg dat je weet welke eje het is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou nou Menno wat een namen :|

Weet wel dat ik naar dat 'net overstroomde' gebied ga! Spannend hoor! :P

Krijg dr elke dag meer zin in :yes:
Gewoon het idee dat ik straks in een warm land zit aaaaaaaaah heerlijk! :P

Hoop dat ik internet heb ;)
Waarschuw beheerder
btw, ik zie dat je een meisje bent, dan wel een beetje oppassen daarzo. 2 weken is vrij kort. Die tijd ben je wel kwijt om in Yucatan te komen.

Terug reis kan met charter vluchten, die zijn niet duur vanuit Cancun naar Mexico D.F.. Niet dus met Aero Mexico of Mexicana. Vraag in reisbureau naar Bolletin touristico, daar staan goedkope vluchten in. Meestal 50 % goedkoper dan de hierboven genoemde maatschappijen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Naar cancun gaan..ben daar 3 jaar geweest met spring break en het was onvergetelijk...

cozumel was ook wel leuk hoor...
Je moet gaan naar een tent..alleen kan ik neit op die naam komen :S :S

Sorry..maar veel plezier :)
Waarschuw beheerder
Cancun...stappen: La Boom, Christine, Baby 'O
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie het allemaal wel!
Komt wel goed!

**

Terug reis kan met charter vluchten, die zijn niet duur vanuit Cancun naar Mexico D.F.. Niet dus met Aero Mexico of Mexicana. Vraag in reisbureau naar Bolletin touristico, daar staan goedkope vluchten in. Meestal 50 % goedkoper dan de hierboven genoemde maatschappijen

**

Euh Menno dat is allemaal al geboekt ik weet niet hoe dat bij jou gaat maar goed!
Ik vlieg met American Airlines!
Waarschuw beheerder
donateur
Beterrr nog 2 weken...
Heb dr zin in!

Waarschuw beheerder
kzal morgen ff een verslagje plaatsen over mijn belevenissen, heb er nu geen tijd meer voor.
Waarschuw beheerder
meis
echt vet voor je :D
ff lekker van genieten enzo (Y) !!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben 4 jaar gelden naar Cancun geweest en net goed 1 week terug van Puert Vallarte, laaste spreekt ons toch meer aan persoonlijk.
Cancun was super maar ons iets te Amerikaans.
Volgend jaar terug naar PV en de plannen zijn om er over een aantal jaar voorgoed te gaan wonen.

Is het bij La Boom nog steeds zo dat als je 1 fles sterke drank koopt de limonade er gratis bij krijgt?

Tanky & Fanta aka Miss Praying mantis>>>> ik weet niet waar jij met de dolfijnen hebt gezwommen, maar waar wij ze hebben gezien werden ze uitermate goed behandeld.

Waarschuw beheerder
ff een kort verslagje van mn vakantie, als iemand meer wilt weten PB't die maar.
Het was in 1 woord geweldig, ik zat dus in Playa del Carmen echt een relaxed dorpje met 1 hoofdstraat de fifth avenue die bij mn hotel om de hoek zat. Er zijn supermooie barretjes die allemaal op het loungeconcept zijn ingericht, verder zijn er 3 leuke strandtenten, waarvan ik captain Tutix of zoiets het leukst vond..Ik ben 16 dagen gegaan en dat raad ik ook iedereen aan, want je kunt zoveel mooie dingen doen, wij hebben een bezoek gebracht aan Tulum een mooi tempelcomplex aan zee, qua ligging zeker de mooiste:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQDUAtoTqpltTPwMidA6sjHAUn50Nve0CN3INQKEtXKPx*Lp4wCZGqBcjbOXfxOX0VwM6Ev!GmRXBl5DmqcR5L3PThEIx7gAqam3SSmaMN0/DSCF0018.JPG?dc=4675443586781989192[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQDrAtoTq5ltTPwMidA6sjRqD7maD!vfWL8fNW0TMVeGr4dWq2bRvBgAaBKuFMPwHzFO2P8IIkWTBhmZN0reK02Z969UyIC4x3rb!jAcCoM/DSCF0027.JPG?dc=4675443586814328705[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAAANgTNJltTPwMidA6smZi0PgjSvIwXBN2pSuMFBZOxRC488Uk1OtIjhkMNZ4jWgHWvV3*k12HFcSjsIFgk3bTQVKTHW5fr7qlcs5pfs8/DSCF0034.JPG?dc=4675443586847834222[/img]

Tulum hebben we 's ochtends bezocht en 's maiddags zijn we natuurpark Xel-Ha gegaan waar we gesnorkelt hebben en daarna rond het park gelopen zijn, daar zijn we nog slangen en leguanen tegen gekomen, ik raad aan om hier niet met dolfijnen te zwemmen omdat het gewoon een vissekom is zo klein is het...We hebben dit allemaal zelf met lokale bus gedaan die supergoed was en 2,70 euro voor een retourtje en dan nog de entreegelden, maar je bent goedkoper uit dan excursie bij agent a 65 dollar pp...

Verder hebben we Coba bezocht, de hoogste tempel van Mexico, deze Mayastad ligt helemaal in het oerwoud en de helft is niet eens uitgegraven, daarna naar een mayafamilie geweest en spinapen in de jungle gezocht, tevens nog een krokodil gezien.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQDyAtkTdJltTPwMidA6sgEXsSAGcVCIifbfMZe1FKIILjV6ktM*!FbiBt7N6Rq0dyK*coI3KsY!047VS7qbAIPPEe7SG0pCPl6hYdmwzIc/DSCF0071.JPG?dc=4675443586899755604[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQDUAtoTsJltTPwMidA6sie4FG7uTBpCACSbf4QIACbfhji4Zcvn69YEDpqICJ49TBYcwJCmwvHtYBWgXjlI40XcqYQCI125hFK44BZrRIc/DSCF0072.JPG?dc=4675443586906590965[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAAANUTfphtTPwMidA6so1Kg4BsIh!kZRhKqeenLGPzvR3mJPDGbx4CKB07PxJl0ScKOXzNvSeVdjUSqPHfFgnvUjHgmZ3nN1jrj4aUXl4/DSCF0013.JPG?dc=4675443587582582231[/img]

We hebben ook nog met dolfijnen gezwommen, dit in Parque Nizuc te Cancun, we waren daar trainer for a day, kosten schrik niet 185 usd...een uurtje kost 119 usd, dus wij waren liever de hele dag bezig, je krijgt dan ook 3 foto's en een shirt, het was echt de moeite waard, je bent de hele dag met ze bezig en je leert heel veel van ze, dolfijnen zijn echt super, amar je moet het gewoon zelf een x meemaken. Hier zaten ze in een grote afgebakende ruimte aan zee, dus gewoon in zeewater en ze werden heel goed behandeld.

de rest van de tijd hebben we van de mooie stranden zitten genieten..

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAAANkTbpltTPwMidA6sve2PCmGhr6J0PCBYh5lZRkkVlU4h4!68YMauzYgGMf1NPSmqA035xxsX6tDnlwDxNJrmlN3y9U!EO8TnKgUfKA/DSCF0017.JPG?dc=4675443587586059564[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Niet naar X-caret geweest?

Waarschuw beheerder
Xel-Ha is hetzelfde als X-caret alleen nog groter..

Waarschuw beheerder
donateur
Ook een aangelegd park dus, vondt het zwemmen in de ondergrondse grotten wel gaaf in X-caret.
Verder was het wel een heel mooi park.
Waarschuw beheerder
X-Caret is inderdaad wel een stuk groter en avontuurlijker dan Xel-Ha... ;-)

Vooral de mexicaanse show in X-Caret en de nachtwandeling met de Maya-show vond ik érg imposant! :-)

Mijn plan was om volgend jaar weer richting Mexico te gaan, echter gaat dat waarschijnlijk toch Thailand worden. Maar ooit zal ik m'n eigen huisje ergens in Mexico hebben.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook, we zijn van plan om over een paar jaar naar Puerto Vallarte te gaan verhuizen, weg uit dit land!
Waarschuw beheerder
hehe, dat zeker! Eigenlijk zijn we al te laat, maar beter laat dan nooit weg hier! :devil: ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik dan ook mee ?

Waarschuw beheerder
donateur
Te laat?
Wat is te laat?
Gewoon op een gegeven moment vertrekken en maar zien waar t schip strand, terug gaan kan altijd nog, maar liever niet.
Weet zeker dat je daar een goede boterham kan verdienen, en wat willen we dan nog meer :)

Waarschuw beheerder
Ik ga januari 2005 terug voor 3 maanden en ga uitzoeken wat de mogelijkheden zijn, in Playa del Carmen zijn nu ng voldoende mogelijkheden om iets leuks te beginnen, over 10 jaar is daar alles volgestampt...
Waarschuw beheerder
donateur
Poeh....

Wordt tijd om een GroovyLoco Mexico topic te openen... Hint hint hint!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een week :D :jaja:

Zin... Zon, Zee & Strand... =)

Waarschuw beheerder
Hallo jullie zijn mij wel heel erg jaloers aan het maken hoor. IK WIL MEE!!!!!!!!!!!! Mexico :respect:
2 hardstylist: Laat weten hoe het is. Ben echt benieuwd.
Waarschuw beheerder
Ik kan je niets vertellen over Mexico stad joh maar Yucathan is zeker wel de moeite waard.
Ik ga er van uit dat je dus ook Cancun zal zien en uiteraard dus ook Chitzen Itza.
Probeer ook tijd vrij te maken om te gaan duiken want je hebt daar het op een na grootste rif ter wereld ( op het barier rif na ).
Cancun is te commercieel en kost je dus ook veel dollars......veel toeristen maar probeer ook het binnenland in te trekken en dan zie je iets meer van Mexico zonder de kermis van alle amerikanen.
Mexico........ik zeg daarop........na Capetown south africa.......een van de leukste dingen om te zien en geniet er lekker lekker van maar vergeet niet om een broodje leguaan burger te eten bij de locals :-)
Have funn and behave :-)
Waarschuw beheerder
donateur
wat mooi zeg! ik ga ook een keer heen
Waarschuw beheerder
Mike..........als je 5 sterren wilt en de poen er voor hebt dan moet je op de hotelstrip in Cancun gaan zitten...........als je minder wil spenderen trek dan het binnenland in........als je zo`n 10 a 20 km van de kust af zit dan ben je zo`n 30 a 40 % minder poen kwijt.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel zoiets zien als de fotos hier boven!!!
Waarschuw beheerder
Mike......het is alleen de vlucht waar je poen voor moet lappen want als je het een beetje gaat vergelijken met andere vakanties dan ben je verder niets meer kwijt...........dus ga er heen zou ik zeggen !
Waarschuw beheerder
donateur
wat is de ticket van hier naar mexico en terug?
Waarschuw beheerder
Delta zit op 535 pleuro en KLM op 783. ( per persoon )_
Je kan ook proberen om vlak voor vertrek het lagere tarief te nemen maar dan moet je wel zeker zijn dat je je verblijf vast hebt staan en dan kan het je een dag verblijf kosten maar dat zal je veel minder pleuro`s kosten.

( dat is Adam naar Cancun )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat komt alter wel als in poen heb!
nu ga ik lekker naar me huisie op kreta
das makkelijker voor 300 euro
Waarschuw beheerder
Hey alle respect dude.......nooit meer uitgeven dan dat er is en ook daar kan je het wel naar je zin hebben denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
nederland was voor mij altijd mijn vakantie land
omdat ik op kreta woonde
nu woon ik in NL dus kreta zal dat zijn
over paar jaar ga ik ergens anders ook

Waarschuw beheerder
beste vakantieland ooit, maar 1 tip als je luxe gaat, neem dan niet de luxe van cancun maar een resort in playa paraiso of playacar.

Ik zelf zit alweer te plannen om in januari voor de 3e keer te gaan.

iberostar lindo of inberostar paraiso beach. :respect:
kost voor 2 personen ongeveer 4 roodjes maar dan heb je wel wat.
Waarschuw beheerder
donateur
4000?

Waarschuw beheerder
yep 5 sterren luxe.
Waarschuw beheerder
Base ook nog steeds in leven dus?
Waarschuw beheerder
donateur
fotos van hotels?

Waarschuw beheerder
hee witte ;) onkruid vergaat niet.

[img]http://www.iberostar.com/imatges/imatgesHotel/ParaisoLindo/situacion/galery/308x206/Playaparaiso3.jpg[/img]

meer op iberostar.com
Waarschuw beheerder
donateur
jeeeetje
Waarschuw beheerder
dan zou ik moeten scannen...........ma­areh ik denk dat als je voor 5 sterren gaat dat het verschil niet meer dan 200 euro zal zijn daar.
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 5 dagen Bea :D *jaloers*
Waarschuw beheerder
donateur
paradijs!!!
Waarschuw beheerder
Base? met 2 personen?
lol....als je naar het strand gaat neem je toch ook geen zand mee?
Waarschuw beheerder
Ga gewoon met wat rook kikkers van 10 jaar trug.........dan weet je in ieder geval zeker dat je het hotel wordt uitgetieft en dat er veel wordt gebruikt en gezopen.............­.
Dus best wel een toffe vakantie denk ik :-)

Waarschuw beheerder
Met me meissie joh, met die snuivende gasten kom je het land niet eens in :)
Waarschuw beheerder
donateur
haha
Waarschuw beheerder
6 jaar geleden betaalde je 60 dollar voor een heel wit gesneden bij de bakker in Cancun maar als je het binnenland in ging betaalde je maar de helft er voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaa Linda het schiet op =)
Echt zo'n zin in...
Nog 2 dagen werke :)

& Wendyke...
Zal mn hele verhaal hier wel neerzette =)

En ik vlieg niet naar Cancun ik vlieg naar Mexico Stad...
& heb overstap in Washington! ... =)

Waarschuw beheerder
Aanrader hotel Porto Real (oad gids) in Playa del Carmen, lekker luxe, direct aan zee en 1 min. lopen vanaf het centrum..
Playacar is echt een hotelwijk waar je aangewezen bent op je hotel, verders valt er geen zak te doen..

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb, met Dutch Bird, € 695,= ex. toeslagen betaald voor 14 dagen ultra all inclusief in een **** hotel in Puerto Vallarta.
Met helemaal kwijt gevreten en gezopen in een hotel direct aan het strand !
Als je dat vergelijkt met Turkeye of Spanje ofzo, is het idd bijna voor niets !
Waarschuw beheerder
Ik had ook zo'n arrangement denk ik, geweldig om vanaf het strand even het naastgelegen restaurant van het hotel binnen te stappen en een koude SOL, Corona of mixje gratis te halen om 'em dan aan zee op te drinken! :9

Helaas land Dutchbird niet meer op Schiphol.. :/ :-(

Waarschuw beheerder
donateur
Sinds wanneer?
Waarschuw beheerder
Ik hoorde het al een paar maanden geleden maar weet niet of het ook al ingegaan is.

Het is sowieso erg raar dat een maatschappij dat Dutchbird heet NIET op Schiphol land.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ben er vorige maan mee gevlogen hoorde wel dat ze gingen stoppen met vluchten op PV

Waarschuw beheerder
Beste mensen DutchBird vliegt nog steeds op schiphol, alleen heeft Neckermann het contract met ze naar Mexico te vliegen niet verlengd, Neckermann is nu samen met TUI (Oad, Holland International) een samenwerking aangegaan om op een hoop bestemmingen buiten Europa voor stuntprijzen te gaan vliegen en wel met Air Holland.
DutchBird vliegt nog wel op een hoop Middelandse zee bestemmingen en meestal samen met Sudtours Vliegvakanties die tevens van dezelfde eigenaar zijn, waarom ik dit weet, ik werk bij Sudtours...
Dus wees maar gerust DBR vliegt gewoon vanaf Schiphol en sinds kort ook vanaf Niederrhein (Duitsland) naar Gran Canaria...

Waarschuw beheerder
donateur
Jeeeeej! Nog een paar weekjes dan ga ik ook naar Mexico (Puerto Vallarta)
En we vieren daar oudjaar, ben benieuwd hoe dat zal worden...heb er super veel zin in!!
Met de dolfijnen zwemmen, walvis spotten, paardrijden op het strand en al het mooi's van Mexico bewonderen!
Waarschuw beheerder
donateur
*starZ*

Leuk man ben ook wel benieuwd hoe het daar gevierd wordt...
Als je terug bent laat je het dan even weten :)

Nog 2 naggie's =) ...
Zin in (Y)
Waarschuw beheerder
meid je gaat bijna naar Mexico!!

echt leuk voor je!!
ik hoop dat je een vette vakantie krijgt :P :D
en ik ga je echt wel missen :HUG: (K)
Waarschuw beheerder
donateur
thnx meis...

ik ben maar 16 dagen weg en als ik terug kom gaan we weer spelen en los op VIP... :jaja:

zal jou ook missu...

(K) :hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Bea lieverd! ik ga je heeeeel erg missen :( maar wens je wel een hele fijne vakantie toe! ik verwacht wel een kaartje hoor :D en emailtjes :) dit hele weekend was echt (Y) top! maar nu ga je twee weken plus een beetje weg.. maarrr... ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeeeeeeeeel erg veel plezier en houd me wel op de hoogte he van alles via mail enz. dus he?! meid tot over 2 en halve week ongeveer! :) Ga je missen B! dikke tuut van Paula (K)(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lief man
....Paula was indd een top weekend =)
Echt weer als van ouds!

Ik hou je op de hoogte van alles als ik daar i-net kan vinden =) Komt vast wel goed!

Ik ga zo richting Schiphol hoef pas om 12.30 te vliegen maar wil een raamzit en tegenwoordig krijg je die als je op tijd bent...
Ben dr rond 09.30 (Y) Prima...

Hahah hee lieffie ik zal je missen maar ben snel terug voordat ik het weet ben ik back =)

Dikke kus.... (L)

Waarschuw beheerder
donateur
eej b pop! als je dit leest ben je al in mexico.. vet apart.. aan de andere kant van de wereld :( ik mis je nu al :( niet ff bellen, smsen of msnen.. voor twee weken en een beetje :D maar goed.. hebben we veel bij te praten als je terug komt :):D hou me op de hoogte he van alles daar :)
(K)(L)
Waarschuw beheerder
eeeeyyy wiefkuh......

Misshcien dat je het nog leest..in mexico..

Heeel Veel Plezier daaro.... Lekker in ut zonnetje:D:D

Zullen je missen op 2fast ensuh;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
lieffiesssssss het is hier echt geweldig... dik mooi weer!! heb al een aantal piramides beklommen... hotel met zwembad wat wil je nou nog meer =)

ik mis jullie allemaal ... paula als ik terug kom doen we leuke dingen ik ben al op de helft.. dinsdag over een week ben ik weer in het koude landju...

dikke kuss love you

Waarschuw beheerder
donateur
eeeeeeej lieverd :)
je hebt het wel naar je zin gelukkig :) sta jij daar op een piramide terwijl ik door de regen 's ochtends vroeg naar school loop :S maar ja :D 2fast was hartstikke leuk trouwens :) alleen jammer dat je er dit keer niet bij was. maar gaan we nog naar qlubtempo? :)
gelukkig nog een weekje en dan ben je er weer :)
mis je echt! :(
tot snel liefie!
(K)(L)
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha gekkerd... hier zit ik dan weer nu eindelijk in het hotel veel beter als internetten in een supermarkt...

ik had indd al van je gehoord dat 2fast leuk was... volgende keer ben ik dr weer bij...

volgende week gaan we naar qlubtempo dus neem vrij van je werk hahaha...

ik zal zo weer stoppen...

tot snel allemaal hoewel ik me hier prima vermaak...

dikke kuss... oant volgende wieku haha

Waarschuw beheerder
donateur
eej poppp :) moet vandaag werken om 12 uur dus zal dan gelijk ff vrij nemen.. hoop dat het nog kan, vast wel. maar vip ken zoiezo wel geloof ik :)
tot volgende week (L)

Waarschuw beheerder
donateur
he bea liefie heb vandaag gewerkt.. maar qlubtempo wordt het niet voor mij :( moet dan tot 12 uur s nachts werken :S dus tja.. dat gaat niet :S maar vip ken wel hoor (Y) kest hier wel weer slapen als je wilt :)
:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
okeeee...

ik ga wel naar qt haha

Waarschuw beheerder
donateur
ja jij wel ja :D maar vip gaan we nog wel heen toch? :lief:

Waarschuw beheerder
geboekt ;P
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaa ik ben terug.... :D nice!
heb het heeeeeeel leuk gehad met heerlijk weer maar ben nu erg verkouwden..

paula vrijdag vip yes indeed... (L)

Waarschuw beheerder
Echt te gek al die verhalen over Mexico! Ik ga 7 januari voor 5/6 maanden naar Mexico-stad om daar te studeren, dus als mensen nog meer tips hebben, GRAAG!!! Wil als ik klaar ben ook nog een maand rondreizen door Mexico, heb er nu al zin in!!!

groovyloco, vette foto's!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ga je daar studeren.. Spaans?!
Is een hele mooie maar vooral grote stad =)

Het is dr ook helemaal niet duur enzo....

Als je nog gaat rondreizen raad ik je aan om zeker langs Merida te gaan...
Daar is het zooo mooi :yes:

x
Waarschuw beheerder
donateur
:cry: mijn beste vriendje en zijn vriendin gaan 16 dec weg... JALOERS! ;p

Waarschuw beheerder
Is mexico nou ook leuk qua op eigen houtje rondreizen of is dat gtevaarlijk daar?

Misschien zelf een keer duiken bij Cancun :-)

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
donateur
Nee is niet gevaarlijk....
Die verhalen over dat Mexico Stad zo gevaarlijk is, is ook weer overdreven!

De mensen zijn per streek weer heel anders maar totaal niet gevaarlijk.... Ze zijn juist heel vaak aardig =)

Maar pas goed op je spullen...
Die willen nog wel eens van eigenaar verwisselen...
Maar waar gebeurd dat niet! :)

Waarschuw beheerder
Moet voor m'n opleiding een half jaar naar het buitenland, dus ga gewoon verder met mijn opleiding alleen dan daar! waar ligt merida precies?
Waarschuw beheerder
donateur
ohzo ik snap hem...
leuke school heb je dan :D

Merida ligt in de Yucatan...(het schiereiland van Mexico)
maar omdat je zei dat je daarna nog rond gaat reizen.. en dat is gewoon een prachtige stad! =) vandaar

Waarschuw beheerder
donateur
Ben in Cancun en Puerto Vallarte geweest en ik verzeker je dat het daar veiliger is als hier, zeker als vrouw zijnde, de straffen zijn daar iets anders dan in Nederland en aangezien een groot gedeelte het in Mexico van t toerisme moet hebben hoef je echt geen angst te hebben.
Ik pakte vaak genoeg alleen de bus om geld te gaan wisselen, winkelen e.d totaal niet 1 keer een ongemakkelijk gevoel gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Valt indd wel mee...
Ik had alleen wel dat ze me van top tot teen bekeken... Daar had ik eerst wel moeite mee maar dat went ook snel..!
Bij welke toerist doen ze dat niet...!

Je hoeft geen angst te hebben daar :)

En wat betreft de Criminaliteit..
Voor een groot deel fabels..!
Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen week geboekt!
Ga 28 juli, voor 16 dagen naar Mexico! Naar Playa del carmen!!! Samen met m'n Liefie!!:)
Waarschuw beheerder
wowwwwwww ben zaterdag terug gekomen uit mexico en het was echt SUPER!!!!!!
ben in yucathan geweest, weekje rondreis (cancun, merida, uxmal enzo) en toen weekje in playa del carmen, echt geweldig genoten daar :D:D

voor de mensen die nog gaan: heel veel plezier!!!

Waarschuw beheerder
Mooie boel in playa del carmen heh joyce!!

[img]http://dannybrasco.vdhouwen.nl/albums/album05/IMG_3274.sized.jpg[/img]

Zucht....

Waarschuw beheerder
donateur
Geboekt voor eind Sept, 23 dagen Puerto Vallarta :)
Waarschuw beheerder
donateur
Joyce hoe is Merida jou bevallen...
En Uxmal..

Ben wel benieuwd! =)
Waarschuw beheerder
Van 11 augustus tot 25 augustus gaan m'n vriendje en ik ook naar Mexico (Playa del Carmen) heb er zin in! :D

Waarschuw beheerder
Geloof me Annette t is echt superrrr!!!!Naar welk hotel gaan jullie?
Waarschuw beheerder
Ik ga samen met mn vriendje ook naar Playa del carmen!
28 juli, 16 dagen.
Hotel Gran Porto Real!

Waarschuw beheerder
Die ken ik nie,ik ben zelf in the reef club geweest errug leuk daar maar dat zal t daar ook zekerssss wel zijn!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou het zal er ongetwijfeld mooi zijn...
Heerlijk!

Zondag's ook Yorin Travel gevolgt?!
In Mexico =)

Allemaal precies dezelfde dingen die ik ook gedaan en gezien heb etc. :D

Echt vette vakantie gehad!
Waarschuw beheerder
Mexico :D Ik ben verliefd op dat land!!
Ik heb 6 maanden stage gelopen in Playa del Carmen. Wat een supertijd...
Alles gezien daar...Merida, X-Caret, Chichen Itza, Tulum, Cozumel..
Gezwommen met dolfijnen, alle leuke tentjes gehad daar...echt super!!!
Cancun is ook vet....Coco Bongo zeker een aanrader.

Ik ben jaloers op alle mensen die gaan
Have fun, gaat absoluut goedkomen
Waarschuw beheerder
Ook in Gran Porto Real geweest, echt een gaaf hotel. Ook bovenstaande gedaan en er ook geweest. Wat mij ook bij is gebleven zijn die supergrote leguanen. In het begin schrik je ervan en denk je...tering....Na een week kijk je er al niet meer vanop en denk je.." Rot op met je grote tering-lijf" ...:-)
Coco Bongo was inderdaad top!
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad... Die grote leguanen!
Eerst even schrikken!

En die gigantisch grote spinnen en ratten :|
Waarschuw beheerder
Mexico rules big time, als het goed is ga ik er met mijn mannetje naar toe dit jaar!

Waarschuw beheerder
Damn!!Ik wil ook weer!!!Dit jaar word t "gewoon"ff Griekenland maar ben eigenlijk gelijk verziekt!!
Mexico rules big time

Zekerrrrs!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook zeker weten weer eens terug....

haha... dus het wordt 'gewoon' ff Griekenland ;)
hahaa... mallerd!

Waarschuw beheerder
Ja is ook wel een btje een foute opmerking maar d`r zit gewoon zo`n verschil in!Griekenland zal ik t ook zekerrr wel naar mn zin hebben hoor!t Is gewoon geen vergelijking...
Waarschuw beheerder
Mexico city minimaal 1 weekje, heb je nog niks gezien maja...;)
Acapulco paar dagen feesten, surfen doe je in Puerto escondido, chillen in Zihuatenejo.
Naja wordt tijd weer eens langs te gaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wil ook
Waarschuw beheerder
pop mooie foto's hoor van Mexico..
dit jaar mag je mijn pics zien van Griekenland haha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jaa die foto's wil ik ook zeker zien Mag :)