Partyflock

Forumonderwerp · 632614
1520x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga van 10 tot 26 November naar Mexico op vakantie! =)
Heb dr enorm veel zin in maar vind het natuurlijk ook wel weer spannend!
Ga daar echt rondreizen die 2 weken + een beetje! Ik kom aan in Mexico Stad & daar verblijf ik een dag... Voor de rest ga ik naar Yucathan en andere plaatsen! & eindigd mn avontuur weer in Mexico stad!
Ga ook een dag in de bush bush doorbrengen aaaah hahaha!

& mn ouders blijven in Nederland :)

Iemand nog leuke ideetjes voor me wat ik kan gaan bezoeken in Mexico Stad ofzo!

..Alvast bedankt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik dan ook mee ?

Waarschuw beheerder
donateur
Te laat?
Wat is te laat?
Gewoon op een gegeven moment vertrekken en maar zien waar t schip strand, terug gaan kan altijd nog, maar liever niet.
Weet zeker dat je daar een goede boterham kan verdienen, en wat willen we dan nog meer :)

Waarschuw beheerder
Ik ga januari 2005 terug voor 3 maanden en ga uitzoeken wat de mogelijkheden zijn, in Playa del Carmen zijn nu ng voldoende mogelijkheden om iets leuks te beginnen, over 10 jaar is daar alles volgestampt...
Waarschuw beheerder
donateur
Poeh....

Wordt tijd om een GroovyLoco Mexico topic te openen... Hint hint hint!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een week :D :jaja:

Zin... Zon, Zee & Strand... =)

Waarschuw beheerder
Hallo jullie zijn mij wel heel erg jaloers aan het maken hoor. IK WIL MEE!!!!!!!!!!!! Mexico :respect:
2 hardstylist: Laat weten hoe het is. Ben echt benieuwd.
Waarschuw beheerder
Ik kan je niets vertellen over Mexico stad joh maar Yucathan is zeker wel de moeite waard.
Ik ga er van uit dat je dus ook Cancun zal zien en uiteraard dus ook Chitzen Itza.
Probeer ook tijd vrij te maken om te gaan duiken want je hebt daar het op een na grootste rif ter wereld ( op het barier rif na ).
Cancun is te commercieel en kost je dus ook veel dollars......veel toeristen maar probeer ook het binnenland in te trekken en dan zie je iets meer van Mexico zonder de kermis van alle amerikanen.
Mexico........ik zeg daarop........na Capetown south africa.......een van de leukste dingen om te zien en geniet er lekker lekker van maar vergeet niet om een broodje leguaan burger te eten bij de locals :-)
Have funn and behave :-)
Waarschuw beheerder
donateur
wat mooi zeg! ik ga ook een keer heen
Waarschuw beheerder
Mike..........als je 5 sterren wilt en de poen er voor hebt dan moet je op de hotelstrip in Cancun gaan zitten...........als je minder wil spenderen trek dan het binnenland in........als je zo`n 10 a 20 km van de kust af zit dan ben je zo`n 30 a 40 % minder poen kwijt.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel zoiets zien als de fotos hier boven!!!
Waarschuw beheerder
Mike......het is alleen de vlucht waar je poen voor moet lappen want als je het een beetje gaat vergelijken met andere vakanties dan ben je verder niets meer kwijt...........dus ga er heen zou ik zeggen !
Waarschuw beheerder
donateur
wat is de ticket van hier naar mexico en terug?
Waarschuw beheerder
Delta zit op 535 pleuro en KLM op 783. ( per persoon )_
Je kan ook proberen om vlak voor vertrek het lagere tarief te nemen maar dan moet je wel zeker zijn dat je je verblijf vast hebt staan en dan kan het je een dag verblijf kosten maar dat zal je veel minder pleuro`s kosten.

( dat is Adam naar Cancun )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat komt alter wel als in poen heb!
nu ga ik lekker naar me huisie op kreta
das makkelijker voor 300 euro
Waarschuw beheerder
Hey alle respect dude.......nooit meer uitgeven dan dat er is en ook daar kan je het wel naar je zin hebben denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
nederland was voor mij altijd mijn vakantie land
omdat ik op kreta woonde
nu woon ik in NL dus kreta zal dat zijn
over paar jaar ga ik ergens anders ook

Waarschuw beheerder
beste vakantieland ooit, maar 1 tip als je luxe gaat, neem dan niet de luxe van cancun maar een resort in playa paraiso of playacar.

Ik zelf zit alweer te plannen om in januari voor de 3e keer te gaan.

iberostar lindo of inberostar paraiso beach. :respect:
kost voor 2 personen ongeveer 4 roodjes maar dan heb je wel wat.
Waarschuw beheerder
donateur
4000?

Waarschuw beheerder
yep 5 sterren luxe.
Waarschuw beheerder
Base ook nog steeds in leven dus?
Waarschuw beheerder
donateur
fotos van hotels?

Waarschuw beheerder
hee witte ;) onkruid vergaat niet.

[img]http://www.iberostar.com/imatges/imatgesHotel/ParaisoLindo/situacion/galery/308x206/Playaparaiso3.jpg[/img]

meer op iberostar.com
Waarschuw beheerder
donateur
jeeeetje
Waarschuw beheerder
dan zou ik moeten scannen...........ma­areh ik denk dat als je voor 5 sterren gaat dat het verschil niet meer dan 200 euro zal zijn daar.
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 5 dagen Bea :D *jaloers*
Waarschuw beheerder
donateur
paradijs!!!
Waarschuw beheerder
Base? met 2 personen?
lol....als je naar het strand gaat neem je toch ook geen zand mee?
Waarschuw beheerder
Ga gewoon met wat rook kikkers van 10 jaar trug.........dan weet je in ieder geval zeker dat je het hotel wordt uitgetieft en dat er veel wordt gebruikt en gezopen.............­.
Dus best wel een toffe vakantie denk ik :-)

Waarschuw beheerder
Met me meissie joh, met die snuivende gasten kom je het land niet eens in :)
Waarschuw beheerder
donateur
haha
Waarschuw beheerder
6 jaar geleden betaalde je 60 dollar voor een heel wit gesneden bij de bakker in Cancun maar als je het binnenland in ging betaalde je maar de helft er voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaa Linda het schiet op =)
Echt zo'n zin in...
Nog 2 dagen werke :)

& Wendyke...
Zal mn hele verhaal hier wel neerzette =)

En ik vlieg niet naar Cancun ik vlieg naar Mexico Stad...
& heb overstap in Washington! ... =)

Waarschuw beheerder
Aanrader hotel Porto Real (oad gids) in Playa del Carmen, lekker luxe, direct aan zee en 1 min. lopen vanaf het centrum..
Playacar is echt een hotelwijk waar je aangewezen bent op je hotel, verders valt er geen zak te doen..

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb, met Dutch Bird, € 695,= ex. toeslagen betaald voor 14 dagen ultra all inclusief in een **** hotel in Puerto Vallarta.
Met helemaal kwijt gevreten en gezopen in een hotel direct aan het strand !
Als je dat vergelijkt met Turkeye of Spanje ofzo, is het idd bijna voor niets !
Waarschuw beheerder
Ik had ook zo'n arrangement denk ik, geweldig om vanaf het strand even het naastgelegen restaurant van het hotel binnen te stappen en een koude SOL, Corona of mixje gratis te halen om 'em dan aan zee op te drinken! :9

Helaas land Dutchbird niet meer op Schiphol.. :/ :-(

Waarschuw beheerder
donateur
Sinds wanneer?
Waarschuw beheerder
Ik hoorde het al een paar maanden geleden maar weet niet of het ook al ingegaan is.

Het is sowieso erg raar dat een maatschappij dat Dutchbird heet NIET op Schiphol land.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ben er vorige maan mee gevlogen hoorde wel dat ze gingen stoppen met vluchten op PV

Waarschuw beheerder
Beste mensen DutchBird vliegt nog steeds op schiphol, alleen heeft Neckermann het contract met ze naar Mexico te vliegen niet verlengd, Neckermann is nu samen met TUI (Oad, Holland International) een samenwerking aangegaan om op een hoop bestemmingen buiten Europa voor stuntprijzen te gaan vliegen en wel met Air Holland.
DutchBird vliegt nog wel op een hoop Middelandse zee bestemmingen en meestal samen met Sudtours Vliegvakanties die tevens van dezelfde eigenaar zijn, waarom ik dit weet, ik werk bij Sudtours...
Dus wees maar gerust DBR vliegt gewoon vanaf Schiphol en sinds kort ook vanaf Niederrhein (Duitsland) naar Gran Canaria...

Waarschuw beheerder
donateur
Jeeeeej! Nog een paar weekjes dan ga ik ook naar Mexico (Puerto Vallarta)
En we vieren daar oudjaar, ben benieuwd hoe dat zal worden...heb er super veel zin in!!
Met de dolfijnen zwemmen, walvis spotten, paardrijden op het strand en al het mooi's van Mexico bewonderen!
Waarschuw beheerder
donateur
*starZ*

Leuk man ben ook wel benieuwd hoe het daar gevierd wordt...
Als je terug bent laat je het dan even weten :)

Nog 2 naggie's =) ...
Zin in (Y)
Waarschuw beheerder
meid je gaat bijna naar Mexico!!

echt leuk voor je!!
ik hoop dat je een vette vakantie krijgt :P :D
en ik ga je echt wel missen :HUG: (K)
Waarschuw beheerder
donateur
thnx meis...

ik ben maar 16 dagen weg en als ik terug kom gaan we weer spelen en los op VIP... :jaja:

zal jou ook missu...

(K) :hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Bea lieverd! ik ga je heeeeel erg missen :( maar wens je wel een hele fijne vakantie toe! ik verwacht wel een kaartje hoor :D en emailtjes :) dit hele weekend was echt (Y) top! maar nu ga je twee weken plus een beetje weg.. maarrr... ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeeeeeeeeel erg veel plezier en houd me wel op de hoogte he van alles via mail enz. dus he?! meid tot over 2 en halve week ongeveer! :) Ga je missen B! dikke tuut van Paula (K)(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lief man
....Paula was indd een top weekend =)
Echt weer als van ouds!

Ik hou je op de hoogte van alles als ik daar i-net kan vinden =) Komt vast wel goed!

Ik ga zo richting Schiphol hoef pas om 12.30 te vliegen maar wil een raamzit en tegenwoordig krijg je die als je op tijd bent...
Ben dr rond 09.30 (Y) Prima...

Hahah hee lieffie ik zal je missen maar ben snel terug voordat ik het weet ben ik back =)

Dikke kus.... (L)

Waarschuw beheerder
donateur
eej b pop! als je dit leest ben je al in mexico.. vet apart.. aan de andere kant van de wereld :( ik mis je nu al :( niet ff bellen, smsen of msnen.. voor twee weken en een beetje :D maar goed.. hebben we veel bij te praten als je terug komt :):D hou me op de hoogte he van alles daar :)
(K)(L)
Waarschuw beheerder
eeeeyyy wiefkuh......

Misshcien dat je het nog leest..in mexico..

Heeel Veel Plezier daaro.... Lekker in ut zonnetje:D:D

Zullen je missen op 2fast ensuh;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
lieffiesssssss het is hier echt geweldig... dik mooi weer!! heb al een aantal piramides beklommen... hotel met zwembad wat wil je nou nog meer =)

ik mis jullie allemaal ... paula als ik terug kom doen we leuke dingen ik ben al op de helft.. dinsdag over een week ben ik weer in het koude landju...

dikke kuss love you