Partyflock

Forumonderwerp · 631583
1 volger · 91242x bekeken
Waarschuw beheerder
Je hebt wel eens dat er ff geen toppics van je gading zijn. Vanaf vandaag is dat opgelost en kun je dus altijd terugvallen op dit reserve toppic dat overal over mag gaan. Behalve over drugs en sex natuurlijk, want da's niet netjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Over bot gesproken....Wil het ff hebben over die reclame van de nationale gehoortest :vaag: Je weet wel die kerel die in de taxi zit, eruit stapt en echt keihard voor z'n flikker wordt gereden.....

Vind ik wel een redelijk dwingende reclame voor iets dat niet zo belangrijk is zoals de gehoortest. Helemaal erg wordt het als je je bedenkt dat dit in de normale reclameblokken wordt uitgezonden.....Niks geen SIRE of wat dan ook. Betekent volgens mij niks anders dat een of andere gehoorapparatenfabri­kant deze op het oog ideele reclame de ether inslingert....

Ben ik de enige die me in toenemende mate verbaast over deze reclame.....vingers?
Waarschuw beheerder
donateur
*vinger*

Heb m niet gezien....

Ze kunnen beter een oudje bij een bingo laten zien,
die doordat hij de nummers niet goed verstaat, de bingo-hoofdprijs (ws een Breinaald2000) misloopt.

DAT is pas erg!

Veel effectiever denk ik (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nop, ben het met je eens.. reclame is best shockerend
Waarschuw beheerder
donateur
Ze kunnen beter een oudje bij een bingo laten zien,
die doordat hij de nummers niet goed verstaat, de bingo-hoofdprijs (ws een Breinaald2000) misloopt.

ehh Kimhmm, mag ik je bij deze een glansrijke carierre voorspellen bij een groot internationaal reclame bureau..
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik studeer marketing management, en blijkbaar werpt het zijn vruchten af!
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat kimhmm een glansrijke carriere gaat krijgen in de bejaardenhuizen :yes: wat een ideeën!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik loop er van over.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik loop nergens van over op het moment.....wat een marginale dag zeg tot nu toe...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet zeggen dat ik erg productief bezig ben vandaag.

Partyflocks gewijs dan he...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben sapdrinkenderwijs goed bezig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
He ik wil het ook weten Lin, wat is er met haar?
Waarschuw beheerder
donateur
Verder niets bijzonders, maar ik denk dat Kimhmm dat wel even uit kan leggen!

*roept kim*
Waarschuw beheerder
donateur
:|

Tsss.... Wat een waardeloze faker zeg :gaap:

Jij heet MarieQe en zij noemt zichzelf MARIEQ

Duh... Hoe doorzichtig!

Maak je niet druk Lijn, ik haal jullie niet door elkaar! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Linda, ga jij naar Trip 2 Dreamland?
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Kimhmm leg eens uit!
Waarschuw beheerder
Trip to Dreamland? Is dit een verkapte uitnodiging om de nacht samen te spenderen ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
geen idee, wanneer is dat?
Waarschuw beheerder
donateur
:d ja Rie, dat is het.. Heb je snel door!! Jij en ik een tripje naar dreamland?

Al huppelend over het bed heen rennen?!
Waarschuw beheerder
donateur
31 januari :)

Met oog op mijn geburststag de 27e zit ik er over te denken om daar mijn verjaardag te vieren.

Het leukste is natuurlijk als er zoveel mogelijk bekenden heen gaan natuurlijk, vandaar :)
Waarschuw beheerder
Drakie :yes:

Al huppelend over het bed heen rennen

Prima, als we dat boxen maar achter wege laten dan...da's niet echt mijn stilo!

*wordt het dan toch nog een goede dag after all?*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Moet nog ff informeren bij andere gegadigden, ik kom er nog op terug. :)

Ik kan jullie vast verklappen, dat het feest "Trip 2 KimhmmLand" gaat heten O:)
Waarschuw beheerder
donateur
:d owkee..

Trip 2 dreamland (zie agenda) met een plaatje erbij waar een wulpse dame opstaat en er ook nog eens erotic city bij staat..

Potverdrie..
Waarschuw beheerder
donateur
Komt allen! :D Als de muziek je niet aanstaat mag je zelf een discman meenemen :lief:

Maar als kado zou ik van Rie en Drakie vragen voor mij de hardstylehuppel te doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
*veegt zweet van voorhoofd*

ik kan dus gewoon in spijkerbroek komen???
Waarschuw beheerder
donateur
Grmbl, de hardstyle huppel voor je verjaardag, ook met beukende handen enzo?! Dan moet je wel heeeeeeeeel erg lief zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, EROTIC CITY... Dat is de dresscode voor het feest O:)
Waarschuw beheerder
Ik heb gisteren geoefend....op een gescheurde hamstring na niks ernstig gebeurd!
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Kadotips?
Waarschuw beheerder
donateur
Kadotip: Iedereens aanwezigheid :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kimhmm gaat dat niet iets te ver?! Als wulpse dame het hardstyle huppeltje doen?!

Het is jouw verjaardag hoor, als je het echt graag wilt... Rie jij hebt toch ook nog wel een leren broek?
Waarschuw beheerder
Ehm Kim...kun je misschien een feestje uitzoeken waar men nog iets harder draait...ik vind dit een feestje qua muziek een beetje laf....Sjeezus man, hier kan ik dus echt niet heen, of worden er sounbarriers uitgedeeld bij de deur?
Waarschuw beheerder
donateur
Trance energy was het alternatief.

En met reden WAS het alternatief, want daar wil ik niet meer heen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Kim, is het in EROTIC CITY? :S massol
Waarschuw beheerder
donateur
Voor jou laat ik het verplaatsen naar Utrecht MarieQe :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja, maar is het dan nog steeds EROTIC? *bibber* *bloos*
Waarschuw beheerder
Rie jij hebt toch ook nog wel een leren broek

Op zeker, heb ik overgehouden uit mijn tijd toen ik nog veel in Duitsland kwam....."t is er eentje zonder kont, zodat m'n roomwitte billen er mooi uitkomen.....

Jullie kunnen nu zeker niet meer wachten tot de 31e he?
Waarschuw beheerder
donateur
roomwitte billen

:d :d

Ja leuk Rie, speciaal voor Kimhmm!
Waarschuw beheerder
donateur
Geilllllllllll Rie! :9

En Linda, jij bent al erotisch genoeg van jezelf :K , dus in geval u geen gepaste kledij kan vinden,
zal ik u het niet kwalijk nemen O:)
Waarschuw beheerder
Ik kom in Techno T-nus superheldenpak. Compleet van spandex en met cape. Super sexy..."T-nus is that your gun or are you just happy to see me?" ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Roomwit??? Mijn favo kleur!!
Waarschuw beheerder
Nee, voor jou natuurlijk!

Ik denk helaas niet dat Kim warm of koud wordt van MIJN roomwitte billen....wat dat betreft geef ik de jouwe meer kans!
Waarschuw beheerder
Hey mensen!!!!!!

Zin in een mopje! Jaaaaa, vast wel! Komt ie! Met deze werd ik Moppentopper 1999. Dus daar ken je me van!

Drie vriendinnen zitten te kletsen.

"Zeg, weet je, als ik mijn Peter pijp, heeft hij altijd koude ballen." "Dat is grappig", zegt de tweede, "als ik dat bij mijn Dirk doe, is dat ook zo." "En jij", vragen ze aan de derde, "heeft jou Jeremy dat ook als je hem pijpt?"

"Euh, weet je dat ik dat nooit gedurft heb." "Oh jee meisje toch, jij bent niet goed wijs zeker? Als je dat niet doet, gaat hij het misschien wel bij een ander zoeken en dan enz enz..."

Zo gezegd zo gedaan, 's avonds verwent ze haar Jeremy eens goed door hem te pijpen. De volgende dag komt ze aan met een blauw oog.

"Ja", zegt ze, "ben ik hem aan het pijpen en in ene keer wordt hij kwaad en geeft hij me een knal op me oog." "Die is zeker gek geworden, waarom doet die nou zoiets?" "Ja weet ik het, ik zei hem nog, hey das gaaf, jouw ballen zijn warm wanneer ik je pijp, en die van Peter en Dirk niet."

Groetjes van Jeroen!

He Rie! Alles goed?
Waarschuw beheerder
Jij bent echt niet goed wijs weet je dat.....Kom vanavond maar ff langs...B2B en uptempo blowen ok?
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje mineetje, wat een grappen en grollen!

Ik zocht een leren broek zonder kont maar kwam op de meest vreemde sites, o.a. ode aan de kut enzo

Wat erotic city al niet teweeg brengt
Waarschuw beheerder
donateur
:o :x wat ik nu weer gevonden heb!

http://www.xs4all.nl/~annex/

:d :d

[img]http://www.boys-bondage.com/G/755/bdsm-755-01.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij en ik een tripje naar dreamland

Ehm na het zien van bovenstaande post ff een vraagje Drakie......Kan ik er nog onderuit?
Waarschuw beheerder
11 november is de dag,
dat mijn lichtje, dat mijn lichtje,
11 november is de dag, dat mijn lihichtje branden mag!

Halloooo, ben ik weer!
Waarschuw beheerder
donateur
NEE!!! :devil:

Rie, wees maar gerust, dit gaan wij niet doen, zo zijn wij niet :)