Je hebt wel eens dat er ff geen toppics van je gading zijn. Vanaf vandaag is dat opgelost en kun je dus altijd terugvallen op dit reserve toppic dat overal over mag gaan. Behalve over drugs en sex natuurlijk, want da's niet netjes.
Nee, dat niet, maar hoorde het hele verhaal van Eva...Ik beloof je plechtig bij deze de plaat te boycotten en publiekelijk af te branden als er naar mijn mening gevraagd wordt.
Ik wil even zeggen dat Rie en ik afgelopen zaterdag uitleg hebben gekregen van Derrick May in Off_Corso van het begrip "Van dik hout zaagt men Techno". Vrijdag ook nog een onderonsje gehad met Michel De Hey en daardoor een beetje huilerig vandaag. Gaarne hiervoor uw begrip....
Drakie...kan die T nu wel gebruiken....met suiker ajb
Ehh Mary, ben je echt niet te porren voor Qlimax?! Gaan we eerst overdag lekker winkelen in Arnhem, lekker uiteten en daarna een dansje maken in het Gelredome..
Jeetje, nu zie ik al die berichten pas... moet ik na elk bericht op vernieuwen drukken?
Jeroen...
Wij hebben dus de helft van de opbrengst geëist en 5000 euro voorschot onverrekenbaar. Ik hoor vanavond wat hun reactie was... en als ze er niet mee akkoord gaan nemen we een advocaat in de arm!
Eva..
Wanneer is Qlimax? Je weet dat ik niet van rambam houd!
O ja Rie, ik heb dus contact gehad met die advocaat om te vragen of we uberhaupt een kans hadden om ook maar iets op te eisen van MILKUTJES en hij vertelde me dat als wij de mails met bijlagen (MP3) nog hadden en de reactie van hen daarop dat we dan zeker een poot hebben om op te staan! Ik wacht het gewoon af....
Het zou kunnen, ik ben niet volledig ingewijd in het auteursrecht en aanverwanten....krijg je dan niet de discussie of emails etc rechtsgeldig zijn en meer van dat soort gelul?
dat zullen we idd wel krijgen, maar de advocaat die me adviseerde weet van wanten, en hij vroeg dat van die mails.. waarschijnlijk heeft hij vaker met dit bijltje gehakt.
We gaan morgen wel trainen..vanavond wil ik vroeg naar bed, ff slaap inhalen... Hoelaat ga jij eigenlijk altijd naar huis? Wij zitten niet ver van elkaar...