Nou dat zijn nou niet echt de reacties waar we op gehoopt hadden... Huil maar ff lkkr uit. Ik kan binnen een kwartier voor je deur staan dus bel me als je me nodig hebt. Ben dr voor je! Misschien is het wel beter zo... Kut
al een beetje bijgekomen? veel succes vandaag in het ziekenhuis zal voor je duimen
J**** CH**** wat is dat vriendinnetje van *BLIEP* een arrogante *&^%$#@^!*#&*$@%#&*!!! Heb me gister echt de t*fus zitte ergere aan dat wijf! Srry moest t ff kwijt... X
(Ik noem geen namen, en denk dak als ik die scheldwoorden hier neerzet ik een waarschuwing of een ban te pakken heb... haha)
donateur
Dance4life bedankt voor je donatie aan dance4life. met jouw steun helpen we jongeren in de meest getroffen landen. So start dancing and stop aids, dance4life!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa stikgoed!! Ik heb het kaartje voor Decibel ook vandaag gekocht.. Maar eerst: Zaterdag Sensation!! Kut van je auto. Kus
Whahaha, ik wist t ik voelde dat r al iemand over me heen zat te kijken. Ik ga m in elkaar slaan, waar werkt die kneus dan Tis weer feest in de auto hier. X
'Hey lieverd mis je volgend jaar ga je mee op vakantie hier heb je alleen maar van die huppel kutjes die denken dat ze stoer zijn maar ik kom morgen op msn dan sms ik je nog hoelaat okea en dit is mob van me pap dus niet terug op smsen hou zo kk veel van jou ossies voor het leven! kus kim'
donateur
wakker worden
Spannend... ben benieuwd
ben er om 12 uur is dat goed?
ben vet moe dus ben beetje langzaam
nou ik hoop het anders duurt de dag erg lang ben ik bang, he dat rijmt! moet vanavond ook nog weg.
donateur
hey meis. kun jij aan t eind van de week sporten? gezien de tropische temperaturen. geef maar een dag en tijd dan zorg ik dat ik kan ik heb toch vakantie. kus bets
Haha ja dan zul je je nu wel lekker gaar voelen of niet dan. Ik lag al heel vroeg erin en ben nog steeds niks waard. Ben echt blij als ik op vakantiekan gaan. En ben jij nu weer aan het werk? Je moet toch helemaal rijk worden! Haha. Kus