Hey lief jij maakt mijn donkere dagen weer helder, je bent zo lief voor me! ik wil niet meer zonder je, ik baal er nu van dat ik soms zo kut tegen je doe, dat verdien je helemaal niet maar ik wil je nooit meer kwijt! slaap lekker prinsesje van me ik hou van je kus
donateur
oladfd92nnnesd
Is wel goed ik hoor het wel wanneer jullie wel gaan maar volgende week en ik er niet x
ja het gaat... niet al te best maar goed.
heb een beetje hoop dat het goed komt vanavond!
waarom loopt het op ze eind?
Het bier is al goed koud.. Ik moet van half 6 tot kwart voor 7 werken. Zullen we daarna afspreken?
eendje ik heb zinj om je voetjes te aaien en zo lekker in je nek te krieblen... mis je.! je eigen adonis
donateur
hoe laat ben je op school..xx
'Hai sgat, we gaan van8 al naar huis want er is ingebroken bij ons thuis! =( Ik zie je dan maandag dan gaan we wat doen ofzo Kussies Kim hou kk veel van je lieverd!!!!!!! os$ies f0r altijd!'
hé lekker stuk, hoe was het op je werk? hier is het weer hoerig, een inlener heeft het voorwerk gedaan, klote dus! ben blij als ik thuis ben, samen met jou. xxxxxxxxx
Ja weet ik maar ik vroeg of jij mij nog niet zat was. hihi. Nee geen internetcafe, we zitten echt overal. 5x per dag uit eten! Zondag gaat er weer een vlucht deze kant op dus als je wilt moet je maar komen!Het is hier super, ga hier wonen! haha. xxx