Partyflock
 
Forumonderwerp · 631047
­ Nederland
 
Als mensen uit elkaar gaan hoor ik heel vaak: "Maar we kunnen toch vrienden blijven".

Ik ben nu net gedumpt en dat is me ook aangeboden maar ik kan dat echt niet. Om die jongen met een ander te zien doet gewoon pijn.

Zijn er mensen die dat wel kunnen ?
 
Precies
geile foto hoor
nou liever geen vrienden dan meer hoor!!
K ben nog wel goed bevriend met mn exen..... behalve eentje dan, die mag geen andere meiden meer spreken van zn nieuwe vriendinnetje......
 
ik heb een ex en die kan ik beter niet tegen komen...............

maar mijn andere ex ga ik nog wel mee om, vind ik toch wel gezellig je bent toch een tijd samen geweest.

maar gelijk na wanneer het uit is moet ik hem ook niet zien, duurt ff maar dan vind ik het toch wel weer fijn om normaal met elkaar om te gaan!

(K)
 
even voor al de mensen die een ex als vriend hebben --> is het dan echt allen vriendschap of voel je toch nog stiekem in je hart wat voor hem?
Ben met me meeste exen nog goed bevriend :-)
 
vrienden blijven is vaak een ramp, een sexrelatie beginnen is een beter alternatief...
moet kunnen, alleen heeft t geen zin als 1 van de 2 nog gek op elkaar is. want dat werkt niet
:(

Met mn eerste ex heb ik nooit meer contact gehad, ik ben verhuisd en hijtrok het niet om nog contact te houden omdat ie nog gevoelens vor me had. Daarbij verwaterde het ok, ik was nog jong en het was sowieso nogal een kalverliefde (al durde die wel 2 jaar %))

Daarna 5 jar verkering gehad en toen t uitging bleven we maatjes. Hele goeie zelfs, elke dag wel effe bellen en vaak op bezoek, in t begin sexten we ook nog tot ik en niuewe vriend kreeg. Maar ook toen bleef ie langskomen enzo. Was gwoon mn allerbeste vriendje. TOT hij een nieuwe vriendin kreeg. Die trok die vriendschap niet en daarbij zat hij schijnbaar ook nog te vaak met zn gedachten bij mij. Hij heeft daarop alle contact verbroken en dat vond (en vind) ik heel erg, mis hem gruwelijk. Maar ja, hij heeft nu voor dit nieuwe leven gekozen en wil oud worden met die meid, ergens snap ik t wel inmiddels.

Mn laatste ex wilde na 3 jaar juist WEL bevriend blijven. Maar er is zoveel gebeurd, zoveel leugens, hij is vet vaak vreemdgegaan, en daarbij zit mn gevoel gewoon nog steeds heel diep. Ik trek het niet om hem tezien want hij kijkt nog steeds op een bepaalde manier naar me en dat geeft valse hoop. Daarnaast neukt ie er vrolijk op los en dat doet me pijn om te zien.

Ik mis hem ook gruwelijk want we waren ook maatjes. Maar het vertrouwen is kapot en ik kom hier alleen overheen dor hem niet meer te zien, dan vergeet ik m en kan ik door met mn leven.

Echt heel kut want het zijn 8 jaren van mn leven geweest en allebei die kerels zie ik nu niet meer.

Echt stom, zodra er liefde in het spel geweest is, dat het dan vaak te moeilijk is om echt vrienden te blijven. Kan denk ik alleen als je allebei achter de beslissing staat om het uit te maken en elkaar ook echt respecteert en niet meer jaloers bent enzo. Maar helaas is t nog mar al tevaak en beslissing vanuit een kant. En dan is het moeilijk normaal om te gaan met de ander, als je nog dingen voelt voor diegenen! :(
Maar het vertrouwen is kapot en ik kom hier alleen overheen dor hem niet meer te zien, dan vergeet ik m en kan ik door met mn leven. Echt heel kut want het zijn 8 jaren van mn leven geweest en allebei die kerels zie ik nu niet meer.


Steeds weer opnieuw beginne, :xtc: DAT IS LEVENSMOED
laatste aanpassing
je weet maar nooit misschien wordt ze wel ooit weer gek op je :D
2x dumpen op een door mij betaalde vakantie,1e keer op de laatste dag,2e keer op de 2e dag(ja voor de 2e keer,naief enzo),leugens bedrog,en dan nog is zeggen sja je liet je ook wel gebruiken :s.
Vrienden blijven is dan erg lastig lijkt me.
laatste aanpassing
 
dat zou ik ook niet relaxed vinden nee
 
tis tog betah als je nog met elkaar kan omgaan..
ik ben met bijna al me exen gwoon bevriend maar niet allemaal:S damnz.. wat kan bastiaan wanders uit delft een teringhond zijn zeg.. HIJS BI voor de jongens diej misgien wel op jongens valluh ;) hahahahahaha
 
op het begin zou het moeilijk zijn maar een tijdje later zou het wel lukken
laatste aanpassing
Heb 1 ex waarmee k nog steeds goed kan opschieten
we hebben wel een paar maanden ruzie gehad maar dat kwam door mn huidige vriendin
Beetje jalours is ze en ze denkt gelijk weer dat me ex achter me aan zit wat dus nergens op slaat want zij heeft ook allang weer een vriend

andere ex-en heb ik gelukkig geen contact meer
het is niet voor niks een ex :)
 
vaaki speelt jaloezie van je nieuwe vriendin een rol, dus al zou je willen vrienden blijven, gaat dit niet.
En ook voor een jongen is het niet leuk als je oude vriendin ziet mt een ander, doet ook pijn in je hart ... i know !!!
:s:
Ja dat kan zeker wel. Ik ga nog heel erg goed om met mijn ex waar ik 5 jaar iets mee heb gehad. We hebben dezelfde vrienden. Ik vind het erg leuk dat het zo kan gaan :D
moeilijk ik heb het geprobeerd mijn ex een nieuwe vriendin, en zei jaloers mijn ex en ik hadden een hond en toen hij hem kwam ophalen wou zei hem niet meer terug geven dat werd vechten! zij gooide de hond in haar auto ik op de moter kap gaan zitten zo van jij rijdt toch niet weg, maar dat deed ze dus wel! ik viel door een botsing van de moter kap en zij reedt tot 2 keer toe over me heen.. mijn ex vond dat blijkbaar normaal met zulke mensen wil ik geen vrienden zijn...
ik heb het maar met 1 ex...
We spreken elkaar niet zoveel maar eens in de maand gaan we lekker filmpje kijken!
 
Is in het begin idd heel moeilijk, maar denk wel dat je je daar over heen kan zetten en het dan uiteindelijk wel goed gaat.. ook al kan dit heeel lang duren.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Dat is me met 1 ex gelukt. De rest nooit meer gezien :)
Soms kan het gewoon niet.....
Al zou je het wel willen
Mwah, moet zeggen dat ik daar nooit geen behoefte aan gehad heb.
In het begin bel je nog wel eens om te vragen hoe het gaat ofzo, maar ik zit er niet op te wachten om nog jarenlang contact te houden (dus dat je elkaar nooit ziet, maar alleen stom gaat bellen van: goh hoe gaat het?)

Niks voor mij, uit is uit, mijn leven gaat door en dat lukt ook prima zonder hen
Had vier jaar verkering met mijn ex, wij zijn nog steeds beste vriendjes, dit was ook de reden waarom het uitging er was geen vlam..

Het kost wel heel veel moeite en respect, zijn eerste vriendinnetje weer, mijn eerste vriendje. Doet allemaal erg veel pijn. Zelfs nu hebben we er nog weleens moeite mee met elkaar om te gaan. Vooral gedwarsboomd door nieuwe relaties. Maar geef die andere eens ongelijk. Ik zou ook jaloers zijn. Maar ondanks dat als er echt wat is weten we elkaar te vinden en daar komt niemand tussen.
 
het lukte mijn ook niet:(
begon m alleen maar meer te haten....
nu zie ik m helemaal niet meer
das maar goed ook!

ik heb geen hekel meer aan m maar verder ook geen gevoelens meer....
ik denk dat als je vrienden blijft en elkaar vaak ziet dat je die gevoelens wel veel langer houd!!!
met mijn laatste ex ga ik nog wel goed om, zie hem niet vaak maar bellen, sms-en en msn-en nog wel met elkaar en op feesten kom ik hem soms tegen. maar verders niet dagelijks want hij komt helemaal uit Zwolle en ik uit Leiden. en die ex daarvoor komt wel van hier en ga ik ook nog goed mee om die zie ik binnekort weer als het goed is!
 
Tjah kan goed met me ex opschiettte dat ik nog welis met hem in bed dook naar dat het uit is!! Dus kon goed met me ex overweg nu ook nog. Maar we duiken niet meer in de kooi!! Schaam me haahaha
Ik spreek me ex afentoe nog. Echt vrienden, nee.
Met vrienden heb ik geen sex.
En met exen wel dus nee kan geen vrienden blijven.
 
Is moeilijk om vrienden te blijven kan ik ook eigenlijk niet! Maar af en toe een mailtje over hoe het gaat met diegene en andersom is wel leuk! Afspreken hoeft van mij niet krijg je teveel spanningen vooral als er al andere in het spel zijn!
Bij mijn exen is het nooit uit gegaan omdat ik ze haat maar het ging gewoon niet! dus als ik ze zie vind ik ze nog steeds wel leuk ;-)
 
Macdaddy, mooi forumplaatje
Als het net uit is loopt het vaak wel stroef van beide kanten, omdat er nog gevoel is van beide kanten.. Ik denk ook dat het altijd moeilijk is om je ex met en ander te zien, je hebt toch wat met elkaar gedeeld.. Ik ben blij dat ik het nog goed kan vinden met mn exen en dat ik er nooit echt gezeik mee heb gehad!
Het KAN wel.. ligt er natuurlijk ook aan waarom et uit is gegaan tog :S
kijk ik heb ook een kind bij mijn ex dus dan heb je alweer ander contact dan moet je voor je kind zo normaal mogelijk doen. niet van harte hoor maar het moet.
Het ging uit...zat bij hem in de klas..ginge veel met elkaar om..hijs blijve zitte..alleen in pauzes nog beetje praten en alles..nu ben ik blijve zitte hij over..we zijn nog steeds vrienden en hebbe altijd veel lol
het is dus mogelijk:D
Nou ik hoop ook echt wel vrienden te blijven met me ex. Je hebt toch een coole tijd gehad samen en toch ook veel dingen gemeen??
Dingen die je dus met vrienden kan doen kan je ook met je ex doen. Alleen moet er geen gevoel en hoop meer zijn.
Nou ik heb 4 jaar mettun meisjuh guhad en het ging gewoon niet meer....... :cry: maarja geen ruzie dus waarom zou ju die 4 jaar weggooien? we gaan nog steeds naar feesten en zijn du bestuh vriendjus!! :respect: Wou ik gewoon ff kwijt!!
bij mij is het bijna zo...
ik (18jaar) wil me ex, hou van haar
zij (23jaar) houd van mij maar kan niet met mij meer zijn.
we willen vrienden blijven
ze wil me niet met een ander meisje zien.
terwijl zij wel iemand anders ziet.
daar heb ik geen probleem mee
maar het is wel beetje raar verhaal he!!!
pff vrienden met je ex is lekker lastig hehe!

jaloezie is meestal wel de boosdoener!
Is wel moeilijk, Maar t gaat wel goedkomen toch JW? :D
heb gewoon ff tijd nodig..
2 Femke Fatale:

Hoe kan jij in hemelsnaam gedumpt zijn?! :S


(kheb je gelijk toegevoegd... :D)
2 CiSkA

wie ben jij ik ken jou niet :p

whehehe nee meis gaat goed komen hoor

;)
 
ik d8 ook ff naar 2 jaar vrienden blijven maarja als je der dan een week later betrapt met een gozer die met jullie mee was op vakantie dan zit dat vrienden blijven er ook niet meer in.......

ik hoef dat KUT WIJF werkelijk NOOIT meer te zien!!!!!!
 
Mijn ex en ik zijn nog steeds dikke maatjes, maar we hebben dan ook er veel met z'n 2tjes meegemaakt. We wilden onze vriendschap gewoon niet kwijt. Nu heeft hij als eerste van ons 2en een nieuwe relatie en om heel eerlijk te zijn doet dat af en toe wel pijn. But life goes on. Misschien lukt het eerst niet om vrienden te blijven, maar later als het ergste verdriet voorbij is kun je altijd nog wel eens zien hoe het loopt.
 
Tis moeilijk...bijna niet te doen. Je moet beide even veel moeite doen om een goede vriendschap te onderhouden. Je moet ook hetzelfde beeld hebben over wat voor een soort vriendschap je wil, anders wordt je steeds gekwetst! Dus goed gesprek is altijd op zijn plaats. Succes
 
exen ik praat er liever niet over!!!